Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    weer bijgelezen. wat is iedereen hier toch lief (voor elkaar)! en heerlijk alle gezonde jaloezie op het strandje van jazz :D:D. gék genoeg houd ik niet zo van de zon, dus ik vind het prima hier in NL (fiets graag door de regen!) haha. maar twijfel er niet aan dat ze het naar haar zin heeft daar! joehoe, als je dit leest: lekker alcoholvrije cocktailtjes lurken aan het strand?? alles goed?

Sween, over op spuiten dus. hoe vind je dat? ik vind je er heel rustig onder, klopt dat? je geduld wordt wel op de proef gesteld! maarja, dat is het de afgelopen maanden natuurlijk ook geweest. iedere keer hoop op een ei, en als clomid het niet doet, schijnt spuiten vaak tot veel betere resultaten te leiden. ik hoop het van harte voor je meis!

Kirssss, ik zei het al: dikke knuffel. hoe is het nu met je/jullie? het is gewoon zo verdrietig dat het nu anders had kunnen zijn. die stomme miskramen ook. maar goed, het kán, en het gaat ook zeker lukken in 2012! daar moeten we maar gewoon naar toe leven. en ik hoop dat het spuiten veel duidelijkheid gaat brengen met gewenst resultaat natuurlijk!
    en ik was blij dat ik en Mel online waren die ochtend. ik weet uit ervaring hoe fijn het is om even die steun te krijgen, dus vind het echt een vanzelfsprekend iets. het is al kl.t. genoeg allemaal, dus daar zijn we voor bij elkaar!

Mel, ik hoop dat je het jaar met roze kan beginnen! wat verdrietig van je konijn... en wat een tragisch verhaal zo met haar zusje. ook al 'is het maar een konijn', beesten geven je vaak zo'n onvoorwaardelijke liefde dat het gewoon heel verdrietig is! hebben jullie nog meer huisdieren eigenlijk? hoe is het verder met je? het is je zo gegund meid. en iedere keer als ik je banner zie met onderschrift van miskraam, gun ik het je nog meer! en ben het ook helemaal eens met de rest vd meiden wat betreft vervolgonderzoeken. misschien kan je er een plannetje voor maken met de arts? ik mag nog 2 rondes clomid en dan gaan ze zelf meer onderzoeken doen.. kan je zoiets niet afspreken? dan hoef je niet nog een jaar aan te modderen en heb je een uitzicht op wat meer zekerheid. knuf meis!

Claudia, wat jammer dat het toch is doorgezet!! Geen roze afsluiter... nouja, op naar een roze starter dan maar! Hoe ben je er onder? Je komt altijd heel gewogen, rustig en niet-hormonaal over vind ik :) voel je je ook zo of is dat gewoon mijn interpretatie? (ik word er zelf ook wat rustig van :))

Ann, hoe is het bij jou? zit je nog op de wachtbank?? ik hoop dat je snel roze nieuws mag brengen hier!!

GM, gefeliciteerd met de shoot! dik gewonnen volgens mij :). hoe is het verder? zit clomid er weer in? laatste keer.. dan ook spuiten. wel prettig dat je niet de enige bent die op dat punt staat hier, en ik hoop dat het niet nodig is, maar zo wel, dat het resultaat oplevert!!!

Fien! wat goed, en terecht, dat je in januari terecht kan.. misschien wel weer clomid, misschien iets anders.. nouik hoop op een goed plan dat je man snel weer thuis is! wat Ann zei ontroerde mij ook, soms heb je het gevoel dat het noooit gaat lukken, maar we geven niet op, wij worden echt wel mama's, dat moet gewoon. dikke dikke knuffel!! enne die babydust kunnen we wel gebruiken!

Dat doet met wel afvragen: hoe is het met de zwangeren hier?? misschien dat al ons geklets afschrikt om nog goede verhalen te blijven posten hier?? nou, ik hoor ze graag en ben benieuwd hoe het met jullie is?!

Wensertje, welkom! blijf je meeschrijven? :) want wat een verhaal meis en een geduld moet jij al hebben gehad. ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!

WS, hoe is het bij jou op de wachtbank? zit je lekker? :D goed gevoel erbij?

