Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he ladies!!

dushi, wat een mooie foto!!! en gefeliciteerd dat je de enge datum voorbij bent! hoop dat je inmiddels ook weer wat opgeknapt bent en des te meer kan genieten!

boris, wachten kan echt een ramp zijn.. het gekke is. op een gegeven moment wen je er (hopelijk :)) ook wel aan.. wachten op de echo, wachten op ongi, wachten op de wachtbank.. als je maar lang genoeg wacht en voor jezelf bemerkt wat je goed kan afleiden, weet je wat je te doen staat om de tijd beetje door te komen. veel plezier in de spa vandaag, geniet ervan :)

alcohol doe ik ook maar met mate.. heel lang helemaal niet, maar nu af en toe een glaasje. mis het niet echt, maar soms wel gezellig (en een glas is ook meteen voldoende, ben meteen aangeschoten :p)

fieneke, hoe is het? en met je dipje? is het 'gelukt' om er niet in te duiken? heb niet het gevoel dat je dat altijd zelf in de hand hebt namelijk. het kán een mooie kerst worden voor ons :D. nou, hoop dat je wel een beetje leuk de feestdagen doorkomt. ook al ben je er aan gewend dat hij vaker weg is, lijkt het me toch moeilijk! als zijn mantroepen (lees: zaad) maar goed zijn achtergebleven :). Hoop dat je lichaam je in elk geval niet zo voor de gek houdt! dikke knuffel!
    mij ei is hopelijk nog steeds op komst, ovutesten zijn nog negatief, maar we hebben afgesproken dattie zondag komt :D. hopend op een mooi kerstcadeau, maar ik durf er natuurlijk niet vanuit te gaan. gelukkig word ik van muziek altijd heel blij, dus dat staat nu KEIHARD aan :D

Mel, smeppen is inderdaad gewoon klussen! haha, komt van Sperm Meets Egg Program, dat zegt wanneer je moet klussen rond je eisprong. Vind het wel een lekkere term, beter dan klussen. komt beetje in de buurt van swaffelen :) (maar daar maak je geen kindjes mee ;)). en ja, nu je het zegt, ongesteldheid is idd meteen een stuk minder na nemen van clomid!

Kirsss, eieren komt u maar zou ik zeggen! heb je goed gesmept?! goed gevoel erbij nu? welkom weer op de wachtbank! met kerst je NOD toch nu? kerstdagen worden spannend voor ons...! blij dat je wel weer gewoon een ei hebt! :D en hopelijk is het raak, voordat je andere dingen moet ondergaan! en volgens mij is het prima dat je vanmorgen hebt geklust! juist helemaal goed toch? die mannen staan wel bij de poort hor ;). geen zorgen wat dat betreft! succes met je echo zometeen.

Claudia, jemig wat een nieuws.. nouja, geen nieuws eigenlijk . een rust maand dus nu. maar daarna dan? maar wel goed nieuws dat je lichaam zelf een eisprong lijkt te krijgen? dat zou natuurlijk super zijn. misschien lukt het dan toch zonder extra hormonen? succes meid, want kan me voorstellen dat je wel baalt van zo'n bezoekje..

WS, super dat je man weer thuis is!!!! ik zit in 4e ronde clomid nu. nog 2 rondjes en dan komt er vervolgonderzoek (hsg) en gaan we verder kijken, maar kans is groot dat ik dan ook doorga met de clomid omdat het goed aanslaat.

Ann, hoe is het bij jou meis? kijk je erg op/uit naar dinsdag? ik duim echt voor een mooi resultaat voor je... dat clomid toch nog zijn werk doet. je moet wel veel geduld hebben zo! en zo niet, wordt het spuiten.. lijkt me een hele stap. soms lees ik wel verhalen van meiden op het forum dat het meevalt en snel tot resultaat kan leiden. ik hoop voor je dat je snel zwanger mag raken meid!
    en goede vraag over aantal kids: mijn man schreeuwt nu uit de keuken vandaag dat hij 100 kinderen wil :) maar nu corrigeert hij het naar 'eerst maan een'. zelf zou ik er wel 3 willen hebben!
    de zin in seks is bij mij af en aan, geen idee of het door die pillen komt. maar ik zou het zeker niet uitsluiten! dusse, zoals jazz al zegt: lekker van genieten!

Sween, succes met wachten op je menstruatie. lief wat je vriend zei :) en ben het ook helemaal mee eens! ik denk dat wij een kindje wel meer waarderen dan vele anderen. ook wel heel mooi dus. ik heb trouwens soms wel, soms niet last van de bijwerkingen tot nu toe, en het doet wel iets, dus het zegt niet alles. hoop dat het aanslaat!

Jazz, hoe is het bij jou? fijn dat de angelsound je gerust kan stellen als dat nodig is. misschien moeten we die as omdopen toch topicas en kan die steeds naar een ander worden overgedragen.. dusse kom op meiden, waar blijft dat roze!

Wendy, phieuw! fijn dat je steeds zo snel terecht kan. en gelukkig kunnen bloedingen dus heel onschuldig zijn!

