Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63

2. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    wendy, whaaaw hoe geweldig :D. En al een hartje amaai. Het doet goe zijn best. Zou het dan toch misschien een tweede eitje geweest zijn. Vind echt super.

Kirss, duim voor dinsdag een mooi eitje.

Net gyn proberen te bellen, was er nog niet dus kan pas tegen 16u30 terug bellen.

3. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Awww Wendy Wat super meid!
    Bloedingen heb je soms in het begin van de zwangerschap omdat alles beter doorbloed word
    Ik zou ook flippen hoor als me dat zou gebeuren daar niet van :cool:
    Wat een sterke beeb :D:D
    Oww en hou je dromen in de gaten vanaf nu
    Bij mijn zoon droomde ik over een jongentje met blonde pijpekrullen en blauwe ogen
    En je raad het al !
    Een jongen met blonde pijpekrullen en ook blauwe ogen :D:D
    Ik zie die droom echt als een voorspelling :)

4. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    woehoe:D:D:Dwendy hehehe iedereen had hier positieve hoop voor je en moet je nou is kijken meis:D:D:D:D:D
    Vond het zo en zo al apart 1 bloeding want een mk is niet 1 bloeding
    me zusje is nu bijna 18 weken ofzoiets en die bloedt nu nog dagelijks maar het kindje doet het heel goed

@kirss onze eitjes zijn even groot:p:p:p

@jazz ja maar dat kan toch toch niet weet ckr dat er een eitje zat want heb de dagen aangehouden dat we normaal NA clomid de pregnyl zetten en nu heb ik weer n ei van 11 mm

@weet niet wie het vroeg maar NEE ik heb GEEN open kaart gespeeld bij de gyn
    dus kon ook niet vragen hoe het zat
    Of ik laat me sz even bellen met de vraag:p:p:p:p

@whitesaber hehehehe nou liever zo dan dat het verkeerd afliep he moeten ze al dat zaad weer invriezen en noem maar op:p:p
    beter dat het goed gaat met hem voor jou ook een hele geruststelling
    enne dat klussen gaat wel goed komen hoor:p

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Jaaaaaaaaaa
    Wat een Geweldige berichten!!!

Die eieren snap ik niet helemaal (gm ??! wat een verrassing), maar wat goed van een groeiend ei kirsss en wendy, TOP!
    Mobielste werkt niet echt mee, maar ben heeeeeeeeeeel blij voor jullie!!

6. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Heb gyn aan de lijn gehad, hij zei eerst om morgen met clomid weer te beginnen. Vroeg of we niet iets anders konden proberen en hij zei dadelijk ah oke dat kunnen we doen. Moet vrijdag de 9de langs gaan om eens te bekijken wat.

Ga dus clomid af zijn maar hoop dat ik wel hier nog mag meekletsen (het is zo een leuk clubje ;) ).

7. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kara hehehe nee dat snap ik dus ook helemaal niet
    Heb een raar lichaam denk ik dan:(:(:(

@claudia huh wat ga je doen dan:p

Ga je over op spuiten (meestal de stap na clomid)

8. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Geen idee eerlijk gezegt :).
    Is altijd zo snel snel aan de telefoon. Maar moest op dag 10 langs gaan dus vrijdag (want zaterdag zit hij niet).

Zal wel zo iets zijn denk ik.

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wat een hoop goed nieuws zeg,

@kirs, 11mm is groeiend dus, komt wel goed weet ik zeker!

@gm, huh... het is nog geen pasen en jij komt gewoon al over in de eitjes.. Doe je goed muts..

@wendy, JIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat super geweldig voor jullie! ik had ook al de hele tijd een positief gevoel bij je maar snapte je ongerustheid/onzekerheid heel goed! geniet er nu maar lekker van.

@ws, wat fijn dat het goed gaat met je mannetje. Hoop dat hij snel hersteld..

Hier al geen pijn meer aan me arm is nog wel rood... Is het dan wel gordelroos.. vraag ik me dan af.. Ach we zien het wel haha.. Nog geen krampen ofzo meer gehad.. Bijna aan nod. dus ik zie het wel.. Stiekem is het spannend, maar ik snap ook wel dat het niet veel zal zijn.

liefs melanie

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @claudia nou ze zeggen dat spuiten meer effect heeft en minder bijwerkingen dus wie weet meis:D:p

@mel ja ik weet echt niet waar me lichaam mee bezig is en in mijn ogen lijkt het me vrij onlogisch door die pregnylspuit dus ik snap dr geen hout van:(

11. jazz

jazz Niet meer actief

Claudia meedenkende gyns zijn altijd welkom en ja gewoon lekker hier blijven kletsen hoor....gezellig.