Hier gaat alles wel ok, vandaag 3e dag clomid. nog wel wat ziek, maar ja, dat overleven we ook wel weer. op zich voel ik me wel ok en probeer ik niet teveel stil te staan bij wat allemaal hopeloos is, maar me vooral te richten op de komende ronde en 'we zien het wel' houding aan te nemen. even een paar dagen zp rust kan wel goed zijn daarbij, en ik temp niet enzo.. nouja, we gaan het zien. later zal ik het lijstje nog even aanpassen weer, daar klopt geen zak meer van haha

en ik duim, hoop, wens uit de grond van mijn hart, dat 2012 echt ons jaar wordt, van iedereen hier, geen uitzonderingen.
    nu massaal niet zwanger rond de NOD's, volgende ronde misschien wel?
    ik moet de 10e weer voor fm, dus tot die tijd maar gewoon proberen te genieten van alles!

LIEFS
    roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012roze2012

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kara hahaha ja idd verre voorsprong:p:p
    Vandaag laatste dag clomid gelukkig ben het spuiten wel gewend scheelt een hele hoop:D

Ik ga liever door op spuiten dan de clomid hoor er veel betere ervaringen over en de bijwerkingen zijn zoveel minder:D maar hou in gedachten het eindresultaat daar doen we het voor
    Nog even en we kunnen 2011 eindelijk afsluiten en beginnen aan een nieuw fris jaar

Geef mij maar een beetje warmte hou ook niet van de felle zon maar meer omdat ik dan levend verbrand (ben officieel een rooie:p)

@all voelde me schuldig tegenover me zusje en de zwangerschap terwijl zij er niks aan kan doen dus als soort van goedmakertje heb ik aangeboden om een gipsafdruk te gaan maken van dr buik:D:D:D
    Vind ze een heel leuk idee dus dat zit wel goed:D
    alleen even kijken wat je er precies allemaal voor nodig hebt:D

3. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Claudia, nee.......
    Enorm megadikke knuffel voor je!
    Gaat het je?
    Hoop zo voor je dat je in 2012 zowel roze mag testen als mama mag worden!!!
    Enne, je geeft maar een seintje voor de ovutesten, die heb je nog tegoed.

Kara, super, daar ben je weer!!!
    Beetje afstand af en toe kan inderdaad wel eens goed doen.
    Hoewel, toch jammer dat die mannen zo vaak die computers nodig hebben :).
    Dank je voor de knuffels!! Heb er voor jou ook steeds een hele hoop in voorraad!
    Hoop voor jou dat de bijwerkingen van de clomid gauw achterwege blijven. Maar, hoop nog veel meer dat ie je nu naar roze helpt!!!!
    Vind de afsluiter van je boekwerk keilief!
    En, is ook gewoon zo: 2012 wordt knalroze voor ons allemaal hier!!!!!!

Dank je meis!

Gooischemama, is zoals mel zei: desnoods veranderen we de naam van het onderwerp!! :)
    Hoop ook voor jou dat de clomid doet wat ie doen moet weer bij je. En dat ie je naar roze zet! Wil trouwens dat dansje zien ;)!
    Hoe is het met jou?
    Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen naar je zusje toe meis!
    Het is DOODNORMAAL dat je het moeilijk hebt. En, je bent heus blij voor haar, dus.....! Is je eigen verdriet om alles waar jullie doormoeten, dat het zo moeilijk maakt voor je. Dr zou wat mis zijn met je gevoelenes als je het hier niet moeilijk mee zou hebben.
    Op naar die gipsafdruk (geen idee wat je allemaal nodig hebt, sorry!) en, voor de rest zeker ook aan jezelf blijven denken!

Ik moet hier afwachten tot de 21ste. Geen idee hoe en wat. Weet enkel dat vriendlief zich ook moet inschrijven. Vind ik ergens raar, maar aan de andere kant doet me dat hopen dat ze meteen onderzoeken gaan doen.
    Vriendlief in al zijn stoerheid gaf gisteren zelf aan hoe moeilijk hij het er zelf mee heeft. Hij blijft altijd maar sterk reageren en er op die manier staan voor me. Wist wel dat hij het er ook moeilijk mee had, maar was toch goed om dat zo letterlijk van hem te horen.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Nog heel even en ons jaar begint!!!!!!!!!!
    Lekker ROZE!!!!!!

4. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooischemama, google leert me dat je gipsafdrukken kan laten maken, of dat je er kant en klare pakketjes voor kan kopen (zowel online, als in de hobbywinkel als in een babywinkel). Die pakketjes zouden met uitgebreide handleiding en foto's enzo zijn.

Je kan natuurlijk ook zelf aan de slag met gips. Dan moet je blijkbaar de buik goed insmeren met olie (om het gips er vlot af te krijgen) en, raden ze je aan het niet te dik te maken- om te voorkolen dat je zusje uren moet liggen voor het droog is. Gewoon olie, water en gips schrijft google....

Succes ermee meis!

Knuffel en, jezelf niet vergeten! Je bent NIET egoistisch!

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@fieneke Mijn man had ook zon stoer masker op toen we 3 jaar bezig waren
    Je zag aan zijn gezicht dat hij niet wist hoe hij ermee om moest gaan als ik weer overstuur was met weer een ongi
    Het moment dat we echt zwanger raakten wist hij het helemaal niet meer hahaha

@GM pfftt spuiten...Ik liet zelfs thuiszorg mijn mtx zetten...
    Ik zou dat nooit durven zelf prikken...

@kara Daar wast gij weer!
    Tja goed gevoel? Er zijn elke ronde wel dingen waarvan ik denk "zou het?"
    Daar word je dan zo gek van,dat je eigen lijf je zo voor de gek kan houden...
    Al moet ik zeggen dat ik wel 1 ding nu heb wat wel heel apart is...
    Heb nu een beginnend blaasontsteking wat ik ook had met Joey,maar ja dat kan ook toeval zijn
    En heb puistjes op mijn wang :x
    Mijn onderbuik irriteert mij en ik ben moe
    Kan allemaal door de clomid komen,behalve de blaasontsteking :p (toch?)

Ik heb een vraag aan iedereen:
    Hoe doen jullie het huishouden?
    Begin van de ochtend?
    De hele dag een beetje ?
    Of sochtends en savonds?
    Want ik doe mijn huishouden elke dag in de ochtend,maar ben er wel 3 uur mee bezig :$
    Tussendoor (natuurlijk!) joey douchen hem eten/drinken geven,met hem spelen enz
    Maar toch...
    Zoveel tijd elke dag
    Maar ja ik heb dan ook 2 mannen in huis,en mannen zien meestal rommel niet
    Speciaal zon kleine binky niet,die aan het uitdagen is :p

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kara, dankje voor je lieve woorden meid! wij hebben inderdaad nog wel meer huisdieren. 2 lieve hondjes! Echt schatjes zijn het. Maar de konijntjes wilde ik hebben en na lang zeuren mocht het dus ja dat waren echt mijn beestjes Maar het is inderdaad zo dat huisdieren zoveel liefde kunnen geven! Wat betrefd mijn arts... Tja ik heb het lef niet meer om me bek open te doen.. Ik ben al is eerder in een ander ziekenhuis voor de gek gehouden en het ziekenhuis waar ik nu loop werkt samen met dat ziekenhuis, hij weet er dus ook van.. Het maakt me zo angstig om gewoon te zeggen TOT HIER EN GEEN ENE STAP VERDER! JA IK HEB CLOMID NODIG MAAR JE LAAT ME ZO NIET LANGER LOPEN, IK HEB AL 4 JAAR GEEN PIL MEER GESLIKT KRIJG NU IEDERE MAAND EEN F*CKING EISPRONG MAAR EEN KIND HO MAAR... JE GAAT NU IN JE AGENDA ZOEKEN WANNEER IK EEN HSG KAN KRIJGEN, EEN SAMENLEVINGSTEST EN JE HOUDT ME IN DE GATEN MET FOLIKELMETINGEN. WANT NU IS HET HELEMAAL KLAAR HET IS MIJN LICHAAM MIJN DROOM EN MIJN 3 JAAR AL IN AFWACHTING OP!
    (pff dat voelt goed haha) maar ik ben zo bang dat hij dan zegt, ja sorry zo werkt het hier dus niet en nu mijn kamer uit! dus ja.. ik wacht maar af.

