Gooischemama, ik wilde net nog komen posten dat ik geen tegenspraak duld over het feit dat je een goeie mama bent Is gewoon zo. Kan me de gedachten allemaal een beetje voorstellen, maar hoe zit 't dan bvb met al die mensen die hun kinderen mishandelen? Ik heb niet zo een leuke jeugd gehad en, mijn moeder werd ook elke keer probleemloos zwanger. Mijn zus herhaalt wat mijn moeder deed naar haar kinderen en, raakte ook 2x probleemloos zwanger... 't Komt goed meis! En, cyste mag niet (is er ook een cyste-politie?!)! Ik duim dat 't echt gewoon een voorteken is voor roze!! Hoop 't zo voor je! En, we hebben inderdaad meer roze nodig! Hopelijk doet al dat babydust binnenkort weer zn werk!!
Melanie013, 1e kindje: 5 dec NOD WACHTBANKJE, Ronde 3 met Clomid. Kirsss: ONGI 3e tot 7e dag clomid 150mg Claudia, 1e kindje: ongesteld geworden 01/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Wendy26, 1e kindje: ??? Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........ Taaamaaar, 1e kindje: 30-11 FM Kara, 1e kindje: toch ongesteld, clomid 50 of 75 mg vanaf 26 nov 5 dagen Fien, 1ste kindje: terug clomid 50mg, dag 1 tem 10... Ann85, 1e kindje: provera kuur 21 t/m 30 november... JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11 Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken Whisesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is... Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni[/I] Dushi1980: 11 november positieve test Gerbera: 29 oktober positieve test zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Zo even de ZWANGERE DAMES bij elkaar gezet Hoe gaat het eigenlijk met Diaantje78?????????????
@fien hahahahaa muts Mishandelen doe ik niet maar ook ik heb haar weleens een tik voor dr kont gegeven (helpt nu niet meer ze lacht je uit) ze gaat nu op de trap zitten in de gang en dat vindt ze veeeel erger dan een tik op dr kont en zelfs voor zo'n zachte tik krijg je schuldneigingen Weet ook niet waarom mensen die hun kids dagelijks mishandelen tot bloedens toe zo snel zwanger zijn Of net als die vrouw die 4 babylijkjes op de zolder had verstopt die was ook zo zwanger Ja dan komt die jaloersheid ook terug waarom hun wel en wij niet??? Ik heb daar helaas het antwoord niet op Wel weet ik dat me dochter van me houdt ondanks dat ze straf krijgt en in het verleden wel eens een tik op dr kont heeft gehad Toch wat positiefs
Gooischemama, zo een tik op dr kont is gewoon om even duidelijk te maken dat iets niet kan, niet om pijn te doen. Dus, weg met die schulgevoelens!! En, zie je wel, dochterlief houdt van je - toch 't mooiste bewijs! Ik duim voor je, denk aan je!! XXXX
Melanie013, 1e kindje: 5 dec NOD WACHTBANKJE, Ronde 3 met Clomid. Kirsss: ONGI 3e tot 7e dag clomid 150mg Claudia, 1e kindje: ongesteld geworden 01/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........ Taaamaaar, 1e kindje: 30-11 FM Kara, 1e kindje: toch ongesteld, clomid 50 of 75 mg vanaf 26 nov 5 dagen Fien, 1ste kindje: terug clomid 50mg, dag 1 tem 10... Ann85, 1e kindje: provera kuur 21 t/m 30 november... JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11 Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken Whisesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is... Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni[/I] Dushi1980: 11 november positieve test Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: ??? zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Mag ik zo brutaal zijn om Wendy ook bij ons nog neer te zetten..Ik heb goede hoop voor haar dat het gewoon nog goed zit....
