Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mel, dikke knuffel!!
    Vind het jammer dat je dokter zo volhoudt aan de clomid nu en je niet naar de volgende stap wil laten gaan....
    Maar, de hoop niet opgeven meis!!
    't Is jullie zo gegund!

Knuffel!

2. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hey meiden hier ook niet zulke positieve berichten van mijn kant, draaiduizeligheid is weer toegeslagen, jullie zullen denken ja en dus......, maar zo begon het vorige keer ook toen het misging, is geen gewone duiziligheid, het lijkt wel of ik dan in een draaimolen zit, alles draait om me heen, kan dan niet staan niks niet, dan val ik gewoon om, best eng, vorige keer dachten ze daarom dan ook dat het om een bbz ging. Duizeligheid nu even rustig maar ook al 2 uur last van hevige krampen, echt zo erg dat ik er bijna van moet overgeven. Net ziekenhuis al gebeld maar die kunnen niks voor me doen, moet gewoon afwachten. Nog geen bloed maar voor de zekerheid maar wel maandverband in m'n broek, weinig goede hoop meer.

Kan alleen maar janken, weet het gewoon allemaal even niet meer. En dan lees ik de verhalen van de andere dames zoals mel oa, en dan denk ik wat zeur ik nou, heb een gezonde dochter.....maar die wens voor een tweede is zo groot en lijkt nu wedrom niet gegund.

Sorry dames voor mijn klaagzang, weet dat er meiden zijn die er nog rotter in zitten dan ik.

3. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dushi, jij ook een dikke knuffel!
    Ik hoop zo dat 't alsnog goed uitdraait!!!
    En meis, we hebben allemaal die grote kinderwens, als je er nu al eentje hebt of niet.

Ik duim voor je!

Meiden, we hebben wat goed nieuws nodig hier!

Knuf!

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Mel, mop ik snap het , ik heb het ook doe wel positief maar ondertussen in me hoofd spelen er andere dingen! ik hoop bijv dat bij mij de 150mg nu zn werk weer doet, want anders is het weer een weggegooide ronde en dan over op prikken ik sta er gewoon op!
    kan jij dat niet aanvragen voor de volgende ronde dat je aangeeft van dat je geen vertrouwen meer hebt in de clomid en dat je over wil op iets anders.. of kan je geen andere gyn krijgen??
    Mop echt het komt allemaal goed, we willen het allemaal zo graag...
    KOP OP MEIS, DIKKE KNUFFEL!!

@dushi, Meis dat geeft niet, hier mag je ook klagen.
    en je onzekerheid laten horen..hopelijk blijft de beeb lekker plakken en is er niks aan de hand maar is de beeb zich helemaal goed aan het plaatsen in je Bm en doet dat zo'n pijn..doe lekker rustig aan en probeer een beetje te ontspannen en afleiding te zoeken!
    Dikke knuffel!

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dikke knuffel voor jullie allemaal! en bedankt voor jullie lieve reacties.... ongesteldheid is nog niet doorgezet. ik probeer het maar niet zo te snappen allemaal. morgen naar het zkh om bloed te prikken, zeker te weten dat ik niet zwanger ben, en dan mag ik weer met clomid beginnen mits ik ongesteld wordt.

we zijn zeker toe aan weer goed nieuws hier!! hoop houden meiden!

6. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kara: wat balen zeg weer n negatieve test! Maar nog geen bloed.. Morgen bloedtest.. Krijg ja dan ook meteen de uitslag?? Hopelijk kan je toch nog onze lijst nog roser maken!! Ik duim nog heel hard voor je!!
    @Diaantje: echt frustrerend zo die kleine van je zus… maar zo weet je wel weer waar we het allemaal voor doen! Er komt een dag dat ook jij een hele mooie baby in hadden mag hebben!!
    @Melanie: He meis, probeer de moed niet op te geven! Is ook makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Snap echt dat het allemaal erg moeilijk voor je is! Maar je weet dat het bij jullie wel kan! Ook voor jou komt er n dag dat het jullie ook gaat lukken!!
    @GM: wat klote dat de HSG zon pijn deed! Maarrr je bent er weer vanaf!! En nu maar er vanuit gaan dat je nu alleen maar nog vruchtbaarder bent!! Zei je gyn niks over dat er misschien nu toch n eitje bij je groeide??
    @Dushi: neeee meid! Dat mag echt niet! Misschien hoort het er toch wel bij, en is dit gewoon n kwaaltje wat bij de zwangerschap hoort! Snap je wel echt dat je nu bang bent.. Balen dat het zh niks voor je kan doen.. Duim voor je dat het niets ernstigs is!!
    @Fieneke: dat je nu geen kwaaltjes meer hebt wil nog niks zeggen meid.. Wanneer ben je van plan n test te doen? Duimvoor je!!
    @Jazz: Ben echt heel benieuwd naar je buikje!! Heb jij eigenlijk last van kwaaltjes?? Bij hoeveel weken kreeg jij je eerste echo??
    @All: Hier alles goed.. heb gelukkig helemaal nergens last van!! Voel me eigen echt super! Voel af en toe wat gerommel onder in mn buik.. maar kan hier alleen maar van genieten! Hopelijk kunnen jullie allemaal heel snel gaan genieten van zon gevoeletje in je buik!!
    Lieve meiden.. N super dikke knuffel van mij!!

7. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirss nou het was nog net geen horrorfilm nee maar leek net of ze me trut binnenstebuiten keerde toen dat dopje dr af moest ppffff
    Vandaag viel de pijn wel mee alleen me trut voelt beurs aan

@mel randjefietsen????????????

@jazz en fien nou was een onderwerp "zwanger en nu??"
    staat nu in het onderwerp zwangerschap
    maar geloof dr vrij weinig van aangezien het verleden al heeft bewezen dat mensen met een nieuw profiel en zo'n heftig verhaal meestal onzin is

@kara aaah bah balen meiss
    dikke knuf voor jou

@wendy nee ze zei niks over n eitje want dat was nu niet te zien:p:p
    Hahahaha ik hoop dat het idd waar is wat ze zeggen en dat je vruchtbaarder bent:D:D:D
    Mooi dat je nog geen last hebt van de kwaaltjes meis:D

@all ja ja morgen de spuit zetten
    15 dec krijgt me zusje trouwens te horen wat ze krijgt
    en me overbuurmeisje is gister bevallen van een meisje
    komt erg dichtbij allemaal:(:(:(

8. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @dushi meiss het komt vast goed blijf positieve hoop houden
    dikke knuf

9. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@Melanie, Dushi en Kara, een hele dikke digi-knufffff!!!!!

@Wendy, wat fijn dat alles goed gaat en je goed voelt! Lekker genieten zo.

@Jazz, waar blijft je nieuwe buikfoto, ben gewoon nieuwsgierig haha.

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he lieve clomid-ers,
    hoe is het hier? ik heb weinig positiefs te melden en merk dat ik even geen energie meer heb om leuke dingen te zeggen.. snap helemaal dat gevoel van jou Melanie. net zoals iemand bij het 'zwanger worden' zei: ik heb er geen zin meer in!
    het is tijdelijk, dat weet ik ook, want die verdomde wens is zo groot!
    maar goed, dikke knuffel voor iedereen en echt bedankt voor jullie reacties, doet me goed.

en ik duim keihard door voor jullie allemaal!

11. jazz

jazz Niet meer actief

Jeetje ladies kom op niet de moed opgeven posi blijven...

Ok ik ben heel moe lig al in bed maar morgen komt de buikfoto en ik wil die van iedereen zien als het zo ver is...niet de moed opgeven...
    Fieneke jij zei het zoooo mooooiii durf te vertrouwen.

En herinneren jullie nog wat jullie allemaal tegen mij zeiden toen ik in die onzekerheid zat...
    Nu zijn dat allemaal worden van jullie voor jullie...

12. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kara meisje toch
    Ik snap je gevoel heel goed maar ook voor ons komt de dag dat we een 2de streepje zien
    We hebben toch al wat voordelen meis
    we zijn jong en zitten in onze vruchtbaarste levensjaren
    en daarbij de medicijnen slaan aan dus we hebben elke maand weer een kans

Uit onderzoek komt ook naar voren dat een "normale" vrouw 20% kans heeft per maand om zwanger te worden en 90% daarvan is BINNEN het jaar zwanger
    dankzij de medicijnen kunnen wij nu ook bij deze vrouwen horen

Geef de moed niet op al is dat heel makkelijk gezegd en heb ik dr zelf ook last van dak de handdoek in de ring wil gooien

Dr komt serieus een moment aan voor alle dames hier dat we er om kunnen lachen terwijl we ons babytje vasthouden

Veel positiever kan ik het nu ook even niet maken en dit geldt natuurlijk niet alleen voor Kara maar voor ons allemaal

13. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@Gooischemama Ik meld me hier lekker aan NAHNAH :D:D

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @whitesaber nou vooruit dan maar hahahahahhaa:p:p:p:p
    Tis omdat jij het bent maar anders..........:p

15. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Whahaha :D

Ben ook een clomid dame...
    6x clomid gehad en nu bezig met een onderzoek waarbij ze vaker een fm maken en je bloedwaardes in de gaten houden enz
    Je kon geloot worden uit 4 dingen
    1 nog eens 6x clomid...
    en 4 IVF...

