@Sween Maakt helemaal niet uit meis ik ben blij dat je het gewoon eerlijk aan me vraagt in tegen stelling tot andere. Iedereen kan toch wel is iets vergeten op het werk lijkt mij?? Kan de beste overkomen zou me er niet heel druk om maken hoor Kijk naar Kirss zij kreeg telkens geen eisprong tot ze de 150 mg ging slikken en nu mag ze ook HET dansje doen dus zou bij jou ook wel loslopen hoor Enne over het kladblok die open ik gewoon en hou deze pagina er bij en dan lees ik eerst het stukje van de een en reageer ik in me kladblok en dan ga ik door naar de volgende is voor andere miss niet heel handig maar voor mij is het wel heel handig want zo vergeet ik niemand heheh @jazz dank je wel meis zal ik ook wel nodig hebben Ppf ben jaloers op je joh Dat vond ik altijd het mooiste aan de hele zwangerschap het kindje voelen trappen en idd het hartje horen he zag toendertijd wel heel erg op tegen de bevalling gaat er lachend in komt er huilend uit Zwangerschapstrek????Wel beter dat je nu zin hebt in de gezonde dingen kom je minder van aan
GM...wij ladies hebben alle vertrouwen in je dat het helemaal goed komt vandaag...just be yourself... En gezond eten of niet...kom wel aan hoor hahahahaha Maar heb nu een Pilates in Pregnancy workout gedownload zit er goed uit.....ja heb het alleen al gekeken wuahahahaha zou vanmorgen een uurtje aan de slag gaan maar man oh man kwam maar niet uit bed...vanmiddag weer proberen Vind het ook zo raar om het voor mijn vriend te doen hup de benen omhoog, bekken omhoog andere been puffen in en uit hahahaha dadelijk denkt hij nog dat ik aan het bevallen ben hahahahaha
Whahahahahaa nee joh ze zegt het toch eerlijk Weet wel dat er iemand anders is die over ONS groepje heeft zitten klagen in een ander topic en dat vind ik niet kunnen Dan moest degene het gewoon bij ons neerleggen ipv bij andere dames te gaan klagen Waardeer eerlijkheid meer dan dat schijnheilige gedoe dus nope geen catfight met Sween maar gewoon een eerlijk gesprek
Jaaaaa dat had ik ook gelezen inderdaad..Toen dacht ik ook nah ja....Ik zeg altijd op het moment dat het verplicht gaat voelen is het niet meer leuk... En ik vind het ook top en lef hoor Sweeny dat je het gewoon vraagt want af en toe is het raar natuurlijk als iemand niet reageert..
@jazz daarom neem ik ook me moeder mee want het meeste wat tegen me gezegd word zal ik waarschijnlijk niet echt opnemen enne ik ben nu al paar dagen overtijd dus mocht ik wel zwanger zijn nu he dan heb ik dus GEEN spijt Whahahahahaha zie het al helemaal voor me Heel herkbaar ook nog het is al zo vermoeiend om naar te kijken Je zal vast wel aankomen maar toch een stuk minder als je zwangerschapstrek had in de foute dingen Zoals me zusje die wil de hele dag bij de Mac vreten joh hahahahaa en dan alleen voor de Big Mac
hahahhahah had beter een prive bericht kunnen sturen naar GM, maar wel waar idd, eerlijkheid duurt hetl angst en gelukkig is dat ook een van mijn goede eigenschappen!! hihi.... ja en dat geroddel in die topics verschrikkelijk he... pff gelukkig hier (niet) meer haha
AHA ben dus niet de enigste die het heeft gelezen Ik wou er eerst op reageren maar had zoiets van laat maar Zegt meer over jou dan over ons! Ik waardeer het zeker dat ze het gewoon vraagt daar kan ik wat mee Zou niet leuk zijn als zij met zo'n gevoel zit dat ze door mij genegeerd word en uiteindelijk wegblijft terwijl dat helemaal niet de bedoeling is
Hahahaha je zusje alleen voor de big mac... GM die pilates vrouw ziet er prachtig uit mooi buikje dunne beentjes en ik dacht ...als ik lang genoeg kijk wie weet hahahaahahahMaar ik denk dat het toch voor vriend lief wordt pilatessen van de week hahahaahah gisteren zij ik tegen hem ik heb dumbells nodig...hij keek me echt aan van meisje meisje maak je niet druk hahahaahah Zou wat zijn als je zwanger bent he.....goed zo dat je je moeder mee neem...