@fieneke, Ik snap je mannetje heel goed hoor! Gelukkig doen wij hier echt alles samen, samen naar het ei zoeken, samen flink klussen, samen hopen op een positieve test en ook samen treuren als het niet zo mocht zijn.
    Wel is mijn mannetje de hele tijd dan zo sterk om te zeggen nou kop op kleine ons wondertje heeft gewoon wat langer tijd nodig maar het komt echt! ik geloof in jou! in Ons en in ons toekomstige kindje!

Dan is het bij mij ook maar van tja so be it, ik ga maar weer verder met me leventje.. Al voel ik me van binnen dan nog wel echt rot!

@kirsss, lieverd hoe gaat het met je? En met je mannetje? Weet jullie prinsesje trouwens van jullie kinderwens? Of hebben jullei dat nog even geheim gehouden.

@whitesaber, ik meestal maar 1x per week echt het hele huishouden, dat is dan wel ff een uurtje of 4 maar voor de rest hou ik dagelijks gewoon gelijk alles bij. Ik heb ook nog geen kindje he dus dat valt denk ook wel mee.

nou hier gaat alles wel goed, geen krampen ofzo alleen echt 1 vreselijk jeukende tepel... de ander niets mee aan de hand maar de linker jeukt echt als een gek..

zo ik ga nu lekker eten en gtst kijken.

liefs Melanie

7. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whitesaber, thx!
    Net zoals bij mel blijft mijn mannetje zeggen dat het wel goedkomt, dat onze beurt ook komt. Doet me niet altijd meteen beter voelen natuurlijk. Maar, het is overduidelijk dat hij het soms ook allemaal niet meer weet.
    Heb een hele tijd geleden alweer mijn ogen uit mijn lijf gehuild omdat hij weer naar zijn werk vertrekken moest (ja, om de 1 of andere reden went dat nooit en sta ik altijd te huilen). Ineens kwam er bij hem uit dat hij het makkelijker zou hebben als ik niet zo zou huilen, dat hij het ook elke keer moeilijk heeft als hij vertrekken moet. Nou, weet ik heus, maar hij laat dat amper zien.
    Misschien dom van me dat ik opgelucht ben als hij zegt wat ik eigenlijk al weet.... :)

Bij jou meis, goh, ik hoop zooooooooooo dat dat op aankomend roze wijst! Hebt het samen met je mannetje ook dubbel en dik verdiend, zeker met waar jullie laatste tijd samen doorgemoeten zijn!

Het huishouden: ik probeer het in de week wat bij te houden, heb sinds kort ook een robotstofzuiger die veel werk overneemt. En voor de rest kost het me elk weekend minstens een halve dag om de boel weer helemaal op orde te krijgen.......
    Bewonder je dat je er elke dag opnieuw zoveel tijd insteekt, maar, vrees dat het natuurlijk wel moet.......

Knuf!

Mel, dat begrijp ik. Is helemaal geen makkelijke situatie zo....
    Hoop dat er alsnog ergens een mogelijkheid is dat je op de 1 of andere manier aan kan halen hoe je twijfelt ergens als er toch niet nog ergens anders iets scheelt omdat je nu al zoveel jaar toch een eisprong hebt en geen zwangerschap. Dat jullie toch echt wel uitkijken naar zo een klein wondertje en het wachten erop zwaar begint door te wegen....
    Ergens moeten ze dat toch willen begrijpen.......
    Dikke dikke knuffel voor je meis!!!!!!!

dank je!
    Wij proberen ook zoveel mogelijk samen te doen erin. Ben ik wel blij om, zeker nu het roze niet erg in de buurt lijkt te willen komen.

Maar, 2012 kleurt knalroze!!!!!!!
    Ik duim voor ons!

Knuffel!

