Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boris

boris Lid

29 nov 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD ZOEKEND NAAR EI, Ronde 4 met Clomid.
    Kirsss: even rust tot eind januari

Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten
    Kara, 1e kindje: op zoek naar ei; 10-1 fm; voorlopige NOD 28-1
    Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; 21.01 intake ZOL
    Ann85, 1e kindje: NOD 3-1
    Sween4, 1e kindje: 04/1 afspraak GYN inzake Puregon,
    Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 NOD 8 januari
    Boris: clomid ronde 3 (100mg), verwacht deze week eisprong
    JsMama:
    Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni

Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige
    Dushi1980:11 november positieve test

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

2. boris

boris Lid

29 nov 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Kara,
    dank je voor je reactie op mijn twijfel. Je hebt het inderdaad goed geinterpreteerd. Ik twijfel heel hard en mn man zo niet nog harder (werkt natuurlijk ook niet mee). Twijfel zal ook vast blijven bestaan tot er iets gebeurd; zij het bevruchting, zij het besluit er echt mee te stoppen..
    Misschien heel egoistisch, maar ik ben vooral blij dat mn lichaam weer een beetje normaal werkt (met behulp van dan). Voel me weer een echte vrouw haha. Maar het kan ook heel goed een onbewust verdedigingsmechanisme zijn hoor. Als het ons niet gegeven is, is het misschien makkelijker om te zeggen dat ik er toch nooit echt van overtuigd was? kweet het niet..

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD WACHTBANKJE, Ronde 4 met Clomid.

JsMama:

Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 2-12+9-12: echo !!!Hartje klopt, alles goed!!! 19-12: intake verloskundige

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

Zo lijstje ook weer aangepast, hier gaat het eigenlijk wel goed.. Dit keer is helemaal nergens last van, zelfs geen gespannen borsten. Ook wel is lekker op het wachtbankje zitten en niks hebben. Lekker afwachten dus.

Liefs Melanie

4. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey,

Fijn dat het lijstje weer helemaal bijgewerkt wordt!
    Is toch makkelijker volgen zo.

Kara, idem hier; eer ik soms iets los laat.... Trek me vaak dingen ook veel te persoonlijk aan, maar dat laatste gaan we proberen laten.
    Jij goed klussen daar! ;)
    En, mijn vingers hier draaien weer overuren...!

Fijn dat je weer het gevoel hebt zoals in het begin. Bij mij komt dat af en toe opzetten; leuk!

De dokter zei me heel in het begin dat ik, omdat ik menstrueerde, een eisprong had. Maar, dat zei ze vooral om me wat op te beuren. Want, in de regel is dat wel zo, maar het kan ook dat uiteindelijk je baarmoeder allerlei afstoot en je daardoor een bloeding krijgt. Dat zou dus ook de reden kunnen zijn.
    Ben pas echt beginnen temperaturen vanaf clomid - stijgende temperatuur volgend kan ik er wel van uitgaan dat ik een eisprong kreeg. Als ik dat ook zonder clomid doe, weet ik niet (dat heb je dan als je de thermometer vakantie geeft...). Ik hoop in ieder geval van wel!
    Clomid heb ik in ieder geval inderdaad enkel gekregen om mijn cyclus regelmatig te krijgen.
    Enne, GEEN sorry!!

Boris, dikke dikke knuffel!!!!
    Dat verdedigingsmechanisme is normaal. Maar meis, ook jullie verdienen zo een klein wondertje!
    Ze kunnen zoveel tegenwoordig en, zoals Ann zo mooi schreef, je bent nog niet opgegeven!
    Hoe zenuwslopend en verdrietig makend ook, blijf alsjeblieft nog even volhouden!
    Ik stuur je een hele portie moed en vertrouwen mee; en, ik weet zeker dat de zwangeren onder ons je een hele portie babydust sturen!

Mel, ik hoop ik hoop ik hoop ik hoop .....!!

Goh, wilde even kort reageren en heb toch weer een boek geschreven....
    't Is sterker dan mezelf denk ik :).

Liefs en, knuf!

5. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @mel over 2 dagen je NOD. Wanneer ga jij testen??

@jsmama tuurlijk mag je hier weer gezellig mee kletsen! Enne ik had je al vh lijstje gehaald bij de laatste opschoon beurt maar je staat er gewoon weer tussen hoor :)

@hier niet getest vanmorgen maar als ik heel eerlijk ben verwacht ik gewoon ieder moment m'n menstruatie. Ik ben ook zwaar (ahum) aan het overwegen of ik naar kruidvat rij of niet. Heb nl geen testen meer thuis liggen. En stel.. ik zou ze vandaag nog halen kan ik dan toch het beste tot morgen ochtend wachten of is vanmiddag/vanavond dan ook prima?

6. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik wil ook leren hoe ik een boekwerk kan maken
    Vergeet bijna direct wie wat getypt heeft...

@fieneke Maar wat je gyn zei over eisprong hebben als je ongi's krijgt,is NIET waar

@jsmama aangenaam :D

@Kara ja het is te vroeg om te testen,al heb ik gistermiddag wel getest LOL Maar omowit
    Morgen krijg ik ook nog 3 gratis testen zal de link even hier neer zetten
    Forum :: gratis zwangerschap testen.
    Gimena heeft die forum en zij pendelt dus meiden als jullie willen vraag het haar dan je krijgt heel snel antwoord
    Ow en het enige wat je hoeft te betalen is 1,99

7. whitesaber

@ann als je er maar minstens 3 a 4 uur wacht met plassen,dan zou je plas geconcenteerd genoeg zijn
    Ow en niet veel drinken :p

8. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    ann, duim voor positief nieuws. Hebben hier dringend wat roze nodig.

Heb al twee nachten en vandaag al heel de dag enorme pijn/krampen in mijn onderbuik. Zou bijna denken dat mijn regels er aan komen maar deze zijn bijna gedaan, vind vreemd. Hopelijk gaat het snel over want lig er echt s'nachts wakker van.

9. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.. Ten eerste wil ik iedereen n heel gelukkig en goed nieuwjaar wensen!!
    jeetje wat n verhalen om weer allemaal terug te lezen.. Ben er nu eventjes niet geweest, en kijk hier zn boekwerken... hihi
    Heb nog niet alles terug gelezen, maar zie aan de lijstjes dat er niet nog meer rose bij is gekomen... Nou dames 2012 moet toch wel echt ons jaar worden!! Iedereen op rose!!!
    Wij zijn met nieuwjaar lekker n paar dagen naar Antwerpen geweest met zn tweetjes. Mooi Nieuwjaar ontvlucht haha. Is n leuk stadje!! Maar van al dat rond slenteren in de stad was ik op een gegeven moment toch wel echt moe!! Maar we hebben lekker rustig aan gedaan, en flink uitgerust.. Ff er tussenuit doet altijd wel goed!!
    Verder gaat alles heel goed!! Heb gelukkig nergens geen last van! Vrijdag hebben we de eerste 'echte' echo!!

Ik zie bij jou Ann dat je spannende dagen in gaat.. Ik hoop voor je dat je een deze dagen n mooie positieve test in handen hebt meid!! Duim voor je!
    Als ik jou was zou ik morgenvroeg weer n testje doen. In ochtendurine zit anders de meeste hcg!

@De rest van de dames: Hele dikke knuffel!!!!

10. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL

JsMama:

Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 6-1: 11/12 weken echo

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ann, spannend!!!
    Ik zou ook tot morgenvroeg wachten; bij Jazz was de test die ze in de namiddag of avond uitvoerde duidelijker, maar ik hoor voor de rest altijd de aanrader over ochtendurine.
    Goh meis, laat ons hopen!!!!!
    Hier wordt geduimd!

Whitesaber, dank je voor de tip!
    Zie jammer genoeg berichtje ivm het pendelen te laat.... Heb nood aan nieuwe vrees ik ;)
    Yep, dat van de gyn klopte niet erg, maar gaf me toen wel moed. Nu doet het het tegenovergestelde.....

Een boekwerk: ik zet doorgaans een 2e tabblad open en lees zo alles nog eens.
    Schrijf ze ook wel eens zo uit wat ik me herinner wat ik gelezen heb, maar dan vergeet ik altijd wel iets....

Claudia, klinkt niet leuk.... Nog even aanzien, maar toch als het blijft duren misschien even voor contact opnemen met gyn?

Wendy, leuk je weer te horen!!
    Ook voor jou beste wensen!!
    Antwerpen is inderdaad een hele mooie stad. Wel druk altijd....
    Vrijdag echo, spannend!!
    Hoe gaat het nu met je? Beter?

Knuf!

12. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hoi
    ik ben gisteren begonnen met clomid.
    heb er verder geen klachten of zo van.
    gelukkig:).
    moet vrijdag naar de gyn om te kijken of ze al iets kunnen zien... ben benieuwd..:cool:
    groetjes nance

13. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen!

