@jazz nee natuurlijk worden we niet gek van je! Of ja ik tenminste niet . Daar is het forum toch voor bedoeld om alles kwijt te kunnen wat je kwijt wilt! Gelukkig is het bloeden gestopt. Dan maar gewoon de rest vd 9 maanden onthouding haha
Ja hoor vind je zoooooooooooo een zeurder Nee joh gekkie Blijf van je af typen Wij snappen het wel @dushi Joh hoe kan dit nou zo ineens? Longontsteking... En ja ik snap dat het niet zon welcome back is,maar toch is het niet erg We gooien je gewoon weer op de lijst! Gezellig! @Claudia Spannend! December is gewoon onze maand! Knallend roze het jaar uit! @GM Waar zijt gij??? @kirss Ook spannend voor jou Eennuhh blijf het zeggen: Knallluuhh !!!met het roze... Hmmm de yell moet ik nog even aan werken Dan maar zo :
@jazz wat goed dat het gestopt is!! zo super blij voor jullie 4 (jij mannetje zoontje en wondertje) @an.. maak je niet zo druk meid, ik vond het best logisch dat je de lijst op schoonde. Zeker aangezien hij zo weer is aan te passen. En dan is iedereen weer blij.. @ws.. Was het maar roze maandag dan was ik helemaal IN PINK haha.. Nou girls mijn ei komt eraan.. Ik voel het!!! haha zo heerlijk als je het voelt.. Maar wat waren die helse pijnen dan afgelopen week.. snap er geen bal meer van haha.. is ook niet erg.. Moet ik ook gewoon niet willen snappen. Gewoon gaan op die banaan hahahaha... zo'n zin in vanavond en morgenvroeg en morgenavond hahaha Liefs Melanie
Ow ennuh hier is trouwens echt alles en iedereen op de hoogte van onze kinderwens en onze problemen daar mee. Natuurlijk word ik gek van de vragen als en is het al gelukt... Goh wat denk je zelf nou muts.. check me buik.. Nee dus.. maar aan de andere kant voel ik echt heel veel warmte en liefde van de mensen om ons heen. Vriendinnen van school vragen bv steeds wow nu al weer op dag 26... en voel je al iets? hahaha dat vind ik wel echt leuk. Niemand in mijn directe omgeving is nu bezig met een kindje te krijgen maar toch zijn ze allemaal wel bezig met ons te krijgen wondertje.. Nog een andere vraag, hoe doen jullie het straks met oud & nieuw? Gewoon geen champagne en met een glas fris proosten op het nieuwe jaar of wat? liefs Melanie
Nou ik drink sowieso geen alcohol (meer) sinds ik was begonnen met kindjes proberen te krijgen Dus nu ongeveer 6 jaar niet Soms eet ik wel eens een rum boon maar voor de rest whaha Oww dit klinkt net alsof ik een alcoholist was...was ik niet dames! Dronk alleen wat meer dan anderen whahaha Geintje!
Ik drink ook nooit hoor... Meestal met mijn verjaardag, Carnaval (blijf een brabo he) en bv tijdens de feestdagen. Maar vind het wel altijd leuk om te proosten op het nieuwe jaar. Ik denk dat ik me mannetje wel iets fris en fruitigs in elkaar laat flansen zodat het toch nog een beetje net als of is.
Dushi even schrikken inderdaad en dat je van het lijstje af ben gehaald moet je niks achter zoeken wij wisten natuurlijk niet wat er gaande was.... Mel en wat wordt de scene vanavond of weer een sollicitatiesgesprek hihihihi doe je best he want zoals WS zegt Think Pink. En denk dat ik beter niet een glaasje drink hahahaha geintje...Overigens zei mij dermatoloog dat je eigenlijk de 1e 7 weken gewoon alles kan doen want dan zit de kleine nog niet op dezelfde bloedband maar ik vind eigenlijk dat je daarvoor al niet te keer kan gaan want ik denk wel dat het ook effect heeft als je bijvoorbeeld bezopen ben en je eisprong heb en dan probeer ofzo.... @Claudia laat je ons wel weten je uitslag van je bloedtest??? @Ann morgen fm ik denk wel dat die gesprongen is toch anders wordt het wel een grote ei...hebben jullie ook goed aan de schema gehouden...super spannend weer he.... Kara hou je het nog vol???? Fien en jij? Nou dat was het weer lieve ladies...Als ik iemand ben vergeten nothing personal.... GM waar ben je dan? iemand iets van GM gehoord?
