Goedemiddag meiden, Het is hier zeker rustig, stilte voor de storm haha Zijn jullie allemaal flink aan het klussen?? Hopelijk snel allemaal naar rose @jazz, ik haal er ook een hoofdje uit helemaal leuk meis! @gm, Ik blijf ook op je meisje stemmen hoor, want een dom wijf en idd hoe oud ben je nou! Maar jou meissie gaat gewoon winnen En over de foto, als je nou op me dochtertje klikt..kom je er dan niet?? met vorige en volgende enz.. ik hoor het wel meis!! @Fien, Ja klopt het is ook niet normaal dat ze ons zo laten zitten..maar weet niet meer wat ik moet doen..Ben er al zolang mee bezig..Maar het komt goed 2012 wordt gewoon ons jaar!! hoe is het verder met jou meis?? We lopen een beetje gelijk..mijn NOD is de 23e of 24e...beetje twijfel! ga je het zolang volhouden om niet te testen!!?? Knap van je!! Ik ga heel hard voor ons duimen Dikke knuffel @Kara, hoe voel jij je meis? al zenuwachtig?? heb je een goed gevoel? ik voel nu helemaal niks en de vorige ronde wel van alles dus ben nu nog zenuwachtiger maar ik baal wel want dit maakt me heel erg onzeker want meestal als het raak is voel je wel wat... Hoe is het met de rest van de meiden?? Liefss
Hey hey, Jazz, super, weer een mooie echo-foto! Hoe is het met jou? Valt het wat mee of toch al wat veel last van de kwaaltjes? Gooischemama, je dochter haar stemmenaantal klimt inderdaad aardig op! Mag ook wel! Jammer dat de verrassing is weggevallen voor je. Maar gezien de jaloerse uitlatingen........ Hoe is het met jou? Kirsss, 2012 wordt inderdaad ons jaar! En, voor jou houdt dat ook een gezond huisje in! Vind het zo erg dat ze het blijkbaar maar normaal lijken te vinden allemaal en jij er zover voor moet gaan. Laat het wel geen domper zetten op het aankomende roze! Lopen inderdaad gelijk op, ik heb 25.12 mijn NOD. Ga mijn best doen zolang niet te testen. Heb geen testen in huis en, met die feestdagen dan ga ik er ook niet meteen kunnen halen. Krijg ik waarschijnlijk nog wel spijt van, maar nu voelt het beter zo. Al dat getuur op die witte testen.... Ik ga ook heel hard voor ons duimen!!!!! Er moeten er hier zoveel mogelijk roze het jaar uit! Jij ook dikke knuffel meis!!! XXX
Sry meiden dat ik hier niet vaak ben maar was bezig met een topic waar mijn "naam" geschreven werd Zo ben er weer voor 100%! @jazz Aww wat cute jazz-beebke @GM slaat nergens op! Je meisje moet gewoon winnen! @fieneke en kara jammer genoeg weet ik ook hoe het is zonder moeder... Ze overleed toen mijn zusje 14 was,voor haar vind ik het ergst,ze heeft namelijk down en je kan het haar niet uitleggen... En ik weet wel wat,zoals mijn moeder nam nooit de pil maar toch zit er 10 jaar tussen mijn broer en ik in Zus en broer zit er 1 jaar tussen dan 10 jaar later kom ik,dan 4 jaar wachten op mijn zusje toen was mijn moeder 37 @kirsss Ohh wat erg joh!En wat grof om je nog eens met de neus erin te drukken zeg!Alsof je niet je best doet om een andere woning te vinden... @ann85 Wat houd dat ook alweer in samenlevings test ? Mijn gyn "geloofde" er niet in dus gelijk andere onderzoeken... @Hier Mijn leuke ronde is begonnen! Spannend!
