Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Jazz, deze is overdag gemaakt :p maar hebben een mooie camera dus die stelt het zelf zo bij dat het alsnog intressant word haha..

Maar er hangt in, zo 130 zilveren ballen, glanzend, mat en glitters..
    Daarnaast een zilveren glitter ster piek..

De 2e kleur is wit haha.. Witte riete hartjes aan een lintje, Witte fluffy kerstboompjes, witte vogeltjes met fluffy staartje en wat voor ons het belangrijkste is de witte engeltjes die we van mijn schoonmoeder hebben mogen erven. Al met al ben ik echt super blij met onze boom.

Ik zal straks een kijken of ik nog een foto kan maken.

liefs Melanie

@dushi, zo zo mooie foto hoor meid!

2. jazz

jazz Niet meer actief

Melanie het is echt een mooie boom....

3. boris

boris Lid

29 nov 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Wat een hoop eieren he deze week, lijkt wel pasen :D
    Met hier en daar wat rode stippen ;)
    Voor degene die nu ook in wachtbankje zitten... hoe hou ik dit in godsnaam nog 2 weken uit!! Ik kan op zn vroegst maandagnacht bevrucht zijn (hoewel kans natuurlijk wel erg klein, zo'n eerste keer) en ik ben nu al op zoek naar allerlei tekens!?! Misselijk, nee. Pijnlijke borsten, nee. Moe, altijd met herfst/winter. Zijn jullie ook zo 'eager'?
    Ik ga vrijdag de hele dag naar een spa en ben me nu al aan het verdiepen of dat geen kwaad kan, voor het geval dat?
    Want stel... is sauna in zo een vroeg stadium slecht? en alchohol? dat laatste niet he, eitje heeft zich dan nog niet eens ingenesteld.
    pff, moeten jullie je voorstellen hoe ik zou zijn als ik echt zwanger zou blijken, hahaha.

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Boris, relax meid... probeer te genieten.. Anders heb je straks zo'n teleurstelling..
    Alcohol doen wij hier na het ei al niet meer.. Of het nou wel of niet al is ingenesteld het kan meer kwaad dan goed dus dan maar niet..
    Sauna hoor ik verschillende verhalen over.. De ene zegt geen punt de ander NIET DOEN! wat ik van me FA hoorde was gewoon niet doen..

En 2 weken uithouden vind ik zelf best makkelijk haha, ik geniet er juist wel van.. niet meer op zoek en lekker wachten en dromen over..

Liefs Melanie

5. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kara, Ik vind jouw boekwerken ook leuk! :)
    Misschien een hele boterham soms, maar, is soms enige manier om op iedereen te reageren.
    Super jouw ei!! Succes meis!!!! Ik hoop 't zo voor je, zeker omdat je ei normaliter is wanneer je uitgeteld was.
    Knuf!
    Wanneer mijn NOD is heb ik geen idee van.... Normaal 25 dec... (zou dus wel een héél mooi kerstcadeau zijn! :) ). Maar, als dat is, is vriendlief te vroeg vertrokken - denk niet dat zijn zwemmers 6 à 8 dagen overleven... Heb ook indruk dat mijn eisprong al geweest is (gezien dat slijm op CD9 en mijn borsten die al opspelen). En dan is mijn NOD normaliter vroeger...
    Maar dat is misschien ook weer de clomid die valse signalen geeft....
    Afwachten maar.... Heb me voorgenomen opnieuw te proberen niet te testen en, pas in januari de dokter te bellen als ik tegen dan nog niet ongesteld geworden ben.
    (Meteen 't nadeel van niet temperaturen.....)
    (en, vriendlief is er inderdaad niet met kerst. Komt pas 12 jan terug....)

Gooischemama, is omdat ik weet hoe belangrijk 't is voor je.
    Blij dat ie goed meegevallen is en, dat je je zo geamuseerd hebt!! Lang voor een sollicitatie, maar, 't kan maar goed geweest zijn he!!
    En, ik duim voor je dat je inderdaad alsnog uit jezelf ongesteld wordt!
    Dikke knuffel meis en, ik vind dat we ook voor een clomidpolitie moeten gaan: die clomid moet gewoon doen wat ie hoort te doen, nah!

Kirsss, super, ook voor jou een mooi eitje!!
    't Is een mooi eitje, jammer dat 't kleiner is als vorige keer maar, misschien zet ie zijn groeispurt nog in he. En, als ie jouw roze bezorgt, mag ie van mij gerust wat kleiner zijn.
    Kop op en, succes meis!!!