Goedemorgen meiden, @Ann, Succes vandaag meis hopelijk is dat mega ei gesprongen!! En Flink geklust?? @Clau, Spannende dag vandaag!! Hopelijk heb je een goede eisprong gehad en dan helemaal uitjezelf! misschien brengt dat extra geluk...ik duim @Mel, Mop Super...nu goed klussen en op naar rozee Voor jou zijn het nu ook DE dagen haha en zoals jazz al vroeg welke act gaat er nu komen.. Hoe voel je je verder?? @Ws, Hahaha Dan hebben we en een dansje.. en een yell nou beter kan niet toch... nu hopen dat het werkt!! hoe is het verder meis?? @Gm, Waar ben je nou wijffieeee?? @Jazz, Wijffie ben heel blij dat het bloeden gestopt is, is een hele geruststelling lijkt me ,, Klim snel weer op de roze wolk want daar hoor jij te zitten, hopelijk mag je binnenkort even opschuiven want ik wil er heeeel graag bij ,, Hopelijk klimmen we er allemaal bij in 2012..dan moeten er roze wolken bij besteld worden wanneer ga je precies op vakantie meis? Nou mel, ik ga jip en Janneke champagne drinken haha Samen met me kleine meid..Of als het niet raak is dan misschien een klein glaasje echte champagne voor het idee.. Hier verder alles goed, flink in de spanning en heb vannacht amper geslapen had zo'n buikpijn en was misselijk..was gewoon een hele rare nacht hopelijk een goed teken! Maar ga er niet van uit want lijkt verdomt veel op ongi krampen ... En kreeg vannacht ook te horen dat een vriendin bevallen is van een tweeling en alles is goed gegaan gelukkig..Misschien had dat er ook wel mee te maken onbewust..Maar ben ondanks alles heeel blij voor haar want ze heeft hetzelfde doorgemaakt als wat wij nu mee maken dus ze heeft er ook heel wat voor overgehad .. Dikke knuffel Kirsss
Morning!! Kirssss, ik heb gewoon gedroomd dat je positief had getest :O:O ooo ik hoop het zo enorm voor je. net zo hard voor de anderen hier natuurlijk, maar ik hoop echt dat het voortekenen zijn! wat fijn van je vriendin, het lijkt me toch makkelijker om heel blij te zijn voor iemand die ook zo'n weg heeft afgelegd he. hopelijk slaap je vannacht beter en dan... nog maar 1 dagje! geen ongikrampen --> innestelingskrampen!!! o meis, het moet gewoon. maar het kan ook niet zo zijn natuurlijk. kan eigenlijk alle kanten op natuurlijk. spannend is het zeker!!! Ann, hoop dat je mooi ei hebt gehad en je goed hebt geklutst! en leuk dat je het verborgen weet te houden, lijkt me ook leuk om je (s)moeder zo te horen praten over kindjes terwijl jullie er al mee bezig zijn Dushi, fijn dat je weer thuis bent! wat heftig. ik vroeg me idd al af waar je was gebleven. hoe is het nu met je? Fien, ca va bij jou? Jazz, wat fijn dat het weer is gestopt. En in vind je nooooit zeuren, dus vooral alles blijven posten hier! ik vind je juist de oppepper van ons clubbie, die ons er doorheen sleept als er iets is, dus gewoon je zorgen eruit gooien!! maar erg blij dat het weer gaat. dit is echt een bijzondere beeb! Melanie, blij met je ei? goed geklust? welkom op de wachtbank!! hopelijk roze het nieuwe jaar in, ook al weet je dan dan pas iets later natuurlijk.. Claudia, hoop op goed nieuws vandaag (bloeduitslag toch?) voor je! oo jemig, ik moet naar werk. liefs, ook voor iedereen die ik nu vergeten ben! (waarom duurt de ochtend altijd zo kort!!)
