kirsss, toch een vmk. Wat erg. Hoop voor jou mee dat je gelijk een nieuwe ronde in kunt gaan. Hier blijft het bij een aantal stippen bloed, je kan het een beetje vergelijken met een stip die gezet is met een rode stift. Dit tot nu elke dag 1 keer bij het naar wc gaan en de rest van de dag niets meer. Ga het voorlopig wat aankijken en mocht het zaterdag morgen nog niet doorgekomen zijn een testje doen.
@mel, Precies lieverd zo zie je maar de wereld is keihard! Soms wel een beetje TE. ( en zoals jij je gevoel beschrijft met dat snoepje in de snoepwinkel zo voel ik me ook!! ) Jij ook de moed niet opgeven hoor wijffie want het kan nog alle kanten opgaan maar wat je zegt de arts had ondertussen misschien wel een gesprek met je kunnen aangaan! Kan je zelf niet bellen dat de clomid helemaal niks doet of eigenlijk nog niet het gewenste resultaat geeft en of je misschien op gesprek kan komen om te kijken of er geen andere mogelijkheden zijn en omdat je nog zoveel vragen hebt!? Mijn gyn vertelde net nog dat bij mij de clomid niet werkt zoals het hoort te werken en daarom gaat hij niet verder door tobben en gelijk over op spuiten..Maar ik merk al wel dat echt elk ziekenhuis anders is. Maar lieverd jullie baby'tje komt ook echt in 2012!! We gaan knallen in het nieuwe jaar, En ik snap hoe je je voelt ik voel me ook echt onzeker al die uitleg en die hormonen en soms wordt het allemaal een beetje teveel en vooral als er mensen in je omgeving weer melden dat ze zwanger zijn of bevallen dan krijg je echt een klap in je gezicht! Maar Lieverd ONZE tijd komt ook en dan gaan we zo genieten dat wil je niet weten!! Hele dikke knuffel!! x @Clau , O wat goed meis hopelijk gaat het helemaal goed komen! Het klinkt positief misschien een beetje bloed van het innestelen?? ik duim!
@kirsss, zeker weten dat onze tijd komt! Dat is 100% zeker... Alleen hebben wij ook nog is de pech dat we een vrouw zijn dus sowieso al heel ongeduldig.. Dat is ook hetgeen ik van mijn arts te horen krijg toen ik 3 maanden terug zei van Dokter word er niet eerst het een en ander uitgesloten? Zoals een samenlevingstest of een HSG... Nee mevrouw u moet het eerst zo maar is gaan proberen want ik geef jullie hele goede kans... Dus ja ik heb zoiets nu weer terug gaan schiet niet op want hij verteld toch weer: "probeer het eerst is een jaar met clomid.." Na deze ronde heb ik nog 2 kuurtjes liggen, dan moet ik dus terug naar het ziekenhuis..., ik ga ook vragen of het niet mogelijk is clomid te blijven gebruiken maar dan bv met pregnyl erbij.. Zodat we ook echt weten van ok nu en nu gaat het eitje springen. Deze ronde wel weer zoals in de eerste ronde, tot 2x toe enorm veel pijn in mijn baarmoeder, Alsof er een scherpe steen vol opdrukte.. Maar nu dus weer nergens last van.. Ach we zien het wel. Ik vind het maar raar... Iedereen moet naar het ziekenhuis en ik zit hier.. De moed opgeven doe ik niet... Dit gaan die domme hormoontjes echt niet van ons winnen.. Wij winnen.. Wij gaan papa en mama worden, daarmee uit! haha Wat zijn jou plannen met oud en nieuw? Liefs Melanie
Ik had zo gehoopt dat ik hier beter nieuws tegen zou komen na 'n paar dagen afwezigheid... Zoveel kansen maar niemand heeft het geluk aan zijn kant staan dit jaar. Wat baal ik hier van zeg! Ik had dit echt niet verwacht. @kirsss wat triest ik was de bladzijdes terug aan het lezen en dacht YES! Maar nu denk ik gewoon wat klote. @gm, fien voor jullie ook echt rot! @sween wat balen dat 150 dus toch zijn werk niet lijkt te doen. @kara heeft jouw ongi door gezet?? @mel wij zitten nog even op de wachtbank. Ik las dat je nergens last van had.. ik ook niet. Ik voel helemaal niks. De eerste week vd wachtbank is snel voorbij gegaan. Mede dankzij de feestdagen en het vele werken. Komende week heb ik vakantie dus zal ik er wel bewuster mee bezig zijn. @iedereen ik hoop zo dat het ons allemaal gegund is en dat we in 2012 een kleintje op de wereld mogen zetten of in ieder geval zwanger mogen zijn... Gisteren hoorde ik nog een hoopvol verhaal dat iemand die al járen bezig was nu 12 wkn in verwachting is middels IVF. We zijn nog niet opgegeven we moeten er alleen zelf in blijven geloven!!