Whitesaber, spijt me te lezen van je mama... Inderdaad erg voor je zusje als ze nog maar 14 was. En dan nog net op die leeftijd, dat je meestal en met jezelf en de hele wereld overhoop ligt. Maar niet minder erg voor jou. Dikke knuffel meis!! Aan de klus jij daar, na al die onzekerheid rond je hubbie met je dat roze meer als verdient!! Ik duim voor je!! Slaap goed allemaal! XX
@ws betekend dat dat je moeder vlak na of misschien wel tijdens de bevalling van je zusje gestorven is?? Of lees ik het misschien verkeerd...?? In ieder geval heel erg voor diegene die graag z'n moeder/vader gekend zou hebben en 'm nu niet heeft mogen leren kennen. Waarom geloofd jouw gynae niet in die test?? Geeft me misschien wat hoop Een samenlevingstest houdt in dat ik 2 tot 12 uur voorafgaand aan de test seks moet hebben. Dan gaan ze tijdens de test met een eendenbek naar binnen en dan schrapen ze met een wattenstaafje iets van je baarmoeder af en leggen ze het onder microscoop om te zien of er levende zaadcellen te zien zijn... @gm wat kun je eigenlijk winnen of is het voor de eer?
zo heel snel even laten weten dat ik vanmiddag weer van me laat horen! teveel geschreven, en behoefte om te reageren, want het jullie staan ook niet stil. manlief is alleen hele dag aan het werk op de pc dus ik kan er niet bij.. maar vanmiddag is hij paar uurtjes weg liefs
Goedemiddag dames, iedereen succes met het wachten en met de nieuwe rondes! Jazz...prachtige foto,kan er helaas geen kaas van maken hahaha. Ik kon het gisteren toch niet laten en heb testje gedaan, nou ook hier een leliewit-resultaat. Zo wit dat ik niet kan voorstellen dat dat over een aantal dagen zal verschillen. Zoals ik eerder al eens zei, ik voel me zo normaal, kan me niet voorstellen dat deze eerste keer ook gelijkraak zou zijn. Helaas heb ik wel 10 minuten met voeten op koude keukenvloer staan wachten of er toch echt niet iets gebeurde... en ben nu strontverkouden. maar ja, op naar dinsdag! zal mij direct bij NOD-politie melden
@Ann mijn moeder is 10 jaar geleden overleden en op dat moment was mijn zusje 14 jaar Mijn gyn geloofd niet in de test,maar de reden is mij te vaag Hij zei dat het een moment opname was Snap niet echt wat hij daarmee bedoelde... Oww een samenlevingstest is dus om te kijken of je baarmoeder het zaad niet afstoot? @Fieneke We zijn gisteren al begonnen met klussen,om de dag tot de eisprong Hubbie's goedje heeft al veelste lang vakantie gehad whahaha @Boris Och joh...Jammer dat het omo-wit was Maar 1 positief iets HCG verdubbelt pas na je nod
Boris nee he....jammer hoor.. nou moe ladies ik wil echt roze hier...we moeten onze statistieken wel hoog houden... WS nou dan is je man zijn soldaatje van top kwaliteit nu...hebben flink kunnen oefenen voor de marathon Hoe gaat het met de rest van de ladies? Oh oh oh en ho ho ho nog een weekje en dan ga ik lekker naar huis voor 9 daagjes...yup 30 graden elke dag heeeeerlijk....Lekker omringd door mijn familie...Samen met mijn prinsje..effe een laatste vakantie met zijn 2tjes. Kan niet wacht en daar een lekkere virgin pina colada drinken hmmmmm ja virgin is zonder de rum...ook lekker hihihi sry ladies moest er echt effe uit....ik ben slecht ik weet maar maar ooooh ik neem wel wat zon mee terug. En ik heb mijn pa en ma al 2 jaar niet gezien dus.....