Kirsss...hmmm die pijn he misselijkheid en rare nacht he....ik wil je geen hoop geven maar ik heb die ook gehad...echt pijn en ik moest echt recht op liggen want ik was misselijk...Dus ik hoop echt dat het gewoon een goed teken is... Kara hahahahah heb ik ook altijd lekker aan het typen en dan oooooh rennen voor werk hihihihi Fijne dag allemaal vandaag....
mel, mochten we dit jaar met oud en nieuw weg zijn geweest zou het moeilijker zijn om niet mee te toosten (bijna overal krijg je iets voor twaalf een glas in je handen geduwd en dan zou het moeilijker zijn om nee te zeggen ). Maar blijven gezellig thuis en heb al gedacht om een ander toostertje te voorzien. Jazz, was het helemaal vergeten dat ik vandaag kon bellen. Wat goed dat jullie mij er aan hebben doen denken want hij zit vandaag alleen voormiddag en dan weer pas vrijdag. Laat de uitslag zeker nog weten. Wat goed dat het bloeden gestopt is. We zijn er in goede en kwade dagen (juist een getrouwd groepje hier). Kirss, hoop ook dat ik een eigen eisprong heb gehad en dat het extra veel geluk gaat brengen dan.
@ Kirss... nog 2 nachtjes slapen hihih.. @ Gm, ben je misschien toch ziek geworden? we hebben je idd al een tijdje niet gezien, hoop dat alles goed gaat... @ Mel, lekker klussen en succes op het wachtbankje! @jazz, zie je wel, het bloeden stopt vanzelf, gelukkig maar!! nu alleen maar genieten he!! hier alles goed, nog steeds in spanning voor vrijdag, ben zo benieuwd! Succes Clau met de uitslag en de rest van de meiden ook met alles!
jazz, wat een prachtige echo. Dat we snel allemaal zo een mooie foto hier kunnen plaatsen. Hier net gebeld, heb een mooie eisprong gehad dus nu is het afwachten. Dacht er juist aan ga normaal dus voor nieuwjaar al ongesteld geworden zijn. Mocht dit dus zijn ga ik er toch eentje op drinken .
@Jazz Wat een leuke echo Wat apart he dat er in jou buikie een kleine wonder aan het rondzwemmen is ? Ik vond persoonlijk het leukst toen ik wist dat we een jongen kregen en dat je bubbels voelt in je buik als je beeb schopt tolt en alles van dat
WS ja leuk he...ook hoe het kindje bepaald wat je wel lust en niet hihihih dat vind ik altijd zo leuk en hoe je eigenlijk veranderd of iets opeens heel leuk vind...Ik ben sinds ik zwanger ben gek op taarten bakken lekker koken etc eet er zelf niet veel van maar vind het heeeerlijk om in de keuken bezig te zijn...dat soort dingetjes altijd leuk... Ik was gek op appels nu moet ik ze echt niet hebben, maar mijn vriend houdt ook niet van appels...hihihi en ja dat schoppen leuk he....
