@GM, Nee ik had eigenlijk geen last met sex, de 1e avond niks gedaan omdat me mannetje het eng vond maar daarna weer lekker aan de bak gegaan hoor Veel plezier met klussen meis en ik duim voor een goed resultaat!!! @Fien, O super meid, geen bloed geeft moed!! Wanneer ga je een testje wagen?? ik ga heel hard voor je duimen meis! @Jazz, waauuw dat wil ik ook ,, Nee jazz een heel mooi buikje heb je al! hopelijk volgen we jou allemaal snel meis! gaat het verder goed? @Mel, Zoals Gm zegt er zijn nog zoveel mogelijkheden en hopelijk heb je die helemaal niet meer nodig en gaat het deze ronde gewoon helemaal lukken meis!! Mijn duimen draaien want dat zou een heel mooi Huwelijkskado nog zijn @Kara, Meis hoe voel je je? hopelijk gaat het deze ronde gewoon lukken, geef de moed niet op want een wondertje dat komt er!!! @Diaan, Hoe is het meis?? @ meiden hoe is het verder met jullie?? Hier gaat het wel, ben vandaag weer begonnen met clomid 150mg, 3pilletjes pfff krijg het amper weg maarja we doen het voor een goed doel!! 2dec eerste fm op cd 12, ben benieuwd hopelijk slaan deze pillen weer aan en krijgen we deze ronde weer een echte kans!! fijne dag meiden!
Oooh jazz, ben jaloers . Wat een mooi buikje al. Fieneke, spannend. Heb je al een idee wanneer je gaat testen?
@jazz, heel mooi buikje meid, @gm, mooi onderschrift!! En dankjewel voor je opsomming.. Er is idd ook nog meer nodig.. Ik zit ook wel eens in een ander topic en daar zit een meisje die heeft 3x iui gehad.. 1 ronde clomid (ze moest op dag 3 alle 5 de tabletjes nemen)... Dat heeft niet aangeslagen, en die moet nu door naar icsi... Ze is pas 22 ofzo en tja dan denk je toch even jeetje, straks lukt dat na 3 keer ook niet en is het over met de geit.. Lijkt me zo erg.. Belachelijk dat het maar 3 x word vergoed!! In belgie mag je er 6 ondergaan.. Maar we proberen idd positief te blijven.. liefs Mel
Mel, gisteren nog pas gehoord: vriendin van me kwam blij vertellen dat ze zwanger was. Ze was de hele mallemolen door; ivf was voor hun de laatste mogelijkheid en, met maar een hele kleine kans. Ze waren hun dus volop aan het voorbereiden op kinderloosheid; ander huisje aan het zoeken, .... Ze moest enkel nog wachten op haar ongesteldheid, daarna mocht ze binnen voor ivf. Die ongesteldheid is nooit doorgekomen; volgend jaar verwachten ze hun eerste kindje. En, laatst las ik nog in een boek over zwanger worden dat op dit moment 1 op 5 vrouwen niet uit zichzelf zwanger kunnen worden. En, dat we naar 1 op 3 vrouwen afstevenen. Maar, dat door medische tussenkomst, 99% van die vrouwen alsnog zwanger wordt. Jij MAG NIET bij die 1% horen meis. Moed niet opgeven, hoe moeilijk dat ook is soms. Duimen voor je!
Kirsss, dank je! Ik heb gisteren met vriendlief afgesproken dat als ik zondag nog niet ongesteld geworden ben, ik maandag een afspraak maak met de dokter voor een bloedtest (je gaat zien dat ik dan alweer ongesteld word als ik terug ben van de dokter - lijkt mijn gewoonte te zijn.... ) Normaal ga ik niet zelf testen deze keer... Heb die testdrang helemaal niet - wat ik heel raar vind van mezelf. Misschien ook wel wat veel schrik voor de teleurstelling alweer.... Dikke knuffel iedereen!
@melanie Nou,ik doe mee met een onderzoek en het UMCG gaat dan loten uit 4 verschillende dingen : 1. 6x clomid 2. 6x spuiten 3. Clomid en IUI 4. Spuiten en IVF Ik hoopte zo op 2,3,4 maar ja ze hadden me geloot met nr#1... Je kan er voor in aanmerking komen als je al 6x clomid gehad hebt,en het slaat niet aan @Gooischemama Ik kan gelijk stoppen met mijn mooie maand...hubbie ligt weer in het ziekenhuis...WEER hersenvliesontsteking... Vannacht is hij met ambu opgehaald... @fieneke Woohoo belgen rule! (niet dat ik een belg ben maar vind jullie taaltje zo leuk ) Net als je gaat testen op de plee,dat je na een nega test ineens spontaan ongi word...Misschien een goed teken dat je niet zelf gaat testen,dat het lot je wil verassen @Jaz aww buikie kijkuh! @kirsss Ja vies he clomid...