@jazz wat geweldig om weer lekker naar je pap en mam te gaan. lekker samen het nieuwe jaar in begrijp in? Wat bijzonder want ja je bent nu toch met zijn 3e.. Geniet er van! @whitesaber, ik heb mijn beide ouders nog, maar manlief en ik waren 4 weken samen toen zijn moeder overleed.. Mijn god wat een hel is dat.. Zoveel vragen nog, zoveel mooie momenten nog die komen gaan.. Allemaal zonder.. Wens jou en je familie alvast heel veel liefs en sterkte met deze feestdagen weer voor de deur (manlief mist ze dan toch nog wel dubbel) @gm, thnx voor die link van die tegels heb hem doorgespeeld naar me ouders.. misschien kunnen ze er wat mee. @fieneke, wat een irritante verbinding.. Hebben ze HET probleem al gevonden of nog zoekende? Hier gaat het wel weer.. Wat had ik vrijdag een pijn zeg! net toen niemand online was hahaha.. Echt een megapijn in mijn buik.. ik kon haast niet lopen of rechtop staan. En dat was niet handig als je in een winkel kleding aan het passen bent. Ben maar snel naar huis gegaan. Gister en vandaag nog wel wat pijn maar niet meer zo als eergister.. Zal vast wel van een groeiend eitje(s) zijn. Nja flink aan de klus hier dus.. Maar anders ook wel haha liefs Melanie
@mel wat spannend meid! Had je pijn aan 1 kant of overal? Het is ook niet leuk een kerst zonder mama... Ouders hebben is echt een zegen...
Ja kerst zijn inderdaad dat soort momenten...Mijn vriend was ouderloos op zijn 28e...Zijn ouders waren gescheiden en allebei opnieuw getrouwd. Zijn vader is in zijn armen overleden en zijn moeder binnen 2 jaar na een hart aanval in het ziekenhuis. Ondanks dat hij stiefouders heeft is het niet hetzelfde....Dus inderdaad voor al jullie die de kerstdagen tegemoet gaan zonder je ouders....heel veel warmte en liefde toegwenst. Ik zeg altijd tegen mijn vriend, ze kijken mee..... Mel heftig die pijn joh..ga je ovutesten gebruiken? Hebben jullie al de kerstboom geschowed aan de kerstboomfluisteraar...ze is echt goed joh hahahah heel leuk gedaan. Hier op het forum he...
@ws sorry ik had het verkeerd gelezen.. maar wat erg zeg! De samenlevingstest is niet bedoeld om te kijken of de baarmoeder de zaadjes afstoot maar om te kijken of er levende aankomen, want het zou door de clomid kunnen dat de zaadjes niet overleven... Ik heb geen tijd om verder te reageren... sorry! liefs voor alle dames en op naar meer roze zoals Jazz al zei!! En oeee wat ben ik jaloers dat je lekker naar de antillen gaat!! Welk eiland??
