@jazz tuurlijk mag wendy bij jullie blijven staan heb ik haar over het hoofd geziensorry @kirss jaaaa spannend weer he maar bij jou ook @boris tuurlijk mag je gm neer zetten anders is de naam zo lang hahaha Ja het is heftig om te lezen maar was ook wel weer even heftig om neer te zetten dan komt alles weer terug maar als een ander wat kan hebben aan mijn ervaring help ik graag ookal is het niet leuk @whitesaber oooow meissie das heel goed nieuws Wist niet hoelaat hij moest maar las het net al op je msn Heel veel beterschap @diaan hahaha ja ik wist niet waar je bleef dus ff rondvragen maar tis geen schande of iets als je even afstand neemt meis Ook volop aan het solliciteren dus?? Hier vandaag 2 keer een afwijzing en kan het bij beide heel goed begrijpen hoor. Die ene van het mediapark vallen toch over me tattoe's en geen werkervaring En die van gister valt over de duur dat ik met behoud van uitkering stage mag lopen omdat hun iemand zoeken voor langere tijd Van de soos mag ik 3 maanden met behoud van uitkering stage lopen en daarna willen ze het liefst zien dat ik naar een vaste betaalde baan doorstroom. Soos heeft zoiets van 3 maanden is genoeg want als je voor 6 maanden gaat dan hebben hun een kracht die niks kost en ondertussen blijf ik in de uitkering dus snap het van beide wel. Op naar dinsdag dan heb ik weer een sollicitatie in het kappersvak Buikpijn blijft aanhouden alsof er een zeer hevige ms aan gaat komen
Geloof me zoals jij denkt haha ziet het er ook uit, zo'n kleine dunne smurf wie met 2 handen zich vol propt en geen genoeg lijkt te krijgen.. Een billie turf eter noemt mijn mannetje het.. Mwah, ze zijn druk aan het zoeken.. En hoop dat ze iets vinden maar goed ze moeten ook beseffen dat het niet makkelijk zal gaan worden, Wel hebben ze al een box gehuurd en zijn de meubels weer in hun eigen bezit. Mijn voorgevoel is NOPE.. Niet raak.. Maar goed zou het niet meer dan logisch vinden deze ronde.. Nou hier nog niet ongi ofzo maar wel iets anders waar ik toch wel van schrik.. Ik had vanmorgen om 11 uur ineens een grote rode vlek op mijn bovenarm.. Zag eruit als een onsteking of een insectenbeet.. Het werd ook groter en zo.. Ik dacht ach kijk het wel even een paar dagen aan.. Maar manlief die ik had gepingt dacht daar anders over en maakte een afspraak om 4 uur met de ha voor me.. Nou daar aangekomen schrok ik nog harder want mijn ha leek in paniek... ik dacht owjeeh wat is dit.. Nou valt het gelukkig allemaal wel mee, Het is Gordelroos... Niet blij mee maar goed het is niet dodelijk ofzo, gewoon lastig.. Maar goed ik kreeg een recept mee, Ondertussen dat ik naar de apotheek ging kreeg ik van manlief te horen dat ik de ha terug moest bellen met spoed. Dus ik bel terug, word meteen doorverbonden met mijn vlaamse ha en ze zegt ahh mevrouw het spijt mij u te moeten zeggen maar ik ben net effetjes niet zo efficient geweest.. Ik denk huh... U mag het medicatie niet gebruiken as ge nu in uwe luteale fase zit... Ik vond dit zo lief dat ze er aan dacht want we zitten pas 4 maanden bij deze ha.. En worden behandeld in t ziekenhuis en dat is nog op verwijzing van de oude huisarts. Sowieso ben ik echt super tevreden over mijn nieuwe ha.. Deze vrouw begrijpt ons een stuk beter en vind net als wij de zorg in NL maar bagger en kijken jaloers naar onze zuiderburen. Nja gevolg is dus dat ik het nu moet doen met de pijn en de jeuk van de gordelroos maar goed hopen dat we het niet voor niets doen.. Al lees ik op internet ook niet veel soepigs over een net beginnende zwangerschap en gordelroos.. Fijn hoor vroeger de waterpokken.. Ach we doen het er maar mee, was toch al een verloren ronde.. Volgens de ha zal het niet zo lang moeten duren.. liefs Melanie ps @gm, neeeeeej!! geen ms.. Dat mag gewoon niet je hebt al genoeg ellende gehad... Wil positieve dingen van je horen! Dus kop op en het is gewoon van die 3 ling die nu in je groeit, best logisch dan he dat het pijn doet haha.. dikke knuffel voor jou!
