Hallo allen, poeh weer een hoop bij te lezen Mooi om te lezen dat eerlijkheid toch vaak langst duurt. Ook zeker voor jezelf. Het is allemaal al zo vervelend, lastig en emotioneel. Als je dan ook nog eens om de hete brij heen moet dansen in het ziekenhuis wordt het misschien helemaal onhoudbaar. Maar ja leugentjes om bestwel kunnen af en toe ook geen kwaad hahaha. Ik heb goed nieuws! vrijdag 2de FM en een EI!!!!!! maandag moest ik terugkomen en ja hoor! doorgegroeid tot wel 23 mm! Voelde ook behoorlijke druk in onderbuik. Ik heb gewoon hele slome eierstokken Dus of ik heb vorige ronde (50mg clomid) veel te vroeg een fm gehad (cd11/12) of de 100mg is gewoon goed aangeslagen. Echt vet spannend, want zelfs mn man wilde gisteravond meewerken En aan mn buik te voelen heb ik vannacht of gistavond mn eisprong gehad (geen druk meer in onderbuik). Wow dit is dus echt de eerste keer dat we zo gericht 'geschoten' hebben.. En nu nog aan mn werk proberen te denken, hahaha.
@Boris...oooh wat top dat je man er ook aan mee ging werken dan voelt het helemaal goed toch....What is next...nog progesteronwaarde testen? Of zit je nu op het wachtbankje...Mooi groot hoor 23mm Begin je het ook allemaal leuker te vinden en spannend?
Hi Jazz, zag net je buikfoto! Prachtig! en wat een wonder he, nieuw leven dat in je groeit. Zo iets wonderbaarlijks. Ja, ik vind het keispannend. Man ook, haha, althans, hij vindt het volgens mij doodeng. Tis maar goed dat het bij mannen toch opvalt als ze faken, hahaha, dus daar komt ie niet mee weg. Hopelijk krijg ik m woensdag weer zo ver Nee, progesteron hebben ze nog nooit gemeten bij mij. Alleen helemaal aan het begin. Tis nu kwestie van afwachten. Of ongesteld over week of 2 of ..niet... En indien menstruatie, dan mag ik weer opnieuw clomid 100. Mijn baarmoederslijmvlies was niet helemaal optimaal, dus dat kan nog een obstakel worden. Maar sowieso heel prettig dat mn eierstokken, met wat hulp, toch wel functioneren. Zit ik dan nu 'officieel' op het wachtbankje??
Boris...klinkt allemaal goed...Mannen moeten volgens mij sowieso wennen hoor...Mijn vriend is een laat bloeier ten aanzien van kinderen en die is ook nu nog aan het wennen....hahahaha ik vind het eigenlijk wel aandoenlijk... Ja woensdag nog even om het af te leren hihihihi
Sorry sorry, geen zorgen om mij, alles helemaal goed, kleine is 1cm en hartje klopt goed!!!! Maar heb zelf een flinke verkoudheid/griep te pakken, dus lig al dagen op bed. Jeetje wat ben ik beroerd. Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, maar heb aardig wat in te halen geloof ik, ga snel bojlezen zodra ik beter ben, nu wat proberen te eten en snel m'n bedje weer in. O ja en foto van echo volgt ook zsm.... Xxx
hey, ben er eindelijk weer (verbindingsproblemen internet.... Word er helemaal gek van!! Technische dienst komt volgende week langs, wordt tijd.... Liggen zowat continu uit....) Even heel snel: Wendy: SUPER! Enorm blij voor je!! Whitesaber, blij operatie gelukt. Hoe is het nu met hubbie? En jou? Gooischemama, dikke dikke dikke dikke knuffel! En, kop op! 't Verhaal stopt niet voor jullie! Ik reageer straks weer verder (en meteen sorry als ik ergens iets oversla) Tot gauw! KNUF!
