Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kara, ik heb zulke lekkere thee gevonden, die geeft je gewoon echt even een warme deken om je heen... Zijn er eigenlijk 2..

Gewoon van pickwick dus voor iedereen te halen, de gecarameliseerde peer & wintergoed.

Zouden we goed kunnen gebruiken..
    Liefs en ook een dikke knuffel voor jou meid!

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wat lief Melanie van je man! ik hoop dat ze je geluk gaan brengen!
    volgens mij is Kirss aan de afleiding begonnen, ik hoop dat het lukt en dat het gewoon toch nog op wonderlijke wijze enorm goed gaat komen.

ik ga ook afleiding zoeken op een of andere manier want zo op het forum blijven hangen is ook niet altijd even handig (niet bij jullie hor, maar zit maar te struinen en lezen, pff allemaal gelukverhalen, is ook niet altijd leuk).

LIEFS

3. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Meiden, ik heb helder bloed verloren het is nog niet veel maar het is er wel..Verdomme :(,, Ben weer even een douche gaan pakken even die warme straal over me heen..wat voel ik me ellendig zeg..
    ik ben nu een lekker kopje thee aan het zetten en ga zo lekker verven met me kleine meid..en dan hopen dat me ex buuf snel komt ( zal wel pas eind van de middag worden ) Ik ga denk nu geen testen meer halen ik bel morgen de gyn wel..wat ik moet doen
    en dan kijken we verder!

Sorry op de vroege ochtend voor me geklaag maar ben er even kapot van :(
    ga lekker genieten van jullie dag lieverds en ik kom later op de dag nog wel even terug als ik de kracht heb..

Bedankt voor alle lieve woorden

Dikke knuffel voor jullie!

p.s. Mel mop ik hoop ook echt dat de testen van je mannetje helemaal geluk gaan brengen!! x

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lieverd,

Als eerste wil ik zeggen, je zeurt niet! dus aub geen excuus voor iets aanbieden wat je niet doet.

En als 2e.. Wat onzettend k*t dat het nu dus aan het doorbreken is.. Ik had het jou zo gegund lieverd! rare cyclus was dit voor je.. En meid dat je je nu klote enzo voelt snap ik helemaal doe lekker wat je wil doen en we horen je vanzelf.. Ik zal aan je denken lieverd!

Dikke knuffel (ook voor je mannetje & kleine meid)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Shit.
    ik weet even niet wat ik moet zeggen. dit is niet goed.
    kan me voorstellen dat je er kapot van bent. je was er! en nu wordt het je weer ontnomen.
    o meis, laat die warme stralen en de armen van je man je troosten en je dochter voor goede afleiding zorgen, want dit is gewoon K U T!

en zeker geen excuses voor je 'geklaag', je hebt waarschijnlijk gewoon een vroege miskraam vandaag :( als dat niet klaagwaardig is......

bleeegh, wat een dag.

Mel, goede tip van de thee, die ga ik snel aanschaffen.
    dikke knuffel meiden
    ik ga ook even afleiding zoeken nu xx

Klinkt goed die thee Mel

6. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Kirsss, wat ontzettend jammer. Kan geloven dat je je klote voelt. Hoop dat je het vandaag een beetje van je af kunt zetten.

Hier deze morgen 3 stippen bloed te zien dus zal hier ook niets zijn, temp is wel nog steeds hoger als normaal, maar ga er niet meer van uit.

7. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    dankje lieve meiden,

Ik heb net de gyn gebeld want ik hou het gewoon niet meer, ik mag morgen ochtend langs komen en dan gaan ze bloedprikken en een echo maken, maar het lijkt echt heeel erg op een vmk helaas :(,, ik bloed echt erg nu en heb er sinds net ook echt flinke krampen bij :( dus moest van het slechtste uitgaan van de gyn..

jullie horen me morgen weer meiden,

Liefs kirsss

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirss .. nee dat kan echt niet hoor .. ik hoop dat je morgen een beter e test hebt... het is he zo gegunt. Succes meis.. hier ook alles wat minder.. er is geen enkel ei groter geworden .. donderdag nieuwe echo.. anders volgende wel of zo overgaan op spuiten.... hoop dat dat mag helpen.. de arts zei vanmorgen... dit gaan wij winnen.. hihi wel lief.. fijne dag vandaag. Sorry zit op mij mobiel dus kan. Niet goed alles terug lezen sorry liefs