Hey, ben ik weer . Gisteren had ik een baaldagje; was bij mijn vader geweest en, 't blijft pijnlijk om te zien hoe oud de man geworden is op zo korte tijd, hoe gekwetst hij is..... Daar nog wat domme opmerkingen bovenop over dat ik niet weet hoe moeilijk en stressvol het leven kan zijn omdat ik geen kinderen heb.... Kijk uit naar roze, kan ik de mensen vertellen hoe DOM ze zijn met hun opmerkingen..... Gooischemama, waar blijf je?? Alles goed met je? Word stilaan ongerust.................. Claudia, blij voor je dat je zo genoten hebt van Parijs! Ook blij dat je toch redelijk goed weer hebt gehad; ze voorspelden niet veel goeds hier voor la douce France.... Ben benieuwd naar het nieuws van de gyn; ik duim!! Enne, Sofie vind ik ook een hele mooie naam! Boris, hoe is het met jou? Hoop dat je ondertussen op een roze wolk zitten mag!! Jazz, zooooooo blij voor je dat het bloeden gestopt is!! (ook voor ons want, het ongerustheidslevel swingt dan door het plafond.....). Knuffel en, jij mooi op je roze wolk blijven zitten! Koffers al klaar? Enne, knappe foto!! Hoop dat het topic binnenkort volstaat met van die foto's van ons allemaal! En Jazz, vind je ook zo een zeurder . NOT! Zijn hier net om je hart tegen te luchten. Zeker blijven doen dus! Kirsss, het is bijna vrijdag!!! Duim voor je; ben zo benieuwd en, hoop het zo voor je! Dank je! Ik hoop het ook, maar, ga er eigenlijk niet van uit..... Wendy, hoe is het ondertussen met jou? Kara, naar waar ga je op weekend? Geniet ervan!! Jammer dat je nog moet werken volgende week; extra reden om van je weekend weg te genieten en, hopelijk daarna op vakantie op een roze wolk!! Nog even geduld (wat kan wachten toch lang duren........). Dat gevoel ken ik ook; ik gun het iedereen maar, doorgaans komt toch jaloersheid opzetten als ik hoor over (alweer....) een zwangerschap (stout van me, maar is sterker dan mezelf). Als ik hier over roze lees, kan ik alleen maar blij zijn. En, er moet DRINGEND roze bijkomen!! Hier weet niemand van ons proberen voor een klein wondertje. Hoewel volgens mij mijn schoonmoeder het wel weet - haar nieuwsgierigheid kent geen grenzen soms, waardoor oa wel eens elk papier gelezen wordt. En, vermits er bij haar laatste nieuwsgierigheidaanval een hoop info rond zwanger worden lag.... Ann, goh, en dat terwijl clomid ons net zou moeten helpen.... Gisteren nog een reportage gezien op tv; eigenlijk is 't echt een heel wonder als je zwanger wordt - zijn zoveel hindernissen. Geeft een dubbel gevoel, want als je rondkijkt..... Nu ja, ik hoop en duim ook voor jou meis! Op naar roze! Maak het je intussentijd gezellig op het wachtbankje ('t zit er vrij vol, dus gezelligheid troef normaal ). Dushi, leuk je weer te horen! Goh, niet niks longontsteking.... Ca va met jou? En het kindje? Het lijstje was inderdaad niet tegen je bedoeld; wordt hier zoveel geschreven, dus is niet altijd makkelijk te volgen. En, er is gemeld dat jij zeker nog zou komen kijken. Beterschap nog meis!! en, Fijn dat je er weer bent! Whitesaber, tarwekiemolie? Wat doet dat precies? Hoe is het met jou en je hubbie? Mel, jij ook welkom op het wachtbankje! Hoe is het nu met je? Nog veel last van kwaaltjes of alles weer rustig nu? Hier geen champagne voor de feestdagen. Ik ga ook voor Jip en Janneke . Tenzij ik tegen dan ongesteld geworden ben, dan misschien een klein gaasje ter troost. Hier idem aan whitesaber; sinds we onze poging voor een kindje begonnen zijn, drinken we beiden niks meer (qua alcohol toch)... Ga in ieder geval drinken op ONS jaar. Heb zo een gevoel dat ik alweer een boek geschreven heb . Hier nog steeds zelfde; normaal worden elke cyclus mijn borsten een cupmaat groter; deze keer niet... Doen normaal ook megapijn; nu doen ze niks. Juist de tepels, die voelen af en toe geïrriteerd (doen ze normaal vanaf eisprong continu). Wel krampjes, buikpijn, regelmatig misselijk en, last van huiduitslag, maar dat laatste zal er wel niks mee te maken hebben . Ik hoop op roze, maar, ga er niet echt vanuit. Zondag NOD (dadelijk lijstje ook eens opvissen). Nog even geduld zoeken dus . Dikke knuffel en, ik duim!
Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ZOEKEND NAAR EI, Ronde 4 met Clomid. Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Kara, 1e kindje: Mega-ei, NOD 26-12 Fien, 1ste kindje: NOD 25-12 Ann85, 1e kindje: 19-12 eitje 24mm, 21-12 fm kijken of eitjes gesprongen is... Sween4, 1e kindje: 23/12 Opzoek naar ei Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 Boris: nog een week wachten tot?? Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige Dushi1980:11 november positieve test zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Beetje laat maar beter laat dan nooit . Ook blond hier.....