GM...ja ja toch die kapperszaak he..en dan ook de admin er van doen...helemaal leuk En MS nee hoor daar doen we niet aan Melanie ooooh gordelroos wat vervelend...huh heeft met stress te maken he......toch? Ik zelf heb psoriasis en mag dan nu ook geen enkele zalf gebruiken (hebben namelijk altijd hormonen erin) ja en van de dermatoloog ook natuurlijk niet naar de zonnenbank:x Helaas heb ik op beiden benen nu 2 grote plekken en oooooh my god wat jeukt het....dus nu heb ik argan olie gekocht bij de tuinen. Heb ik al een keer gebruikt en dat houdt het wel rustig..Misschien een tip voor jou...alleen is het niet echt goedkoop......Oh en ga toch ook 1x per week met die benen onder de zonnenbank want anders..ja ja met een handoekje op mijn buik hihihihi Wendy ik weet niet hoe laat je moet morgen maar ik hoop dat je toch nog kan slapen vannacht en ik wens jou en je vriend heel veel sterkte toe...En ik heb nog steeds hoop, zonder hoop geen leven...
Diaantje wat leuk lekker weer een baantje joh is ook goed om een beetje afleiding te zoeken etc hoor waar gaat je voorkeur naar uit?
bedankt voor jullie reacties wederom! overdag spiek ik af en toe op werk, maar echt geen tijd om te reageren, terwijl ik dat soms heel graag wil als ik al jullie lekkere gebep hier lees gevolg is ook dat ik wel behoefte heb om te reageren op jullie allemaal maar en dan meteen weer zo'n boekwerk volgt! ik lees die van fieneke altijd graag, dus hoop dat jullie het van mij ook kunnen hebben geef ik iedereen eens een kleurtje die ik vind passen bij je claudia, wat balen dat je ongesteld bent geworden.. zoals meer hier had ik er ook wel een 'gevoel' bij.. op naar een volgende ronde dus?! hoe vaak 'mag' je nog eigenlijk? knuffel, toch meestal een rotdag jazz, ik voel de kracht wel weer meer! het helpt echt als mensen het tegen je zeggen als je er zelf even niet meer in gelooft. lief, dankjewel. hoe voel jij je verder? vervelend dat je psoriasis hebt.. gelukkig kan je met je handdoekjes gewoon onder de zonnebank . hoe ver ben je nu eigenlijk? (wanneer ga je wat voelen ??) GM, superrr bedankt voor je uitgebreide antwoord. en jemig, wat heb jij het moeilijk gehad zeg, wat weg om hier nu te staan. en wat naar ook dat er uit onderzoek dan niets naar voren komt. oo en die schuldgevoelens vind ik ook erg herkenbaar, ook al weet je ook dat je er weinig aan kan doen, tóch vraag je je af of je iets anders had moeten/kunnen doen. wat supermooi dat je 3 sterretjes in je nek hebt laten zetten. en fijn dat er thuis bewijs rondloopt dat het kán! en dat er mensen zijn die een mk zien als een medisch gegeven en meer niet, snap ik ook niet heel erg om eerlijk te zijn. respect hoe je er nu mee omgaat! en, om maar ook meteen korte metten te maken met je twijfels: iedereen is inderdaad wel eens boos, is het niet op jezelf, dan is het wel op de personen die je het dichtst bij staan.. ook een vorm van liefde en wat een dilemma om met je werk te gaan doen. ik zeg ook: als het kan.. beiden! twee dromen in een, te mooi om waar te zijn toch? oo en die buikpijn.. nou, je weet het niet he. duimpjes draaien overuren, maar je NOD is pas over een week oid toch? sween, wat een tegenvaller.. ook al had je er wel rekening mee gehouden volgens mij? hoop dat de 150 jullie goed nieuws gaat brengen! Ann, dankjewel voor je positivisme ! jij zit op het menstruatie-opwek-bankje? hoop dat het snel komt zodat je met de wonderlijke dosis (hopelijk!!) van 150mg kan beginnen. succes met het geduldig blijven! Fieneke, je doet me denken aan een gouden kleurtje . dank voor je dikke knuffel! angsten weer opzij gezet vandaag! Hoe is het bij jou dan? Wel gaan vrijen he met al dat gedradentrek bij je... you never know what might happen... want niemand lijkt dat te weten bij 10 dagen clomid en, zoals ik al zei, ik lees je boeken heel graag! hihi Diaantje, fijn om weer van je te horen! die afstand herken ik wel.. je wil er nite zo mee geconfronteerd worden en bezig mee zijn, maar het trekt ook, omdat je er ook weer wél mee bezig bent! nou, volkomen begrijpelijk, heb soms dezelfde neigingen. goed aan het testen dus! spannend wat er gaat