jaaaa, eindelijk zit ik op mijn kont en heb ik mijn klussenlijst (wat een dubbel woord) voor vandaag afgewerkt (opruimen/mensen bellen/mailen/nieuwe verzekering uitzoeken, ook daar is dit forum echt super voor trouwens!!). Hoe is het bij jullie?? Jazz, jaloers !! op zo'n heerlijk onduidelijke, maar mooie echo en vakantie in het vooruitzicht! zonder ouder(s) is niet leuk, maar ouders op afstand lijkt me ook lastig! fijn dat je met kerst samen bent! hoe is het met de moeheid? oo en ik heb echt in een deuk gelezen (sorry) dat je naar je eigen hart luisterde al die tijd! zou ook typische iets voor mij zijn! lukt het nu beter? En mooi wat je zegt over overleden ouders. daar geloof ik ook wel in. ik droom nog wel eens over mijn moeder, dat we gesprekken hebben over kinderen bijvoorbeeld. ook al is het puur mijn imaginatie, voelt dat zo fijn! alsof ze er weer even is. Sween, spannend aankomende week! Hoe is het met de clomid slikken? Nog 2 daagjes toch? mooie foto trouwens helemaal niet hoe ik je in gedachten had, maar ben daar ook niet zo heel goed in hor. GM, of moet ik zeggen: mede-ransbakje . hoe is het daar na de witte test? vrolijk verder aftellen tot volgende week of valt het je toch wel zwaar? zou me goed kunnen voorstellen. en je weet idd wat je bij monique hebt meegemaakt... waah het kan nog ALLE kanten op eigenlijk! temperatuur je eigenlijk? zal zo weer stemmen! die principekwestie moet je binnen halen inderdaad!!! hehe Kirsssssssss, gezellig hier! dankjewel. lekker warm . hoe is het bij jou? flink aan het aftellen? al een testplan gemaakt? of ga je afwachten?? en hoe voel je je? Leuk om je foto te zien btw . gezellige, lieve meid, dat zie je zo. en dat merk ik ook hier! Ik heb nog weinig last van kwaaltjes, jij? nouja, voel wel veel, maar niet anders dan normaal, er is altijd wel wat te voelen denk ik dan. En ik hou me vast aan het feit dat bij 1e zwangerschap ik nog nooit zo Weinig last had van kwaaltjes voor ongesteld worden . En spannend met je huizenjacht, wel enorm vervelend wat jullie al hebben moeten meemaken wat dat betreft . Mel, heftig die pijn die je beschrijft! dat is flinke eipijn dan zeg.. jemig. doe je ook ovutesten? of voel je wanneer die komt? succes met raak schieten! Boris, wat jammer. tenminste, misschien voor jezelf wel 'goed' omdat je aangeeft dat het anders toch wel heel snel zou gaan. maar, ik heb het al eens eerder gezegd: hoe snel het ook gaat, het komt echt wel goed en beter nu dan later Ann, hoe is het bij jou? beetje uitgerust? en lekker geklust? benieuwd of je ei is gesprongen! en ik kan me ook niet voorstellen dat er helemaal geen enkele zaadcel jouw ei niet weet te vinden... spannend allemaal in elk geval. maarr wel een 1e eisprong, dus dat is in elk geval al hoopvol! WS, dat van de clomid wil ik ook wel weten jaa! wat goed dat je een nieuwe ronde in kan trouwens. hebben jullie wel verdiend, en hopelijk is het meteen RAAK! leuke foto trouwens, leuke meid, dat zie je zo En wat verdrietig dat je ook geen mama meer hebt Jij hebt ook wel al veel meegemaakt in je leven zeg. Volgens mij heeft het jou wel sterker gemaakt als ik je verhalen zo lees. Op naar een roze ronde, of in elk geval, veel plezier met klussen!! Fieneke, jouw naam had ik ook niet verwacht hihi. (vind Fieneke veeeel beter bij je passen haha). Fijn dat je testdrang nog even uitblijft.. maar die nieuwsgierigheid van het willen weten is natuurlijk wel erg logisch. mooie combinatie in elk geval . er zit dus wel een kans in dat áls je niet ongesteld bent, en niet test, je in het nieuwe jaar erachter komt dat je al 6 weken zwanger zou zijn.. dat zou op zich ook helemaal niet verkeerd zijn trouwens. scheelt een hoop zorgen denk ik? die kwaaltjes valt geen pijl op te trekken he. wat lief je analyse van me! denk wel