Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @mel hahahahaa oeps:p maar jij bent anders jij bent geen topatleet:p en doet niet aan calorieen tellen om blijvend op je gewicht te blijven jij wil juist aankomen dus das n heel groot verschil:p

Ik gaat dr nu vandoor ga me mentaal voorbereiden op het gesprek bij de gyn en neem nog n paracetamol in

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

#2522 whitesaber, 12 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2011
    @jazz ;) Het gaat goed met hubbie hij moet nog aansterken maar komt goed :D
    Ennuh nieuwe spreekwoord "Kijkend met de ogen,word vet weggezogen :D"
    Meid ik zeg hetzelfde als je man,maak je niet druk (bijna) alles verdwijnt na de bevalling als sneeuw voor de zon

@GM Pfftt mensen hebben altijd wel wat te zeiken
    Hoelaat heb je je afspraak trouwens?
    Het was maar een geintje over catfight wou er even drama overheen gooien :p
    Extreem laat maar afijn
    Ik weet niet echt meer of ik erg aan het bunkeren was,maar verlangde zoooooooooo naar die dingen die niet mochten
    Bitter Lemon American Filet
    En verdorie hadden ze net die droge pasta gerecht Fughi eruit gegooid van de lidl,een honger dat ik daardoor had...

RODDEL RODDEL RODDEL RODDEL RODDEL RODDEL RODDEL RODDEL
    Zo nu hebben we dat ook HIER gehad whahaha

@diaantje Woohoo Gefeli meid al weet ik niet wat IG betekend ;):)

Zouden die atleten ook sporten terwijl ze zwanger zijn dan?
    Want ik sportte tot mijn 12de week daarna voelde ik mijn onderbuik teveel en vertrouwde het niet...

OWWWW en dumbells kan je kopen bij de Xenos heel goedkoop en speciaal voor vrouwen
    Ook van die matje dingen en haarbandjes

3. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Gm, veel succes dadelijk bij de gyn. Hoop dat ze het een beetje begrijpen en als ze dat niet doen, dat je dan zeker en vast maar lekker zwanger zijt (anders ook hoor J).

Diaantje, super dat je bent aangenomen.

Jazz, wat leuk dat je je ukkie begint te voelen (wil ik ook J).

Zijn er nog dames die bijna kunnen testen?

4. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ZOEKEND NAAR EI, Ronde 4 met Clomid.
    Kirsss: Op zoek naar ei, 2-12 11mm 6-12 terug voor fm!
    Claudia, 1e kindje: Op zoek naar ei.(zonder clomid) - 19/12 bloedafname
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten
    Taaamaaar, 1e kindje: Primolut 30-11 t/m 6-12
    Kara, 1e kindje: clomid erin, nu wachten op ei! 6-12 fm.
    Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; of ei al geweest? Waarom wil mijn lichaam toch niet duidelijker zijn?
    Ann85, 1e kindje: 7 t/m 11 dec. clomid150mg. 13-12 1e fm!
    JsMama: op zoek naar ei --> ronde 2 --> clomid 50 --> 1ste FM 21-11
    Sween4, 1e kindje: 02.12.11: wachten op menstruatie daarna start Clomid 150 mg
    Whitesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is...ronde 15...clomid ronde 7
    Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni
    Dushi1980: 11 november positieve test
    Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige
    Boris: 100mg clomid; 5-12 eicel van 23mm, nu 'met scherp aan t schieten'

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

5. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Zozo druk druk hier :D gezellig meiden!!

@Gm, Nogmaals heel veel Succes dalijk hoop dat het allemaal goed komt, en dat je misschien met heeeel ander nieuws terug komt :$ :D
    SUCCESS!!

En over dat andere topic ik heb het ook gelezen, vind het alleen jammer, waarom denk ik dan??... iedereen is welkom hier!!

@Diaantjeee, WAUW Super meid GEFELICITEERD :D,
    Dat kon je wel gebruiken!!

@Sween, Meid de 150mg gaat het bij jou ook gewoon doen, je kan bijna beginnen toch?? :D

@jazz, oo wat heerlijk dat je je kindje voelt, en echt super leuk dat je nu ook het hartje kan horen wanneer je wilt :) Super!