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Kirsss, wat goed dat je morgen langs mag komen. maar het ziet er niet goed uit :( o meis, ik kan niet genoeg vertellen hoe erg ik het voor je vind! zat je bijna op die roze wolk... donder je er nu weer keihard vanaf.

en neeee Sween, jij ook zulk rotnieuws! hoop dat je snel duidelijkheid hebt en een hoopvol plan!

he meiden, dit had een roze kerst moeten worden, geen rode! maar blijkbaar heeft het niet zoveel zin om dat zo erg te wensen, onze lichamen hebben andere plannen zo lijkt het.

nou, liefs voor iedereen op deze druilerige dag. ben verdrietig door alles wat ons overkomt, en met name Kirss. jemig, zo verdrietig.
    :(
    (schop schop sla sla servies kapot gil gil stoffer en blik opruimen weggooien en weer verder gaan)

10. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirss meissie toch:( dacht eerst wow gefeliciteerd daarna dat het nog een soort van bloeding kan zijn wat er bij hoort (sommige dames verliezen oud bloed op de dag van de ms en zijn zwanger) en nu dit:(:(:(:(
    Hopelijk heb je snel de uitslag van het bloedprikken dan weet je iig waar je aan toe bent en wat het is
    hele dikke knuff vanuit H'sum

@fien nog steeds niks???

@mel altijd handig extra testjes:p

@jazz heel veel plezier op vakantie meid en geniet van het samenzijn met je familie

@sween jaaa ben ook nog niet zo heel oud hoor hahahaha
    (al komt die 30 steeds dichterbij)
    Met monique 8 weken de 1ste mk was positief met 5 weken de 2de met 4 weken en de 3de met 5,5 wken

@ws mooi is dat he als je die koppie's ziet zodra de kadootjes zijn open gemaakt en ze zien wat dr in zit

@all nou we zijn zaterdag dus naar de efteling geweest en had de hele dag al last van krampjes in me buik en rug
    Na de droomvlucht meteen ff naar de wc gegaan en jahoor bloedverlies he
    sta je daar met een string zonde tampon of maandverband!!
    Ze hebben van die automaten waar je het kan kopen dus gooi dr geld in kreeg geen maandverbandje dus heb ik maar wcpapier dr in gedouwt (tja wat moetje anders he)
    Dus beetje een domper maar weet wel waar ik aan toe ben
    moet vandaag weer aan de clomid maar de gewone apotheker is gesloten

Maar al met al was de efteling heel gezellig en leuk beide meisjes hebben genoten van de atractie's waar we met ze in konden

Gister bij mijn ouders gegeten en vandaag naar andere opa en oma toe

Meiden nog een hele fijne dag gewenst en kirss kom op he laat je niet kisten meis

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsss, nee......!
    Dikke dikke dikke knuffel!!!
    Was zo blij met die streepjes, jij zo verdient op die roze wolk...... Vind het zo balen dat het je niet gegund bleek deze keer.....
    Hoop dat je buurvrouw er gauw is! Dat je je gedachten wat kan verzetten.
    En meis, ik hoop dat je snel weer de moed vindt om aan die nieuwe cyclus te beginnen. Want dat roze, het is ook jou zo zo zo enorm gegund!!!
    Knuffel!

Kara, goh meis..... Had zo goede moed bij je....!
    Vind het zo balen voor je!!
    Dikke knuffel!!!!
    Willen we trouwens niet gewoon allemaal beetje dichter bij mekaar gaan wonen? Denk dat die thee samen ons allemaal goed gaat doen.
    Ken dat gevoel. Vraag het me vaak af. En al helemaal als je al die positieve verhalen hoort en leest....
    Maar, we moeten, hoe moeilijk ook, moetd blijven houden en blijven vertrouwen. Onze beurt komt ook!!
    Balen dat die beurt zolang op zich laat wachten.....
    Leef met je mee meis!
    Dikke dikke dikke dikke dikke knuffel!
    XXX

Claudia, hoop dat het bij die 3 druppels blijft!!!
    Zou zo mooi zijn moest je deze ronde roze testen!!
    Ik blijf duimen voor je!!
    Knuf!!!
    En, dank je! Hopelijk helpen ze ons in genk naar roze.... Nooit veel vetrouwen gehad in dat ziekenhuis, maar de fertiliteitsafdeling zou heel goed zijn. Laat ons hopen....