gebeuren, hoop dat je je ei zal vinden! En wat goed van je sollicitaties. goed bezig! Hoop dat je een mooie baan gaat vinden binnenkort! Whitesaber, wat fijn/goed dat alles goed is gegaan! wat enorm heftig wat er vandaag zo even gebeurt... pfff blij dat het achter de rug is! succes met de zorg voor je man! Dushi! oe, ik voel helemaal de misselijkheid opkomen als je er zo over vertelt! maar een griepje wat je dus hebt opgelopen kan er ook wel bij.. en ik ga er vanuit: gefeliciteerd, over 2 uur ben je verder dan je ooit was hoop dat 5 dec een dag wordt om nooit te vergeten! Kirsssss, duimen draaien voor morgen! zou niet weten waarom het nu niet zou werken... maar altijd spannend natuurlijk! ik help het je mee hopen, veel succes morgen. en.. ga je dansje maar vast weer oefenen boris, mooi wat je zo beschrijft op dat feestje. heel herkenbaar hor, confronteer ook mensen graag ermee. zeker als ze niet op kunnen houden over hoe eng zij hun zwangerschap vonden terwijl ze een gezond kindje hebben terwijl jij net met je 2e mk om de hoek komt zetten . (niet dat ze niet bang mogen zijn geweest, maar jullie snappen wat ik bedoel...) (hoop ik ). succes met het leren volgen van iedereen trouwens, best lastig kan ik je vertellen, maar daarom des te gezelliger Melanie, wat een dag heb jij gehad zeg. jemig. gaat het nu weer een beetje? is het uit te houden? wel lief van je ha in elk geval! dat heet nog eens meedenken. Wendy, onwijs veel geluk/sterkte/succes morgen. ik hoop dat je kan slapen. of misschien ook niet. ik hoop dat het snel morgen wordt voor je en je duidelijkheid krijgt. dikke knuffel. excuses voor de lange verhalen! (ik schaam me wel een beetje, vooral omdat jullie hier amper zijn 's avonds en ik blijkbaar niets beters heb te doen haha) op naar een goede vrijdag morgen! met mij gaat het trouwens weer een stukje beter, niet meer zo bang. het komt gewoon, alleen is het de vraag wanneer!
Melanie013, 1e kindje: 5 dec NOD WACHTBANKJE, Ronde 3 met Clomid. Kirsss: ONGI 3e tot 7e dag clomid 150mg Claudia, 1e kindje: ongesteld geworden 01/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........ Taaamaaar, 1e kindje: 30-11 FM Kara, 1e kindje: clomid erin, nu wachten op ei! 6-12 fm. Fien, 1ste kindje: terug clomid 50mg, dag 1 tem 10... Ann85, 1e kindje: provera kuur 21 t/m 30 november... JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11 Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken Whisesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is... Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Dushi1980: 11 november positieve test Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje:??? Boris: op zoek naar ei ronde 2, clomid 100: FM(cd12) 29-11 geen resultaat. 2de FM(cd15)2-12 zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
GE - Arrestatieteam pakt twee verdachten in Hilversum-Oost Sensatie volop was precies achter mijn huis en de politie zou niet eens ff de buurt waarschuwen dat deuren en ramen gesloten moesten worden stelletje eikels En dan zijn ze nog niet klaar want dr hangt nog steeds een heli in de lucht vanwege een vermiste verwarde man jonge jonge wat een avond weer @kara vond het wel moeilijk om sommige dingen weer neer te zetten maar ik kan helaas het verleden niet veranderen (anders hadden er hier nu nog 3 kleintjes bij gelopen) En het is dat mijn vriend zo verdomd positief kan blijven denken anders had ik me kinderwens al laten vervliegen maar mede dankzij hem ga ik er voor Ik probeer die schuldgevoelens wel opzij te zetten en heb ook overleg gehad met de gyn want van de clomid pppff word ik soms gewoon zo snel boos dus we doen het nog een maand en dan gaan we over op spuiten (voornamelijk omdat dan de bijwerkingen veel minder zijn) 9 dec is me NOD En die baan dinsdag ga ik er volop voor want ik ga me sterretjes NIET verdoezelen of verwijderen voor een baan en dat is in het kapperswereldje gelukkig niet nodig. Morgen naar de ha om te kijken voor me kappersexzeem @mel whahaha a lekker wief ben jij zeg!!!!! Jij gunt me wel wat met je 3ling pppfffffff Wil heel graag nog meer kindjes daar niet van maar alsjeblieft