@ de rest, hoop dat het allemaal goed gaat bij jullie

Liefs

6. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @ik ben niet nieuwschierig ofzo hoor maar over welk topic/verhaal hebben jullie het?!?! :p

@gm ben benieuwd hoe je gesprek gegaan is!!

@mel meen je dat serieus dat in die sector 'zorg' veel geld te verdienen is? :) Ik werk nl in de zorg in en ik vind het echt veel te weinig.. Maarja wat is weinig en wat is veel..?!

@jazz wat fijn die angelsound.. op ieder moment lekker gaan luisteren, heerlijk! Oh en wat super dat je hem/haar al gevoeld hebt..

Brengt me meteen op de volgende topic vraag:
    Willen jullie weten of het een jongetje/meisje wordt?? Of laten jullie je verrassen :)

@sween ik zag net je onderschrift en realiseerde me dat het bij jou wel heel snel gegaan is he?? Gestopt met de pil en vrij snel erna erachter gekomen dat je PCOS hebt en vrij snel daarna begonnen met clomid. Wel fijn toch? Heb je ook minder het gevoel dat je tijd verspilt hebt??

@kirsss wat duurt wachten lang he :) Hopelijk met kerst goed nieuws! Dat zou toch een droom zijn om dan te mogen vertellen dat je zwanger bent!!

@kara wat een ei! Kan je niet vragen of ze je 'n spuit zetten zodat hij sowieso springt?

@diaantje.. wat zwaar kl*te dat clomid zijn werk niet doet!! Hopelijk heb je half januari weer de energie om er voor te gaan!

@fien pff wat heb jij veel dingen om mee te dealen zeg! Ik hoop dat je niet al te veel op je schouders draagt want dat is ook niet goed! Wel aan jezelf blijven denken.

@ws haha beetje 'n catfight uitlokken hier! Al begonnen aan de nieuwe ronde?

liefs

7. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Gefeliciteerd Diaantje met je leerlingplek!

8. jazz

jazz Niet meer actief

Ann...ik wil het wel weten maar mijn vriend denk ik niet maar hij vind het geen probleem als ik het al weet hihihi maar kan zijn dat hij het toch wel wilt weten hoor....

9. jazz

jazz Niet meer actief

Dumbelts xenos ik ben er morgen hahaha oh nee heb een bhv cursus bleh bleh bleh....

GM hoe was het?

De rest van de ladies halllloooooooo

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nou mag ik vast en zeker ook wel ff n egobericht plaatsen he:p:p:p:p

Gesprek met de gyn ging helemaal top:D:D
    Oke ze was wel boos en teleurgesteld dat ik niet had geluisterd maar ze begreep me gevoelens ook wel:D
    We hebben afgesproken dat ik voortaan zou luisteren en me netjes aan het plan zou houden:p:p
    Als me ms er nu toch nog wel aan zou komen moet ik weer bellen maar omdat ik al een paar dagen overtijd ben wil ze dat ik vrijdag pas ga testen voor een eventuele zwangerschap mocht die negatief zijn moet ik weer een week wachten en dan weer testen (testte met me dochter pas positief met 8 weken)
    Is die nog steeds negatief dan moet ik 2 januarie terug bellen dan krijg ik een inwendige echo en een bloedonderzoek om een zwangerschap vast te stellen of uit te sluiten.
    We hebben het ook nog even over JULLIE gehad:p:p:p en ze was blij dat ik lotgenoten om me heen heb die me begrijpen en alles ookal is het via internet maar dat ik jullie wel als digi-dinnen zie.
    Ook verteld dat ik niet weet hoe lang ik dit nog emotioneel gezien aan zal kunnen al die teleurstellingen was best heftig
    Heb ook eerlijk verteld dat ik er wel een beetje spijt van heb maar als blijkt dat ik zwanger ben dat ik er geen spijt van heb
    (jaja we hebben gelukkig ook nog grapjes kunnen maken)
    Zelfs nog over me gevoel naar me zusje toe gehad en zij vond het heel belangrijk dak me zusje niet laat vallen alleen omdat zij wel zwanger is ookal heb ik daar veel moeite mee.
    Dus al met al viel het gesprek heel erg mee op de heftige dingen na dan

@Ann hahaha ik ben ook NOOIT nieuwsgierig:p:p:p
    Weet niet of het zo verstandig is om het open en bloot neer te zetten

@kirss hehehe nog een medestander die het heeft gelezen
    Dacht echt dat ik de enige was (en ook de enige die het niet vind kunnen)

11. jazz

jazz Niet meer actief

GM klinkt goed joh en oooh dus je kan ook nog eens zwanger zijn als je zo laat posi teste met je dochter wow...Leuk hoor zon gyn erg blij dat er toch ook wel goede zijn....volgens mij hebben we allemaal wel goede gyns toch....