Als allerlaatste: JA! ik fantaseer er ook over, elke ronde weer. en aan de ene kant denk ik dat het niet goed is, want de kans is groter dat het niet lukt.. aan de andere kant voelt het veel fijner om zo te dromen en denken dat ik dat ook gewoon doe! als de ongi komt, ben je toch wel teleurgesteld/verdrietig. en door de clomid ben ik ook al retehormonaal dus een huilbui meer maakt ook niet zoveel uit ;). haha. dus ik zeg:
    blijven dromen, 2012 wordt ons jaar!!

2. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahah kara, vind ik ook! 2012 wordt ons jaar!! en kom op met dat roze!!!! succes meiden!!

3. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Nou meiden,

ben net bij de gyn geweest en me eitje was nu 18mm, en er zat al wel wat vocht dus hij is bezig om te gaan springen :)
    hopelijk gaat het deze ronde lukken, we hebben net nog maar een keer geklust haha omdat ik er een rot gevoel over had :p dus nu maar hopen!! over 14dagen mag ik testen dus ben echt heel erg benieuwd, als het zo mocht zijn is het het mooiste kerstcadeau ever!!:D

*verder heb ik nog een goed gesprek met hem gehad en de volgende stap is spuiten..gonal f met pregnyl erbij ik heb het receptje alvast meegekregen omdat hier in de regio dit medicijn heel moeilijk te krijgen is dus het moet besteld worden..dus zodra ik dan ongi ben geworden moet ik het gelijk bestellen en een afspraak maken en dan krijg ik alle uitleg over het prikken ( hij ging zo snel over op spuiten omdat me rechter eierstok niks doet en waarschijnlijk met spuiten moet dat gaan veranderen)...Maar ik ben gewoon positief en hoop dat het echt niet nodig is!!

Dus nu zit ik officieel weer in me wachtweken :D

Veel Liefs Kirss

4. jazz

jazz Niet meer actief

Ooooh echt kirssss spannend en klinkt gewoon goed hoor.....

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    super kirsssssssssssssssss..................helemaal toppie!1 fijn weekend!!!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat goed kirsss!! top ei wordt dit, en de mantroepen staan nu helemaal klaar bij de poorten om dat ei te bevruchten zodra die springt!
    ooo ik ga echt duimen voor een mooi kerstcadeau en dat heel die gonal f niet nodig is!!

7. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Yay! Kirss :D:D
    Ga ervoor meid

8. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Dankjewel lieve meiden!!!

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsss, super!! Zie je wel ;)!
    Ik duim en hoop!!!

Duim en hoop ook voor al de rest hier!
    Straks een uitgebreider antwoord - zit nu nog op het werk en, collega's lopen af en aan hier..... Moet nog een beetje een geheim blijven liefst :)

Knuffel!!

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Werkse nog even Fieneke, herkenbare situatie: ik heb mijn muis altijd al bij het kruisje rechtsboven staan voor het geval iemand binnen loopt ;)

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Kirss lieverd!! goed bezig meisje! dat word een heel mooi kerstcadeautje..

Maar dat spuiten.. wat voor spul is da precies?

Liefs Melanie

12. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Sorry dames ik ben echt hartstikke ziek:(:(
    Me hoofd lijkt uit elkaar te barsten snotverkouden hele dikke rode ogen:(
    maar nog geen ms:D al heb ik wel weer lage rugpijn dus nog even wachten

@mel top meis:D hoef je je daar iig niet druk meer over te maken

@fien hmmz is n speciaal tvprogramma die mensen zoals jullie bij elkaar brengt dat je toch bij je geliefde kan zijn met de feestdagen

@jazz hehe afgesproken
    Me zusje heeft dr ook een en kan het ook niet laten om telkens toch even te luisteren:p

@kirss mooi meis:D:Ddus deze dagen even flink klussen voor jou
    assistent zei dat het wat anders geweest kon zijn maar ze dachten aan een eitje omdat ze niet wisten dat ik de clomid en pregnyl gewoon had gedaan
    dus volgens de assistent moet ik gewoon me ms krijgen

@ws blij voor je dat je mannetje weer terug is

Ik reageer later meer op jullie verhalen en ook op de andere dames maar ik ga nu echt even op de bank liggen onder me dekentje
    Denk (weet wel zeker) dat me meissie me heeft aangestoken
    Fijn weekend meiden

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Gm, wat vervelend.... beterschap! rustig aan doen en lekker laten verzorgen! en goed teken dat je ms er nog niet is :D:D zou het...? wanneer zou je NOD zijn?
    beterschap!!

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahahahaa als moederzijnde word ik niet echt verzorgd moet nog steeds hun verzorgen maar mag van me vriend nu me bed induiken en hij gaat een filmpje kijken met monique zodat ik ff rust heb
    Nee denk niet dat het wat is aangezien ik wel weer de mskwalen heb vooral in me rug
    NOD is vandaag moet iig vandaag ongesteld worden
    (snap dat hele NOD nog steeds niet echt)

Thx meis zal met een paar daagjes wel goed komen toch:p

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    En.... lekker geslapen? beetje beter al? lief van je vriend, heeeel goed, want mama moet ook verzorgd worden :). Komt zeker goed, alles komt goed!! Let maar op, ook wordt 2012 jouw jaar :D.

