Ladies, hier gelukkig weer gerustgesteld, en even snel een bericht van mijn kant, werd voorbereid dat er wellicht nog niks te zien was, maar zagen een mooie vruchtzak met al een heel klein ienieminie stipje erin, uiteraard nog geen activiteit verder, maar vruchtzak kwam overeen met zwangerschap van 5 weken en een paar dagen. Ben zooooooooo blij!! En belangrijkste vruchtje zit gewoon in m'n baarmoeder. Nu hopen dat straks hartje gaat kloppen en beeb blijft plakken en goed blijft groeien!! Danjewel voor het meeleven meiden.
@Dushi, Super geweldig meid!! probeer nu een beetje te gaan genieten!! @Kara, Jammer meis! maar kom op we gaan gewoon hup de nieuwe ronde weer in, en hopelijk dan met allemaal positieve testen!! mijn duimen draaien voor ons allemaal!! Hopelijk mag je 75mg slikken, ik heb het weleens vaker gehoord dat het kan met goede resultaten! @Mel, hoe is het meis? @GM, Hoe is het, beetje bijgekomen na je HSG en heb je nog veel last gehad? En nu hopelijk een knal ronde @Ann, hoe is het met jou meis? hoe is het met de rest van de meiden?? Liefsss
@GM, thnx voor je uitleg meis!! ik ben vandaag wel weer positiever dan gister..! @fieneke wat ben je toch ontzettend lief! @whitesaber, heel veel succes met je hubbie, hij had het laatst ook al toch? @dushi, mooi om te horen meid! Geniet ervan.. Ben vandaag super moe geweest en heb de halve dag in bed gelegen. Mijn mannetje heeft vandaag een nieuwe opdracht binnen gehaald dus dat is altijd mooi! Vorige ronde had ik vandaag mijn ei, mijn gevoel zegt dat ie nu al is geweest. Hebben niet veel gevreeen door al het gedoe van vorige week, maar wie weet is het juist nu wel goed gegaan, ik zie het wel. Verder heeft manlief vandaag een nieuwe baan gevonden, helemaal goed! liefs Mel
@Kara: dus nu ben je nog niet heel veel wijzer hoeveel mg je krijgt?? Hopelijk gewoon 75mg.. en natuurlijk hopen dat die ook heel goed aanslaat!! @Dushi: ohh wat fijn meid!! Wanneer krijg je nu je volgende echo?? ook weer heel binnenkort??? Nu lekker proberen te genieten meid!! @Fieneke: Nou meid, jij maakt het wel heel spannend nu!! Ik had al lang getest!! Maar nog steeds geen bloed!! Hoplelijk ben jij de volgende die ons lijstje nog roser gaat maken!! @Jazz: Mooi buikje!! Verder alles goed?? @All: hier alles goed!! Heb nergens last van.. heb vandaag kaartjes laten maken voor vrienden en familie, om over paar weken te vertellen dat ik zwanger ben! Erg leuk resultaat! Iedereen heel veel succes! Dikke knuffel Wendy!
@mel, Super dat je mannetje een andere baan heeft! Het is in deze tijd niet makkelijk om een baan te krijgen!! Doe lekker rustig aan meis en hopelijk over 2weken eindelijk positief nieuws! Ik blijf voor je duimen, Liefs Kirss
@melanie Jup jammer genoeg is dit dan de 3de keer... Nu eisen we dat ze wat doen... Vandaag gestopt met de clomid,heb er zelfs over nagedacht om zaad mee te nemen van mijn man en die inbrengen LOL Maar das te gek
@all heb dit onderschrift gepikt van een vriendin op facebook Vond hem zo mooi en toepasselijk @mel blij om te horen dat je weer wat positiever bent meis Je zit nu in de wittebroodsweken dus geen plaats voor negativiteit meis Ook voor jou is er iets heel moois onderweg @whitesaber neeeeee dat meen je niet man Ben je klaar mee Gaan ze nu wat doen zodat het niet weer terug kan komen??? dikke knuf 2lingzusje @kara wie heeft er hier een obsessie om zwanger te worden?????hahahaha Blij om te horen dat ik NIET de enige ben die zo denkt over de real-life vriendinnen @fieneke jaaa