Hoi meiden, sorry dat ik niet zoveel van me heb laten horen. Clomid 150 heeft niet echt goedgedaan aan mijn humeur... Ben zooooo down. Het lijkt nu wat beter te gaan, maar pffffff..... Elke keer als ik zw.pagina zag staan brak het zweet uit. Zit nu op dag 13 van mijn cyclus, spannende dagen!! Ik gebruik nu ook ovu-testjes, misschien dat ik daar wijzer uit kan worden. Nogmaals sorry dat ik afstand heb genomen... @Wendy, jeetje meid wat verschrikkelijk zeg die bloeding!!! Wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik hoop dat je morgen toch nog een mooie echo krijgt!!!! @Melanie, wat een gedoe zeg met je ouders... Heel veel sterkte!! @GM, hopelijk is jouw buikpijn goed nieuws? Spannend joh... Ik zal duimen voor je! @Sween4, balen meis dat je eitjes niet gegroeid zijn. Ik hoop dat 150mg beter zijn werk doet!! @Kirsss, hoe gaat het met jou? Je clomid kuur al achter de rug?
Sry dat ik hier niet echt actief mee typ,zou dat graag willen maar er speelt nu best veel namelijk... Manlief word nu geopereerd aan zijn hoofd... Er zitten veel risico's aan vast namelijk Hij kan verlamd raken aan zijn gezicht of 60% van zijn gehoor kwijt raken... Heb veel zenuwen en voel me misselijk... @sween nee ik ga nog niet beginnen met een nieuwe ronde Manlief moet nog herstellen straks @gm Ja ik ken het jammer genoeg dat gevoel Een paar huizen verder woont een vrouw die haar kind verwaarloost Meisje stinkt naar urine en laat vaak haar plas lopen Hun huis plakt en is onbewoonbaar verklaart Zo sneu voor dat meisje ze is zon schatje... Nu hebben mensen het amk ingeschakelt en ben er ook blij mee Nu maar hopen dat de moeder dan snapt wat ze fout doet Heb zon vermoeden namelijk dat ze het niet inziet En ja die vrouw die haar kindjes dood en op zolder verstopt Hoe gek kan je zijn zeg!!! Ze zeggen dat ik niet spoor,maar dat wijf is echt ver heen!
Diaantje..Geen verontschuldiging nodig hoor afstand nemen is af en toe goed. Hoe gata eht met de ovutesten? Welke gebruik je? Test je 1x of 2x? En wat vervelend van je moodswings....hoop echt voor je dat 150mg wel aanslaat.
Whitesaber..jeetje veel sterkte met je man...Waneer gaat het gebeuren? En ik denk dat ik het gemist heb maar waar wordt hij aan geopereerd?
Hij word op dit moment geopereerd... En hij heeft nu 3x een hersenvliesontsteking gehad omdat er een gaatje zit van zijn gehoorgan naar zijn hersenvlies Dus als hij een oorontsteking krijgt of bepaalde bacterien in zijn oor krijgt hij acute hersenvliesontsteking... Blegh...
Whitesaber, mijn duimen draaien al de hele dag. Wanneer weet je iets? Dikke knuffel!!! Diaantje, geen sorry! Af en toe wat afstand kan ook wel eens goed doen. Succes meis! XX
hey ladies, hier even een teken van leven van mij, pffff wat voel ik me beroerd, heb een hoofd als een softbal.....zwaar verkouden, keelpijn en misselijk maar dan niet van de zwangerschap volgens mij maar volgens mij iets van een griepje te pakken ofzo. Zit maar aan de drop, weet het is ook niet perse goed als je zwanger bent, maar ik kan niets anders verzinnen wat ik kan doen tegen die vervelende keelpijn, drink ook wel thee met honing, maar werkt nog niet echt! Morgen staat er een hoop te gebeuren, hoop ziekenhuis bezoekjes, FM etc. Ben benieuwd dames, hoop op goed nieuws voor iedereen!!!! Hier nog 4 nachtjes slapen, ben zo zenuwachtig voor die echo!! vandaag is trouwens de dag dat het vorige keer misging, dus heb het extra zwaar vandaag, weet niet wat het is blijft in je geheugen gegrift en toch ben ik dan vandaag weer bang! voor alle ladies die morgen een spannende dag voor de boeg hebben, succes en duim voor jullie allemaal!!!