@GM Jij muts ! Je hoeft ons niet te bedankt dat doen digi-dinnen toch voor elkaar? Doe maar lekker rustig aan en het komt goed geloof mij maar (Ik heb voorspellende krachten whahaha) @Dushi Aww wat lief Ikke wil echo zien van dushi-boontjuh @fieneke Gaat goed en vandaag gaan ze de tampons uit zijn oor trekken Denk niet dat dat prettig is... En donderdag is de laatste dag van zijn anti bio,ct scan en als we geluk hebben mag hij na een goeie scan naar HUIS WOOHOO! @Boris Wat spannend allemaal 23 cm wat een joekel,zon één voel je echt wel whahaha
Nou dames.. wat n verhalen weer. Heb er wel even over moeten doen om alles weer bij te lezen.. @Gm: wel goed van je dat je gewoon eerlijk bent geweest tegen je gyn. Nu kijken ze toch met je mee, en sta je voor je gevoel er niet helemaal alleen voor.. Nu kun je tenminste antwoord krijgen op je vragen. Ben wel heel benieuwd wat nu de vervolgstap voor je gaat worden.. Er komt n tijd meid dat jij ook kunt gaan genieten van n wondertje in je buik!!! @Mel: Ohh wat balen meid, toch nog ongi.. Wel n leuk sinterklaascadeau van je mannetje, haha... Op naar de volgende ronde, en 2012 plak je maar lekker aan jullie jaar vast! @Jazz: Waauwwww.. wat n mooi buikje al! Gaat verder alles goed?? Wanneer heb jij je volgende echo??? @Dushi: wat super fijn meid dat alles goed was!! Ben heel benieuwd naar de echo foto. Had je nu trouwens n inwendige echo, of n 'gewone' echo?? Nu lekker genieten meid!! @All: Hier alles goed!! Ben lekker aan het genieten.. Heb afgelopen weekend al alemaal kei live dingetjes gekregen voor de beeb.. en super schattig!! Nu nog hopen dat ie goed blijft plakken!! Ik ben gelukkig helemaal niet bang of onzeker over alles.. laat alles maar op me afkomen.. Zei tegen mn gyn: Nu is ie nog maar 6 weekjes en heeft ie al zoveel stress meegemaakt, dan zou die nou toch ook wel blijven plakken, haha Wie is de volgende die kan gaan testen bij ons?? Allemaal n dikke knuffel van mij!!
Diaantje, succes met je sollicitatie!!!!! Hoop voor je dat er snel wat positief uit de bus komt! Gooischemama, hoe was jouw sollicitatie vandaag? En, niet meteen gaan twijfelen meis! Het gaat je WEL nog lukken! Kara, leuk van de kleurtjes! Dank je voor het goud voor mij! Ook dank je om mijn boekwerken leuk te vinden - vind het soms zelf vervelend maar wil naar iedereen kunnen reageren en dan kan je soms niet anders. Leuk dat je me erin bijstaat! Hoe is het met jou? Ik duim!!!!! Vriendlief is vanochtend vertrokken, niet zo leuk. Zit met een minidip, maar gaat straks wel weer beter. Hoop dat mijn ei dus al geweest is - vermoed van wel maar, heb er geen idee van... (banner klopt dus niet helemaal....) En, die hormonen spelen inderdaad op, niet enkel de dagen dat er clomid genomen wordt.... Claudia, hoop dat je vrijdag meteen de weg naar roze krijgt! Zou het reuze vinden moest je hier blijven kletsen!!! Succes meid, ik duim voor je! Sween, hoop dat je snel ongesteld wordt, zodat je verder kan naar de clomid 150! Succes!! Oudjaarsvlinder, welkom! Mel, jammer dat je ongesteld geworden bent..... 2011 is nog niet helemaal om......... . Ik duim opdat jullie 2012 roze in kunnen zetten! En, leuk van je man! Geniet van je sinterklaas! Jazz, knappe buik!!! Super! Bloeddruk mooi onder controle nu? Boris, proficiat met je ei! Ik duim! Vlot de zwangerschap goed? Whitesaber, ik duim dat je hubbie donderdag mee naar huis mag nemen!!! Even boekwerk weer afsluiten, Knuffel allemaal!
fijn om weer van jullie te horen fieneke! blij met je boekwerken . soms heb ik het idee dat het een beetje teveel van het goede is, maar blijkbaar kan ik het nooit kort houden en heb ook vaak behoefte om te reageren op iedereen (wat eigenlijk een dagtaak is in dit gezellige cluppie!). wat vervelend dat het alweer 6 dec is en je vriend weer is vertrokken.. betekent dat ook dat hij er met kerst niet is?? hoop ook voor je dat je ei is geweest! dat betekent dat je op de wachtbank zit, fijne bank wanneer is je NOD ongeveer? dushi, fijn dat alles goed gaat! die frummel doet het goed. wendy, dat geldt voor jou ook Kirsss, ben je nog bezig met je eidans?? ik hoop het!! ben benieuwd hoe het was? @hier: fm vanmiddag was goed: een ei van 16mm in de maak!! tralalalallaaaaa zal vermoedelijk dit weekend dus wel komen. laatste kans om 2011 zwanger uit te gaan. tja, je hoopt het, en meer dan dat kan je niet doen! oja, wel, veel seksen Wel een enorm toeval (of niet?): mijn ei komt ws. precies op de dag dat ik uitgerekend zou zijn! Gaat jullie man/vriend trouwens mee naar alle zkh-bezoekjes??