Ik hoopte op minstens nr 2,maar blegh werd 1...
    Maar ja we doen het maar dan kunnen ze sneller dingen opsporen ja toch ?

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Whitesaber, wij hebben al eens eerder gesproken met elkaar, maar wat bedoel je precies met geloot uit 4 dingen.. ?

En girls we proberen idd positief te blijven maar soms is het zo moeilijk...

Probeer het is even wat voor me uit te leggen aub.. Wat is er nog mogelijk na clomid en dan bedoel ik niet ivf/icsi..

liefs Mel

17. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @mel eerst probeer je het zelf daarna komt de stap naar de MMM en begin je meestal met clomid soms in combi met pregnyl daarna komt geheel spuiten werkt dat niet ga je over op IUI daarna KI daarna komt ISCI en IVF dat zijn dus de laatste stappen en hopelijk hebben we die hier NIET NODIG!!!!!!

Als de clomid niet aanslaat zijn er nog genoeg mogelijkheden meis

Ja dat positief blijven is moeilijk maar gelukkig hebben we hier wel een ontzettend fijn groepje die je ook weer weet op te beuren als je down bent

En als ik heel eerlijk ben dames ik heb meer aan jullie dan aan me vriendinnen miss lullig om te zeggen maar jullie snappen wat ik meemaak de een nog beter dan de ander en hun tja hun hebben dit "probleem" niet dus ze proberen me gevoelens te begrijpen maar dat kunnen ze niet omdat ze het niet zelf meemaken

@all zometeen me stiekeme spuit zetten hehehhee en dan wachten op me eitje totdat die gaat springen:p

@kirss was de sex trouwens pijnlijk na de HSG want heb het gevoel dat me hele trut beurs is:p

18. jazz

jazz Niet meer actief

Goodmorning ladies,

Hier ben ik dan..En inderdaad LADIES ZOALS GM zegt er is nog veel mogelijk hoor..Dus niet opgeven want Clomid is het begin. Het eerste wat ze voor schrijven...Menopur is een spuit hormoon en die wordt vaak na Clomid voorgeschreven...

Dushi hoe gaat het nu?

En nu is het showtime.....met deze foto wil ik jullie de moed weer inspreken om niet op te geven en door gaan tot dat je echt niet kan...en ik strooi ook een beetje baby dust weer...

Bekijk bijlage 201047

19. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Wendy, ben blij voor je dat je geen kwaaltjes hebt!
    Geniet er maar lekker van!

Gooischemama: Zal straks eens zoeken ernaar.
    Ca va beetje met je?
    Ik duim voor je voor extra vruchtbaarheid zodat het binnenkort eindelijk héél dichtbij komt!
    Knuf!
    En, 't tekstje dat je bij in je handtekening gezet hebt: thx!
    Ook dank je voor de lieve woorden!

Mel, moed niet opgeven!!
    Zijn nog zoveel mogelijkheden (gooischemama heeft ze mooi opgesomd); dat kleine wondertje is ook jullie gegund!

Kara, jij ook moed niet opgeven!
    Begrijp dat je 't moeilijk hebt nu; die dip mag heus.
    Dat kleine wondertje dat heel even bij jullie was, geeft aan dat het kan bij jullie. En, je verdient 't meid, je wacht er ook al zolang op!
    Ik blijf voor je duimen en aan je denken!!

Think Pink: welkom!
    Geloot worden? Huh?

@all: komaan meiden, we moeten echt blijven vertrouwen - hoe moeilijk het soms ook is!
    Er komen hier ook continu succesverhalen bij - er moeten hier nog meer succesverhalen geschreven worden!

Dikke knuffel allemaal!

20. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz, super!
    Heel mooie foto, heel mooi buikje!
    Enorm blij voor je!

Dank je voor de baby dust!

Hier nog steeds hetzelfde; temperatuur vanochtend wel weer omhoog. Maar, ben misschien ook vooral ziek aan het worden. Mijn darmen rommelen maar wat op.... Voel me ook niet 100%...
    In ieder geval nog steeds geen bloed hier....

Liefs!

Deel Deze Pagina