8. whitesaber

Ja het ligt er denk ik ook aan dat die kleine spruit overal een veldslag van maakt,maar vraag me dan ook af hoe GM dit ervaart
    Ik ga even kijken op google hoelang huishoudwerk per dag mag duren

9. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @fien thx voor het opzoeken:D:D:D
    weet dat je kant en klare pakketjes kan kopen voor zo'n gipsbuik dus even wachten tot me zusje dr geld binnen heeft en dan kunnen we kliederen

Wil zelf ook heel graag het dansje laten zien maar je weet de voorwaarde voor het dansje:p:p:D

@ws hahaha ja het huishouden met een kind er bij het word makkelijker naar mate ze ouder worden:p
    rond de leeftijd van 2 is het het lastigste om je huis schoon te houden (vond ik) dan beginnen ze met lopen en ze pakken ALLES wat ze te pakken kunnen krijgen maar nu is me meissie 4 en ze helpt (af en toe) heel goed mee:D
    ze brengt netjes de bordjes naar de keuken en ze wil helpen met stofzuigen, dweilen, plantjes water geven ze helpt zelfs met was opvouwen hahahahaa vraag niet hoe het dr uit ziet maar is wel heel lief hoor:D:D
    Ik maak meestal het huis schoon als zij op school zit maar nu ik bij dat reintergratieburo zit/werk probeer ik me huis schoon te maken als zij naar bed gaat

@mel meis juist je bek open trekken het is jou lijf jou tijd!!!
    Assertief zijn meissie!!!! en desnoods neem je je man mee en laat je hem ze bek open trekken
    Je bent al zolang bezig dit mogen ze gewoon niet weigeren en desnoods zoek je een ander ziekenhuis op wat in de buurt ligt
    Echt jammer dat je zo ver weg woont want ik was zo mee gegaan en ik trek me bek wel open!!

Wat je hier neer zet meenemen en desnoods onder ze snufferd douwen want je verwoord het heel mooi en op een duidelijke manier!!

10. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Even kort, zal proberen straks nog even te reageren op iedereen, want moet dadelijk vertrekken naar een begrafenis en anders tot volgend jaar :).

Gisteren bij gyn geweest en ga de 12de een onderzoek krijgen. Ze gaan kijken naar de baarmoeder via de navel en vanonder en indien nodig kleine slipjes links of rechts voor eventueel een eileider te verschuiven. Mocht hij dan iets tegen komen wat niet juist zit word dit ook meteen gedaan. Moet er een dag voor binnen maar zou onder een kleine verdoving zijn waarna je na de ingreep meteen wakker zou worden (had iemend dit hier al gehad, weet het niet meer).

Zo even snel wat de gyn verder wou doen, probeer straks op iedereen te reageren.

11. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mel, dankje lieverd hier gaat alles wel; rustig aan!
    Kleine meid weet niet dat we er echt mee bezig zijn maar ze vraagt wel regelmatig of Mama ook nog een keer een baby krijgt en of dat dan haar Broertje of Zusje is. Want dat ziet ze wel zitten!

We hebben beloofd om in het nieuwe huis een huisdier voor haar te halen en als ik nu vraag aan haar wat wil je in het nieuwe huis hebben;; Een leguaan , een poes , een hond , een konijn en 2 baby's ( een jongetje en een meisje ) en als we in een kledingwinkel lopen en ze ziet iets voor baby's dan zegt ze kunnen we dat alvast niet kopen voor de baby :) Dus dat is wel super Schattig!!

En dat verhuizen gaat niet lang meer duren want meiden

IK HEB GISTER TE HOREN GEKREGEN DAT IK MAANDAG OM 10:00 MAG TEKENEN VOOR EEN NIEUW HUISJE AAN DE HAVEN MET UITZICHT OP DE BOOTJES....WE GAAN SUPER GOED 2012 IN!!!
    DIT GELUK MAG VAN MIJ WEL BLIJVEN VOOR HEEL 2012!!!

ik ben helemaal blij :D ondanks de ellende van afgelopen week, krijg ik nu opeens geweldig nieuws!! :)

Lieve meiden ik kom vanmiddag nog even terug maar wens de meiden die ik niet meer spreek alvast een hele fijne jaarwisseling

en een geweldig en gezond en roze nieuwjaar!!