Gooischemama, niet jij ook..........
    Help zeg.... Mag niet, we MOETEN hier roze hebben!!!!
    Jij een enorm dikke knuffel!!!!!!
    Ook bij jou hoopte ik het zo hard!!
    Weet niet goed meer wat zeggen. Buiten het feit dat ik blijf hopen en duimen voor je en je dat roze zo enorm verdient...!!!
    Megadikke knuffel meis en, een hele berg vol moed wordt jouw richting uitgestuurd!
    Knuf!
    Hier heeft het ook niet mogen zijn. Vrijdag zei de bloedtest het al, vanochtend was het bloed er. Heb terug een stukje moed gevonden (gisteren hele dag moeten horen dat ik geen knideren had, was dus een zeer leuke kerst en, helpt niet echt aan het moed-gehalte).
    Maar, 2012 wordt gewoon ons jaar!!!!!!
    Knuffel!!!

Jazz, jammer dat vriendlief niet meegaat.
    Maar, zeker wel genieten van je vakantie!!!
    Enne, regelmatig iets van je laten horen he!

Mel, hoe is het met jou?

Iedereen: dikke knuffel!

Denk aan jullie!

12. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Fien neeee dat ga je niet menen:(:(:(:(
    we sluiten 2011 zo snel mogelijk af en gaan snel door naar 2012 wat ONS jaar gaat worden met zoveel mogelijk roze/blauw

Nee kan me voorstellen dat het niet zo gezellig is als je er continu aan word herinnert dat er geen kindjes bij zijn:(:(

Hier gister ook zusje gaat voor me zitten met die angelsound om even aan iedereen het hartje te laten luisteren
    Me vriend zat al niet aan toegeven wij krijgen ons 2de kindje ook nog wel

Dus jij ook vanuit H'sum een hele dikke knuf meis

en nog bedankt voor t stemmen op me meissie

13. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooischemama, goh mei, ook nog eens die angelsound erbij.
    Begrijp haar wel, maar miet zooo moeilijk zijn voor jou dan.
    Dikke knuffel!!
    En inderdaad, we sluiten 2011 af en, gaan zo meteen op naar het jaar dat ONS jaar wordt!!

Dikke dikke knuffel van wat verderop!
    XXX

(dat stemmen is graag gedaan; jouw grote meid verdient die fotoshoot! Gaat trouwens lekker hard sinds gisteren, elke keer minstens 3 stemmen als je stemt!)

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    GM, nee he :( shit, ook al op rood. wat balen :(:( en helemaal in je string in de efteling. dikke knuffel!

Fien, die thee zou zeker fijn zijn! we begrijpen en gunnen het elkaar zo oprecht, dat voel ik heel erg door iedereen haar verhalen door. bijzonder (en) fijn! dank voor je oprechte knuffels, ik voel ze! en voor jou geldt hetzelfde... dikke knuffel terug! die regels heb je zeker niet gemist :(
    vandaag hebben we een nieuw bed gekocht.... ik wil al langer graag een nieuw bed waar ik het voor me zie hoe ik met ons kindje daar in zat zitten (nu hebben we alleen een matras op de grond..). mijn man zei: nu hebben we het bed waarin je niet alleen met onze baby zal liggen, maar waarin het ook verwekt zal worden :D hihi
    alsof een nieuw bed daarbij helpt. maar he, ga het graag aan!

Kirsss, heeft de afleiding geholpen? knuf meis

Claudia, succes met de laatste daagjes wachtbank. ik hoop dat het bij die paar druppels blijft!!

lieve lieve iedereen hier: eigenlijk wisten we het al.... 2012 wordt ons jaar. blijkbaar wordt het misschien meer een jaar van zwanger worden dan van moeder worden (voor sommigen), maar ik denk dat we daar allemaal genoegen mee nemen! Op naar een roze 2012!

p.s. als je samenwoont met een vrouw gaat je cyclus toch gelijk lopen? is het niet opvallend dat we hier met een aantal ook allemaal gelijk lopen nu? :p

15. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Lieve meiden,

Hoe waren jullie feestdagen? Hoop dat jullie genoten hebben!