Deze meid is nog niet goed wakker; denk dat ik alles wat ik kon vergeten, ben vergeten.
    En, toen vanochtend mijn collega speciaal voor mij de deur openhield, met ik nog eens gebadged om de deur open te krijgen........
    (heb wel een excuus; maar 3 uur geslapen vannacht. Had vriendlief niet gehoord en, was doodongerust uiteindelijk - onterecht natuurlijk....)

Claudia, al beter met je buik?

Nance, welkom!
    Je eerste ronde met clomid?
    Succes!

Ik ga verder proberen wakker worden,
    :)
    Liefs!!

14. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ann, sorry, zie je.... Ik ga straks op tijd slapen!!

En en en en en en en en?
    Ik hoop zo op roze!!!!

Knuf

15. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Wendy, voor jou ook een gelukkig nieuwjaar.

Fieneke, het lichaam is echt iets vreemds, gisteren namiddag kon ik van de pijn gewoon niet goed rechtzitten en s'avonds ineens heel veel bloed, denk wel 3 keer zoveel als normaal. Het bleef er gewoon uit lopen. Heb nu nog wel wat krampen maar wel al beter als gisteren. En nog steeds bloed. Ben nu dus gewoon opnieuw ongesteld en dan nog eens goed ook :(. Snap er niks van.

Nance, welkom. Is dit jou eerste ronde? Veel succes vrijdag.

Ann, en?

16. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Claudia, 1e kindje: ongesteld 29/12 – 12/01 onderzoek
    JsMama:
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 6-1: 11/12 weken echo

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goede morgen, hoewel 'goede'? dat valt nog maar te bezien.
    in elk geval een vergeetachtige morgen ;)
    fijn dat de zorgen voor niets waren Fieneke! succes met wakker worden :)

claudia, wat vreemd en vooral ook wat vervelend. opnieuw ongesteld... is dat iets wat je voorheen ook hebt gehad in je cyclus? of is het op deze manier nieuw voor je? hoop dat de pijn draagbaar is! knuffel, want ook al kan je er wel relaxed onder blijven, kan ik me voorstellen dat je hier wel even flink van schrikt, en gewoon onder te lijden hebt :(

ws, al nieuws?
    ann, al nieuws?

we roepen het al wel een tijdje, maar dat roze is al 1,5 maand niet gekomen hier.. hmm, nu mag het toch wel echt gebeuren hor. kom op meiden!

nancy, welkom! vertel eens wat meer over jezelf, ben wel benieuwd! gaan jullie voor eerste kindje? en welke weg heb je afgelegd voordat je in het zkh kwam?

Boris, fijn dat je zo eerlijk kan zijn erover en dat ook kan uitspreken. lijkt me wel een hele lastige situatie als je man serieuze twijfel heeft. je trekt elkaar daarin toch mee. toch denk ik ook dat je niet voor niets bezig bent. en misschien is het idd wel een mooi idee dat het lot (of je ei..) bepaalt of het wel of niet komt. ik vind het wel knap dat je wel medicijnen slikt trouwens. als ik last heb van alle bijwerkingen, weer naar zkh moet, is die sterke wens het enige waarvoor ik het kan blijven volhouden! heb je eigenlijk ook momenten (gehad) waarop je 100% achter de wens stond?
    ik besef me dat ik een hoop vragen stel. je hoeft het natuurlijk niet allemaal te beantwoorden, maar ik waardeer je eerlijkheid erin gewoon wel en voel met je mee.

@de rest: liefs! ik moet nu aan de slag (ben op werk), eerste klant staat te wachten.

ik kom later zeker spieken om te kijken of er al goed nieuws te melden valt :D
    xx

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hey girls,

Heb sinds gisteravond echt flinke krampen, dus ik had verwacht inmiddels wel ongi te worden. Want meestal krijg ik pas 30 min voor ik ongi word krampen.
    Nu net wakker geworden en nog steeds krampen, rechtsonder zitten ze..
    Nja het is nu gewoon een kwestie van afwachten. Maar ik verwacht wel dat het niet gelukt is deze ronde.

Hoe is het met de rest van jullie?

Liefs Melanie

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @an, bij jou al iets bekend meid?

20. whitesaber

Potverdorie dit word dus een rode dag...

@claudia heb je deze ronde dan wel of niet Clomid of dergelijke gebruikt?
    Want voor clomid had ik 15x per maand een bloeding

@hier ik ga zo de gyn bellen want als ik altijd zulke bijwerkingen krijg wil ik dit niet meer...zelfs een schimmeltje komt door clomid!!WTH

Deel Deze Pagina