@ws Moet dr toch een zijn he hier in spanning me zusje is WEER naar het ziekenhuis vanwege bloedingen die aanhouden Zegt dat domme wijf achter de balie ja een miskraam kunnen we nu toch niet tegen houden hoor pppff had dr bij moeten zijn had dr achter die balie vandaan getrokken jezus wat een lompe botte opmerking zeg gatverdamme Vanavond horen we meer wat er aan de hand is ze gaan nu kijken of ze op de een of andere manier het bloeden kunnen stoppen dus fingers crossed
Thx Gelukkig valt het heel erg mee met me zusje Na de bevalling van haar dochtertje is zij met spoed geopereerd omdat er een scheur in de baarmoeder zat die is gehecht en volgens haar gyn zit er nu een scheurtje in op de plaats waar de hechtingen zijn gezet Het kan geen kwaad (zeggen ze) maar als het bloeden erger word dan moet er meteen weer contact opgenomen worden Morgen weer even testenkijken hoe of wat
oi, ik ben te vroeg met checken hier :O WS, wat cool van je zoontje. maar wat een lange weg heb je al af moeten leggen zeg . en wat naar dat dat nu dus weer zo moet. aan de andere kant lijkt het me heeeel hoopgevend om je zoontje te zien zodat je weet dat het kán! GM, al wakker?? fijn dat je zusje het weer goed maakt! pff wat een spanning allemaal zeg. Kirsss, al wakker?? haha en testdrang? ik ben zo benieuwd meiden! @hier: gister beetje gekleurd slijmverlies... innesteling?? ik weet het niet, het is te vroeg voro mijn ongesteldheid (tenminste... als mijn cyclus een beetje regelmatigheid vertoont). mijn man zei gister ineens; testen testen! dus misschien toch morgen al wel een poging.. merk dat ik mezelf toch wel aan het opjutten ben en ontnuchterd moet worden door zo'n wit tuurtestje. nou we zullen zien. ps. zit je in een leuk hotel. is de stratenmaker vanaf 7 uur precies onder ons raam de straat aan het maken pffff dus, lekker vroeg uit de veren
Goedemorgen meiden, @Gm, Gelukkig gaat het weer met je zusje is altijd even schrikken!! hopelijk heeft ze er vanaf nu minder last van, En meis hoe is het met jou ?? Nog een test gedaan?? Ben zo benieuwd!! En hoe is het met je kleine meid?? @Kara, Heerlijk even een paar daagjes eruit alleen van die stratenmakers wordt je niet vrolijk op de vroege ochtend, hebben jullie weer! Spannende dagen he meis hopelijk heb je morgen een posi test in handen ik duim voor je! Heb je je testen meegenomen dan Ik probeer nog steeds te wachten en heb nog steeds geen testdrang bizar he?? Ben wel benieuwd maar probeer te wachten tot zondag...Als ik het volhoud @Ws, Wat heb je trouwens een heerlijk klein ventje!! Zie nu de foto pas Nou meiden heb nog geen test gedaan, ik probeer te wachten tot zondag en tot nu toe gaat het goed ik hoop dat ik dan gewoon nog steeds overtijd ben en dat ik dan wel een posi test in handen krijg Hoe is het met de rest van de meiden?? Liefs kirs
GM dat is eventjes schrikken inderdaad om je zusje ja de gyn dat is hun standaard antwoord je zal toch moeten afwachten hallllooooooooooooo maar goed ik hou me in..het is bijna kerst. En testje gedaan? Kara...spannend meid..moet zeggen ik heb nooit een innesteling bloeding gehad...ik bloed wel tijdens mijn 3e zwangerschap hahahahahaah dat kan geen innesteling zijn hahahaha eventjes weer de draak met mezelf steken hihihi Kirsssss als je niet oppas dan gooi ik allemaal testjes bij jou in de brievenbus zodat je testdrang krijg.... Andere ladies prettige dag lekker druk hier op mijn 1e vrije dag......
Ja was ook wel weer even schrikken ja maar gelukkig weten ze nu dus waar het bloeden vandaan komt met de baby is niks aan de hand die groeit gewoon lkkr door Nee heb geen test gedaan vanochtend want we waren beetje laat ons bed uit bed was zo lekker warm ppfff dus flink gehaast hier in huis hahahaha Andere dames die vandaag nog gaan testen???