verhaal zit idd heel vaag in elkaar ja daarom mijn wantrouwen en idd als het wel zo is dan is het natuurlijk heel erg maar nee geloof niet dat het waar is @kirss hehehehe mooi zo dan kunnen we hier weer aan de slag Hoe is die verder met jou? @jazz ik denk he dat je niet zoveel broodjes moet eten want je begint een buik te krijgen Heel mooi buikje meis wees er trots op @dushi pppffff goed nieuws gelukkig @all vandaag haartjes en nageltjes gedaan voor me sollicitatie morgen Werk nu bij het ATC (arbeid trainings centrum) en is de bedoeling dat je daar vandaan naar een vaste baan door stroomt Je zit er meestal 3 maanden voordat je echt op sollicitatiegesprekken gaat maar ik doe me eerste gesprek in de 4de week Rond 11 uur morgen duimen dus Morgen zal ook meteen een klotedag worden want me zusje krijgt dan te horen wat het geslacht is Leuk voor haar natuurlijk maar een pijnlijk moment voor mij
Whitesaber sorry welkom ben een beetje moe de laatste tijd en niet helemaal scherp...sterkte met je man. Gm succes vandaag en kan me voorstellen dat je het moeilijk gaat kirjgen als je het geslacht van je zusje hoort...hoe gaat het trouwens verder met haar? Kara heerlijk het zelf dokteren vind je ook niet 75mg kan toch ook. Fieneke geen testdrang..had ik dus ook niet. Wacht je tot je vriend thuis komt? Of is het angst voor omo wit? Mel goed zo lekker weer de posi kant opgaan negi is so saai...en wat goed dat je vriend een nieuwe baan heeft. En dan nu nog die kleine... Dushi oooh wat een fijn nieuws en hup nu die roze wolk op. Waarom heet het trouwens een roze wolk en niet bijv een blauwe? Vroeg me gewoon af zo smorgens vroeg. Krijg je he als je vroeg in bed lig hihihi Wendy geen kwaaltjes...count ur blessings maar kan nog komen hoor... En de rest van de ladies fijne dag vandaag...
Goedemorgen allemaal, Jazz je bent er vroeg bij vandaag! Die blauwe wolk heb ik me ook al eens afgevraagd.... Denk dat het toen ook nog vroeg was Die testdrang ontbrak volledig... Denk dat ik al teveel witte testen gezien heb ondertussen... Kara, dikke knuffel! Vind het zo jammer voor je!! Maar, je weet nu waar je aan toe bent en kan weer vooruit. Nieuwe ronde, nieuwe kans en, ik duim!! Jammer dat ze je niet erg kunnen helpen met hoeveel clomid precies. Ik hoop dat je naar 75 kan - lijkt me de dosis die je nodig hebt! Dushi, super!!!! En, dank je voor het goede nieuws - we waren er aan toe! Blij voor je, geniet ervan!! Mel, hoop dat de trouwhormoontjes jullie toch naar roze brengen!! Ik duim! En, proficiat met de nieuwe baan van je man!! Wendy, leuk die kaartjes! Geniet van je roze wolk! Whitesaber, keer 3?? Goh.... Hoop voor jullie dat ze dan toch eens tegoei gaan onderzoeken hoe en wat dan want, amai.... Sterkte nu! (en, ik hoop stiekem dat jullie snel weer aan de slag kunnen!) Gooischemama, mijn vingers draaien nu al!! Succes!! En, dikke knuffel! Zeker ook aan jezelf denken! Is niet makkelijk die geslachtsbepaling van je zus; er zeker jezelf niet voor wegduwen. Wij weten trouwens heus dat je blij bent voor je zusje; is gewoon allemaal moeilijk. Knuffel! Ik ben ondertussen ongesteld geworden... Gisterenavond is 't doorgebroken. Blij dat mijn ventje thuis was... Straks naar de dokter; even horen wat nu. Ook voor mij nieuwe ronde dus... (Zien als ik dadelijk mijn banner nog kan wijzigen.... Anders is dat voor straks) Liefs en, allemaal dank je voor het duimen!
Ooh fieneke wat jammer joh...maar goed dat je vriend thuis was en dat je weer met volle moed naar de doc gaat...
