Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha ja maar nu moet het wel gaan lukken he haha, hoe is het met jou jazz?? Fijn weekend alvast

2. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Ja ik stond net in de keuken en toen kwam me buuf terug van haar dochter naar school brengen en toen zei ze nog van ja , hij wil misschien uit elkaar omdat het beter is..Dus wat er nu gaat gebeuren weet ik niet.. ben wel blij dat we gister hebben geholpen want hoe zou het anders afgelopen zijn Stoelen glazen schoenen alles vloog door het huis heen en ze is wel zwanger..maarja dat hebben we ook weer gehad..

thanx sween!! Jullie horen het vanmiddag, enne wat een lief mannetje heb jij, het is wel zo wij doen er zoveel moeite voor en het wordt echt met liefde gemaakt dus daar heeft hij wel gelijk in :)
    hopelijk ben je snel ongi meiss

Liefss

3. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.. Even n korte update: schrik zat er weer goed in bij ons.. heb woensdag avond weer een kleine bloeding gehad.. Dus ik weer helemaal in paniek! Donderadg ochtend mn gyn gebeld.. kon vanmorgen pas terecht.. net n echo gekregen.. gelukkig zat alles nog goed!! en was al n mooie beeb te zien, en het hartje klopte ook goed!! Ben weer helemaal happy!! Hoef nu ook niet meer naar de gyn. Moet zometeen de verloskundigenpraktijk bellen voor n afspraak, omdat verder alles bij ons gewoon goed was! Dus vanaf nu zitten we dan bij de verloskundigenpraktijk in behandeling..

Verder alles goed met de dames??

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss Jij gaat zo een heel mooi ei zien! Dat weet ik zeker!
    Wat een ellende met je buren meid, maar wat superlief dat er nog mensen zijn zoals jij en je mannetje die wel durven te helpen! Super gedaan!

@Whitesaber, wat fijn dat je mannetje thuis is, geniet ervan!

@Boris, idd het gewone leven gaat GELUKKIG verder! Wat naar dat je je vader niet hebt gekend. Heb je wel veel van hem gehoord?

@an 2012 word baby-time voor ons allemaal, Hier is de zin sex ook alleen maar toegenomen sinds ik Clomid gebruik.. Maar daar heb ik geen problemen mee..

@Sween Ik duim voor jou dat je snel ongi mag worden zodat je ook doorkunt met een nieuwe poging.

@all, Mijn mannetje heeft voor mij een nieuwe bijnaam: Dr Philly haha.. Hij heeft er persoonlijk voor gezorgd dat schoonvader en zijn vriendin weer in elkaar geloven en alsnog doorgaan met hun relatie. Hij komt dus ook niet hier bij inwonen!! GELUKKIG!

Liefs Melanie

5. jazz

jazz Niet meer actief

Mel...wanneer komt hij op tv hihihihi gelukkig zeg.

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @wendy, dat meen je niet, ik zou helemaal in de stress schieten.. Had hij niet verteld waardoor de bloeding zou kunnen zijn ontstaan..

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    hahahaha nou laten we dat maar niet doen..
    Maar ben zo blij, nu alleen nog wat met het UWV uitvechten en we zijn klaar voor deze maand!

8. jazz

jazz Niet meer actief

Wendy ik hoor mezelf...ik had gisteren ook weer een bloeding, nou bloeding bruin bloed verlies klein beetje:$...maar ik heb het vermengd met slijm...sorry voor de detailles...Maar bij mij is het dus echt na het intiem zijn met mijn vriend en als mijn baarmoeder aan het groeien is....Baal er wel van maar ik weet dat ik 3 jr geleden ook bloedingen had na gemeenschap met mijn vriend. De gyn heeft me toen nagekeken en zei dat mijn baarmoeder een perfecte huisje is voor een kleine:p...dik slijm laag, goed doorbloed etc etc
    ik ben dus blij met mijn angelsound want zo hoor ik het hartje wanneer ik weer iets heb wat me onzeker maakt:)...Volgende week moet ik naar de gyn en dan ga ik het ook vragen..
    Gelukkig is het bij mij niet veel maar snap je schrik steeds weer....

9. jazz

jazz Niet meer actief

Klaar voor dit jaar melanie en dat volgend jaar 2012 vruchtbaar mag zijn en jullie verder volop van elkaar mogen genieten....

10. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Doe mee voor een roze 2012 J.

Melanie, hier ook bij het nemen van clomid bijna niets meer, terwijl ik deze ronde geen clomid heb genomen en het een week is door gegaan. Wat goed dat je die twee weer samen hebt gekregen. Zijn jullie toch wat op het gemak J.