Dikke knuffel , Kirs

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    WOw, Kirssss wat een goed nieuws zo op de valreep! Gefeliciteerd, het is je enorm gegund! en het klinkt fantastisch mooi dat huisje :D:D.
    wat is je meissie lief met de baby die nog komen gaan. niet alleen voor jullie zeer welkom dus!
    Goed om te merken dat je positief het nieuwe jaar in gaat na deze helse week met ups en downs! xx

GM, onwijs leuk idee dat gipsen beeld (of had ik dat al gezegd) echt goed teken van je liefde voor je zussie. en dat het lastig is, dat blijft gewoon! ik vind het altijd lastig in hoeverre je van een ander kan verwachten dat ze rekening met je houden. Wel natuurlijk dat ze niet gaan pronken als je er bij bent, maar vind het wel lastig hor. hoe dan wel. verdrietig word je er toch wel van denk ik dan. maar goed, knallend en spuitend het nieuwe jaar in (en dat bedoel ik natuurlijk op de meest positieve manier ooit! haha)!!

Fieneke, ze zijn rap in het zkh dat je mannetje ook meteen is aangemeld. Toch lijkt me dat ook wel heel fijn, want dan start je meteen goed. mocht er iets mis zijn, kan je het maar beter weten. En wat goed/lief dat je man ook zijn gevoelens laat merken. Zo'n verschil of je het alleen denkt/weet, of dat hij het zelf ook eens aangeeft. Die mannen hebben het ook niet makkelijk en moeten al die hormonale buien maar verduren terwijl hun eigen wens ook toeneemt en ze machteloos staan toe te kijken. Nou, hoop dat het heel veel goeds gaat brengen! en misschien wel een eigen ei deze ronde? of is dat niet mogelijk?

WS, verdachte symptomen hor.. zeker die blaasontsteking! maar zoals je zelf weet.. het kan altijd alle kanten op! afwachten dus.. hoe lang nog ? ? :)
    huishouden: tja, daar hebben wij niet echt een ritme voor. afwas probeer ik bij te houden, soms wat troepjes. maar echte schoonmaak doen we meer als het echt nit meer kan (niet dat we in een zwijnenstal leven hor ;)). misschien 1 x in de maand grote beurt en wekelijks gewoon dingen bijhouden. verdeling is 50/50, maar komt ook door verdeling werk (ook allebei even veel). ik stoor me wel eerder aan troep overigens :)
    maareh ik vind zoveel uur per dag dus echt veel! hoe schoon kan je huis zijn denk ik dan :O haha
    maar ja, iedereen heeft zo zijn eigen manier! als het maar werkt voor je.

Melanie, INDERDAAD! is het enige wat ik kan zeggen op wat je zegt! jemig, meis het is ook echt niet makkelijk om maar geduld op te blijven brengen. Is er niet een gulden middenweg tussen je arts rustig vertellen hoe je er in staat zonder dat het een vervelende discussie wordt waar dat andere zkh bij betrokken is? soms laten artsen hun menselijke kant zien als je je gevoelens op tafel gooit.
    (als voorbeeld: mijn vaste gyn (man) was altijd heel droog en stug, totdat de 2e echo verkeerd was, toen was het zo'n zachtaardige, empathische man. was heel verrassend en fijn voor ons).
    Nou succes meid, en ook al heb jij het ongetwijfeld ook al vaker gedacht/gezegd over andere jaren.... 2012 moet echt ons jaar worden! daar gaan we gewoon voor. heb je daar zelf ook nog wel een beetje vertrouwen in?? heb soms het idee dat dat helemaal weg is bij je.
    enne, honden :D:D

Claudia, krijg je een HSG? Zoals GM laatst heeft gehad? goed dat er actie wordt genomen zo snel al! en daarna de volgende stap.. nou meis ik hoop van harte dat je het jaar goed mag starten. dat je snel zwanger bent van een plakbeeb!

@hier: alles gaat wel ok. ik ben echt zo hormonaal als de pest en het lijkt wel of de clomid steeds meer en eerder bijwerkingen geeft. krijg ze ook lastig weg, had ik nooit zo'n problemen mee. ik vermoed dat het ook wel wat met psychische weerstand te maken heeft. ik wil die troep niet meer hoeven slikken! maar goed, het is voor dat ene goede doel... als het dan maar bereikt wordt! maar goed, nog 2 rondes en dan ga ik ook de volgende stap krijgen, dus we zullen zien.
    grappig trouwens: mijn man was op zoek naar tips over waar je iets kon kopen en toen kwam hij uit bij dit forum. hij concludeerde dat dat forum toch wel erg handig is :) hihi

Lieve meiden, onwijs veel succes vandaag, met dit oude jaar uit luiden, en het nieuwe jaar officieel in te laten gaan! op naar een roze 2012. En clomid en alcohol gaan samen dus ik zeg: Proost!
    xx

13. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ik ben weer helemaal bij gelezen :)

@fieneke ik vind het toch wel bijzonder om te lezen dat m'n woorden je hebben geraakt..
    Ik hoop dat jullie de 21e echt goed onderzocht gaan worden en dat jullie dan met frisse moed er weer tegenaan kunnen.

