oh Kara jij vroeg of ik de baby voelde...nou eigenlijk voel ik al bij 9 weken een plop gevoel maar de gyn zei nee joh dat zijn je darmen...ik ben nu 11 weken en ik dacht toch echt net weer iets te voelen...Maaaaar het is nog te vroeg...maar ze zeggen wel als het je 2e is of 3e dan voel je het eerder......
@kirss succes meis @whitesaber hoest met je ventje????? Gevangene zijn beide opgepakt @jazz bij een 2de 3de voel je het idd ook eerder hoor @all moest om kwart over 10 bij de gyn zijn en ze heb weer ff gekeken en nu komt het raarste Er zit een ei van 11 mm????????? Maar dat kan toch helemaal niet Heb verleden week woensdag die pregnyl gezet en dan springt je eitje ALTIJD waarom zit dr nu dan een ei van 11 mm?????????????? Moest bloedprikken voor wat waardes en krijg maandag de uitslag rond 4 uur dus ben benieuwd ooowjaa het baarmoederslijm zag er netjes uit
Gm...wuahahaha inderdaad wat een verhaal en wat zei je toen ik heb al pregneyl geprikt...hmmm misschien had je meerdere eitjes? Misschien had je nog geen eitje toen je pregneyl geprikt had?
@gm ook ik ben benieuwd of je open kaart gespeeld hebt naar de gynae.. en wat dus de reden kan zijn... @wendy ik ben heel erg benieuwd!! laat snel iets horen. @kirsss en en en heb je een mooi eitje gespot?? @boris jij was ook op zoek naar een eitje vandaag toch? @fieneke nog maar 2 daagjes clomid je bent wel een record breekster hier hoor @kara hopelijk doet de clomid bij jou ook goed z'n werk!! succes iig. @ik verwacht het weekend toch wel ongesteld te gaan worden. Dan aan de clomid150mg. Time will tell... Allemaal veel succes!!!
@ws (whitesaber ) gelukkig is alles goed met je mannetje. Lijkt me behoorlijk angstig om te moeten gaan zitten afwachten hoe het zal gaan... maar gelukkig goed nieuws! Hopelijk hersteld hij snel en duiken jullie gauw de volgende ronde in.
kom net terug van de gyn, en zagen het hartje zelfs al kloppen.. Ben echt helemaal happy!!!!! Over ander halve week hebben we weer n echo!! Wat de bloeding nu was, kon ze niet vertellen.. maar mij maakt niks maar uit, haha
Nou meiden ik ben net terug en heb een eitje van 11mm, dus nog niet heel groot maar wie weet...moet dinsdag terug en hopelijk is hij dan gegroeid en dan mag ik gelijk de pregnyl spuit zetten dus ik ga heeeel hard hopen dat me eitje groeit en dat hij dinsdag boven de 15mm zit want dan mag ik de pregnyl zetten ... Ben er nu eigenlijk nog zenuwachtiger om,, we zien het wel! @GM, wat bizar haha zo zie je maar dat een vrouwelijk lichaam raar in elkaar zit ,, maar is niet slecht toch gewoon goed klussen en hopen dat deze dan ook springt haha dubbele kansen ,, ik ga voor je duimen mop! @wen, Meis hoe is het gegaan? ik ben zo benieuwd! @boris, en bij jou meis?? @ann, ik hoop dat je snel ongi wordt en dat je ook weer lekker een nieuwe ronde in kan! 150mg gaat gewoon hele mooie eitjes bij je maken!! @Kara, ik hoop dat bij jou je eitje ook goed aan het groeien is en dat je dinsdag positief nieuws meebrengt!! ik moet dinsdag ook weer terug, wel toevallig dat we weer bijna gelijk lopen @Ws, Ben blij dat je mannetje weer bij is en dat hij hopelijk snel mag genezen en weer lekker met je mee naar huis mag hoe is het met de rest van de meiden??
@wen, whaaaaaaaaaaaaaa wat geweldig meis!!! Gefeliciteerd!! Helemaal SUPER en idd zo zie je maar de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit!! hoe ver ben je nu ong?? * zit helemaal met kippenvel hier * Dikke knuff!!
@wen super wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd en nu heerlijk gaan genieten!! @kirsss gelukkig is er wel al iets aan het groeien en nu gaat het ook helemaal goed komen!! Op naar roze!! Liefs
dankje ann, jaa we gaan gewoon van het positieve uit ( is wel moeilijk ) want vorige ronde was me eitje bijna 13mm, dus ben zo bang nu dat het niet meer aanslaat..maar op naar dinsdag en dan kan ik hopelijk echt me ei dansje doen haha
Melanie013, 1e kindje: 5 dec NOD WACHTBANKJE, Ronde 3 met Clomid. Kirsss: Op zoek naar ei, 2-12 11mm 6-12 terug voor fm! Claudia, 1e kindje: ongesteld geworden 01/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........ Taaamaaar, 1e kindje: 30-11 FM Kara, 1e kindje: clomid erin, nu wachten op ei! 6-12 fm. Fien, 1ste kindje: terug clomid 50mg, dag 1 tem 10... Ann85, 1e kindje: provera kuur 21 t/m 30 november... JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11 Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken Whisesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is... Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Dushi1980: 11 november positieve test Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12: echo !!!Hartje klopt al!!! 14-12: echo Boris: op zoek naar ei ronde 2, clomid 100: FM(cd12) 29-11 geen resultaat. 2de FM(cd15)2-12 zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
@Kirss...ja het kan 2mm per dag groeien he dus de zen mode in gaan en groeien maar hihihih hoop het echt voor je.
@Wendy, zie je wel ik wist het!!!! Super meid!!! Stiekem wel een beetje jaloers hahaha bij mij tijdens echo 5w6d alleen vruchtzakje te zien en nog geen hartje of vruchtje, hopelijk as maandag wel, al waarschuwde ze dat het dan wellicht nog niet te zien was het hartje maar we zien wel, maar super!!! Nu extra nerveus voor echo as maandag zal toch wel goed zitten?? Had ik dan ook geen hartje moeten zien vorige keer??? Verlies sinds vandaag ook hele slierten slijm, sorry voor de details hahaha, zit ik op het toilet te plassen wil ik afvegen hangt er een hele sliert uit m'n muts, is dat normaal????
Dushi je slijm is normaal..ik gebruik al sinds het begin inlegkruisjes hoor zo lang het niet geel is, een aparte geur heeft en je jeuk heb....nou wat een onderwerp weer he hihihihi maar nee zit gewoon goed. En over een kloppend hartje bij de ene doet die het sneller dan de andere...Ik was een krappe 6 weken en had een vertraagde hart activiteit...pas later op gang gekomen...... Nog even dushi en dan mag jij ook......