@GM, Super onderschrift!!! Geeft de burger weer moet @Melanie, ik snap wel wat je bedoelt. Wel positief blijven he.... Er zijn nog zoveel andere opties als clomid niet aanslaat!! Kop op!! @Kirsss, erg he 3 pillen wegwerken pffff..... Gelukkig is het maar 5 dagen!! Ik hoop dat ze weer aanslaan bij je. @Fieneke, Ohh wat spannend meis!!!! Ben je al overtijd? Mijn duimen draaien overuren..... @Alle nieuwe mensen, welkom en heel veel succes!!! Hier zit ik nu op dag 3 van clomid. Ik zit de dagen echt weg te kijken. Ik hoop zooooo dat het aanslaat, anders moet ik gaan spuiten. Nog ff geduld hebben!!
Dames moet om 14uur naar het ziekenhuis, vandaag weer contact gehad met ziekenhuis, m'n eigen gyn en gezien m'n geschiedenis wil ze me toch even zien, hoop dat ze me gerust kan stellen. Houd jullie op de hoogte en please duimen dames!
@ Fieneke , spannend joh.. wanneer ga je testen of wacht je echt op je ongesteldheid maandag? zo te lezen heeft Clomid 100 bij jou wel geholpen? ik ben nu bezig, vandaag en morgen nog laatste pillen en maandg echo, op dag 11, ben benieuwd of ze wat kunnen vinden.. echt spannend allemaal. @ Jazz, wat een mooie buik, gefeliciteerd! @ all, hoe krijgen jullie zo'n mooi onderschrift? Succes allemaal met de nieuwe rondes!
Succes meid!!! Mijn duimen draaien en zal aan je denken! alles komt goed meis, positief blijven! laat je het ons snel weten meis Liefs en knuffel!
Dushi, mijn vingers draaien!!! Succes meid en, straks hopelijk positief nieuws! Whitesaber, , ik noemde je net think pink toen ik je welkom heette... SORRY!!!!!!!!!! Ben nogal een warhoofd.... Welkom dus! Succes met hubbie! Hoop dat het goedkomt!! Diaantje, ik duim voor je dat de clomid aanslaat!! Ik ben 3 dagen overtijd nu.... Druk met afwachten en te pogen aan andere dingen te denken.... Sween4: als je links vanboven op de pagina op gebruikersinstellingen klikt, krijg je een scherm waar je links "handtekening" kan kiezen. Daar kan je er eentje instellen. Je roept maar als iets niet lukt! Ik duim voor je! Hopelijk maandag al een goeie echo!! Knuffel!
Gooischemama, ben even gaan lezen in het topic... Vind het ook maar iets raars.... Uit eigen ervaring - jammer genoeg - je voelt je zo vies en, zit met zo een schuldgevoel... Dat kan je niet verborgen houden voor je partner.... (Iets wat je sowieso niet doet in een goeie relatie). Erg als ze 't effectief doorgemaakt heeft, maar vind 't een raar verhaal.... Jammer dat er zulke dingen geschreven worden op zp..... Knuf!
@fien, je maakt het wel spannend he haha, ben zo benieuwd meis!! hou je het wel vol zonder te testen?? @Diaan, Verschrikkelijk die pillen haha maar het is idd maar voor 5 dagen dat is wel beter! jij nog maar 2dagen en dan afwachten ik ga voor je duimen dat het deze ronde helemaal goed gaat! @whitesaber, welkom! jaa klopt die clomid is niet echt lekker haha maar 1 pilletje per dag gaat wel maar 3 achterover gooien pff. En jij nog bezig met clomid? of zit je in je wachtweken? @Dushi, ik hoop dat alles goed is meis!! duimen draaien!!