Kara...wow goed nieuws inderdaad......heb je het dansje gedaan hihihihi Nee mijn vriend ging en gaat niet altijd mee met de zh bezoekjes. Nu ook niet want ik loop in het ziekenhuis en ja die doen alleen tijdens kantooruren en nou mijn vriend is bouwvakker dus dan is het sowieso een probleem.....maar vind het ook niet erg hoor moet ik zeggen... En bij jou?
jaaa! ik heb eidansje gedaan beetje zoals Carlton uit the Fresh Prince (ziehierrr: Carlton Dance Around The World - YouTube) zeker goed nieuws dus! bij mij is het beetje hetzelfde: meestal ga ik alleen. mijn man was nu weer eens mee. hij heeft het niet zo op zkh en laatste keer dat hij mee was, was bij de fout echo en heeft hij me huilend het zkh door gesleept. niet zo'n fijne herinnering. des te meer reden voor beiden om ook tijdens een 'gewone' controle (met goed nieuws!) weer mee te gaan!
@kirss your welcome hehehe ja ziet dr toch n beetje uit als n soort van liefdesverklaring he @ws jaja jij bent almachtighahahaahaaa muts hoe is die nu met je mannetje??Nog steeds last van ze ogen whahahahahahahaaaa (sorry) @fieneke wow dat je dat hebt onthouden joh!!!! Sollicitatie ging super had om 9.00 uur me gesprek en ging pas weg om 14.00 uur Zo'n sollicitatie heb ik nog nooit meegemaakt Meteen in de kappersstoel onder handen genomen geverfd geknipt en gestyled en daarna moest ik haar knippen en stylen was wel eruuug gezellig Balen van je computerverbinding joh Hier ook een klotecom die niet alles doet wat ik wil @wendy leuk he die kleine dingetjes blijft schattig @hier meissie nog steeds koorts maar begint wel wat meer te zakken gelukkig nog veel aan het hoesten maar zit verbetering in Overbuurmeisje is bevallen van een dochter en heeft me vandaag uitgenodigd om snel naar dr kleine meid te komen kijken. Had dr al wat kadootjes gegeven voor de kleine en heb dr net op de foto gezien soo cute Heb hier wel de kwalen van een aankomende ms dus blijf hoop houden dat de clomid wel heeft aangeslagen en dat ik alsnog gewoon me ms krijg
Meiden me eitje was vandaag ruim 15mm, mag donderdag pregnyl halen en dan vrijdag weer terug, ik hoop zo dat het allemaal goed gaat en dat hij springt, heb wel me eidansje gedaan haha want me gyn was wel heel erg tevreden, ( vorige ronde was me eitje groter dus ben zo bang ) maarja vrijdag horen we weer meer!! @Kara, Super ei ben echt blij voor je meis!! NU even kort maar morgen ben ik er weer meiden Liefss fijne avond, Kirss
Wat goed!!! 15 mm is mooi, misschien beetje trager, maar voila daar helpt de spuit ook bij! Dat ei gaat écht wel springen!!! En misschien wel een mooi kerstcadeau bezorgen Slaap lekker! Gm, mooi dagje in je oude vak! Geen last van je handen?
Goed bezig kara en kirsss dat worden mooie eitjes. @kara Mannetje hier gaat altijd mee naar het zkh. Gelukkig maar, zou het echt niet anders willen. Als bijlage heb ik onze kerstboom toegevoegd. Benieuwd wat jullie er van vinden. liefs Melanie
Zooooo die is mooi melanie.....echt heel mooi hoor. Moet je ook een van overdag plaatsen ben beneiuwd wat er allemaal in hangt...
Hier de beloofde foto van mijn kruimeltje!!!! Zit op m'n werk vraag niet hoe ben nogsteeds hondsberoerd, maar ja werk maar 3 dagen en vind het dan ook zoiets om dan ook nog eens ziek thuis te blijven, nou ja ziek is ziek natuurlijk, maar ja kijk wel of ik het vol houd. @wendy, ze hebben bij mij dit keer nog een inwendige echo gemaakt, 23/12 moet ik weer terug voor termijnecho, die wordt wel uitwendig gedaan. @kara en kirsss, mooie eitjes in de maak, binnenkort weer klussen!!!!
Dushi wat een leuke foto..grappig om te zien hoe iedereen een andere foto heeft...Ligt die van jou naar beneden? Oh en beterschap als het niet gaat gewoon naar huis gaan....