Boris, wat erg voor je en jou moeder om zo vroeg jou vader te verliezen.

Jazz, ben langs geweest maar sta geen stap verder. Hij wilt dat ik eerst een maand rust neem voor verder te gaan. Had nu wel een ei van 11 zitten (zijn dag 9) dus was wel goed op schema zonder iets. Heb het gevoel dat als het deze maand niet lukt hij terug mij clomid gaat geven of niets als ik een eisprong ga hebben.
    Hij zegt dan nog van je hebt thans goede waardes elke keer, waardes die bij zwangere vrouwen voorkomen. Dan zakt de moed mij al in mijn schoenen van en toch lukt het niet.

Ann, wij zouden graag er twee willen. Waren we dadelijk beiden over eens J.
    .

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Woehoe...! uwv is ook opgelost.
    Gaat nog is iets worden met ons. hahaha..

Liefs Mel

12. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mel, tnx, hoop ik ook, hoest met jou, fijn dat je gewoon lekker samen blijft wonen, zo hoort het ook! succes en fijn weekend allen!

13. jazz

jazz Niet meer actief

Claudia...ja maar het kan zijn dat je gewoon een zetje nodig heb en clomid niet de juiste hormoon is pffff maar misschien nog een ronde 150mg doen? wel mooi dat je een eigen ei heb wie weet toch......

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an.. wij zouden er het liefst 3 willen.. Maar voor 1 zou ik nu echt al een moord doen.. (BIJ WIJZE VAN SPREKE)

@Sween, verder gaat het hier goed. dag 5 van mijn cyclus. Nu 3e dag clomid alweer.

Ben moe en er is weinig op me werk te doen.

15. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Wen,

Jeetje meid het is wel elke keer schrikken zeg,,Gelukkig kon je weer terecht bij de gyn voor een echo en heb je je kleine beeb weer even gezien :D ( misschien ook voor een angelsound gaan ?? ) :)
    Geniet ervan meis!!

@Mel,
    Hopelijk heb ik idd een mooi ei nog, of hij is al gesprongen ik weet het niet :$ ben benieuwd, En wat goed van jullie dat het is opgelost tussen je schoonvader en zn vriendin!! Kunnen jullie rustig de feestdagen doorkomen :)

@Clau,
    Wat goed van dat ei uit jezelf :D hopelijk brengt dat echt geluk,
    en hoef je volgende ronde helemaal niks meer te gebruiken :)
    ik ga voor je duimen meis, wordt je deze ronde nog wel in de gate gehouden omdat je nu op cd9 zo een ei al heb ?

@allen,
    ik ga zo naar de gyn, jullie horen me dalijk meiden

Liefs

16. jazz

jazz Niet meer actief

Je kan gewoon een angelsound 2e hands op mp vinden...als ik er klaar mee ben wil ik het wel verloten onder jullie ladies die dan nog zwanger zijn hihihihii

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Angelsounds? dus er is toch een lijntje naar de hemel :p haha..
    Leg is uit aub wat dat is..

18. jazz

jazz Niet meer actief

Het is een soort aparaatje die je met gel op je buikje kan doen als je zwanger bent rond de 12-16 weken en dan hoor je het hartje van de kleine en de bewegingen door een koptelefoon. En dan kan je vriend/man ook meeluisteren etc etc

die heb ik met een setje headset...op de kop getikt via mp...normaal zijn ze 35 euro ofzoeits...

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Oow ja die ken ik wel.. Wist alleen niet dat ze zo hete..
    Wij hebben wel zo'n houten geval waarmee je het ook kunt horen. Alleen dan kan de vrouw dat zelf niet doen.

20. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    jazz, lijkt me echt wel leuk. Denk ook dat het je wat meer rust geeft niet?
    Als het terug clomid wordt blijft het 100mg omdat het een mooi ei geeft en een mooie eisprong.

kirsss, zou wel leuk zijn mocht het nu zonder iets lukken. Ik mag nog steeds zoals andere keren bloed laten afnemen enzo... Hij gaf mij de keuze hierin en wou het toch wel.
    Veel succes bij de gyn.

Elke maand fantaseer ik een beetje van mocht het nu lukken dan kunnen we het bij die gelegenheid vertellen en zou het in die maand zijn of verwekt op die speciale dag. Vriend lacht er altijd mee hij zegt van bij u is het elke maand wel iets. Doen jullie dit ook of ben ik er dan teveel mee bezig. Vind wel leuk maakt het een beetje makkelijker mocht het weer een ronde niet lukken.

Deel Deze Pagina