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    claudia, fijn dat je niet meer aan de clomid hoeft en ben ook heel benieuwd wat jullie dan kunnen bespreken. zal wel hormonen spuiten zijn denk ik dan..? ga je het rustig afwachten nu of ben je iemand die alles uit gaat zoeken wat de mogelijkheden zijn? zeker gezellig als je mee blijft kletsen!

gm, ik snap ook niets van je lichaam... kan me voorstellen dat je het wel met de gyn zou willen overleggen, maar dan moet je natuurlijk opbiechten dat je die spuit hebt gezet! waah lastig. misschien waren je eitjes laat deze ronde en was de spuit voor niets? en is er nu gewoon een eitje aan het groeien...? vreemd is het in ieder geval wel.

kirssss, we lopen zeker weer mooi op zo. dinsdag allebei hopelijk goed nieuws bij de fm! soms zijn eitjes gewoon trager.. hoop dat het niet een slecht voorteken is. maar 11mm is gelukkig zeker wel een groeiend ei, niet zo eentje die er maar beetje bijbungelt ;)

mel, stiekem voel ik de spanning met je mee ;) fijn dat de jeuk weg is!

lekker weertje voor Sinterklaas dit weekend btw :O ik wilde lekker gaan hardlopen buiten... eigenlijk zeg ik altijd: weer of geen weer, haha, maar dat gaat hem niet worden hor!
    fijn weekend!

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    #2293 kirsss, 4 dec 2011
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
    Claudia,
    Meis tuurlijk mag je hier lekker mee blijven kletsen, vinden we alleen maar gezellig en ik ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat na de clomid en met spuiten bijv. dus je mag ons echt wel op de hoogte houden :D Succes meis en we horen het wel wat je gaat doen, ben benieuwd :p :)

@Mel,
    wat fijn dat de jeuk weg is hopelijk blijft het zo en komt het niet meer terug want daar wordt je niet vrolijk van!
    Ik ben ook heel erg aan het duimen voor je want morgen is je NOD,
    en ik ben weer helemaal zenuwachtig voor je want je hebt het zo verdiend! Voel je al wat??
    Hoe is het met je ouders, Hebben ze al een ander plekje op het oog?

@Gm, wanneer moet je weer terug?? Ben wel benieuwd wat die eitjes allemaal doen bij je haha in dat rare lichaam van je :p ;)
    Nee hoor, hopelijk heb je gewoon nog een extra kans deze ronde en kom je er helemaal zwanger uit :D ik duim voor je!!
    hoe is het verder??

@Wen, Meid ben nog steeds zo happy door jou berichtje van vrijdag :D kan je nu wel een beetje genieten meis?? :D

@whitesaber, hoe is het bij jullie en met je mannetje?

@Ann,
    En meis is je ongi er al..hopelijk wel en kan je snel beginnen met je nieuwe ronde 150mg :D en hopelijk slaat het deze ronde helemaal goed aan :)

@Waar zijn alle andere meiden?? Taaamaaar en Sween en JSmama
    ben benieuwd hoe het met hun gaat!

Nou hier alles nog hetzelfde ben benieuwd of dat eitje van me aan het groeien is en hopelijk dinsdag dan de pregnyl want dan heb ik deze ronde weer een echte kans!!
    Verder Sinterklaas vieren, die kleine van mij is helemaal zenuwachtig..En weet niet wat haar allemaal te wachten staat..heerlijk :) ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren op die grote zak voor de deur :D ...

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    hehehe blijft een raar lichaam hier:p:p

@kirss hoe was sinterklaasavond?????
    Hier helemaal top beide dames zijn verwend ppfff maar ik schrok het hardst van dat gebonk op de ramen:p:p
    Me meissie vond dr niks aan maarja wat wil je met een keelonsteking en koorts:(:( dus die ligt nu in dr bedje uit te zieken en deze week niet naar school en mama niet werken

Ik weet dat dr ouders zijn die hun kind gewoon naar de kdo brengen maar daar hoor ik niet bij.