O fien wat jammer!! ik had zo hard voor je geduimd, en alles zag er zo positief uit, wel fijn dat je ventje wel thuis was kon hij je wel weer vol goede moed de nieuwe ronde inzetten, Succes vandaag bij de Dokter en hopelijk een goed plan voor deze nieuwe ronde, mijn duimen draaien weer meis! Dikke knuf! @GM, Succes vandaag mijn duimen draaien voor je!! Maar het gaat je gewoon lukken door al je voorbereidingen kan het gewoon niet meer mis gaan Succes meis!! hier gaat het wel goed, op naar 2dec en hopelijk gaan we dan weer een eitje zien groeien, daar gaan we gewoon voor! @Jazz, de vermoeidheid breekt aan meis? is ook niet gek die kleine vraagt veel energie van je, doe lekker rustig aan verder alles goed? @Kara, en welke dosis clomid mag je gaan gebruiken?? deze ronde gaan we knallen meis!! @Allen hoe is het met de rest van de meiden?? Liefs Kirs
O fien Wat vervelend zeg.. pff dat is ff een domper, heel veel succes aankomende maand met de nieuwe ronde! @GM, Succes vandaag.. Komt goed!! @ Kirss, nog een weekje en dan kan jij ook weer voor een Echo, spannend he! @ all, over welke topic hadden jullie het ja? ik ging ook kijken, bij zwangerschap, maar ik kan niks vinden weet je welke pagina het is, wel leuk om te lezen. @ all, vandaag laatste dag van de pillen 100 mg, en dan afwachten.. vinden jullie het allemaal zo rot met innemen? ik heb nergens last van, en ook geen bijwerkingen, al heb ik wel het gevoel dat ik wat aankom van de medicijnen, maar weet niet of dat klopt. Fijne dag vandaag en werkse!
@Fieneke Oww bah dat je ongi bent geworden joh... Je kan er ook niet te lang bij stilstaan,zoals ik altijd zeg Verstand op nul en gaan met die banaan! (Letterlijk en figuurlijk ) Hoevaak heb je al clomid gehad nu dan? Een vraagje aan ieders: Gaan jullie gewoon tot de 12de keer clomid?
@Sweeny4...ik ben ook duidelijk aangekomen hoor van de clomid. Ik schrok toen ik op de weegschaal moest staan bij mijn gyn intake gesprek..Maar goed we zeggen vaak en het is dan ook echt zo...Het is voor een goed doel!!!
. ja het is ook voor een goed doel, maar het moet niet te extreem worden he, ik was al iets te zwaar, dus probeer nu gewoon op te letten met wat ik eet en moet naar de sportschool maar daar heb ik s avonds als ik thuis kom van werken en na het eten geen zin meer in haha, en zeker nu niet dat het eerder donker is, lekker warm binnen zitten is beter! Ik ben ff benieuwd naar dat verhaal waar jullie het over hadden. kan het nergens vinden.
@dushi fijn dat er wat te zien was. Dat zal je zeker wel een goed gevoel geven!! @gm succes vandaag!! @kara balen dat de kleine bebe niet is blijven zitten.. @mel er is idd nog veel mogelijk. Ik heb de laatste x bij de gynae ook gevraagd naar het vervolg traject 'wat als 150mg ook niet aanslaat'.. @jazz wat een mooie foto hopelijk kunnen we idd zelf ook allemaal op roze.. @kirsss jij ook weer met goede moed er tegenaan!! 150mg gaat deze ronde voor jou ook gewoon weer goed werken en nu gewoon 'n keertje extra seksen @fien wat rot zeg van je menstruatie. Is je mannetje binnenkort weer weg zodat het weer een kwestie wordt van goeie timing?? @hier weer begonnen aan de provera.. Ik vind het altijd zo lang duren voordat je en de provera en de clomid achter de rug hebt tot aan je 1e fm... Maar als ik zo kijk zal dat ergens 12 december gaan worden... Even over het 'topic verhaal'. Voor degene die er niet in geloven is het misschien beter dit voor zich te houden en er gewoon niet op te reageren. Lijkt me een beetje onzinnig om voor andere te gaan invullen wat wel/niet een normale reactie is. Ieder mens is anders toch..? Of zijn er tegenwoordig ook al protocollen hoe je je moet gedragen als je verkracht geworden bent???