Mel, knappe boom!!!!
    Ik pas voor een boom dit jaar; vriendlief is er niet met de kerstdagen...
    En, vriendlief komt - als hij in het land is - ook steeds mee naar ziekenhuis, dokter, ... Zou het ook niet anders willen. Heb in de zomer nog een mammografie gehad ter check; had er enorm schrik voor dus, ik heel blij dat hij erbij was.

Dushi, knap!! Nog eens proficiat en, hoop dat je je snel weer beter voelt!! Verzorg je goed!

Boris, relax!! Gewoon proberen genieten. Je hoeft niet noodzakelijk kwaaltjes te hebben. En, als je wel kwaaltjes hebt, kan het ook je lichaam zijn dat je gewoon "voor de gek" houdt.
    Maar, uiteindelijk zijn we er heus allemaal fel mee bezig hoor :). Maar toch, gewoon proberen genieten meis.
    Sauna, wat ik gehoord heb van HA: niet doen!! Ook oppassen met te lang in een lekker warm badje te blijven enzo.
    Succes!

Zo, alweer een boek voltooid....

Dikke knuffel en, fijne dag nog!

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boris, nog stukje vergeten: alcohol laten we beiden al sinds we stopten met de pil.... Niet makkelijk.....
    Maar alles voor dat kleine wondertje zeker?

Wij gaan op vlak van alcohol wel ver, als je 't vanaf een paar dagen voor de eisprong laat, is 't eigenlijk al lang goed.

Liefs

7. boris

boris Lid

29 nov 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, even rondje gegoogled wat betreft sauna.. Meningen zijn inderdaad sterk verdeeld. Ik ga al jaren 1 a 2 keer per week naar de sauna, dus ben er wel heel erg aan gewend. Vind het ook zo stom om die dag te cancellen just in case .. eitje is dan nog lang niet in baarmoeder aangekomen. Alcohol tja, ben geen echte drinker maar af en toe een wijntje vind ik heerlijk. Je leest ook weer dat rode wijn heel af en toe juist weer goed is voor je bloed... en anti-stress ;)
    Nou ja, ik ga eerst maar eens rustig op het wachtbankje zitten.

8. boris

boris Lid

29 nov 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ONGI, Ronde 4 met Clomid.
    Kirsss: Op zoek naar ei, 2-12 11mm 6-12 terug voor fm!
    Claudia, 1e kindje: ongesteld geworden 01/12
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........
    Taaamaaar, 1e kindje: Primolut 30-11 t/m 6-12
    Kara, 1e kindje: clomid erin, nu wachten op ei! 6-12 fm.
    Fien, 1ste kindje: terug clomid 50mg, dag 1 tem 10...
    Ann85, 1e kindje: provera kuur 21 t/m 30 november...
    JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11

Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken
    Whisesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is...

Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni
    Dushi1980: 11 november positieve test
    Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12: echo !!!Hartje klopt al!!! 14-12: echo
    Boris: 100mg clomid; 5-12 eicel van 23mm, nu 'met scherp aan t schieten'

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ONGI, Ronde 4 met Clomid.
    Kirsss: Op zoek naar ei, 2-12 11mm 6-12 terug voor fm!

Claudia, 1e kindje: ongesteld geworden 01/12
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........
    Taaamaaar, 1e kindje: Primolut 30-11 t/m 6-12
    Kara, 1e kindje: clomid erin, nu wachten op ei! 6-12 fm.
    Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; of ei al geweest? Waarom wil mijn lichaam toch niet duidelijker zijn?
    Ann85, 1e kindje: provera kuur 21 t/m 30 november...
    JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11

Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken
    Whisesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is...

Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni
    Dushi1980: 11 november positieve test
    Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12: echo !!!Hartje klopt al!!! 14-12: echo
    Boris: 100mg clomid; 5-12 eicel van 23mm, nu 'met scherp aan t schieten'

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

Werd tijd dat ik hier ook nog eens voor een update zorgde :).
    Ik voel hier ondertussen een dipje opkomen; ga mijn best doen om er niet in te vallen...

Dushi, voel je je al beter?

Liefs!

10. jazz

jazz Niet meer actief

Fien niet doen hoor maar ik snap het wel..las ik het goed is je vriendje er ook niet met de feestdagen...heb je wel leuke plannen?

11. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Even maar opnieuw aangepast want was niet het laatste lijstje :)

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, thx!
    Ja, vriendlief is pas 12 januari terug....
    Oudjaar vier ik met een stel goeie vrienden, wordt zeker leuk. Maar kerst is nog een beetje aftasten - heb geen idee wat mijn vader gaat doen. Nu met die scheiding; hij is zo verbitterd en ontloopt ons... Binnenkort eens horen wat mijn broer precies van plan is, maar vermits hij zich van de hele situatie niet erg veel aantrekt....
    Nu ja, zien wel...

