@jazz ben blij dat het goed gaat met jazz-beeb Schrok er wel even van... En iedereen weet dat wij in de mmm zitten en alles erbij Dit vond ik op wikipedia Ovulatie Inductie (OI). Dit gebeurt meestal door het slikken van tabletten Clomifeencitraat (Clomid)[2]. Clomifeencitraat verlaagt de oestrogeenspiegel, waardoor de hypofyse gestimuleerd wordt meer FSH (follikel stimulerend hormoon) te produceren. Nadeel van het gebruik van clomifeencitraat is dat de verlaagde oestrogeenspiegel een negatieve invloed kan hebben op het baarmoederhalsslijm en het baarmoederslijmvlies. Dit kan soms de kans op innesteling verkleinen. Hmm...*Aan het denken* Maar goed dat we Tarwekiemolie gebruiken zeg!!!
WS, goed dat je het hebt opgezocht! maareh.. *aan het denken* )), dat zegt niets over dat het zaad minder zou worden van clomid. betekent dat er dus meerdere risico's zijn door clomid? zowel dunner bms als zaadvertragende/dodende werking? hmmm, ik snap het nog niet helemaal en vraag me af of ik dit wel wil snappen?! leuk dat je hele omgeving het weet hier ook trouwens. maar komt ook door de eerste zwangerschap waar we mensen al van op de hoogte hadden gesteld! daarna kan je lastig volhouden dat je er niet mee bezig bent trouwens.. ik vind het erg fijn dat mensen het weten!
Hey, even heel snel (morgen weer meer!) Gewoon even om jazz te vertellen dat het waarschijnlijk inderdaad door de sex komt en er dus geen reden tot ongerustheid is. Knuf! En kara, dikke dikke knuffel! Heel begrijpelijk; zeker ook aan jezelf denken meis! Ik duim en hoop voor je! Knuffel en, slaap goed allemaal!
Fien, dankjewel! ik las je berichtje dat ik al in bed lag en.. ben daarna heerlijk in slaap gevallen weer een dagje verder dames.. weer dagje dichter bij kerst nog 3 daagjes en dan kunnen iig gm en kirsss al testen toch? hele fijne dag allemaal!
WS inderdaad tarwekiemolie is heel goed om te slikken Fieneke thnx voor de lieve woorden. Jullie allemaal trouwens... hmmm hier nog steeds bloeding maar goed ik blijf positief, denk inderdaad dat het te maken heeft met mijn voorliggende placenta...Heb vandaag de angelsound gebruikt en dacht een hartje te horen..maak me niks uit of het die van mij is ik ben weer gerustgesteld. Mijn vriend is weer geschrokken dus er komt echt een no entrance sign te hangen....denk niet dat ik hem verloopig zo ver kan krijgen...Na mijn vakantie ga ik het na vragen bij de gyn of het inderdaad met mijn placenta te maken heeft. En nu hop hop aan het werk nog 3 1/2 dag en dan vakantie..heerlijk
Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ZOEKEND NAAR EI, Ronde 4 met Clomid. Kirsss: Op zoek naar ei, 2-12 11mm 6-12 terug voor fm! Claudia, 1e kindje: 19/12 bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Kara, 1e kindje: Mega-ei, NOD 26-12 Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; of ei al geweest? Waarom wil mijn lichaam toch niet duidelijker zijn? Ann85, 1e kindje: 19-12 eitje 24mm, 21-12 fm kijken of eitjes gesprongen is... Sween4, 1e kindje: 23/12 Opzoek naar ei Whitesaber: Clomid 100mg beginnend als hubbie beter is...ronde 15...clomid ronde 7 Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige Boris: nog een week wachten tot?? zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
@jazz, ja best een late reactie om dit op het lijstje te zetten haha maarja blond he ,, Ik heb nog niet echt testplannen. De gyn zei dat hij of die vrijdagmiddag of vrijdagnacht zou springen dus misschien probeer ik het wel vol te houden tot 1e kerstdag zal wel een heeel mooi Cadeautje zijn als ik nog niet ongi ben dan he ik weet het echt niet..misschien houd ik het wel niet van de spanning en doe ik vrijdag gewoon een test.. Meis hoe gaat het verder? ondanks je bloedverlies niet teveel druk maken he meis hoe moeilijk het ook is..je hebt gister je wondertje nog gezien bijna vakantie en dan lekker uitrusten en hopen dat het bloedverlies niet meer terugkomt!!
@kirsss spannend meis! Ik duim voor je! @ jazz jeetje wat kun jij ons laten schrikken! @ws was bij mij al bekend dat het baarmoederslijm minder kan worden. Ik zelf gebruik geen tarmekiem want die capsules zijn voor mij echt te groot om door te slikken haha.. pff de krampen zijn bijna weg dus verwacht dat me eitje er zo aan zal komen. Dus lekker klussen de komende dagen en dan weer wachten... Nja en maar weer afwachten wanneer we ongi worden.. Want mischien heb ik mijn ei al wel gehad. Liefs Mel
mel...Ik word er zelf Gek van echt...maar goed je weet net als ik je kan er niet veel tegen doen... Heb net toch gyn gebeld en die zei kijk het aan...Spoednummer gekregen en thats it. Maar ik ga gewoon uit van het positieve.... Ze zei wel dat het niet door de uitwendige echo kan komen samen loop van omstandigheden....Waar ik van baal is de onzekerheid die ik dan ook uitstraal naar mijn vriend toe en die kan er echt niet tegen om mij zo te zien......maakt hem heeeeel verdrietig...positief blijven klaar punt uit.
