Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Gelukkig nieuwjaar lieve dames!

2. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig Nieuwjaar iedereen. En dat het maar flink roze mag worden.... donderdag geweest voor echo. Maar helaas niks
    Hen nu pas 9 jan afspraak om te kijken wat we gaan doen. Lekker krom want dat weten we al het wordt spuiten. Weer een maand verloren. Mag niet eens aan de duphaston pillen.... grrrr
    @ Kirss gefeliciteerd meisje een nieuw huis helemaal super. @ karakter. Klopt ben heel rustig. Ben in goede handen en Meer kan ik niet doen. En veranderd door deze situatie. Want ben altijd heel erg druk gehaast en gestressed javascript. Weet niet hoe het komt. Ben weer op mobiel dus praat morgen iedereen weer bij x

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden!
    jaaa daar was het dan: een nieuw jaar, een jaar waarin we (bijna) zeker weten dat we (hopelijk) allemaal op roze mogen! happy new year!

hoe gaat het bij jullie allemaal?

hoe zit het met jullie voornemens?
    voornemens heb ik elke dag, en voornemen van deze maand is om wat minder prikkels op te zoeken gerelateerd aan zwanger worden. en dat gaat tot nu toe heeel goed haha. gister heb ik een flinke borrel op, en dat was heeeeeeeeeeeeeel lang geleden, maar het was wel even goed geloof ik. Even tegen dat krampachtige gevoel van alles helemaal goed moeten/willen doen in gedronken.

sween, wat balen dat je gewoon een ronde moet overslaan/wachten terwijl je al weet wat er komen gaat :(. kan je daar niet over bellen om te vragen hoe dat zit? ik doe dat soort dingen nooit zo snel, maar misschien kan je wel eerder beginnen daardoor? sterkte meis!

@the rest: liefs!! ik moet van de pc weg (werk van man gaat voor ;)).

4. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @sween wat balen zeg maar ik zou ook gewoon bellen om te vragen of je toch al met duphaston??? Kan starten!

@goede voornemens heb ik eigenlijk niet. Ik ben al gestopt met roken, drink zelden maar nu ik erover nadenk mag ik me misschien wel wat bewuster bezig gaan houden met gezonde voeding.

Mijn trucje gisteren werkte trouwens uitstekend. Ik deed net alsof ik mee dronk vd champagne en als niemand keek dan ging het langzaam de struiken in 😊.

Op 2012!!🎂

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hihi, ik zie het al helemaal voor me Ann hoe je daar dat champagneglas even kantelde als niemand keek :).

6. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Meiden,

Hoe is het met jullie? Weer een beetje bijgekomen van het weekend?
    Valt niet mee om weer vroeg op te staan en te gaan werken.

Ik heb zojuist even ZH gebeld en uitgelegd dat ik het er niet mee eens ben, dat ik pas 9 januari een afspraak heb en dan pas te horen krijg wat de vervolg stappen zijn, terwijl er al is besproken dat we overgaan op spuiten, Puregon of zo iets? Hoorde ik, dus ze hebben overleg gepleegd en nu mag ik a.s. woensdag ochtend al komen en weer gaan starten met Duphaston, ipv half januari… Dus het begint goed! Dus voor iedereen, als je het ergens niet mee eens bent, gewoon aan de bel trekken, ik ben normaal ook niet zo en denk vaak van ja laat maar zitten ze zullen het wel weten, maar het is wel JOUW lichaam! Dus dames, als jullie er ook mee zitten, uit het gewoon!
    Ik ben benieuwd wat er nu komen gaat en wanneer ik weer ongesteld wordt, ga wel over twee weken op wintersport en heb een witte broek, dus hij moet dan wel even wachten haha! maar dat komt wel goed.. Denk eind januari weer ongesteld en dan hoorde ik dat je op dag 2 moet gaan spuiten? En dan wel vaker terug moet komen ivm de echo;s om te kijken of ze goed groeien en als ze tussen tijds niet goed groeien krijg je dan een hogere dosering? Dus het wordt gelukkig wel beter in de gaten gehouden als met clomid, want dan kunnen ze niks zien en is het maar afwachten of er wat is gegroeid, en bij mij dus helaas niks. Nieuw jaar. Nieuwe stap en nieuwe kansen! Dit wordt ons jaar!!

Liefs

7. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemiddag dames,

Welkom in 2012, het jaar van de baby's voor ons allemaal!!!(i hope ;))

Allereerst sorry dat ik zo'n lange tijd niet meer ben geweest. Heb het de afgelopen paar weken erg zwaar gehad. Veel meegemaakt in korte tijd en dan de pest van het zwanger willen worden en het niet worden speelde dan ook lekker mee. En dan weet ik dat wij eigenlijk niet eens mogen klagen. We hebben immers al een lief kindje en we zijn pas een half jaar in het ziekenhuis. Maar jeetje....soms vliegt alles je zo aan!!!