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mel, Bedankt voor je lieve woorden :)
    Ik weet nog niet precies wat het allemaal in houd, want hij hoopt dat het niet nodig is,maar wat ik begreep is het een oplossing wat ik zelf moet mengen en ik krijg er een prikpen bij ( hetzelfde als ze bij suikerziekte gebruiken ) en dat moet ik dan vanaf dag 3 in me buik spuiten..( ik moet eerst op dag 3 terug om te kijken of ik geen cystes heb ) En als dat niet zo is dan mag ik beginnen en dan moet ik wat meer terug voor fm's en dan kunnen ze tijdens dezelfde ronde de dosis verhogen dus in mijn geval is dat heel positief om me eitjes wat groter te krijgen als dat nodig mocht zijn!! ik vind het allemaal wel spannend en hoop dat het niet nodig is!!

Hoe is het bij jou meis??

@GM, Beterschap mop
    En laat je lekker verwennen, en ik weet het moeders kunnen niet ziek zijn ;) ,, maar probeer wel lekker uit te rusten!!
    En alvast heel veel succes maandag en laat je niet kennen he!!

@Kara, hoe is het meis? heb je deze ronde getempt? en ovutesten gebruikt?? want jij heb verder geen fm meer gehad??
    Zal wel heel mooi zijn de 2 K's Nog zwanger het jaar uit!!

@WS, hoe is het met je mannetje, fijn dat hij weer thuis is, geniet ervan!!

hoe is het met de rest van de meiden???
    Liefss

17. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kara Zodra ik slaap merk ik niks meer van het hele ziek zijn:p
    zie er toch al wat beter uit dan gister (al zeg ik het zelf)

Laatste zin heb je helemaal fout neer gezet meis
    2012 word ONS jaar

@kirss laat me zeker niet kennen nee ookal moet ik daar zitten met me zieke kop:p
    Moeders kunnen idd niet echt ziek ziek zijn maar kan wel een beetje liggen op de bank als zij aan het spelen is dat is mijn uitziekmoment:p
    (zal je vast herkennen)

Die gonal was (volgensmij) idd om de eitjes groter te laten worden als ik het goed had begrepen

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hee meiden!
    hoe is het hier? iedereen lekker weekend? wie zitten er eigenlijk op de wachtbank nu en mogen deze week gaan testen? behoefte aan roze!

kirsss, het zou fantastisch zijn, de twee K's zwanger het jaar uit!!! ik hoop het echt zo ontzettend van harte! ik temperatuur (nog niet gestegen) en gebruik ovutesten. tot nu toe nog geen positieve ovutest, dus ei moet nog komen neem ik aan! hoop toch vandaag wel een positieve test te krijgen, want mijn ei moet inmiddels al 26mm zijn als ie goed is doorgegroeid. en.. hoe bevalt het op de wachtbank? is het gezellig daar? ik kom er snel bij zitten!!

GM, je hebt helemaal gelijk :D:D. 2012 wordt óns jaar! fijn dat je er weer wat beter uitziet hehe, dan zal het vast ook iets beter gaan. slapen is soms heeeeeeeeerlijk he :D.

Liefs!

19. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.. hier alles goed, alleen ben ik goed misselijk geweest de afgelopen 2 dagen! Super moe en energie van 0.0!! Maar ja zou er wel bij horen.. Vrees dat de kwaaltjes nu echt begonnen zijn! Maar ja, is voor n goe doel zullen we maar zeggen..

@GM: heel veel beterschap meid!! Hoe zit het met je NOD? Al n testje gedaan??

@Kara & Kirss: jullie lopen wel weer mooi gelijk op zon beetje.. En Kirss, super hoor zon ei!!

@All: 2012 word inderdaad allemaal ONS JAAR!! Op naar nog meer rose dames!!!

Wie zijn de volgende die kunnen gaan testen??

Fijn weekend allemaal!!

20. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ONGI, Ronde 4 met Clomid.
    Kirsss: Op zoek naar ei, 2-12 11mm 6-12 terug voor fm!
    Claudia, 1e kindje: 9/11 langs gyn - Op zoek naar ei.(zonder clomid)
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: Wachten op een ei........
    Taaamaaar, 1e kindje: Primolut 30-11 t/m 6-12
    Kara, 1e kindje: clomid erin, nu wachten op ei! 6-12 fm.
    Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; of ei al geweest? Waarom wil mijn lichaam toch niet duidelijker zijn?
    Ann85, 1e kindje: 7 t/m 11 dec. clomid150mg. 13-12 1e fm!
    JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11
    Sween4, 1e kindje: 01.12.11: menstruatie opwekken
    Whitesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is...ronde 15...clomid ronde 7
    Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni
    Dushi1980: 11 november positieve test
    Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige
    Boris: 100mg clomid; 5-12 eicel van 23mm, nu 'met scherp aan t schieten'

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

ff lijstje weer naar voren gehaald..

Deel Deze Pagina