Je moet idd positief blijven lieve jazz, maar ik begrijp je angst en onzekerheid ook wel. En dat het ziekenhuis je niet even laat komen snap ik ook niet. Maar idd wat het ook is je kunt niets anders dan afwachten. Ik duim met je mee Jazz, dat het gewoon helemaal niets verkeerd was. Ben je nu nog aan het bloeden? Liefs Melanie
@ Jazz,, ik zou gewoon nog een keer bellen, en aangeven dat je er echt zorgen overmaakt, dan moeten ze je toch wel laten komen? @ Kirsss, spannend he vrijdag, we gaan samen heel hard duimen voor elkaar ..... Vind het zooo eng, vandaag laatste 3 pillen ingenomen en nu maar kijken of hij gaat groeien, ik denk eigenlijk van niet, dan maar volgende week beginnen met spuiten, moet je dan ook weer eens zo;n kuur en ongesteld worden? heb geen flauw idee wat dat allemaal inhoud pfff eng hih.. meiden succes!
@mel ik heb tarwekiemolie tabletten van de kruitvat die zijn inieminie Ik zal ook de lijst even veranderen
Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ZOEKEND NAAR EI, Ronde 4 met Clomid. Kirsss: Op zoek naar ei, 2-12 11mm 6-12 terug voor fm! Claudia, 1e kindje: 19/12 bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Kara, 1e kindje: Mega-ei, NOD 26-12 Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; of ei al geweest? Waarom wil mijn lichaam toch niet duidelijker zijn? Ann85, 1e kindje: 19-12 eitje 24mm, 21-12 fm kijken of eitjes gesprongen is... Sween4, 1e kindje: 23/12 Opzoek naar ei Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige Boris: nog een week wachten tot?? zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Hoi dames, Hier ben ik weer, nog wel gammel, gisteren uit het ziekenhuis gekomen, heb bijna 1,5 week in het ziekenhuis gelegen met een longontsteking, was geen pretje, maar het gaat weer. Geprobeerd terug te lezen maar is wel erg veel dus ga deze week m'n best doen om een beetje bij te komen. Wat ik wel erg jammer vind is dat ik na 1,5 week opeens van lijstjes afgehaald wordt omdat ik niet meer actief zou zijn, vind ik wel erg snel, maar ja......... Niet echt leuk om te zien als je net thuis bent en denkt lekker even bij te lezen. Jazz, vervelend telkens dat bloedverlies, snap je onzekerheid meis, houdt het nogsteeds aan dan, is toch wel een reden om je weer even te zien in het ziekenhuis! Hoop dat het snel klaar is met dat bloedverlies, want hier schrik je je toch telkens een ongeluk van. Wel fijn dat je die kleine weer lekker hebt gezien hartje klopt en lekker actief bezig was, hopelijk kan je jezelf hierin geruststellen, maar toch dat bloedverlies moet gewoon stoppen of ze moeten uitzoeken waar het vandaan komt, als dat mogelijk is. Dikke knuf van mij
Jazz, wat schrikken. Hoop dat het bloeden gestopt is? Kara, hier weet inderdaad niemand het. Zowel vrienden als familie niet. Dushi, oei 1,5 week in ziekenhuis met een longontsteking. Hoop dat alles in orde is. Morgen kan ik bellen voor de uitslag of ik een eisprong gehad heb. En dan is het afwachten.
Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ZOEKEND NAAR EI, Ronde 4 met Clomid. Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Kara, 1e kindje: Mega-ei, NOD 26-12 Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; of ei al geweest? Waarom wil mijn lichaam toch niet duidelijker zijn? Ann85, 1e kindje: 19-12 eitje 24mm, 21-12 fm kijken of eitjes gesprongen is... Sween4, 1e kindje: 23/12 Opzoek naar ei Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 Boris: nog een week wachten tot?? Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige Dushi1980:11 november positieve test zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Het is weer gestopt ladies...ik klim weer langzaam op die roze wolk..Bedankt voor jullie luisterende oogjes (in dit geval) en jullie lieve woorden....En als jullie gek worden van mijn gezeur ook zeggen he....
@dushi zoals ik al zei sorry als ik iemand vh lijstje af haal die wel nog actief is. Ik heb me gewoon vergist. Kan gebeuren toch, lijkt me? @kara ik zeg het idd niet tegen me moeder omdat ik dat zelf wil. Nu maakt ze samen met m'n schoonmoeder wel 's grapjes over 'n kleinkinderen enz.. en als ze zouden weten waar we mee bezig zijn dan zouden ze dat misschien niet meer durven of denken dat ik dat niet leuk zou vinden of moeilijk ofzo.. Dus wil het zo natuurlijk mogelijk laten verlopen en het lijkt me gewoon hartstikke leuk om het helemaal als verrassing te kunnen brengen. Maar in jouw geval is het natuurlijk anders je kunt idd niet nu gaan zeggen dat jullie er niet mee bezig zijn