@gm gefeliciteerd met de fotoshoot! Ik ben benieuwd naar de foto's. Als je dat dressoir gaat ophalen bij Mel in de buurt sleep 'r dan gewoon even mee naar de gynae :p

@mel ik zou ook gewoon voorzichtig aangeven dat je de hoop begint te verliezen en het emotioneel gewoon zwaar wordt... En dat al dit wachten en maar uit proberen z'n vruchten niet lijkt af te werpen (letterlijk!!:)). Kom op je moet goed voor jezelf opkomen want je verdient het!!

@ws tja het huishouden... ik geloof dat ik me moet aansluiten bij Kara... Daarnaast heb ik er echt een hekel aan dus ik zit er sterk over te denken om een werkster voor 2/3 uurtjes per week aan te nemen :). Het enige wat ik niet erg vind om te doen is de was alleen strijk ik per definitie niet. :D

@kirsss wat fijn van je nieuwe huisje! En dat met zo'n mooi uitzicht. We zitten 'n beetje in hetzelfde schuitje.. wij hebben eergisteren ook te horen gekregen dat de bank akkoord is. We hebben ons eerste huisje (nou ja zeg maar HUIS) gekocht en 9 januari krijgen we de sleutel. Dus dat fijne gevoel wat je hebt dat ken ik! En hopelijk kunnen jullie met het opknappen meteen rekening gaan houden met 'n babykamer ;)

@dushi hoe is het met jou? Alweer helemaal opgeknapt?

@kara ik hoop zo erg voor je dat de clomid nog een keer maar dan goed zijn werk gaat doen bij je! 2012 moet gewoon jullie jaar worden. Net zoals bij de andere meiden.

@wensertje wow 8 jaar wat verschrikkelijk.. Hoe houden jullie het vol?

@hier merk ik dat ik echt 'geobsedeerd' ben zodra ik een dikke buik zie. Ik kijk alleen maar naar die buik en moet mezelf dan echt even toespreken dat ik een andere kant moet uitkijken. Ik vind het zo magisch en denk alleen maar ik wil ook ik wil ook!!

Hoe besloten jullie de eerste keer wanneer je NOD was?? Dus als je nog nooit eerder een eisprong gehad hebt en dus totaal geen benul hebt van hoelang je cyclus is...

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ann, wat leuk van jullie huisje! Gelukkig sowieso een goede start in 2012 :)
    en dankjewel voor je lieve woorden. wat je zei wat fien raakte, had ik ook, het gaf even zoveel moed. en dat is soms hard nodig!
    die obsessie ken ik ook hor. mijn gezicht spreekt boekdelen inmiddels als ik een dikke buik en/of baby zie. gelukkig kan ik bij bekenden wel me goed houden, maar dan thuis..
    denk dat het heel goed is om je bewust van dat soort dingen af te wenden om de prikkels wat te verminderen. is toch beter.

en je NOD.. voor de veiligheid zou ik gewoon 14 dagen aanhouden. Waar kom je dan op uit?

15. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    #2955 Fabace, 31 dec 2011
    Laatst bewerkt: 31 dec 2011
    Kara, blijf er meestal zeer rustig onder. De moment dat ik bloed zie heb ik altijd wel ff een dipje, maar had het erger verwacht toen ik met clomid begon.
    Dacht ook eerst dat het zo iets was zoals Gm laatst had gehad. Maar dacht dat zei alles had gevoeld en dat het zo pijn deed. Het zou onder narcose gebeuren, met een camera. Dadelijk eens terug lezen bij gm wat het bij haar juist was. Zou er een week van kunnen thuis moeten blijven.