@gm, en en en spuit al gezet?? Staat hoop te gebeuren voor je, in ieder geval succes met je solli vandaag en we horen wel hoe het is gegaan, ik zal voor je duimen! En ja dat van je zus zijn moeilijke momenten, kan ik me voorstellen, erg confronterend dan weer, maar wij zijn er voor je hoor!!!!!!!!!!!!!! @whitesaber, welkom in ons gezellige clubje! @jazz, lekker buikje hoor, bij mij nog niks te zien, ben benieuwd wanneer het gaan komen, met de buikpuijn die ik heb zou je toch denken dat die baarmoeder inmiddels toch wel zo groot is als een meloen @wendy, volgende echo hebben ze op 5 december laten staan, mocht ook kiezen om het een weekje later te doen zou je weer net iets meer zien, maar heb ervoor gekozen om toch 5 dec te gaan, wil zsm een hartje zien, misschien dat ik dan helemaal gerustgesteld ben, want met die buikpijn en duizeligheid die ik nogsteeds heb blijf je toch wel twijfelen, ondanks het mooie beeld van gisteren. Ben zo bang dat het nog mis zou gaan, gyn gisteren kon buikpijn etc ook niet verklaren niet in de hevigheid die ik heb, maar ja hopelijk blijft het goed gaan, komende 1 a 2 weken waren het meest spannends volgens gyn, dan moet hartje gaan kloppen!! @fieneke, neee meid dat meen je niet, balen zeg dat je alsnog ongi bent geworden, dacht dat het zeker raak zou zijn omdat je al een paar dagen overtijd was, nogmaals balen, weet je al wat meer omtrent plan van aanpak nu? @ann85, ja echo gisteren gaf zeker een goed gevoel, al blijf ik die buikpijn wel heel erg eng vinden!
@all: dank je!! Gooischemama, hoe was de sollicitatie? Wanneer weet je iets? Kirsss, ik duim voor 2 december!! Hoop dat je weer een mooie ei hebt! Sween, ik zoek 't je dadelijk even op. En, ik vind die clomid ook maar vies... Hoop dat ik weer naar 50mg mag; dat is dan maar 1 pil per dag die ik moet nemen! Heb ook 't gevoel dat ik er van bijkom; balen! Maar, is zoals Jazz zegt: 't is voor een goed doel! Whitesaber: hoe is het met je hubbie? Dit was voor mij ronde 3, op naar ronde 4 dus waarschijnlijk. Heb de clomid nodig om mijn cyclus regelmatig te houden, dus ga ermee moeten blijven doorgaan vermoed ik. Jij? Zat ik trouwens mis mee dan; ik dacht dat je in principe maar 6x clomid mocht nemen.... Ann, 't duurt inderdaad altijd lang; zeker met provera! Ik duim voor een mooie ei deze keer en, tel mee af met je! 't Mannetje vertrekt de 6de, dus wordt moeilijk. Denk niet dat we daar nog een kans uitgehaald krijgen.... Als 't niet kan, is de volgende poging voor midden januari - dan is hij eindelijk weer terug... En het topic. Je hebt helemaal gelijk! Mij gaat het er gewoon om... Ben al paar keer een gelijkaardig verhaal tegengekomen en, toen was 't altijd vals. Verkrachting is zoiets ergs om mee te maken en, daar zaten toen elke keer mensen achter (1 keer gewoon zelfs zo een kl**tzak!) die de reacties afwachtten en zich daar dan een breuk mee lachten. Het is moeilijk om over te praten, ook op een forum. Moedig dus van iedereen die erop reageert. Maar als 't dan met die achtergrond is... Maar 't is erg genoeg en, mij lijkt er inderdaad geen protocol te zijn. Erover praten is moeilijk, maar, daar heb je uiteindelijk wel het meeste aan! Liefs en knuffel allemaal!
Dushi, hoop dat je ondanks de buikpijn toch kan genieten van je zwangerschap! Je hoort op die roze wolk, dus, zeker ervan genieten! Jij ook dank je! Straks om kwart na 6 afspraak met de dokter (ergens tegen 7u dus, loopt altijd uit bij haar ). Benieuwd.... Knuf!
Dushi ik had en heb nog steeds af en toe ook buikpijn hoor meid...Ik noemde het eierstok pijn bij de gyn, die zei is gewoon je baarmoeder die aan het duwen is. Of topic verhaal...ik had het ook gelezen maar of het nou waar is of niet kan ik me niet echt druk om maken. Want...mocht het verzonnen zijn dan zal de persoon in kwestie het wel een keer terug krijgen want met zulke dingen spot je niet. Fieneke hoop dat je doc samen mee denkt over de volgende stap en timing maar volgens mij doet zij/hij dat wel toch?