@ jazz, Hahahhaa ik ga me brievenbus dicht tapen , Weetje wat het is ik ben zo bang dat het weer een teleurstelling is..Dus daarom lukt het me om nog niet te testen, morgen 1 dag overtijd *hopelijk* en dat geeft dan weer wat meer hoop.. Heb je nog leuke plannen met je vrije dagen totdat je op vakantie ga.. @GM, Zooo je had je wekker moeten zetten ik ben zo nieuwschierig want doordat je van de week vertelde over die test in de wasbak... dat geeft hoop ik duim nog steeds meis
Kirss, denk dat ik de 30ste of 31ste pas ga testen. Dan zou ik normaal al ongesteld moeten zijn. Gm, zijn op de Eiffeltoren geweest. Moet je gedaan hebben in parijs he J. Hoop dat ik de ov testen niet meer nodig ga hebben. Enkel nog een zwangerschaptest die roze geeft. Was ook wel nieuwsgierig of er bij jou een roze test was vandaag. Kara, vind super dat mijn lichaam het nu zelf doet. Het zou gewoon schitterend zijn mocht het nu lukken zonder een hulp middel.
Ik denk ik kom even gauw spieken of er al wat meer roze is bij gekomen maar nee hoor ze testen allebei niet!! Jullie laten ons wel in spanning zitten hoor. Ik ben er waarschijnlijk dinsdag pas weer. Moet komende dagen werken en voor de rest vrij vol gepland. @jazz ik wens je alvast een heerlijke vakantie op curacao! @kara ik zou echt niet blij zijn met van die stratenwerkers. Kan je niet een andere kamer vragen?? @de rest fijne feestdagen en laten we toasten op een roze nieuwjaar! liefs!
@kirss de wekker ging ook netjes om kwart voor 7 maar die was heel snel uitgedrukt kwamen om kwart voor 8 uit bed hahaha ja maar die test lag er al een paar dagen en toen zag ik dat streepje hahahahaha @ann sorry morgenochtend moet ik vroeg op en dan ga ik echt testen en nog voordat ik wegga zet ik hier iets neer
Hallo dames, even snel berichtje, dan ga ik zo in mn pauze al jullie verhalen bijlezen. Ik ben behoorlijk ziek geweest, vandaar. Ziek en ongesteld zelfs... dus vanaf gisteren weer begonnen met clomid 100.. nieuwe ronde nieuwe kansen!
Hi meiden.. hier ging het ook niet verkeerd. Had een ei van 8 mm. Dat is zeker beter dan de andere keten. Moetnu op 2e kerstdag terug komen.... spannend. Ik heb weer hoop .. kieser ik hoop dat jij niet ongesteld wordt.. succes meiden en alvast hele fijne en liefdevolle dagen x
he meiden, even een check hier kan het niet laten! maar nog geen goed nieuws.. maar ook nog steeds geen bloed dus! spannend hor.. en knap dat jullie dat testen uitstellen. hoewel, kirss ik snap precies wat je zegt. het is ook zo eng om te testen.. je wilt het zo graag en als je test kan het ook zomaar niet zo zijn. boris, jammer! en vervelend van het ziek zijn..! maar nieuwe ronde, nieuwe kansen bij mij lijkt het niet zo goed, vandaag weer meer bruinverlies.. denk dus dat mijn ongesteldheid aan het doorzetten is. wel erg vroeg (11 dpo vandaag). voor clomid was mijn luteale fase ook niet zo lang, sinds clomid wel langer, maarja, elke ronde was er wel wat tot nu toe (trouwfeest, huwerlijksreis, zwanger), dus misschien is dit wel normaal voor me. anyway, hoef dus niet meer te testen ga nu lekkere wandeling maken, ben er weer even klaar mee! maareh blijf duimen voor jullie, geen bloed is goed!!
sween, wat hoopvol! en wat goed dat je maandag weer terug kan om de ontwikkeling te volgen. hoop dat ie mooi doorgroeit. tot nu toe goed teken in elk geval! liefs en fijne dagen
Sween, Yesss het is een begin!!! Super meid hopelijk gaat hij flink groeien tot maandag , maandag wel gelijk laten weten he en wat netjes dat je op 2e kerstdag mag komen, hier doen ze dat niet hoor... Hele fijne dagen wijffie geniet ervan x Kara, Meis het zegt nog niks, het is nog niet helder toch? Probeer er nog een beetje rustig onder te blijven... En wat je zegt ik ben heel angstig ja, bang voor weer een teleurstelling... Liefs