@kirsss, zie je wel mijn gevoel gaat nog gelijk krijgen hoor.. Jij bent gewoon hardstikke zwanger.. En je kunt ook later positief testen he.. Dus dat hij nu nog niet knallend is wil niets zeggen. een STREEP is een STREEP! Lijkt me zo geweldig voor je! Wij zelf doen dit jaar dus weinig aan kerst, mannetje slooft zich uit in de keuken en ik lig tot een uur of 5 in bed (ben er nu heel ff uit want moest naar de wc).. Daarna douche eten, nog wat kletsen en hop weer naar het werk. We hebben wel afgesproken om 31 dec helemaal onze feestdag te maken, Dus vroeg op, lekker ontbijten daarna lunchen en dan de cadeau's. 's Avonds komen mijn ouders en mag het feest beginnen. Das het nadeel van in de zorg werken je moet vaak werken als andere vrij zijn. Hier verder niet veel te voelen of te merken. Nog geen pijntjes of krampjes te bekennen. eventueel vanaf vandaag een innesteling, maar goed we zien wel.. (zou ook wel mooi zijn op eerste kerstdag een innesteling haha) Liefs Melanie trusten haha
Kirsss wat spannend! maar een streep binnen afleestijd is gewoon hetzelfde als zwanger hor Misschien moet je voor de zekerheid komende dagen blijven testen om te zien dat de streep donkerder wordt, dan heb je zekerheid! want nu ben je iig zwanger! zo'n test pikt alleen hcg waardes boven de 25 op, dus er is zeker iets gaande bij jou ik heb natuurlijk vorige maand zelf meegemaakt dat de test heeeeeeel licht was (denk nog veel lichter dan die van jou) en daarna weer wit was. maar het gaat vaker goed dan mis en het hangt gewoon van de innesteling af wanneer die streep echt donker is/wordt. daar hoef je je geen zorgen over te maken. volgens mij mag je voorzichtig aan genieten Wen, klinkt als een goed plan met oud en nieuw! en helemaal gelijk: laat dat beebje zich maar lekker innestelen een dezer dagen. hier een extreem relaxed hangdagje. nog geen bloed te bekennen, dus hopelijk houd ik dat vol
@kirss spannend meid! Jeetje wat mooi zou het zijn toch? Woohoo *springt op en neer* @Hier Overal ligt Duplo Zoonlief vond zijn cadeautjes hartstikke mooi Wij hebben zelf Rummikub aangeschaft gezellig @kara We hebben een nieuwe vriezer daarom gooien we er gelijk brood enz in haha Iedereen een leuke dag gewenst
Fieneke, had zo een goed gevoel bij jou. Dacht dat het bij jou zeker wel raak ging zijn . Gm, wat jammer. Maar kan nog altijd, geen bloed dus... kan gewoon weer zoals bij je dochter zijn . Kara, jij ook een witte test. Maar kan nog he. Kirsss, spannend... Duim dat het de goede kant opgaat en enkel donkerder wordt. Hier nog niets, dacht te straks een beetje roze schijn te zien maar was toch niets.
Kirss war geweldig... zaltoch wel goed zijn. Ff snel zit op telefoon .. morgen vroeg weer een echo.. spannend... truste
Kirrs ik vertrek zo meteen voor shiphol...effe via tel komen kijken of ik roze zie. Ik ben ook van mening streep is streep..ik heb getest 3 dagen na en toen was er in de ochtend een goede streep. Overigens teste ik in de avond donkerder. Ik hoop het zoo voor je. Het blijft spannend maar ik denk dat het goed zit. Sween ondanks dat het nog geen pasen is hoop dat je een mooie ei vind vandaag. Kara hoe gaat het bij jou? Ok ladies beter ga ik me zelf klaar maken. Mijn vriend gaat niet mee en voor het eerst heb ik een dubbel gevoel. Maar goed als ik daar ben dan zal ik wel genieten...
Jazz, veel plezier! lijkt me wel gek zonder vriend, maar wat alleen tijd kan soms ook wel goed zijn voor jezelf? en je bent bij je familie toch? enne, genieten van het klimaat zal sowieso wel lukken denk ik ? Kirsss, al weer getest? ik denk echt wel dat het goed zit bij je!! Hier is temp weer laag en ongesteldheid voel ik langzaam doorzetten ik had er echt een goed gevoel bij, zeker omdat ik nog nooit zo'n lange aankondiging (en zo vroeg) had gehad. voel me echt weer even teruggeworpen en het gevoel dat het ons niet gegund is steekt even de kop op (WAAROM lukt het niet gewoon?!? een vraag die jullie je ook allemaal wel afvragen denk/weet ik). bleeeeehg! maar goed, gewoon weer verder gaan he. heb er even geen zin meer in. ben wel heel blij dat Kirsss nog voor roze zorgt dit jaar! en misschien Claudia ook wel....? ik blijf duimen voor jullie!
Kara ik snap je gevoel meid, en zou je nu het liefst een hele dikke knuffel geven. Ook hier hebben we er af en toe nog weinig vertrouwen in en steeds weer de vraag: Waarom lukt het niet.. Ik denk aan je! Dikke knuf Melanie @kirsss.. En En En???
Meiden Meiden NU ben ik helemaal in de war, ik heb nu een negatieve test en heb een beetje last van oud bruin bloedverlies/afscheiding. Ik ben bang dat me ongi er wel aan zit te komen nu voel me echt klote, de test is nu echt OMO wit... HOE kan dat? Ondanks dat allemaal een fijne dag meiden.. Liefs kirs
t kan van alles zijn kirss... Kan zijn dat hij nu gewoon aangeeft dat je zwanger bent (misschien je HCG waarde nog te weinig)en daardoor geen 2e streep ziet.. Kan zijn dat je zwanger was maar dat het een VMK is geweest. Kan ook zijn dat de test van gister niet goed was.. Ik blijf hopen voor je lieverd! Dikke knuffel!