Sweeny nee hier zijn we gewoon relax...als je een tijdje niet komt en je komt weer even beurten is alleen maar leuk...en alles kan en mag gevraagd worden, verteld etc etc niks is te gek...en volgens mij zijn we gewoon ons zelf hier en dat is zooo fijn....heerlijk clubje...
Ah wel nee joh Ik vind het juist helemaal top dat je het gewoon vraagt meis dan kan ik ook gewoon antwoorden En op zo'n manier als dit waardeer ik het ook heel erg En gelukkig kan je hier ook eerlijk zijn tegen elkaar Geroddel in dit topic ben ik nog niet tegen gekomen als ik eerlijk ben Heb ook me mond gehouden toen ik het van die ene persoon las in een ander topic al heb ik dr wel een opmerking toen over gemaakt dat de lijst maar aangepast moest worden
@jazz als ik zwanger zou zijn dan heb ik geen spijt van me eigenwijze actie dan heb ik me doel bereikt Whahahaaaa als het werkt wil je het mij dan ook even laten weten dan ga ik ook kijken of het bij mij werkt Dat mooie platte buikje moet je maar even vergeten want jij krijgt zo een mooie DIKKE RONDE buik!!!!!!!Enne dat vind ik veel mooier want ik weet wat dr in zit Jaa ze vond het heel raar dat ze ineens zwaarder was dan mij (ik ben aan het afvallen zij aan het aankomen) Heb tijdens Monique een keer in de Mac gezeten om HALF 10 's ochtends en heb van alles naar binnen zitten werken en iedereen keek me echt aan van ja vind je het gek dat die met zo'n buik loopt dus me nichtje zat al niks van aantrekken je bent zwanger eet maar lekker hoor en het was ook heerlijk
Mag ik heel ff een ego berichtje neerzetten................................................. Ik werd net gebeld dat ik aangenomen ben voor de opleiding verzorgende IG!!! Jippie eindelijk goed nieuws haha... Dat wilde ik even kwijt. Later vandaag reageer ik uitgebreid op jullie berichtjes!!!
GM die pilates vrouwtje heeft een mooi klein zwangere buikje hahahahaah verder ziet ze er op en top fit uit hahahahaa..Dus vandaar dat ik dacht als ik lang genoeg kijk.. Het is speciaal voor zwangeren vrouwen maar ik doe het of wil het vooral doen voor me bloedsomloop.. Ga mijn vriend gewoon vragen of hij mee doet wuahahaha Zei ik gisteren tegen hem...maar iedere man heeft toch wel van die dumbelts ergens nog van vroeger ofzo...maar mij vriend is ijzervlechter dus genoeg lichaamelijke oefening overdag dus hij keek me weer aan met een gezicht van ja schat is goed hoor...wuahahahaah
@diaantje GEFELICITEERD meis Wanneer mag je beginnen????? @jazz hehehe dus hij zou nog wat in elkaar kunnen flansen op ze werk met al dat ijzer?? Wij hebben hier een sportkamer met van alles dr in staan voor me vriend maar word bijna niet meer gebruikt Kamer moet uiteindelijk ook verplaatst worden naar zolder maar heb hier dus nog wel wat voor je liggen OOw echt voor zwangere maarja dat zijn van die topatleten met 0,0 gram vet op hun lichaam ziet er toch anders uit dan een "normaal" iemand die weinig aan sport doet Ik ga ff douchen met me meissie en dan ga ik naar me moeder en dan naar de altijd zo vrolijke gyn en hopen dat ze vandaag nog steeds vrolijks is
@gooischemama, bedankt he ik ben dus zo'n spriet met 0,0 vet aan me lichaam... en geloof me ik sport nooit...