Hier natuurlijk wat minder (vannacht niet kunnen slapen alleen maar liggen huilen en piekeren omdat ik het zo gehoopt had :(), Ik kom net terug van de gyn
    en heb idd een miskraam gehad :( ..Morgen krijg ik de uitslag van me bloed te horen om te kijken of het HCG gehalte laag genoeg is om aan een nieuwe ronde te beginnen, en dat word dan spuiten..
    Zie er erg tegenop en had gehoopt dat het niet nodig zou zijn maar zo zie je maar! Ik hou jullie op de hoogte meiden,

Hoe is het verder hier??

Veel liefs Kirs

16. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ GM, wat balen zeg, en midden in de efteling, pff niet tof.. succes met de volgende ronde!
    @ Kirss, vind het echt heel erg voor je, hoe kunnen ze zien dat het een vmk is? omdat je toch overtijd was? of hoe zien ze dat, niet dat je gewoon ongesteld word, en dat het iets laters is dan anders? sorry snap er niet zo veel van..

Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik moet donderdag nog voor een echo, maar de arts zei gisteren al dat het niks wordt waarschijnlijk en dat ik dus ook over moet gaan op spuiten.. opzich wel beter, het werkt veel doeltreffender dan de pillen zei hij.. Het is ook maar een prikpen, dus je voelt er niks van.. wanneer mag jij beginnen of krijg je dat ook nog te horen?
    ikm oet denk ik eerst weer aan die tabletten, dan ongesteld worden en dan overgaan op spuiten! het komt echt wel goed met ons!! Liefs
    Hoest met de rest van de meiden?
    Fien, gaat het weer een beetje? en Kara ook?

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Het komt helemaal goed met ons allen in 2012 :)!!!
    wij gaan samen over op spuiten, ik weet niet of je eerst ongi moet worden? voor mij is het ook helemaal nieuw. Ik krijg morgen me uitslagen te horen van me bloed en dan gaan we verder bespreken wanneer ik mag beginnen, er was vocht in me baarmoeder te zien en nog iets..En toen zei hij dat het een vmk was..ik weet niet hoe en wat verder dat krijg ik morgen te horen..dus nog even afwachten helaas. Ik ga gonal f spuiten moet het zo gaan bestellen want ze hebben het niet op voorraad en anders mag ik waarschijnlijk morgen komen voor prikles en verdere uitleg tenzij me bloedwaardes niet goed zijn dan he..;)
    Meid het gaat helemaal goed komen! Liefs!

@Kara en mel, Lieverds bedankt nog van gister! ik heb een rotdag en nacht gehad alleen maar liggen huilen en piekeren en gehoopt dat het misschien nog wel goed zou zijn, maar vandaag kreeg ik echt te horen dat het niet goed zat helaas..Maar door jullie heb ik het wel van me af kunnen schrijven dus nogmaals Bedankt daarvoor! X

@Kara, hoe is het verder vandaag met je?

@mel, Hoe voel jij je?! wanneer zou jij eigenlijk kunnen testen?
    ik ga heeel hard duimen voor je want ik hoop dat je mannetjes gelusktesten echt gaan helpen :)

@GM, Verdomme dat moet nou echt jou weer overkomen midden in de efteling,,:) maar je weet nu wel waar je aan toe bent en kan weer beginnen aan een nieuwe ronde! Ik had goede hoop maar helaas..Maar nogmaals 2012 wordt ons jaar meid!!! Het gaat ons lukken.
    Nog 1 keer clomid en dan ook spuiten toch? ( hopelijk is dat dan echt niet meer nodig! )

@Clau, Hopelijk heeft het bloeden niet doorgezet en gaat het jou gewoon lukken om zwanger het nieuwe jaar in te gaan!! En dat dan helemaal op eigen krachten :) ik duim!

@Fien, Balen meid :( Dikke knuffel en hopelijk een nieuwe ronde met allemaal goed nieuws!!

Liefs kirss

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss, jeetje meisje toch dus toch een vmk gehad.. :( Aan de ene kant kunnen we zeggen POTVERDIKKIE!! en aan de andere proberen we het positieve in te zien dat het jullie samen wel is gelukt..! Probeer daar op te bouwen lieverd. En dankjewel zeggen hoeft echt niet...! Vond het al erg dat we niet bij elkaar om de hoek woonde.