@Mel, We gaan gewoon heel hard duimen dat je terug kan naar je arts in het nieuwe jaar met een beeb in je buikje en dat er geen andere medicijnen meer nodig zijn! Ik snap dat je niet snel terug gaat als hij al vertelde dat je het een jaar zelf moet proberen! Hopelijk heb je die andere 2 kuurtjes niet meer nodig en gaat het nu gewoon lukken HET GAAT GOED KOMEN IN 2012 LIEVERD!! Met oud en nieuw ben ik lekker thuis met mannetje en kindje en 2 vrienden van ons en me buurvrouwtje zouden later in de middag komen, en dan gewoon lekkere hapjes maken en proosten op het nieuwe jaar!! En jullie?? Liefss Kirss @Ann, Spannend meis hopelijk gaat het helemaal goed komen bij jou!! Wanneer kan je testen? ook begin januari?
Meiden mocht 1 van jullie naar IVF of ICSI moeten geef me dan een pb-tje.. Ik heb een gouden tip om meer dan de 3 vergoede behandelingen te kunnen krijgen.. @kirsss, Mijn ouders komen hierheen met oud en nieuw.... Voor de eerste keer sinds onze relatie vieren we oud en nieuw in ons eigen huisje.. Zal wel spelletje spelen worden en nog wat cadeautjes uitpakken. Oowja en natuurlijk de 30 miljoen van de staatsloterij winnen, mja das logisch.. (als het echt zo is hebben we 2 januari een groot feest waar jullie alle bij moeten zijn, ja ook jij jazz... ik stuur dan wel een privevliegtuig om je ff op te halen haha. @an, ja idd bij mij vliegt ie ook voor bij hoor.. Nu nog 1 volle week en dan mogen we testen.. Spannend.. Maar misschien net als vorige ronde.. Niet hoeven testen en al gewoon ongi worden. Liefs Melanie
@gm, ik lees nu pas je verhaaltje over de efteling.. Jeetje meid wat ontzettend KLOTE!! had me maar ff een pb gestuurd of een weet ik veel wat.. De efteling is praktisch om de hoek dus was graag ff op en neer gegaan voor je hoor! (volgende keer dat je in het ooooh zo mooie brabant bent moet je wel echt ff een gil geven hoor... nu al 2x zo dichtbij maar toch nog zover weg haha)
@kirss meissie toch troost je met de gedachte dat je lichaam wel zwanger kan raken (ik weet het is heel moeilijk) De volgende ronde weer volop dr tegen aan met frisse moed Jups gister weer begonnen met de clomid gelukkig laatste ronde clomid en dan ook door op geheel spuiten mocht dat nodig zijn (gaan weer van het positieve uit he) Hahahhaa ja de efteling ppfff om het uur even checken bij het wcpapier of er niks was door gelekt hahahahaa maar het heeft goed gehouden de hele dag hoor En ja ik weet nu wel weer waar ik aan toe ben @mel bekkie open trekken tegen je arts!!! Het is JOU lichaam en JIJ wil die onderzoeken en die mag HIJ NIET weigeren!!! Jammer dat je niet in de buurt woont want zou zo naar je toe gaan om samen eventjes jou arts te bezoeken en te eisen dat die onderzoeken gedaan worden en wel zo snel mogelijk!!!! Je word dr ook niet jonger op en je wilt al zolang en je bent al zolang bezig. Serieus meis bel voor een afspraak en ga je onderzoeken eisen want je hebt er recht op klaar punt uit!!!! De samenlevingstest word aan het BEGIN van de hele behandeling uitgevoerd zodat ze iig weten of het bms niet agressief is tov het zaad en dat ze daar geen medicijnen voor hoeven uit te schrijven. IVF is de laatste eindfase meis gelukkig zijn er voor dat je aan IVF begint nog vele behandelingen te volgen met grote succesverhalen (sorry voor hardere woorden maar ik meen het echt meis) @cludia fingers crossed dus voor jou @ann idd wij moeten er in blijven geloven 2012 word gewoon ONS JAAR en daarmee uit In 2012 zijn we allemaal zwanger of bevallen huppa
Ik heb geen internet op me telefoon Hahahaha de volgende keer dat ik weer die richting opga zal ik eerst naar jou toeschreeuwen dat ik er aan kom Gaan zeker wel een keertje een meeting doen als de rest van de dames daar ook zin in hebben
Nog 3 uur en 40 min om te stemmen maar me meissie staat nu dik voorop dus die jaloerse oma heeft dikke vette pech
WinEenFotoshoot.nl - Wedstrijdfoto - poesminoes Hetis nu happy hour en nog 1 uur en ong 40 min te gaan
