Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

bah vind het niet leuk hoor:(

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss, wat ben jij een schatje.. haha echt precies zoals ik me voorstelde! Leuke foto..
    Maar wat belachelijk zeg van je woningbouw, nog in beroep gaan ook terwijl er gewoon schimmels zijn :S zieke mensen tegenwoordig om een gezin zo te laten zitten.

@gm, geen bloed geeft moed.. Maar denk dat je het nu wel laat om tegen de dokter in te gaan toch? haha Lijkt me zo dubbel.. Ik blijf duimen voor je..

Ik ben nu op me werk.. Kreeg net een opvlieger van hier tot ginder.. En de non die ik aan het verzorgen was vond het zo zielig voor me hahaha.. Maarja hoort er allemaal bij.

BIJNA WEEKEND!!

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    hih ik kan die foto van Kirs niet zien.. vreemd...

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Bij mijn moeder is het eigenlijk wel goed gegaan. Deze was ook mager net als dat ik dat ben maar had er geen problemen mee. Ook bij mijn oma is het gewoon natuurlijk gegaan..

Mja vroeger kreeg je ook niet zoveel rotzooi binnen als nu wel het geval is.

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja mijn moeder was binnen 1 maand zwanger van mij, en ook meteen 2.5 jaar later van mijn broertje.. dus helaas het zegt dus niks...

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @mel, thanx wijffie!!
    Jaa ik weet het ook niet meer, zit eigenlijk een beetje met me handen in het haar. Maar we gaan nu lekker blijven reageren en zo snel mogelijk proberen een ander paleisje te hebben :) en we blijven wel door knokken want dit kunnen ze echt niet maken! ( zelfs een van de opzichters vertelde dat hij ook liever zijn kind hier niet wil neerleggen :$ maar ik kan nergens anders heen echt niet normaal!!)
    Maar het komt goed!!

Nou jij succes met je opvliegers 2day haha ;) en gelukkig bijna weekend :D werkse nog even meis!!

@Kara,
    Tsjaa, bij mijn moeder ging het ook allemaal niet zo makkelijk, veel miskramen gehad voor mij en mijn zusje..maar door medicijnen is het haar wel gelukt dus volgens mij heb ik het wel geërfd van haar..want mijn oma had ook moeite met zwanger worden maar toen had je al deze namen nog niet toen was het gewoon je bent minder vruchtbaar ;)

@Sween, Wat raar dat je het niet kan zien. De foto staat bij mijn fotoalbum... Je zou het wel moeten kunnen zien want we zijn wel vrienden :) anders had het daar nog aan kunnen liggen..rechts op de foto van mn dochtertje klikken. :)

Liefss

7. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @melanie ik kom vandaag naar je toe:p:p:p:p:p hahahahhaa
    Ik ga zometeen richting Tilburg rijden ong 71 km vanaf H'sum:p
    Ben benieuwd enne heb nu iemand wel een beetje horen praten met Tilburgs accent

Ik zal voortaan netjes luisteren

@all ja het is jammer dat de test negatief was maarja niks aan te doen afwachten tot volgende week vrijdag en anders de echo afwachten hahahaa we zien het wel maar de kans dat gyn gelijk heeft word steeds groter in mijn ogen

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss, al aan gedacht om hun ook aansprakelijk te stellen voor gederfde inkosten vanwege het extra ziek zijn?

@gm, wat kom jij in tillytown doen dan? haha Had het maar wat eerder gezegd dan had ik nog ff wat op me werk geregeld hadden we kunnen meeten ..

Liefs Mel

9. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @gm ik ga zo even stemmen! Balen dat je test negatief was :( hopelijk herhaalt de geschiedenis zich gewoon! Anders hup naar de volgende ronde

@boris hoe is het bij jou gegaan??

@kelly die naam had ik nou helemaal niet bij je voorgesteld :). Ik heb in Leuven gestudeerd en had het beeld van 1 typisch belgisch meisje met bijbehorende naam.. Maar nu twijfel ik.. of Kelly niet ook 'n belgische naam is?

@hier nog steeds wel onzeker maarja wat kan ik eraan doen?! Gister heeft gynae nog terug gebeld. Ze gaan deze ronde geen samenlevingstest meer doen omdat het qua planning niet meer ging lukken (bij mij) en ze verwachten dat ik elk moment m'n eisprong heb. Moet maandagochtend ook weer gaan voor 'n echo. En dan zien ze iig wel of eitje wel/niet gesprongen is. Ik hoop ook maar dat de test 'n moment opname is en dat er toch 'n paar zaadcellen in leven zijn gebleven. Kan toch niet dat ze alle tig miljoen dood zijn!!! :)
    Vind het ook wel spannend hoor want het is wel m'n eerste echte eisprong.

