@mel ja in zo'n situatie kan ik me dan idd ook wel weer voorstellen dat je dingen voor je zelf gaat houden. Wat een domme reactie zeg. Ik begrijp dat het voor hen niet positief is om een 3ling zwangerschap te krijgen uit een clomid behandeling maar als het al is gebeurd dan is er toch niks meer aan te doen... al testdrang gekregen door de reacties hier ???
Ik heb net de ivfpoli gesproken en alles netjes en eerlijk verteld dat ik gewoon de clomid heb geslikt en dat ik de spuit heb gezet en waarom het dan kon dat de gyn wel een ei van 11 mm zag zitten Moest echt even mezelf dwingen om niet in janken uit te barsten Heb ook verteld dat ik ontzettend bang ben dat de clomid niet meer aanslaat De assistent bleef heel aardig en vriendelijk en legde ook uit dat wanneer je ms er aan komt de progesteronwaarde daalt en dat ik gewoon 9 dec moet afwachten en als er niks komt dan mag ik weer bellen voor een nieuw recept primolut en clomid maar zij gaat er van uit dat ik vast wel ongesteld zal worden. Ik moest mezelf ook niet teveel opfucken want ben daar nu aardig goed mee bezig Enne ik moet voortaan luisteren naar het advies van de gyn boos kon ze niet worden omdat het toch al gebeurt was ppffff zo blij met dit topicgedeelte waar ik me angsten verdriet en alles eigenlijk kwijt kan Net me kleine kacheltje (monique) tegen me aangedrukt Als ik naar haar kijk en dan de duur dat we bezig zijn voor een tweede word ik echt verdrietig en angstig dat het niet meer zal lukken
Lieve gooische mama, probeer positief te blijven meid, geloof in je zelf en je kansen! Ik weet echt 200% zeker dat jij sneller dan verwacht een 2e voldragen zwangerschap mag hebben! Jij verdiend het gewoon! Dikke knuffel! En girls, nee nog steeds geen testdrang haha.. Ik voel me ook wel anders dan andere maanden heb nu meer zoiets van ach ik zie het wel haha.. Niet zo van OEHHHHHHHHHH ZOU HET...! liefs Melanie
Lieverd, Het gaat je echt lukken, je hebt al een prachtige dochter en dat bewijst dat het wel kan!! Ik snap je angsten dat heb ik ook, maar onze tijd komt ook gewoon..geef het tijd en dan komt er echt weer een mooi wondertje En door dit alles raak je gewoon een beetje in de war, je weet niet waar je goed aan doet, maar vind het heel knap dat je wel eerlijk ben geweest!! Liefs Kirss Dikke knuff @Ann, Succes deze ronde meis!! hopelijk slaat de 150mg wel aan @dushi, Hoe is het gegaan meis??
@gm gelukkig hebben ze goed gereageerd! En hopelijk kan je snel door naar de volgende ronde @kirsss ja ik hoop ook heel erg dat het nu gaat aan slaan. Hopelijk is jouw eitje morgen ook weer goed gegroeid en kan je de spuit zetten!! Zoals jazz al zei. Sinds ze hier is zijn er elke maand wel 1 of 2 zwangere bij gekomen. Dus.. who's next??
Hee ladies, Jemig GM, wat knap van je dat je eerlijk bent geweest. Wat een tegenvaller de uitslag!! grr.. Ik zit nog even verder te denken en vraag me af: kan het niet zo zijn dat je, om wat voor reden dan ook, pas later op de clomid reageerde en nu nog een ei in ontwikkeling hebt? Als ie 11 mm was, zou die nu al weer groter moeten zijn toch? Gaat die dan niet springen? En moet je dan wel met primolut starten vrijdag? Ik hoop niet dat ik het ingewikkelder maak dan het al is, maar denk gewoon even hardop mee want het zou zonde zijn als je wel nu een ei zou hebben!! Het is je zo gegund, en het gaat ook ZEKER lukken!!!! kijk maar naar die kleine dondersteen van je, het levende bewijs! Dat geldt trouwens voor ons allemaal...!! Vind het wel een goede meetgraad: elke maand minstens een zwangere erbij hier, het liefst meer natuurlijk Het is ons allemaal zo gegund! Kirsss, spannend morgen! ik voelde gister al wat meer pjin bij het vrijen (toen, hoe noemde Mel het nou? mooi woord voor penis, in me was deed het beetje zeer... --> eierstokkenpijn?). En jij?! Goed gevoel erbij? HOe laat moet je? Ik duim voor je hor, hoop dat je ee mooi gegroeid eitje ziet en je zometeen weer op de wachtbank kan gaan zitten!! Ann, hoop dat de 150 zijn werk gaat doen!!!!!!! duimen draaien voor je. Sween, jij ook succes!! Mel, je moet me even uitleggen hoe je dit doet. Niet ongesteld op je NOD, en Geen testdrang hebben. WAAAAAAH lijkt me zeeeeeeeeeer prettig! Zoals je merkt snap ik er niets van, maar vind het heel knap van je! En hoop ik dat je volgende week ergens pas kan testen, als je weet dat het gewoon gaat knallen!!! Respect hor. En, zoals vele met mij , hopen wij natuurlijk op een mooi roze streepje en willen we dat als eerste (ok, of tweede, na je man) weten Jazz, benieuwd naar je foto! Leuk! en goede babydust, krijg ik nooit genoeg van! Hoe is het met de rest van de meiden? Flink verwend door Sinterklaas allemaal?? @hier: ik ben hormonaal, niet normaal meer! Jantje lacht, jantje huilt. heeeeeeerlijk. hebben jullie ook nog last van de hormonen nadat de clomid er al in zit? Dacht dat je alleen/vooral last had wanneer je de clomid slikt. Ik moest gister al huilen toen de appels op bleken te zijn :O:O arme man hier... . Verder morgen weer fm, ik hoop dat er weer een mooi ei in de maak is (en niet teveel!)