Ik weet het , Ik zie nu pas ( met goed licht )dat de test van vanochtend een heel licht streepje heeft en dat is lichter dan gisteren! Ik heb nu geen testen meer en daar baal ik van maarja morgen weer een dag en dan bel ik de gyn gewoon voor een bloedtest denk ik dan maar...Dan heb ik gewoon duidelijkheid.. Ik ga maar van het slechte uit dan valt het allemaal mee.. Maar bedankt mop! Knuffel terug!!
he lieve meiden, Mel, dank voor je knuffel. die kan ik wel gebruiken! xx Kirss, jemig, wat onzeker. gelukkig dat je nog wel een licht streepje ziet want dan kan het gewoon schommelend hcg zijn. maar het kan idd ook een vmk worden. ooo dit zou echt de genadeklap zijn voor een officieel stomme kerstdag!! ik hoop het zo voor je dat het gewoon goed blijft gaan!!!!!!!! het moet gewoon. maar ik voel je spanning mee. pfffffffffffffff moet echt even diep zuchten vandaag. dikke knuffel voor jullie!
Meis ik weet het, ik heb een hele onzekere dag vandaag...met een heeel dubbel gevoel Ik wil wel genieten maar dit gaat de hele tijd rond in me hoofd! Gelukkig heb ik vanmiddag wat afleiding want anders zou ik echt gek worden ,, Ik hoorde net van een buurmeisje dat de hier wat winkels wel open zijn dus ben echt geneigd om daar dalijk heen te rijden...maar weet niet of ik daar wel goed aan doe?! Morgen gewoon bellen en dan horen we het wel.. Dikke knuffel terug
Waarom zou je er geen goed aan doen kirsss? Shoppen is toch altijd leuk? Probeer je gedachtes op wat anders te zetten meid. Ik blijf hoop houden. Liefs
o lieve Kirss, ik snap je gevoel zo goed. dat is echt niet fijn. hoewel het natuurlijk fout kan aflopen, bestaat de kans nog steeds dat het goed kan komen he. zolang je bloedverlies beperkt blijft. misschien testje kopen om morgenochtend weer te kunnen testen. dan weet je in elk geval welke kant het op gaat. hele hele dikke knuffel!! en laat e maar lekker afleiden vandaag, dat is het enige om de dag nog fatsoenlijk door te komen denk ik!
Mel bedoelde om nog een test te kopen en gelijk te doen, maar weet niet of ik daar wel goed aan doe.. Shoppen staat me hoofd nu niet echt naar, hopelijk komt me ex buurvrouw vanmiddag wat eerder heb ik wat meer afleiding en dan lekker gourmetten even gedachten op iets anders en dan morgen maar weer een testje doen, hopeloos wordt je ervan! Maar lieverds bedankt voor jullie lieve woorden we wachten het gewoon af hopelijk zet het bloeden niet door..Het blijft heel raar een beetje oud bloedverlies ( normaal heb ik dat als me ongi klaar is..) Dikkeknuffelll
Woonde je maar om de hoek kirsss, dan kwam ik even langs om een kopje thee te doen en je ff wat afleiding te geven.. Dat bloed is idd apart. Ik heb ook altijd alleen het oude bruine bloed op de laatste dag van mijn ongi. Vreemd ook dat je nu al wel een aantal dagen overtijd bent en dan ook nog is van die shit testen krijgt.. Zou willen dat ik meer voor je kon doen wijffie! liefs Mel
Schat echt heeel erg lief, ondanks dat je dan niet om de hoek woont heb ik al veel steun aan je!! al deze maanden al en vooral nu op 2e kerstdag sta je weer voor me klaar! Het is idd gewoon klote ik ben 3 dagen overtijd krijg ik dit idd sommige meiden hebben 1 dag VOOR NOD een knaltest en ik zit in de Spanning.. Maarjaa..ik ga dalijk misschien wel naar de apotheek om nog een test voor morgen ochtend te halen..welke test kan ik dan het beste halen want ik weet dat de testen van kruidvat 2voor5 gewoon heel goed zijn maar die is helaas niet open ..
zou ik ook zo doen Kirss! test voor morgen halen. volgens mij maakt het niet eens heel veel uit welke test. als het goed zit, zou elke test dat op 3 dagen na NOD positief moeten zijn in jouw geval. en het is zeker niet eerlijk! voor zoveel meiden is het zo normaal om te testen en dat het gewoon goed gaat dan. en nu dit weer.... waah, kan er echt boos om worden! zoveel onzekerheid en pech in ons clubje! sluit me helemaal bij melanie aan, zou jullie (allemaal) graag even willen zien voor een kopje thee ergens om te spuien, troosten en vooral ook te bijven hopen samen! dikke virtuele knuffel dan maar!! xx
Hmmz wat shit dat er geen kruidvat open is, hier is zometeen gewoon de halve stad open.. Ik kreeg gister van manlief een doosje 2v5 cadeau als bij-cadeautje.. Woonde je maar weer om de hoek, dan kwam ik ze ff brengen. Welke je bij de apotheek moet halen durf ik niet te zeggen, ga iig niet voor de predictor. Misschien maar clear blue? Al testen die pas wel laat positief hoor ik van veel mensen. Hoe laat komt je ex buuf? liefs Melanie