Hoe gaat het met jou?

Knuf

13. jazz

jazz Niet meer actief

Met mij alles goed...vandaag een beetje last van hoofdpijn maar goed mag niet klagen...
    Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is voor je pa hoor....anders ga je toch lekker uit eten ofzo....

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz, tuurlijk mag je wel klagen!
    Hoop dat je snel van de hoofdpijn verlost bent!

Is eigenlijk nog wel een idee; als ik dan zijn zus ook meevraag, is de kans al groter dat hij ook komt en we toch een beetje kerst kunnen vieren.

15. jazz

jazz Niet meer actief

Fieneke en dan lekker niks zelf hoeven te doen...gewoon lekker laten verwennen en je vader eventjes uit eten nemen....misschien knapt hij dan een beetje op....

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazz, ik hoop het! Heeft hij meteen ook weer eens goed gegeten want, hij verwaarloost zich laatste tijd nogal....
    En, klopt, lekker makkelijk zelf niks moeten doen.
    Dank je!!

17. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @fien ja klopt ja was een lange maar gezellige sollicitatie:D:D

Balen dat je vriend er niet is met oud en nieuw dan heb je het liefst toch je mannetje om je heen
    Zou idd lekker met je vader uit eten gaan en het zo gezellig mogelijk maken voor zover dat het kan

@mel mooie boom meis
    Is het een echte boom??
    Hoe is het nu verder met je ouders eindelijk een huisje of iets gevonden??

@weet ff niet wie het vroeg maar vriend hoeft van mij echt niet elke keer mee naar het ziekenhuis behalve de echt belangrijke afspraken maar de echo's doe ik zelf

@all miss was eerlijk zijn toch niet zo'n goed idee
    Ze hebben patientenoverleg gehad en natuurlijk is uitgekomen dat ik de clomid gewoon door heb geslikt.
    Maandag wil de gyn praten met me hier over.
    Ben dr zenuwachtig over snap dat zij boos en teleurgesteld is maar snap mezelf ook gewoon heel goed.Er komt gewoon geen actie en heb helemaal geen zin meer om te wachten op iets wat blijkbaar niet zo snel wil komen
    Ben benieuwd wat dr gezegd gaat worden ppffff denk nu echt had ik me mond maar gehouden

18. jazz

jazz Niet meer actief

oooohhhh gm jeetje...gewoon zeggen hoe het zit dat je begrijpt dat ze boos zijn maar dat je het als een verloren ronde zag maar dat je nu ook begrijp dat....eerlijkheid duurt nog steeds het langst hoor GM.

19. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ik weet het jazz:( Ik snap ook waarom zij boos/teleurgesteld is:(
    Voel me dr ook wel schuldig over dat ik niet heb geluisterd maar aan de andere kant schiet het gewoon echt niet op op deze manier
    Ben al 3,5 jaar bezig!!! En wat is d nu gebeurd???
    Ze hebben dit jaar pas pcos geconstateerd nadat ik zo heb aangedrongen!!!!en zijn we begonnen met de medicijnen. 3 keer een miskraam waardoor we werden door verwezen naar de gyn en ze konden niks vinden en nu gebeurt dr gewoon niks.
    Ja pillen slikken waarvan me humeur helemaal van slag raakt en dat uit zich op me dochter vriend en de rest van de omgeving.
    Nee ik wil gewoon verder in het hele traject en geen enkele maand overslaan op een goede ronde.

Ik zal maandag ook me best doen om dat zo goed mogelijk uit te leggen.Ik wil niet meer wachten en ik heb geen behoefte meer aan elke maand dat verdriet te ervaren en je hoop weer de grond ingeboord te zien worden als de ms zich weer heeft aangekondigd
    Het liefst zou ik er meteen mee stoppen ondanks me wens om me gezin verder uit te breiden want ik merk aan mezelf dat ik het steeds minder ga trekken kwa emotie's.

Zo dat lucht weer ff op

20. jazz

jazz Niet meer actief

GM print diet uit wat je niet heb geschreven en neem het mee want je verwoord het prima hoor en dat ga je ook gewoon doen aanstaande maandag. Je argumentatie is gewoon valide 3,5 jaar is niet niks en inderdaad je wilt door in het traject...
    Maar niet opgeven ok....wordt altijd zo verdrietig als jullie dat zeggen herinner de medische wereld kan veel, en daar wil jij nou ook eens optimaal gebruik van maken klaar punt uit.

Deel Deze Pagina