@Wen, Heel veel succes morgen en hopelijk kom je met goed nieuws terug!! ik blijf hoop houden voor je!! @whitesaber, Spannend meis hopelijk gaat de operatie helemaal goed en komt hij er weer helemaal gezond uit! hoop dat je ventje snel mee naar huis kan zodat jullie weer lekker kunnen genieten! laat je snel wat horen?? @Diaan, Geeft helemaal niks meid!! Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als je even lekker wil klagen mag dat ook he meis! Hopelijk slaat deze ronde goed aan en mag jij ook op rose ik duim voor je. Mijn clomid kuur zit erop en morgen me eerste fm weer voor deze ronde zit dan op cd12, hopelijk een heeel mooi eitje! @Sween, Jeetje meid wat balen zeg..hopelijk kan je snel aan je nieuwe ronde beginnen met hele mooie eitjes !! en je weet wat er bij mij is gebeurd opeens uit het niks met de 150mg komt echt goed meis @Mel, Hoe voel je je meis, spannende dagen breken aan, hopelijk is dat eten een heeeel goed teken en heb jij een mooi sintcadeau @Gm, Spannend morgen meis! hopelijk kunnen ze idd wat zien Zal helemaal te gek zijn, hopelijk is je buikpijn snel minder..want dat is niks. En wat goed van je sollicitatie, zo zie je maar als je ergens voor gaat dan lukt het je!!! En hoe is het verder?? @jazz, hoe is het met jou meis..is je vermoeidheid al wat minder?? @Dushi, voor jou ook spannende dagen, snap je angst heel goed! maar ik hoop en duim voor je dat het maandag helemaal goed zit!!! en dat je dan alvast een beetje kan genieten. hoe is het met de rest van de meiden?? hier wel goed, morgen D-DAY..pff zie er een beetje tegenop, maar ik ga gewoon van het positieve uit!! het is morgen cd12 dus er moet echt wel wat te zien zijn als het deze ronde heeft aangeslagen! Spannend...
Goedemiddag dames, Ik probeer jullie allemaal een beetje te volgen en er achter te komen wie wie is. Gooischemama (mag ik je ook gm noemen?) wat een confronterend verhaal heb je neergezet zeg. Ik kan er soms ook zo kwaad over worden van die mensen die het krijgen van kinderen maar heel normaal vinden. Niet alleen om het feit dat het bij sommige vrouwen nu eenmaal niet lukt, maar ook omdat er zo veel fout kan gaan. Helaas beseffen de meeste mensen dat pas als ze zelf in die situatie zitten. Een keer op een feestje was ik het zo zat, die vraag, "goh moet jij geen kinderen?" dat ik theatraal antwoordde dat ik helaas onvruchtbaar was. Heb de dame de rest van de avond niet meer gezien. Dat was dan wel weer grappig..
Melanie013, 1e kindje: 5 dec NOD WACHTBANKJE, Ronde 3 met Clomid. Kirsss: ONGI 3e tot 7e dag clomid 150mg Claudia, 1e kindje: ongesteld geworden 01/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........ Taaamaaar, 1e kindje: 30-11 FM Kara, 1e kindje: toch ongesteld, clomid 50 of 75 mg vanaf 26 nov 5 dagen Fien, 1ste kindje: terug clomid 50mg, dag 1 tem 10... Ann85, 1e kindje: provera kuur 21 t/m 30 november... JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11 Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken Whisesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is... Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni[/I] Dushi1980: 11 november positieve test Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje:??? Boris: op zoek naar ei ronde 2, clomid 100: FM(cd12) 29-11 geen resultaat. 2de FM(cd15)2-12 zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Dank jullie wel meiden!!! @Whitesaber, wat fijn dat alles goed is gegaan!! Heel veel sterkte!! @Kirsss, wat spannend meis!!! Ik hoop dat er mooie eitjes te zien zijn!!! @Jazz, ik gebruik ovu-testen van zwanger en kids. Op dit moment test ik 1x per dag. Als ik zie dat hij donker wordt ga ik over naar 2x. Hoe voel jij je, nog geen kwaaltjes? Daarstraks kreeg ik nog een leuk telefoontje, dat ik volgende week donderdag op sollicitatiegesprek mag komen. Ik heb gesolliciteerd voor bibliotheekmedewerker voor 12 uur in de week. Gisteren had ik een sollicitatiegesprek voor de opleiding verzorgende IG. Daar krijg ik als het goed is eind volgende week de uitslag over. Ik wil zo graag weer aan het werk!