niet 3 tegelijkertijd Weet je hoe druk je dan bent wow respecht voor moeders met een 3ling en komt bij een 3ling plus monique dat kan ik niet onderhouden dat wil ik me kids niet aandoen Beter dat er toch al wat dingetjes op orde zijn voor je ouders Jammer dat je zo ver woont want in Hilversum weet ik nog een leuke 5 kamer flat @jazz morgen me echo dus miss zien ze iets..... Ik wil niet teveel hoop creeren voor mezelf want we weten allemaal hoe hard je dan weer naar beneden valt Als er idd iets zit wat wijst op een zwangerschap wow dan ga ik door het lint van blijdschap Knuffel me dochter en vriend half dood zet me dansje in dit topic
Goedemorgen meiden!!! @Wen, Heel veel succes dalijk bij de gyn, ik zal aan je denken en hoop nog steeds heel erg dat het allemaal gewoon goed zit!! Dikke knuff!! @Gm, Jij ook heeeel veel succes zo bij de gyn , hopelijk zien ze wat.. oo wat spannend hahaha ik gun het je zo! wie weet..enne ik doe het dansje met je mee als het zo mag zijn ik zei ook al tegen vriendlief als ik zwanger mag worden/zijn, dan wordt ik helemaal gek..dan ga ik eerst een potje schreeuwen buiten en dan iedereen half dood knuffelen en dan idd een dansje doen Nou hopelijk worden er deze maand veeel dansjes gedaan hoelaat moet je meid?? @Boris, jij ook succes vandaag..hopelijk is er een mooi eitje te zien!! @mel, jeetje wat een rotnieuws zeg..ze moeten je wel hebben he!! hopelijk worden de plekken snel minder, want dat is behoorlijk irritant, en nog 3 dagen meid!! ik hooop het zo voor je mop @ de rest, om 12uur moet ik bij de gyn zijn.. en daarna horen jullie het van me!! Succes allemaal vandaag en denk aan jullie Veel liefs Kirs
Kirss, veel succes vandaag. Whitesaber, wat goed dat alles oké is met het mannetje. Diaantje, jij ook opzoek naar een job. Duim mee voor je dat het lukt. Kara, normaal doen ze nog 1 ronde maar ga nu al vragen voor eventueel iets anders. Of voor verder onderzoeken. Vriend (en ikzelf ook wel een beetje) heeft het gevoel dat het echt niet werkt en wil door met iets anders. Mocht het niet zijn dat hij al iets anders wil proberen weet ik al dat mijn vriend het gaat zien als weer een verloren ronde. Gm, Ik wil het dansje ook wel zien dus gewoon pos testen J. Hier gisteren en vandaag een beetje een dipje, zo al omdat ik ongesteld ben geworden (maar dat viel nog mee). Denk dat mijn collega zwanger is (zitten met 3 aan een eilandje, 1 man en dan ik en nog een ander meisje). Zei al tegen mijn vriend dat ik er toch best wel moeilijk mee heb. Ga proberen blij te zijn voor haar als ze het verteld.
veel succes GM, Kirsss, Wendy en Boris! ik duim voor goed nieuws voor jullie allemaal.... er mag inderdaad wel weer gedanst worden hier voor goed nieuws! Claudia, kan me goed voorstellen dat je de volgende stap wil weten, en daarmee ook zou willen starten. als het als een 'verloren' ronde voelt, is het natuurlijk niet fijn om er zo in te gaan. wat lastig met je directe collega. zo lastig zo'n situatie. wel goed dat je er op kan voorbereiden, dan kan het iig niet zo overvallen. En hopelijk groeien jullie samen zometeen!!
Zo meiden Daar was ik weer Alles ging goed en hij is weer lekker helder Hij heeft weinig pijn maar moet wel nog een week blijven in het z-huis En heeft een blauwe tulband om hahaha @Gm succes vandaag meid En hoe ging dat politie drama verder dan? @Kara Ik zie door de letters de woorden niet meer whahaha Pfftt het is al december let it snow!
He dames, dank je wel allemaal!! Zit nu echt in de zenuwen.. Moet om 10.45 bij de gyn zijn. Laat jullie straks meer weten hoe het is gegaan.. Ben zo bang!! Maar heb me toch wel n beetje voorbereid op slecht nieuws.. al hoewel het echt weer n klap zou zijn zometeen als het echt mis is!! Liefs Wendy
Wendy, heel veel succes zodadelijk, duim dat je toch goed nieuws gaat krijgen. De rest van de dames die vandaag ook moeten gaan heel veel succes en dat het hier straks vol goed nieuws en dansjes mag staan.
Kwam al even spieken of wendy al terug was.. Ik zit btw nu in de trein tegenover het allerliefste kindje ooit met een super lieve vader.. Zucht, wat lief! Nou, kom maar door met goed nieuws!