@Kirsss Jup ik moet eigenlijk nog 3 dagen slikken,maar omdat hubbie in het z-huis ligt is deze ronde voorbij Geeft niks We hebben volgende maand weer @fieneke Joh dat geeft helemaal niks Wou dat ik die mooie naam had haha En over welke topic hebben jullie het
Kirsss, nog heel even die 3 vieze pilletjes achterover gooien! En dat hopelijk voor de laatste keer! Ik duim! Vind het echt wel raar van mezelf maar, totaal geen testdrang te speuren.... Normaal wil ik al meteen na mijn eisprong testen, nu... Misschien weet ik onbewust dat 't toch weer niks is - spaart me de witte test.... Afspraak bij dokter heb ik net wel gemaakt - maandag de 28ste om 17u30... Normaal weet ik dan doorgaans 's avonds de uitslag al... Sta verbaasd van mezelf te wezen... Whitesaber, het topic "zwanger... en nu?" onder zwangerschap. 't Zou kunnen dat 't verhaal klopt (en dan spijt 't me meteen dat ik eraan getwijfeld heb) maar.... 't Is nogal raar.... Wordt ook heel raar gebracht.... Maar, misschien dat ze vooral samen is met haar partner uit angst alleen te zijn - dat zou wel veel verklaren. Maar dan nog... Weet 't niet.... Dushi: hoop dat jij ondertussen goed nieuws gekregen hebt!! Knuffel en liefs!
Hela meiden! Dushi, kom je je snel melden met goed nieuws? ik hoop voor je dat je terecht gerustgesteld kan worden vandaag.. Fieneke, je moet mij (en veel anderen ) echt eens uitleggen hoe het je lukt om met 3 dagen overtijd niet al minimaal 1 test te hebben uitgevoerd!!! en dan tot maandag wachten? respect, want áls het raak is ben je meteen ook al veel verder en heb je een weekje minder onzekerheid ik ga voor je duimen dat je op roze kan!!!!!!! jazz, GM, (ook) bedankt voor jullie lieve aanmoedigingen, en JA jullie hebben helemeaal gelijk: dit clubje steunt met goede maar ook slechte tijden en dat heb je soms hard nodig. en het is prettig dat je je wanhoopsgedachten soms kwijt kan. beter dan je dat bij vriendinnen terecht kan inderdaad, jullie snappen de obsessie 'zwanger worden' wat beter . Jazz, mooie buik, die babydust komt onze kant op, ik voel het. Kirssss, hoe is eht bij jou? happy de nieuwe ronde in? ik hoop dat de clomid zijn werk weer doet en je raak mag gaan klussen! Diaantje, wat een geduld, maar ik duim voor je dat het goed zjin werk doet! je snapt waar je het voor doet, je hebt ook al een kleine rondlopen toch? dan weet je helemaal wat je 'mist' als het niet lukt. @hier: ongesteldheid heeft nog steeds niet doorgezet, blijft bij bruinverlies.. duurt wel lang vind ik! is dat normaal? weten jullie dat? temp was wel weer lager vanmorgen, dus het zal toch elk moment losbarsten.. vanmorgen bloed geprikt, dus ik hoor morgen definitief hoe het ervoor staat. ze zei trouwens wel dat ik in de nieuwe ronde 100mg moet gaan slikken, maar vorige ronde (2 x 50 en 3 x 100mg) had ik al overstimulatie en was het op het randje. dan moet ik nu toch niet naar de 100??? dan heb ik zometeen 8 eieren en mag ik niet eens seksen! toch???? wat denken jullie daarvan??? dan kan ik dat morgen meteen bespreken. emotioneel gaat het vandaag weer wat beter ook, kan alweer vooruit kijken, hoewel ik het verdriet wel voel natuurlijk. zo zonde, en waarom gaat eht opnieuw mis, waarom kan het niet gewoon goed gaan. maarrrr ik besef me ook dat het een goed teken is dat het wel kan. en dat weet ook niet iedereen zeker, dus daar houd ik me dan maar aan vast en probeer niet te denken dat het door iets komt, maar dat het gewoon pech is.
daar was ik nog even - volgens ontneem ik jullie soms de moed om te lezen door zulke uitgebreide verhalen te posten - sorry meiden! heb net de gyn gesproken en hcg was 3, definitief niet goed dus. niet leuk, maar het is wel duidelijk. de hoeveelheid clomid gaat ze overleggen met de arts. het gesprek ging als volgt: zij: 100mg gaf overstimulatie, en 50 leek net iets te weinig. ik: ja, dus 100 is teveel, 50 te weinig zij: tja, je kan wel een ronde 50 doen, maar dan gebeurt er misschien niets ik: nee, en dat willen we niet he zij: nee, dat zou zonde zijn ik: ik weet niet hor, ben geen arts, maar zou 75mg misschien een oplossing zijn?? zij: .......... (na 5 sec): eh ja, weet niet, dat doen we eigenlijk nooit. haha, vond het wel grappig dat mijn normale mensen logica soms de clomid-protocollen overschrijdt