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boris, vind het jammer voor je dat je je vader nooit gekend hebt! Niet niks....
    Knuf!
    En, ik duim dat die scherpschietactie roze oplevert!!!

Whitesaber, hoe is het met je hubbie?
    En met jou?

All, hebben ze liggen klagen over ons topic? Nou ja?!
    Ik blijf bij de reclame die ik tijd geleden voor dit topic maakte.
    Hoe, wie, wat.... Stel voor dat we er inderdaad geen energie aan verspillen. Zegt veel over die perso(o)n(en) dat ze dat hier niet kwam(en) zeggen.
    Maar, het zij zo. Ik vind dit topic SUPER!!!!!!

Ann, dank je!
    Hoe is het met jou?
    Hoeveel kids: ik wil er liefst 2, vriendlief vindt 1 voldoende (tenzij een tweeling, dat ziet hij ook wel zitten)
    Hoop dat jullie toch aan 4 geraken ;).
    Succes morgen met je fm!

Kirsss, super wat jullie voor jullie buren deden!
    Ik duim voor een prachtig kerstcadeautje voor je!

Sween4, vind het lief wat je man zei!
    En, echt echt echt wel: ook jullie worden trotse mama en papa van een klein wondertje!
    Misschien dat je inderdaad moet overstappen op spuiten (hoewel ik blijf duimen dat die clomid 150 bij jou zelfde resultaat heeft als bij kirsss). Maar, het gaat jullie helpen. En, ik volg gm, normaliter heb je van die spuiten minder bijwerkingen dan van clomid - lijkt me ook wel wat!

Wendy, mijn haren gingen overeind staan toen ik las over bloedng.
    Blij te lezen dat toch alles in orde is!
    Geniet ervan meis, ondanks de kwaaltjes die zijn komen opzetten ondertussen.

Mel, mega blij voor je dat jullie relatie tussen je schoonvader en vriendin in orde gezet hebben!
    En, vooral eigenlijk dat hij niet bij jullie komt inwonen!
    Super!

Ik ga dit al even sturen om boeken te vermijden :):):):)

XXXX

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden!

terwijl Fieneke volgens mij lekker aan het schrijven is, wilde ik vast (voor mij) goed nieuws delen: ovutest knalde vandaag! dus er komt echt een mega ei aan morgen! (32mm).
    dank voor jullie antwoorden ook, en weer veel gebeurd, maar daar reageer ik later op. eerst eens eten

(enne ik ben ook nieuwsgierig!!! pm ;))

tot zooo

14. jazz

jazz Niet meer actief

Woot Woot nee niet reageren meer naar bed jij hihihi:D

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervolg!

:):)

Jazz, reuze idee om je angelsound te verloten!
    :)
    Idee van gm vind ik ook wel leuk: laat m ons gewoon continu rond geven; ieder om beurt bij deze en bij de volgende zwangerschappen!
    Hoe is het met jou?
    Hoop dat er gauw nog meer roze mag aansluiten!
    En, super dat je de eerste schop gevoeld hebt!!!!
    Succes met de pilates!

Kara, jouw ovutesten kunnen ook vals negatief zijn... Ik duim voor dat mooie kerstcadeau voor je! Zou super zijn!!!!
    Maar eerst natuurlijk nog even met zn allen het wachtbankje op....

En meis, mij lijkt: hoe groter het ei, hoe groter de kans.... Succes!!!

In dat ene dipje ben ik toen niet gesukkeld. Wel in een ander dus dit weekend :).
    Dank je voor de knuffel!
    Daarstraks had ik iets raars: kon ineens (wel maar heel even) volledig afstand nemen van het zwanger worden. Was echt heel nuchter, zo van: ik merk vanzelf wel als ik zwanger ben of niet, als het niet is, kan ik het toch niet veranderen, als het wel is, is dat super. Wilde even niet meer bij elk krampje en steekje zitten denken als ik dat een vorige keer ook had.
    Was vrij comfortabel maar heeft dus maar even geduurd...