*heb even terug gekeken, en als ik het goed gelezen heb :) was het met vloeistof en gewoon wakker bij jou gm. Zal op het zelfde neer komen maar op een andere manier. Als ik jou reactie lees van toen gm, ben ik wel blij dat ik niet wakker ga zijn :$:(.*

Gm, wat een leuk cadeautje voor jou zusje. Lijkt me super.

Fieneke, dank je.

Whitesaber, ik doe het huishouden s’avonds. Terwijl het eten opstaat al een beetje en de rest erna of in het weekend. Heb natuurlijk nog geen kindjes rondlopen dus das dan nog anders.

Hier is het mannetje niet meer zo positief :(, ik moet meestal zeggen van het komt wel goed. Nog niet opgeven, ons lukt het ook nog wel.

Kirsss, hoe schattig van jou kleine meid. En een dikke proficiat met jullie huisje.

Ann, ook leuk voor jullie, dat jullie begin van het jaar in jullie huisje kunnen.

Hoop dat ik niemand vergeten ben.

Voor iedereen een goed eindejaar!!!

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @kirss meissie wat fijn om zulk goed nieuws te horen zo op het laatste moment:D:D

@kara ja gelukkig vind zij het ook heel leuk:D

@ann hahahahaa ja dat zou idd wel een idee zijn ja melanie wanneer gaan we???

Dames ik wens jullie een hele fijne oud en nieuw en een vruchtbaar 2012

Ik spreek jullie in 2012:p:p:p

en dan reageer ik ook wat uitgebreider maar huis zit helemaal vol en ik zit op de com niet zo gezellig voor hun dus
    enne niet teveel zuipee he

17. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @kara dan kom ik uit, zoals ik eerst ook al dacht, op dinsdag de 3e. Ik heb echt nog geen idee of en wanneer ik ga testen. Ik verwacht nl totaal niet dat het nu al raak zou zijn. Ik weet dat het in 1x kan maar toch..
    En die woorden tja.. Ik ben op zich wel goed in mezelf op te peppen. Ben een positief ingesteld persoon en zeg vaak 'alles komt goed'. Zo ben ik er nog steeds van overtuigd dat wij allemaal een wonder op deze wereld mogen zetten.

Allemaal een super knallend oud op nieuw gewenst en tot volgend jaar!!

@jazz jij moet nog even wachten voordat het nieuwe jaar in Curaçao in gaat maar ook voor jou en je kleintje de beste wensen!

Liefs

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirssssss Wat een schattig meisje heb je toch, als je ze ooit is een weekend kwijt wil... ik hou me aanbevolen haha.
    En wat GEWELDIG!! van jullie huisje! 2012 begint mooi! Het gaat jullie jaar worden..!

@kara, geloof me Ik heb er echt alle vertrouwen in dat wij papa en mama gaan worden! Het duurt alleen ontiechelijk lang maar het kindje dat we straks gaan krijgen word daardoor wel dubbel zo speciaal... Onze liefde groeit er alleen maar van dus ja eigenlijk zeur ik soms om niks...! Maar ja die ene wens he.... Maar het gaat zeker goed komen aankomend jaar, en anders het jaar erop maar haha..
    Ach vanavond ga ik in ieder geval de staatsloterij winnen dat is al heel wat...

@gooischemama, ik snap goed wat je bedoeld en ik wil het ook graag zeggen maar ik mag over 2 maanden terug komen dan ga ik het ook nogmaals zeggen.

aan de rest en ook die hier boven, ik wens jullie allemaal een heel goed en gezond en vooral vruchtbaar 2012! Geniet van deze avond en geniet van het nieuwe begin, laat het symbool staan voor al je dromen die je mag laten uitkomen in 2012.

Heel veel liefs en een dikke knuffel!
    Melanie

19. whitesaber

Nog minder dan 3 uur en ik wil jullie ook nog een fijne jaarwisseling wensen
    Geen grappen uithalen met vuurwerk :p

Ik wil dat jullie compleet en gezond op de forum terug komen :D
    Dan het nieuwe jaar
    Tja wat zou ik daarvan zeggen :
    THINK PINK!

20. whitesaber

Gelukkig nieuwjaar dames!

Deel Deze Pagina