Nu in 2012 starten we echter weer met een goed en vooral vrolijk gevoel. Daarom vraag ik netjes op mijn knieeen...mag ik weer proberen mee te praten met jullie?? hahaha.

@ lijstje...houden we nog steeds een lijstje bij van iedereen wat de status is??

@ samenvatting...mag ik vragen wat de huidige onderwerpen zijn?? haha. Kan namelijk moeilijk 2 maanden terug gaan lezen.:)

@ hier...hier inmiddels op dag 8. Heb de afgelopen dagen clomid 100 moeten slikken. Krijg een vrijdag de eerste FM-meting weer, maar ben bang dat deze dosis weer te hoog is. Maar ja...we will see.

@ all.....op naar ROZE en op naar ROZE BLIJVEN!!!

8. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Lieve dames nog een gelukkig 2012:D:D
    Hebben jullie een beetje genoten van de jaarwisseling??
    Hier iig net als Kara ook gewoon gedronken voor het eerst sinds me maagverkleining hahahaha wow en dat voelde ik goed

Mijn goede voornemens ppfff zwanger worden dus:D
    een vaste baan vinden en uit de uitkering komen
    geheel stoppen met roken gebeurt pas vanaf 25 januarie want dan krijg ik een operatie en dan MOET ik stoppen:p

Donderdag moet ik weer terug komen voor een fmecho dus ben benieuwd deze maand en we hebben samen meer tijd nu want gisteravond kreeg me vriend een telefoontje van ze baas dat hij niet meer terug hoeft te komen:(:( dus die is nu werkloos maar we gaan zo even alles af voor een nieuwe baan ookal is het bij de mac donalds dan heeft die tenminste wat maar tis wel klote:(:(:(

@jsmama balen dat er zoveel is gebeurd bij je:(
    tuurlijk mag je je gewoon weer toevoegen

belangrijkste update's
    we gaan een meeting houden hahahahaa:p:p
    in de efteling met een flinke groepskorting:p

9. boris

boris Lid

29 nov 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Allemaal de allerbeste wensen voor 2012 en hopen dat we allemaal dit jaar mogen verhuizen naar een ander forum onder de titel; 'mijn god ik ben zwanger' ;)

Ik ben inmiddels al weer met derde ronde clomid klaar en zit nu op cd14. Verwacht eind van de week eisprong, dus wordt een gezellig en sportief weekje :D
    Ik heb wel besloten even een maandje zonder ziekenhuis te doen, geen zin in weer een fm-meting. Vorige keer kon ik zo goed zelf voelen dat er iets gaande was, en ik voel het nu ook weer opkomen, krampjes in mn onderbuik, dit keer rechtereierstok. Deze maand neem ik maar een goeie gok. Moet wel toegeven dat ik na een oud&nieuw met heel veel 'nieuwe ouders' me wel aan het denken heeft gezet...pfff wat een gedoe zo'n baby ;) waarom zou ik mezelf dat in godsnaam aan willen doen, hahaha

10. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Lieve meiden,

Alsnog een heel gelukkig gezond en vruchtbaar 2012 voor jullie allemaal!!
    Hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad?

Hier was het heel gezellig ondanks alle ellende van de afgelopen week.
    En we hebben natuurlijk geproost op ons nieuwe huisje en op een heel vruchtbaar 2012 :D vandaag zijn we wezen tekenen, dus het is officieel van ons nu :D.. ( dus ik ben misschien wat meer afwezig vanwege klussen enz..MAAR ik ben niet weg en kom gewoon weer terug :) want jullie zijn natuurlijk niet zomaar van me af ;) )

En hoe is het verder bij jullie??

ik baal wel dat ik nog zo lang moet wachten op me nieuwe ronde maar aan de andere kant zie ik ook wel het positieve er weer van in, ik ga nu een drukke periode in met het nieuwe huisje, dus misschien is het ook wel even goed... ;)

@ann, Spannend meis dus morgen waarschijnlijk een testje wagen??
    ik duim!!

@sween, Super dat je het ZH heb gebeld en nu eerder terecht kan!!
    Zo zie je maar, je moet je niet laten kennen!!
    Ik begin eind van de maand met spuiten ben echt heel erg benieuwd, succes!! En dat het dit jaar gewoon gaat lukken!

op de rest van de meiden reageer ik later!

liefssss

11. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

meiden heb een spoedvraag hoe zit het met de bijwerkingen van de clomid?Want voel mijn onderbuik heel erg,en moet heel vaak plassen ook heb ik een schimmeltje...(was dus geen blaasonteking)
    ben moe en lam
    Maar zou bijwerkingen niet in de periode moeten zijn als je een eisprong krijgt?

12. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    wees blij dak n serieus slaapprobleem heb:D

De bijwerkingen van de clomid kunnen optreden vanaf het moment dat je ze inneemt.
    Het moe zijn kan een van de bijwerkingen zijn ja
    Dat je je onderbuik heel erg voelt is niet ondenkbaar aangezien je eitjes groeien door de clomid

het vaker plassen zou te maken kunnen hebben met de schimmelbacterie

13. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Zo blij dat je nog wakker was !
    Maar joh ik heb de eisprong allang gehad moet nog 6 dagen wachten tot mijn nod...
    En het plassen...Is echt heel dramatisch
    Heb vaker schimmeltjes gehad maar nog nooit veel plassen

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!
    Beste wensen, maar vooral: VEEEEEEEEL ROZE!!!!!

Hoop dat we het hier heel binnenkort alleen nog maar hebben over onze zwangerschap, niet meer over clomid en de andere op-weg-helpers!

Claudia, succes met het onderzoek!
    Hoop dat het je op naar roze zet!!
    En, succes met het opbeuren van je man!
    Knuf meid!

Kirsss, super van je huisje!!!!!
    Zalig!!!
    Blij voor je!
    Druk met verhuizen nu?

Kara meis, hoe gaat het met jou?
    Hoop dat je aan je laatste dosis clomid zit: gewoon op naar roze nu!!
    Hopelijk zijn de bijwerkingen al minder nu....!

Dank je!
    Ben benieuwd naar de 21e, wordt vervolgd....
    Wat je zegt over onze mannen; klopt, al die hormonale buien moeten ze er maar bij nemen en ondertussen blijven zij ook met hun alsmaar groter wordende wens aan de kant staan.
    Ik ben dan ook nog eens zo lief (ahum hum) om vooral geduld voor mij te vragen - weet wel dat hij het ook moeilijk heeft, maar vermits hij er altijd zo stoer over deed......

Voornemens hier: wat gezonder doen en, ook minder prikkels opzoeken qua zwanger worden enzo. Nog eens proberen het allemaal gewoon op ons af te laten komen.....
    Thermometer ligt nog steeds werkloos aan de kant, met wat geluk blijft dat helpen...

Ann, dat mezelf verplichten weg te kijken bij een dikke buik ken ik :).
    Hoop dat snel iedereen in dit topic aan de beurt is!
    Proficiat met jullie huisje!!! Super! Nog heel even dus!
    NOD heb ik gewoon afgewacht (voel standaard mijn eisprong niet). Hopen maar dat het meteen komen zou, om dan te merken dat het elke keer langer ging duren...
    Vermits mijn cyclus zo onregelmatig is, durf ik er zelfs met clomid nooit echt met zekerheid een datum op te zetten....

Dank je meis!
    Die woorden hebben me echt de moed gegeven die ik toen bijna volledig kwijt was. Nu gaan we er weer volop voor!

Enne, super met die champagne!! :)

Sween, blij dat je gebeld hebt!!
    Hopelijk is dat wat je nodig hebt om naar roze te gaan!!
    Ik duim voor je!!!!

Jsmama, leuk je weer te horen!
    Het lijstje ga ik dadelijk over opvissen terug - tenzij na mijn boekwerk me al iemand voor was :).
    Hoe is het met je?
    Succes vrijdag!!

Gooischemama, Efteling moeten we echt gewoon doen! :)
    Dikke knuf meis, wat balen voor je mannetje!!!!!!
    Hoop dat hij snel leuk ander werk heeft!
    Succes!!!

Boris, blij dat je er ook weer bent!
    Alles goed?
    Goed sporten daar he ;)!

Whitesaber, clomid heeft me elke keer andere bijwerkingen bezorgd en, me elke keer doen denken "Dit kan nu toch niet meer?".
    Dat vele plassen is wel raar, inderdaad, zelfs met infectie.
    Laat ons hopen meis, zou zo reuze zijn!
    Ik duim voor je!!!!!!!

Hier ook zonder clomid deze keer last van kwaaltjes.....
    Ga wel sowieso uit van een verloren ronde (pas 21ste ziekenhuis...), dus laat mijn lichaam maar even doen.
    En, kijk uit naar vriendlief, nog dikke week en hij is er weer!!!!! :)

Knuff!!!!