Mijn moeder had absoluut GÉÉN moeite met zwanger worden. In 10 jaar tijd 5 zwangerschappen waarvan 2 tweelingen. Ze verteld wel 's dat ze met haar ex ook nog eens nauwelijks seks had dus de paar keer per jaar dat ze het deden was het ook nog bijna altijd raak...
    Ik was dan ook echt verbaasd toen ik hoorde dat het bij mij niet vanzelf zou gaan... Ik denk daarom ook niet dat m'n moeder enig idee heeft dat 'dit' (PCOS) ook nog zou kunnen..

@dankjewel iedereen voor de woorden... ! Ik ga even niet op iedereen reageren.. kom net uit m'n slaapdienst en ben doodop. Even lekker op de bank onderuit onder m'n dekentje :)

10. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truste an!

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    amai fien zijt gij den kelly van den Jean-Marie en Carmen? haha

had ook geen naam als Kelly verwacht.. Maar leuke hippe naam

12. boris

boris Lid

29 nov 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ GM jammerjammerjammer... maar ja tis misschien ook nog erg vroeg
    @all haha zo tof dat jullie bijna net zo nieuwsgierig zijn als ik. Om die reden heb ik besloten het toch nog even uit te stellen, hahahaha.
    maw durf echt nog niet ;)
    Gisteren een vriendin gesproken, die wel heel erg zwanger is, en zij heeft een aantal keer een negatieve uitslag gehad bij een vroege test. En dit terwijl ze hartstikke zwanger was...
    Aangezien ik toch niet denk dat het raak is, probeer ik in ieder geval te wachten tot ik ongeveer ongesteld zou moeten worden.

Dus ..blijft spannend!!

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    wat is het hier ongelooflijk stil... alles goed met iedereen?

14. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Computer moest helemaal opgeschoond worden hij deed n kwartier over het laden van 1 pagina:(

@mel hehehe ja was ook zo ineens uit het niks dat ik onverwachts richting Tilburg ging
    maarre is geen 71 km is 93 km man man man wat een rit was dat joh in de regen ppfff
    Heb een vloer gehaald voor de zolder en jaa dan kom ik op de volgende vraag
    Die man uit Tilburg doet goed werk voor KIKA kanker fonds dus de vraag is zouden jullie op deze link willen stemmen zodat er geld word binnen gehaald voor deze kindjes
    Moet dr niet aan denken dat mijn meissie kanker zou hebben/krijgen:(:(

TAPIJTTEGELS v.a. ? 0,40 p/st | Nu bij TAPIJT-TEGELS .EU

Hahahhaaa mel als we hadden gemeet in Tilburg zouden de andere dames dat miss niet zo leuk vinden die willen dr ook bij zijn natuurlijk:p:p:p

@ann dank je wel
    hahaha ik zal jullie nog zo'n 11 dagen lastig vallen met de vraag of jullie willen stemmen op die fotoshoot en zeker nu want ...........dr is een vrouw (een oma) die iedereen op dat forum opstookt om niet op mijn dochter te stemmen omdat ze al op nummer 1 staat
    Hoe bedoel je jaloers kreng???????
    Maarre die krijg ik wel want ik zorg dr voor dat me meissie gaat winnen heheheehe

@jazz vind het ook niet leuk:(

@boris ik ben nu precies 1 week overtijd maar idd wat Ann zegt miss herhaalt de geschiedenis zich????

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, jammer.....!!!!
    Ondanks wat de gyn zei, hoopte ik zo voor je....!!!
    Maar maar, ik ben nog niet gestopt met hopen en duimen!!!
    Knuf knuf

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    thx meis
    miss duurt het gewoon weer langer voordat het zichtbaar is en in het nieuwe jaar krijg ik hoe dan ook een echo

17. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsss, wat een gedoe met de woning...... Niet goed voor je kleine meid, maar ook niet voor jou en jullie!
    Hoop dat 2012 de oplossing brengt!!!
    Succes meis en, dikke knuffel!

Gooischemama, net nog even aan je grote meid gedacht en ng eens op het stemknopje geduwd..... Ze moet nu eenmaal winnen.........!
    Wat een kreng, die jaloerse oma daar.
    Nu let ik net nog harder op dat ik zeker niet vergeet te stemmen!!
    Nah!
    :)
    Knuf meis. Ik blijf duimen!