Ik zelf zou 5 januari kunnen testen. Heb op kerstavond onze lieve heer en moeder maria nog gevraagd of ze even mee willen helpen omdat wij ook het wonder in mij willen ervaren hoe het is om een kindje te mogen dragen..
    Maar wanneer ik ga testen durf ik echt niet goed te zeggen.. Wat is dat voor spul meid waarmee je moet gaan testen?

Liefs Melanie

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Idd wijffie, ben er nu gelukkig al wel wat rustiger om maar het is zo Klote als je die positieve testen hebt..en achteraf dan een vmk krijgt.
    ik heb net nog een testje gedaan en het streepje wordt alweer wat lichter..Dus hopelijk zit er morgen niet teveel HCG in me lichaam want dan kan ik gelijk me nieuwe ronde in even me gedachten daarop gooien :) ik moet gonal f gaan spuiten wat ik begreep moet ik dat zelf thuis mengen ( poeder en vloeibaar ) en dan met zo'n prikpen in mijn buik spuiten elke dag totdat het eitje goed is gegroeid. Het positieve daarvan is; stel mijn eitje groeit bijna niet dan kunnen ze de dosis tijdens dezelfde ronde ophogen en kan er wel een heel mooi ei komen..Dus het klinkt best positief! Als mijn ei rond de 18mm is dan krijg ik weer pregnyl en dan is het weer afwachten..Dus laten we hopen dat dit gewoon gaat helpen!
    ( ik blijf wel kletsen hier hoor want kan jullie niet missen ondanks dat ik dan geen clomid meer gebruik! )

5 Januari , dat gaat opschieten nu en hoe voel je je eronder?
    ik ga heel hard duimen! En jij gaat het in 2012 gewoon ervaren hoe het is om zwanger te zijn!! En dan heeerlijk genieten meis.

Dikke knuff

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss

Moppie, ik voel me eigenlijk nog wel normaal.. Verwacht ook weer helemaal niets. Riep wel tegen mijn ei aan, van dit zou wel een DE ronde voor ons kunnen gaan worden..
    Maar aan de andere kant ben ik zo onzeker als wat... Want ja zit nu toch ook al weer aan de 4e ronde clomid. En ik wil toch echt wel een resultaat gaan zien.. Op een ander topic is ook weer iemand zwanger geworden, en ik gun het ze allemaal hoor maar toch denk ik dan van tja en ik dan? Ik heb me leven op de rit, gedraag me volwassen en verantwoordelijk maar een kindje lijkt ons niet gegunt. Nja nog niet..
    Maar we blijven natuurlijk positief en dat kleintje komt van zelf.. Ik voel me alleen als een kind in een snoepwinkel.... Ik mag kijken maar niet aankomen terwijl ik zo graag dat ene lekkere snoepje wil hahha.

En of jij nou wel of geen clomid gebruikt, je MOET hier blijven kletsen. Anders veranderen we de naam van dit topic gewoon Folikelstimulerend middel gebruikers clubje... Hahaha..

Ach we zien het wel.. Het stomme is ik heb ook weinig kwaaltjes, ook de vorige rondes niet. Ja wat meer eten en soms wat moe zijn maar dat kan ook bij de tijd van het jaar horen. Deze ronde tot nu toe nog nergens last van. Mja ik heb ook nog een hele week.

Wel irriteer ik me er aan dat mijn arts verder niets doet. 1x progesteron mogen laten prikken en thats it..
    Nog steeds heb ik die vragen van gaan mijn zuurtegraad en mannetjes zaadcellen wel goed samen? Je zou toch verwachten dat je anders wel minimaal 1 dag zwanger zou zijn geweest.
    Ook een hsg is nog nooit uitgevoerd. Mja over 2 maanden mag ik naar hem terug en tja dan kijken we wel weer verder. Ik wil niet gelijk over op ivf ofzo.. Dat durf ik gewoon niet.. Maar er moeten nog genoeg andere manieren zijn toch?

Liefs Mel

ps: het klinkt heel negatief als ik het zelf zo terug lees, maar het is niet zo dat ik er geen vertrouwen in heb. Van heel dit geziekenhuis word je onzeker..

Deel Deze Pagina