WOEHOE!!! ik heb mezelf weer wat testen bespaard.. Mannetje komt thuis van zijn werk, ik ga plasje doen en de rode zee is weer neergestreken.. Jammer maar zoals ik al zei had ik toch geen hoop.. Wat ik wel minder leuk vind is dat het in 2011 dus niet is gelukt.. En dat terwijl het ons jaar was.. Maar goed dan plakken we er 2012 toch ook aan vast.. Lekker 2 jaren die voor ons zijn. Op naar een nieuwe ronde. Liefs Melanie
Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ONGI, Ronde 4 met Clomid. Kirsss: Op zoek naar ei, 2-12 11mm 6-12 terug voor fm! Claudia, 1e kindje: ongesteld geworden 01/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........ Taaamaaar, 1e kindje: Primolut 30-11 t/m 6-12 Kara, 1e kindje: clomid erin, nu wachten op ei! 6-12 fm. Fien, 1ste kindje: terug clomid 50mg, dag 1 tem 10... Ann85, 1e kindje: provera kuur 21 t/m 30 november... JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11 Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken Whisesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is... Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Dushi1980: 11 november positieve test Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12: echo !!!Hartje klopt al!!! 14-12: echo Boris: op zoek naar ei ronde 2, clomid 100: FM(cd12) 29-11 geen resultaat. 2de FM(cd15)2-12 zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
GM ik moet eigenlijk wel stiekem bekennen dat ik bewondering heb voor je eerlijkheid neem me petje af meid..EN het gaat ook jou lukken maar ooooh wat voel ik je verdriet door de woorden heen...maar komt goed ok. Mel...ja inderdaad testjes bespaard maar toch jammer hoor.... Kirss en Kara, K&K hahaha beiden morgen een FM...en hebben jullie het eitjes dansje al ingestudeerd... En hier komt die dan dames........onscherp maar de buik kan je niet missen...ja ja en de het achterwerk doet ook opeens mee wuahahahaha Bekijk bijlage 204058
Mel, jammer! maar zoals je zelf al zei had je geen hoop... 2012 wordt zeker jullie jaar! en je voorspelt wel goed dat je menstruatie zich niet laat aankondigen. op naar de 5e ronde clomid nu? Jazz, heb er maar een woord voor: NICE! erg mooi, ook wat je daar aan hebt! dat buikje mag er wezen (en die ass ook ). De K-tjes gaan voor een mooie echo morgen!
@jazz wow wat een mooie foto!! Wat ik me nu meteen afvraag... ze zeggen dat je het de eerste 12 wkn voor je moet houden omdat er dan een grote kans is dat er dan nog vanalles misgaat... maarre hoe kan je al zo'n mooie buik verbergen?? Ik bedoel dat valt toch iedereen op! @mel wat jammer van je ongi. Ook al had je het zelf wel verwacht maar goed hopen doe je natuurlijk stiekem altijd wel toch?? @hier flinke menstruatie. Heb zo'n last van m'n onderrug dan meteen. Maar ben wel blij dat het er weer is en ik er weer voor kan gaan. liefs
@an, klopt je hoopt stiekem ook wel, manlief heeft heel zijn werk in de spanning gehouden, en ik zat met een paar vriendinnen toch ook wel van tja best apart dat ik nog niet ongi ben.. Mja als ik logisch na dacht wist ik dat het niet raak zou zijn, dus dat doet het ook wel weer goed. @kara, nee ronde 4 nu.. Whahahahahahahahahahahaha! nja manlief heeft weer is bewezen waarom ik met he getrouwd ben! Na het eten waarin we toch wel een beetje baalde dat het weer niet raak was gingen we even op bed liggen en daarna zouden we gaan douche.. Nou had ik hier alle leuke verhalen over sinterklaas gelezen en heel simpel had ik 2x gezegd tja toch best jammer dat wij nog niet echt sinterklaas vieren.... Nja mannetje wilde even gaan douche en ik ging gtst kijken... Ineens uit het niets BOEM BOEM BOEM op de deur.. en een hoop pepernoten door me slaapkamer (had hem vanmorgen net helemaal gedaan) Schoonbroer roepen mel de Sint is voor je langs geweest, ik denk ja joh lache maar laat me mee rust aub haha.. Nja hij bleef roepen en ik moest komen... Doe ik de slaapkamer deur open, staat me mannetje daar helemaal ingepakt in het sinterklaasinpak papier met een gedichtje erop hahahaha! Echt het meest originele en beste cadeautje ooit! MY MAN! moest het ff delen. Liefs Melanie