Boris, er zijn testen waarmee je op 9DPO al kqn testen, maar weet niet als dat een aanrader is.... De test heeft dan maar een mogelijkheid van 60% wat ik ergens weinig vind. En, als ie dan wit bljft, wat kan door die 60% ben je nog niks verder....
    Nog even op het wachtbankje, bijna testdag (opletten met de NODplitie... :))

Mel, ik hoop dat al die kwalen niet gewoon door de clomid komen en op aankomend roze wijzen!
    Duim voor je!
    E, sterkte aan je man! :)
    Heb hier ook al 1000 keer sorry gezegd voor mijn humeur, maar tja, die hormonen doen me alle kanten opvliegen....

Nee, gelukkig niet jean marie als papa :).
    Thx!
    En, moesten gm en jij inderdaad gemeet hebben, zou ik niet miever willen dat je onze nummers had, zodat wij ons ook naar tilburg konden reppen!!

Internetverbinding lijkt hier weer ongeveer hersteld. Mannetje eek af en toe wel chinees te babbelen, maar de lijn bleef toch open. Gisteren kregen we amper een lijn en, als we er dan 1 hadden, viel ie elke keer meteen weg....
    Nu ja, nog even is ie weer terug...

Whitesaber, jammer van de miskraam bij je sz..... Leven kan inderdaad cruel zijn....
    Maar, al die data vind ik wel mooi; hopelijk ga ook jij zwanger het jaar uit!!

Kara, dikke knuffel!!
    Niet leuk, zwangernieuws van meiden los van dit topic.... Maar vermits jij elke keer dichter bij roze komt: kop op!!!!!!
    Hoe is het nu met je?
    Dikke knuf!!!!

Beginnen om half 8 geeft mogelijkheden, dan is er nog niemand. Meesten komen pas tegen 9 uur. :)
    Yep, mijn nod is 25.12...... Denk niet dat ik zelf ga testen; heb er echt geen goeie hoop in deze keer en, wil nog altijd niet zitten turen op een witte test. Als ik op nieuwjaarsdag nog niet ongesteld ben, maak ik een afspraak met de dokter voor een bloedtest.
    Leg mezelf dus verlengd wachtbankje op.....
    Wanneer wil jij testen?

Goh meis, niet makkelijk, je mama verliezen op je 20e.... En, lijkt me al helemaal niet makkelijk nu je zwanger probeert te worden....
    Mijn moeder ontkent mijn bestaan... Ik vind het best lastig, zo een leven zonder moeder.... En zeker nu....

Heb het hele tijd geleden bij mijn vader gevraagd; zwanger worden ging 3x vrij vlot voor mijn moeder... Gezien ze buiten mij ook mijn broer ontkent, had ze er misschien beter wat meer moeite mee gehad, maar, vermoed dat dat wat grof is van me.......
    Sorry dus!

Ann, Jij weer ca va?
    Dikke knuf!
    Hoop dat je genoten hebt van leuven als studentenstad!
    Kelly komt als naam best regelmatig voor in belgie, maar van oorsprong is het eigenlijk een ierse naam.

Sween, hoe is het met jou?
    Knuf!!

Ik qga nog even foto's kijken hier en, dan slapen.
    Dikke knuffel en slaap goed!

XXXXX

18. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Wat is het hier rustig zeg.... :)

Gooischemama, je dochter doet het goed voor de fotoshoot!

Hier nog steeds hetzelfde, kwaaltjes komen en gaan, maar heb er deze keer weinig last van.

Liefs en, goed weekend allemaal!

19. jazz

jazz Niet meer actief

Inderdaad fieneke errrgg rustig om de boel maar wakker te schudden....hier is de kleine...foto niet echt duidelijk maar toch wou ik het ook met jullie delen.:D

Bekijk bijlage 207547

20. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @fieneke dat dacht ik dus ook wat een jaloers mens bah
    en dan nog iedereen opstoken dan vraag ik me echt af hoe oud ben je nou???
    Het was eerst als verrassing bedoelt voor mij maar ja toen hoorde ik dit dus heeft me moeder het gewoon verteld en de link gegeven zodat ik ook mee kan stemmen

En we bellen en smsen veel dus dan krijgt ze 15 stemmen er bij hahahahahaa
    Ik zorg dr nu wel voor dat me dochter het gaat winnen ookal ben ik duizend euro lichter het gaat mij nu echt om een principekwestie

@jazz foto is helaas niet duidelijk maar haal er wel een hoofdje uit:D:D:D

@kirss ik heb je foto niet goed gezien:( hij was te klein

Deel Deze Pagina