WHAAAAAAAAAAAAAAA ZE HEEFT GEWONNEN:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d ZIJ KRIJGT DE FOTOSHOOT thx meiden voor het stemmen
@GM Woohoo Gefeli! @kirss Een digi-knuffel voor jou... Bah... @claudia Geen bloedverlies meer? Wat spannend! En nu ben ik kwijt wat ik wou typen... Ow ja het nieuwe jaar word knal roze! *uch ik heb gesproken*
@ws dank je wel yeah ik ben niet alleen voelde me zo verdomd alleen hier op het forum dat ik een ander topic maar een beetje vergalt heb met me gare gedachtens
pfff net echt ff moeten janken, en wat voelde ik me klote rot en schuldig tegelijk... Manlief maakt vorige week een grapje van schat verzorg je konijn eens dat beest hongert uit... (wat niet zo is hoor, krijgt netjes iedere dag te eten) Dus ik denk net nou weetje wat we hebben nog wat lekkere sla en wortels en zo over van de kerst die vind mijn lieverdje vast lekker.. Dus ik naar haar hok toe.. Ligt ze net als 2 maanden terug haar zusje op haar zijkantje helemaal stijfjes.. Mijn arme schatje is niet meer.. Ik liep naar boven toe en zei tegen me mannetje schatje ze is dood... Hij dacht ach zotje doe is normaal tuurlijk niet... Tot hij zag dat ik het meende.. Ik zei meteen dat is mijn schuld... Zo voelde het ook.. Maar ik weet dat het niet zo is... De laatste dagen at ze al slecht en vanaf haar zusjes dood is ze al niet meer zoals ze eerst was.. Nja netjes begraven natuurlijk.. Maar man wat voelde ik me ROT!! moest het even delen. Liefs Melanie!
@mel meissieeee dikke knuff Tuurlijk is het niet jou schuld joh! Miss is ze gestorven van de eenzaamheid???Of omdat dr zusje dood is gegaan??? Hoor je wel is vaker
Mel, tuurlijk is dat niet jouw fout!!! Konijntjes zitten graag met hun tweetjes, of met meer als tweetjes. Denk dat ze de dood van haar zusje niet goed verwerkt heeft en dat je de oorzaak daar moet zoeken. Dikke dikke knuffel meis!
Kirsss, dikke knuffel! Hoe is het nu met je? Ik duim voor je dat dat spuiten het zetje is dat je nog nodig hebt voor een plakbeeb!! Succes meis! Knuf! En, dank je! Sween, inderdaad lief van je arts. En, het klopt: jullie gaan winnen!! Succes meis! Wat Ann schreef deed me huilen en tegelijk beseffen dat ze ons nog niet opgegeven hebben inderdaad. Doe mijn best dus om er weer volop voor te gaan. Zou gewoon zo graag hebben dat vriendlief nu thuis was. Maar ach, nog even. Dank je meis! Kara, ook jij bedankt voor de knuffels! Ze doen enorm deugd! Hoe is het nu met jou? Hoop dat jullie toch beetje kunnen genieten van dat nieuwe bed! En, ik was het ook al aan het denken: vrouwen die samenwonen en hele goeie vriendinnen, die cyclussen stemmen zich op mekaar af. Hoop dat dat met roze ook zo werkt want dan hebben we enkel een nieuwe dosis babydust nodig..... Knuffel!!! Enne, 2012 wordt echt het jaar van ONS topic!!!!! Mel, ik zou ook proberen aandringen bij de gyn. Ok, je bent nog jong maar je bent ook al een hele tijd aan het proberen! Ze mogen je echt niet zomaar op het verlengd wachtbankje zetten! Succes en, dikke knuffel! Gaat het je een beetje? Enne, zeker die loterij winnen! Ook dat is je zo gegund! Claudia, ik hoop het zo voor je! En, we hebben roze nodig dus je moet gewoon roze testen! . Ik duim!! Ann, ik duim ook voor jou! Zou reuze zijn! Dank je voor de oppeppende woorden! 2012 wordt ons jaar. Zullen we die paar resterende 2011-dagen gewoon al 2012 noemen? Gooischemama, ik stem voor meeting! Efteling lijkt me ook wel ideale plaats..... wilde net eerst voor je meid gaan stemmen voor ik hier eindelijk nog eens kwam bijschrijven. Niet te speuren, dus maar even bij de winnaars gaan kijken en ja hoor: PROFICIAT!!!!!! Super!!!! (hihi die jaloerse oma :d) Hoe is het met jou? Vanochtend na een eeuwigheid wachttoon gehoord te hebben, onze afspraak voor de fertiliteitskliniek kunnen vastleggen. 21 jan. Ben benieuwd.... Vriendlief moest zich ook inschrijven. Hoop dat dat wil zeggen dat ze hoopje testen gaan doen. Weten we hopelijk vrij snel waar de oorzaak ligt en wat we eraan kunnen doen.... (mel, hou je goed!!) Dikke knuffel en leuke avond nog allemaal!