@kara
    Morgen mag ik de gyn trg bellen voor de bloed uitslagen miss dat ze dan wat meer weten
    En ik zou de vraag wel kunnen stellen aan de gyn maar dan zou ik het in de vorm van "Stel dat...." moeten vragen

Stom van mezelf dat ik niet heb geluisterd maarja ongeduldig en eigenwijs dan krijg je dit soort actie's maar ik ben al zo lang bezig en wou deze maand ook gewoon een eerlijke kans hebben net als iedereen
    Stom maar wel begrijpelijk denk ik

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    gm, precies wat je zegt: je wil ook gewoon een eerlijke kans dus zeker begrijpelijk. maar wel een goeie om de 'stel dat' vraag te stellen.. maar ik weet niet of zij wel een antwoord hebben aangezien je verder geen tussentijdse fm's hebt gehad. nouja, hoe dan ook, succes en en wel goed aan de klus in de tussentijd?

en is Sinterklaas een beetje lief geweest voor iedereen??
    vandaag NOD melanie? en zijn er nog niet meer testers...?

16. jazz

jazz Niet meer actief

Hallooooo
    heb een buikfoto gemaakt maar ben mijn tel vergeten zit nu al op werk..:cool:

Mel spannend wacht je nog?

Hier verder rustig mijn zoontje gelooft niet meer in de sint dus we hebben de kerstboom gisteren opgezet:)...toch nog zijn schoentje gezet onder de kerstboom en natuurlijk had mama sint:p toch nog iets kleins voor hem en chocola.
    Ondanks dat hij niet gelooft stuitert hij al een aantal dagen. Vandaag de sint op school en de BSO nou die slaapt als een prinsje vanavond....

GM zou je nu wel de stel vraag doen? ben benieuwd naar je waardes joh...en ik zou ook gewoon hetzelfde hebben gedaan als jou hoor dussss

Hebben we nog fm echo's vandaag?

Oh Ja dushi heeeeeel veel succes...Laat je het ons weten.

Wendy alles goed?

Gerbera hoe gaat het lady?

En verder anderen ik hoop dat jullie een fijne dag hebben vandaag....

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden,

@Gm, Me dochtertje vond het prachtig!! Toen er keihard werd gebonkt
    wist ze niet hoe snel ze onder de tafel moest zijn haha :p
    en echt heerlijk met al dr cadeautjes bezig, ze zegt Mam, pap wat heeft sint en piet er toch goed over nagedacht want dit wilde ik allemaal hebben :D :p ,, Jammer dat jou meisje ziek is :( dus het gaat nog steeds niet beter?? ,, lekker bij je kleine meisje blijven dat doe ik ook altijd is niks geks aan!! Ik ben benieuwd naar je bloedwaardes :D.. Spannend..

@Mel, Je NOD :D Spannend meis..ga je wachten met testen of doordat je nu lekker vreet kicks heb kan je niet wachten?? :D :p
    Ik heb goede hoop mop!
    hoe is het verder??

@Dushi, Spannend vandaag meis..Ben zo benieuwd :D

@Kara, wij morgen weer fm :) Spannend of er eitjes groeien!!

@jazz, nou dat wordt vanavond je buikfoto erop zette, ben benieuwd meis :),, hoe voel je je verder?

allemaal werkse en een fijne Dag, :D

Liefs Kirs

18. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wendy, wat geweldig dit bericht!! van harte gefeliciteerd!! En nu alleen nog maar genieten!! heel veel geluk!!!!!!..
    @ Kirsss, beter meis, spannend morgen, dat eitje is zeker weten gegroeid!!
    @ Gm, beterschap met je meisje, al wat gehoord van de laatste solli?
    @ Mel, houd je het nog wel vol met wachten? succes!
    @ Jazz, ben benieuwd naar je mooie foto!

Hier alles goed, nog tot zaterdag Duphaston slikken en dan over 1.5 week of zo, beginnen met Clomid 150. mg, hopelijk gaat hier wel wel wat van groeien.. grr...

Succes meiden

19. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Melanie, en al getest of ga je nog wat wachten? Spannend. Duim voor een pos test.

kara, heb al eens proberen te zoeken maar vind moeilijk als je nog niet echt weet wat het gaat worden :).

Wou dat het al vrijdag was :). Ben benieuwd wat het gaat worden. Heb geen idee hoe het in zijn werk gaat mocht het hormonen spuiten worden.

20. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

hoi hoi,

ik heb eergisteren mijn laatste pil van provera geslikt en wacht nu tot dat ik ongi wordt en dan met clomid mag beginnen. Eerste keer dat ik clomid ga gebruiken ben benieuwd.

groetjes oudjaarsvlinder

Deel Deze Pagina