En, 2012 wordt inderdaad ons jaar!!!

Kirsss, mijnduimen draaien overuren in de hoop dat spuiten voor je niet nodig gaat zijn! We zijn toe aan meer roze!
    dank je! Hebt er helemaal gelijk in. Is soms gewoon zo enorm moeilijk.... Feit dat ik ecbt een vaderskindje ben helpt er niet aan...

Mel, ik hoop dat je ouders de woning nemen en, weer verder kunnen. Is weer een last minder voor jou ook dan!
    Knuffel!

Diaantje, je moet simpelweg bij ons blijven kletsen....... Geen keuze.... Hebben al onze digi-dinnen nodig en, moeten ook digi-din voor jou kunnen zijn!
    En supernieuws! Blij voor je! Verzorgende IG, wat houdt dat precies in?

Claudia, ik duim enorm voor je!
    Hoop dat deze ronde je roze oplevert!!
    Hoop het zo voor je!

Ann, dank je!
    Doe mijn best....
    Wil jij weten als het een jongen of een meisje is? Ik ergens wel, ergens niet. Het moment gaat het duidelijk maken denk ik - hoop ik!

Gooischemama, beterschap!!!
    En, ben heel blij voor je dat je gyn je begreep!
    Hoop dat we voor jou een blijvende , stevige steun kunnen zijn in de teleurstellingen. Je mag niet opgeven meis!!!!
    Ik duim voor je, zou zo super zijn moest je nu zwanger zijn. Ik duim en, hoop zo enorm voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bedankt voor de knuffel! Jij ook een dikke knuffel!

Kara, zie net berichtje over de ovutest - reageren hier kan later nog, jij moet aan de klus!! ;)!
    Knuffel!!

XXXXX

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    En meiden, sorry dat ik zo een boekwerk scbreef, maar liep even achter met reageren....

Hier veel last van misselijk zijn, buikpijn als ik ga zitten, buikpijn als ik opsta...
    Voel me vrij beroerd.....
    Lang leve de clomid.....

Nu ja, we weten waar we het voor doen....

knuffel!!!!

En sorry dus!

17. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Diaantje: gefeliciteerd met je baan!!

@GM: jeetje meid, jij houd het wel heel erg spannend!! We gaan gewoon voor rose!!!! Gaar het je lukken om vrijdag pas te testen?? geen eerdere testdrang?? Duim echt heel hard voor je!!
    Ben je verder wel weer helemaal opgeknapt??
    Super fijn dat je zon goed gesprek met je gyn hebt gehad!!

Dat geroddel had ik ook gelezen op dat andere topic.. Moest me eigen wel ff inhouden eigenlijk om er niet op te reageren.. Snap niet dat je hier dan nog zo leuk kan reageren op ons topic terwijl ze zelf aangeeft dat ze hier niet met haar verhalen kwijt kan.. maar goed, ik vond het de moeite ook niet waard...

@Jazz: gaaf dat je de beeb voor het eerst gevoeld hebt!!
    Vind je het trouwens niet spannend die angelsound?? Ben je niet bang dat je het hartje soms niet te pakken krijgt??

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hahaha,
    ik moet wachten tot mijn man thuis komt!!!! hij is gewoon aan het werk...
    dusse tot die tijd ga ik jullie nog even vervelen :D

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @wendy Sorry:p:p:p
    Ja ik houd het wel vol tot vrijdag:p:p
    fifty fifty maar ik ga er niet vanuit om een flinke teleurstelling tegen te gaan hehehe
    Moest jou ook nog steeds een pb terug sturen he:p:p:p

@sween zie je ligt niet aan jou maar echt aan mij:p:p:p
    vergeet dr meerdere hahahahaa
    Hopelijk is je werkdag verder wel beter gegaan

@jazz ja als ik naar me dochter kijk 8 weken later pas na me laatste ms en toen slikte ik ook gewoon de pil maar het HCG bleek heel langzaam te stijgen vandaar dat het zo lang duurde en dat me dokter aan een maagzweer dacht:$

Heb ook uitleg gevraagd over HCG
    Hcg begint dus met vermenigvuldigen op de dag dat je overtijd bent zo weten we dat ook weer:D