dat het klopt! wat verdrietig dat je moeder je bestaan ontkent.. wat zal zij ingewikkeld in elkaar zitten dat ze tot zo'n besluit is gekomen. en geen verontschuldigingen, want het is wel erg dat je je kinderen niet wil kennen. pff, wat dubbel he, ik heb er geen meer, jij wel, maar onbereikbaar. zeker lastig in deze tijd, had haar graag als steunpilaar gehad. BEDANKT ook iedereen voor de antwoorden wat betreft het zwanger worden bij jullie moeders! Wat een verschillen zitten er daar in. Soms lijkt het dus erfelijk maar soms ook echt totaaaal niet :O. alles kan blijkbaar. ik weet wel dat ik mijn dochter goed ga voorbereiden op mogelijke dingen (niet meteen bij de seksuele voorlichting hor hahaha 'dit is dus een condoom, en als je later kindjes wil, moet je vast je cyclus in de gaten houden en een thermometer in je kont steken elke ochtend om te zien of je wel een eisprong hebt' ). @hier: alles goed, nog weinig last van kwaaltjes en wil dat het heeeeeeeeel snel kerst is. wel een goede afspraak gemaakt met mijn man: Hij bepaalt wanneer ik ga testen . hoef ik er zelf niet over na te denken zo, en nu snel eten koken! liefs en, meiden, het is echt té lang geleden dat er roze nieuws was hier! niet goed voor de statistieken.. dusse, komende weken duimen voor ROZE! (en als je dit nog leest, respect dat je mijn hele post hebt gelezen, wat een boekwerk weer! )
Girls, nee ik doe niet aan ovutesten, mag niet van me FA.. Had ik hier al verteld toch? Maar de pijn zat echt in het midden.. Voor het ei zelf zou ik het zo vroeg vinden dag 12.. Mja dat had ik in ronde 1 ook met clomid. liefs mel
Jazz, leuk dat van die bomen, ik heb me ook maar is opgegeven.. Al schrok ik wel van sommige bomen die ik daar zag.... Mja smaken verschillen haha..
ik ga ook eens kijken bij die kerstbomen! Mel, sorry, niet goed onthouden. Het is dus gewoon afwachten en klussen...! nouja, volgens mij lukt jou dat allebei wel. Al een pakje uitgekozen voor komende week ?
Boris, wat jammer van de witte test! Ik blijf alsnog duimen en hopen voor je - hebben hier echt nog meer roze nodig!!! Gaat het je na je witte test? Mel, heftig dat je er zoveel last van hebt nu. Vind dat persoonlijk een extra reden tot roze voor je. Hoop het zo voor je!! Jazz, super, vakantie en zon in het vooruitzicht!! Geniet ervan meis! (wel computer niet vergeten; wordt lastig zolang zonder je steun en babydust hier! ). Al een hele tijd dat je je ouders niet gezien hebt. Lijkt me niet altijd even makkelijk..... Jij dank je en, geniet van jullie vakantie!!!! Ann, er kunnen altijd dingen zijn die de zaadcellen beinvloeden, waardoor de test slecht uitkomt. Dat zei een gyn vrij recent tegen een vriendin van me. Over clomid die zaadcellen dood zou ik ook graag meer weten. Help zeg, het hoort ons net te helpen! Jij ok? Kara, knap boekwerk! (respect voor mij dus ). Je hebt gewoon een boekwerk nodig als je op iedereen reageert en het even geleden is dat je reageerde. Makkelijk ook, ben ik helemaal mee en vergeet ik ook niemand . Hoop dat je man je niet te lang laat wachten met testen dan. Wel leuk gevonden! . meeste mensen vinden kelly ook totaal niet bij me passen. Elke en fien vinden ze veel beter. Hoop dat ik het niet testen volhoud. Net weer een vlaag misselijkheid over me heen gehad. Waarschijnlijk uitwerking van de clomid, had er vorige keer ook al wat last van. Maar tegelijkertijd doet dat de hoop wel toenemen (terwijl ik er vanuit ga dat vriendlief te vroeg weg was).... En, het lijkt me ook super om al 5 of 6 weken ver te zijn voor ik te weten kom dat ik zwanger ben. Scheelt inderdaad een hoop zorgen! Jij een dikke knuffel. Gewoon over je moeder blijven dromen; ergens waakt ze over je! Claudia, hoe was je weekend Parijs? Geluk gehad met het weer? Leuke avond nog iedereen! Knuf!!!