Mel leuk verhaal...hihihi Helemaal lief toch.... Ann..ik heb het eerder verteld omdat ik toch sowieso vanwege mijn leeftijd en hoge bloeddruk een risico blijft ook na de 12 weken..En neeeee kon het ook niet meer verbergen want het is mijn derde en dan gaat het allemaal iets sneller...hihihihihihi
@mel haha ja dat is idd wel heel lief. Ik zit in de tussentijd ook het internet af te struinen naar ideeën voor de kerst... vind ik toch altijd wel moeilijk want wil zo graag met iets speciaals komen. @jazz ja het is natuurlijk waar dat je buik sneller groeit bij alle volgende zwangerschappen... maar ik denk ook niet dat ik het ooit zou kunnen volhouden om die 3 mnd stil te blijven
morgen mag de boom worden gezet.. zal er een foto van maken.. beloofd weer mooi te worden.. Kerstdiner word door mannetje bepaald.. Maar dat komt goed, hij is van origine kok dus moet hem wel lukken. wat hebben jullie eigenlijk een echte of een neppe boom? liefs mel
Lieve lieve meiden Bedankt voor jullie opbeurende woorden (voor de zoveelste keer) Tranen in me ogen jaja zo emotioneel als wat kan ik niks aan doen sorry Als ik jullie in het echte leven als vriendinnen had zou ik jullie stuk voor stuk half dood knuffelen Bij jullie kan ik me echte frustratie,angst,verdriet kwijt in tegen stelling tot de real live friends Daar doe ik nuchter over dit alles want ze snappen het niet. (pppff lijkt bijna een liefdesverklaring joh) Maar serieus waar BEDANKT LIEVE MEIDEN Voel me iig al een stuk beter dan vanmiddag Kon net ook even me frustratie bij ws kwijt ook jij bedankt meis @mel wij hebben dit jaar voor het eerst een echte boom En monique heeft dit jaar een echte (neppe) prinsessenboom op dr kamertje staan Hebben hem gister al versierd hehehe toch nog een sinterklaaskadootje voor jou
GM, fijn dat het oplucht en je alles kwijt kan hier! enne, mooie liefdesverklaring ! Mel, sorry! je had het er bij gezet.. op naar ronde 4. 4 keer is scheepsrecht.. hmm. maar jou avond kan denk ik niet meer stuk met zo'n mooi verpakt cadeau echt tof Ann, au! vervelend van de rugpijn. fijne bijkomstigheid maar niet heus. Lekker laten vertroetelen door jouw Sinterklaas? Jazz, sluit me wel aan bij Ann, ik zou zo'n mooie buik ook niet kunnen en willen verbergen! slaap lekker allemaal
@mel..mijn boom staat al sinds zondag en bij mij is de kleur paars het geworden.. @GM ik hoop dat je volle moed weer op ben gestaan...Hoe gaat het met je dochtertje? En ik hoooooop zo dat het goed is gegaan met Dushi we hebben niks gehoord.....
Goedemorgen meiden, @Mel, verdorie wat jammer!! En ook gewoon balen dat het nu dit jaar niet meer lukt, maar 2012 gaat het gewoon lukken .. Lieverd succes met de nieuwe ronde. Vandaag gaan we de kerstboom halen, we nemen een echte doen we nu elk jaar al..die geur heerlijk haha alleen de rotzooi pfff.. maarja hoort erbij, ook nog even lekker naar de xenos nog meer frummeltjes erbij halen heerlijk..die gezelligheid en alle lichtjes.. @GM, Wauw mooie liefdesverklaring wijffie,, en ben blij dat je het weer kwijt bent, ik heb precies hetzelfde vriendinnen van mij gunnen het me wel heel erg, maar snappen niet dat ik me er zo druk om maak..hier kan ik beter alles kwijt en daarom ben ik ook heel blij dat ik in dit clubje zit jullie snappen het gewoon allemaal @Ann, rugpijn is echt verschrikkelijk, hoop dat het snel over is meis. @Jazz, wauuw wat een geweldig mooi buikje daar mag je echt super trots op zijn meis!! Idd jazz ben ook benieuwd naar Dushi pff nu maak ik me wel een beetje zorgen @Kara, ik duim voor ons!! hoelaat moet je? hopelijk komen we allebei eidansend terug haha hoe is het met de rest van de meiden?? Liefss