@fien neeeeeee ik heb echt heel veel aan dit kippenhok:p:p:p
    En heb er net ook met me nichtje over gehad dat ik bij jullie alles kwijt kan en zij snapt het ook dat ik dat bij jullie doe omdat jullie me snappen.
    Ze gaf ook toe dat ze me probeert te begrijpen maar idd het gevoel dat ik heb dat zij dat niet kan beseffen hoe dat voelt (beetje rare zin)

@all ja ik had echt veel erger verwacht van de gyn maar ze was zoals altijd heel begripvol en ik zal zeker wat beter naar dr luisteren:p:p:p en proberen het van me af te zetten dat ik niet altijd de controle kan hebben

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    jaaa, daar was ik weer, in afwachting van mijn man. worden jullie ook zo 'banaal' als je ovuleert? ik beleef seks echt wel anders dan vroeger doordat er nu zoveel meer bij komt kijken. zonder heel erg plat te worden hier :) merk ik zeg maar een dierlijke behoefte aan mannelijke zwemmers in me.
    hmmmm
    weet niet of jullie nou zo zitten te wachten op dit soort ontboezemingen. iemand zei dat we hier alles kwijt konden dus eigen schuld haha ;)

goed over op andere zaken!

Bedankt allemaal voor de reacties op de grote eieren! Veel ervaring hier met soms gewenst resultaat :). Stelt me gerust! en vanmorgen had ik dus positieve test dus ben er zeker van dat mega ei morgen gaat springen. En dan sluit ik me maar meteen aan bij de fijnheid van dit cluppie! echt fijn om bij jullie terecht te kunnen met allerlei vragen!

Kirsss, jaaaa is de wachtbank leuk? Ik kom er vanaf morgen graag bij zitten! :D stuk gezelliger om gezelschap te hebben daar. altijd weer een uitdaging om twee weken niet te hoeven tellen/meten e.d. en er niet teveel mee bezig zijn. hoe is jouw gevoel erbij deze ronde? K&K zwanger het jaar uit?

GM, wat fijn dat het achter de rug is en het eigenlijk best ok was! en nu wachten tot vrijdag.... waah spannend. kan je wachten? en denkt zij dat je een eisprong hebt gehad wel? zou wel betekenen dat je goede kans hebt nu...?

Sween, herkenbaar wat je zegt hor. ik heb het me ook wel eens afgevraagd, maar na een dag kwamen er toch wel weer reacties haha. het is gewoon soms te druk hier! hoop dat je ongi snel komt en dat je een onverwacht goed resultaat krijgt met de 150mg!

WS, sensatiezoekertje ;) hihi. happy met je hubbie thuis? wanneer kunnen jullie weer verder?

Diaantje, GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws zeg, en dat op deze dag! In elk geval mooie vooruitzichten :D. en hopelijk wordt het nog mooier. en Zeker blijven kletsen hier!~

Jazz, je bent net een konijntje met al die sla en rauwkost :). donderdag echo!!! jaa je bent ons voorbeeld hier. fijn dat het goed gaat en zo fijn dat je hier meekletst, want je bent denk ik een hoopvol voorbeeld voor velen! donderdag echo, joepie!! enne al pilates gedaan? :D

Claudia, hoe is het bij jou? heb je ok gevoel bij hoe het nu gaat?

Ann, hoe is het bij jou? zit de clomid er in? succes morgen bij de eerste fm meting! ik wil geslacht zeker weten :D. en jij dan?

Fieneke, jemig meis. dat is wel een enorme dip weer.. en dat bovenop de clomid bijwerkingen. ook al niet prettig. blijf je wel aan jezelf denken? je hebt zulke goede bedoelingen en als dat niet in goede aarde valt, dan maar even niet. heb je mensen dicht in de buurt met wie je dit kan delen? of bel je je man gewoon? mega dikke knuffel meis!
    en prettig hoe je vertelt dat je het zwanger zijn even los kon laten. hoe voelt dat :)?
    en geen sorry voor de boekwerken hor! vind het heeeerlijk lezen :D. en ik kan er inmiddels ook een sorry tegenaan gooien voor dit boekwerk.
    maar als je als enige online bent, krijg je geen tegenspraak ;)

@de rest: liefs!

Deel Deze Pagina