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ZOEKEND NAAR EI, Ronde 4 met Clomid.
    Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD
    Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten
    Kara, 1e kindje: Mega-ei, NOD 26-12
    Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; 21.01 intake ZOL
    Ann85, 1e kindje: NOD 3-1
    Sween4, 1e kindje: 23/12 Opzoek naar ei
    Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 NOD 8 januari
    Boris: nog een week wachten tot??
    JsMama:
    Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni

Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige
    Dushi1980:11 november positieve test

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

Kijk eens wat we hier hebben :) :) :)
    Houden we 'm weer bij?

Liefs!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD
    Kara, 1e kindje: op zoek naar ei; 10-1 fm; voorlopige NOD 28-1
    JsMama:

Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

jaa, daar wassie weer! goed opgeduikeld fieneke! :)

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Sween, goed gedaan! en een goed voorbeeld voor ons allemaal. Ze moeten aan de andere kant vd lijn wel meewerken natuurlijk, maar ik denk dat als je het goed uit kan leggen, er veel menselijk begrip is voor alle situaties (ik denk ook aan GM!). Wat fijn ook dat je nu snel meer kan gaan doen :)

JS, leuk weer van je te horen :D we vroegen het ons natuurlijk al af.. stiekem hoop je dan dat je inmiddels op roze mocht, maar.. je wacht gezellig met ons mee :)

Kirsss, wat goed van je huissie :D officieel nu dus! goed het nieuwe jaar ingeluid
    en fijn dat je kan zeggen dat je even afstand kan nemen en de verhuizing voor laat gaan. wie weet wat er onder tussen gebeurt en de ontspanning voor je lijf is altijd wel goed denk ik.. kan je goed naar de toekomst kijken en goede hoop houden? of vind je het lastig om het gebeurde achter je te laten (van dat laatste heb ik altijd wel lang last).

GM, jemig wat vervelend van je hubbie! hoop dat hij snel iets anders kan vinden!

WS, bijwerkingen clomid kunnen idd wel aanhouden nadat je ze hebt geslikt, maar dit klinkt wel heel heftig! misschien even langs HA gaan? het is te vroeg om te testen toch? want dat gerommel in je buik kan natuurlijk ook vanalles betekenen. je gaat meteen hoop krijgen, maar misschien gewoon een infectie..?? succes!

Ann, en? :)

Fieneke, fijn om te horen dat het wel ok gaat met je en je kan aftellen naar de thuiskomst van je man! die stoere mannen inderdaad :) wat een schatjes zijn het toch he! en door een beetje afstand te nemen (kom nog maar 3 x per dag op het forum en dan alleen hier :O) zie ik ook weer meer in hoe mooi het is dat je samen met je man zo'n wens hebt om een persoon op de wereld te willen zetten. het voelt weer even helemaal zoals in het begin, en dat is best fijn om te voelen :)
    hoop dat januari je goed nieuws gaat brengen!! is er btw een kans dat je zelf een ei krijgt? want je hebt wel een eigen cyclus toch? alleen te lang en daardoor clomid? of zit ik er nu naast? (sorry!)

Boris, hoe is het met jou? in je verhaal klinkt een beetje twijfel, klopt dat? hoe is dat om met die (gezonde) dosis twijfel er toch voor te gaan? en hoe staat je man er tegen over? ik denk dat het wel helemaal goed gaat komen als het eenmaal zo ver zou zijn, maar gun het je ook om er vooral naar uit te kijken als het zover zou zijn! maar misschien is dat mijn interpretatie van wat je schreef hor. vind het iig wel eerlijk van je, niet alle wannabe-moeders kwijlen bij elke baby die ze zien ;)

Claudia, wat fijn dat je wel koel kan blijven onder alle omstandigheden. ik hoop dat komende ronde je veel geluk gaat brengen :)

@de rest: hoe is het met jullie dames? Diaantje, deze week weer naar het zkh?
    Mel, merk jij al iets??

Jazz, :cool:

En hoe is het met de zwangere hier! Jullie moeten af en toe wel wat babydust blijven strooien hier ;)

@hier: weinig bijzonders, volgende week fm, vanaf komend weekend weer gaan klussen, heb er wel weer zin in!

18. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Js mama, wat jammer dat je het zo zwaar hebt gehad. Klets maar weer gezellig mee.

Zal ook even het lijstje bijwerken.

Kirsss:
    Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD
    Claudia, 1e kindje: ongesteld 29/12 – 12/01 onderzoek
    JsMama:
    Wendy26, 1e kindje:
    20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige
    Dushi1980:
    11 november positieve test

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Kirsss: even rust tot eind januari
    JsMama:

Ik heb hem maar even op rust gezet :) eind januari ga ik er weer tegenaan!! :)

20. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsss: even rust tot eind januari

Sween4, 1e kindje: 04/1 afspraak GYN inzake Puregon,
    JsMama:

Deel Deze Pagina