Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @ws Het is wel lastig dat je zoveel rottigheid krijgt nu, maar een schimmeltje kun je overal van krijgen, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat iemand dat van clomid heeft gekregen dus ja laat dat aub even goed nakijken meid. Want idd clomid is rotzooi maar wel rotzooi die ons kan helpen verder te komen in onze kinderwens.

Liefs Melanie

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Woohoo!
    Heb alle bijwerkingen verteld en die vrouw aan de tel zei dat het 100% zeker was dat ik dan moet gaan spuiten!
    Al hou ik niet van naalden ga waarschijnlijk thuiszorg vragen of ze dat bij me kunnen doen maar toch :D

3. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@mel ik had namelijk nooit bijwerkingen,en die vrouw vertelde dat dit vaker voorkomt dat je na verloop van tijd heftigere bijwerkingen krijgt
    En qua schimmeltje de zuurgraad word veranderd met clomid ofzo en daardoor kan het zelfs dat sperma afgemaakt word voor het bij het eitje is

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ow nou fijn dan.. haha Was mij niet bekend. Ik hoop voor je dat het spuiten snel het juiste resultaat mag hebben.

Liefs Melanie

5. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden
    Hier alles rustig aan, Ben flink inkopen aan het doen voor me nieuwe huisje :D Ben er zo blij mee!! Alleen wat een stress met alles zeg, verhuizingen doorgeven aan alle bedrijven, dus alles afbellen..Regelen dat we wel gelijk internet hebben in het nieuwe huis anders moet ik jullie te lang missen!...pfff daar heb ik me flink in vergist :p maar verder gaat alles goed!! En hoe is het het hier meiden?

@ANN, EN EN EN ik DUIM :D

@Mel, Klinkt goed wijffie!! Als je normaal flink ongi gaat worden na heftige krampen, en nu is er nog niks dan geeft dat wel hoop!!!
    Morgen je NOD..Wacht je weer af of ga je testen??
    Ik duim voor je lieverd!!

@Ws, Het gaat dalijk nog een spuit cluppie worden :D

Ik spreek jullie later meiden!!
    moet veel regelen!!
    Liefssss

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirss ALSSSS ik al ga testen zal het pas op zijn vroegst vrijdag/zaterdag zijn. Maar ik probeer natuurlijk gewoon weer af te wachten.

Wat gaat de stijl van je nieuwe huisje worden?

Liefs Melanie

7. Charis87

Charis87 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier ook een ''clomiddame''
    Ben 2 weken geleden begonnen met provera, een heeeel heftige ongestedheid achter de rug en inmiddels gister m'n laatste clomid gehad! Vrijdag naar de gyn om te kijken of het z'n werk heeft gedaan.

Lees al een tijdje met jullie mee, maar nu toch maar geregistreerd :)

Hopelijk wordt 2012 ons jaar!

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mir, welkom! ik hoop voor je dat de bijwerkingen wegblijven je snel resultaat mag hebben. Heb je misschien ook wat meer info over je eigen verhaal?

Liefs Melanie

9. Charis87

Charis87 Niet meer actief

Thx!!

Zal even vertellen hoe 't begon ;).

In september 2010 ben ik gestopt met de pil. Omdat ik vroeger voordat ik met de pil begon ik ook al onregelmatig ongesteld was, vond ik het niet zo gek dat ik niet snel ongesteld werd. Maar in mei 2011 vond ik dat ik lang genoeg had gewacht en ben toen naar de HA gegaan. Daar een kuur gekregen om de ongesteldheid op te wekken en daarna zou het weer normaal moeten zijn. 1x ongesteld geweest, daarna niet meer. Toen doorverwezen naar de gyn! Hier werd PCOS vastgesteld.
    Besloten om nog even met de behandeling te wachten, m'n vriend moest even aan het idee wennen. Totdat ik in Oktober ongesteld werd en in november, precies 28 dagen later, weer! De ongesteldheid was zo heftig, 3 weken lang, dat ik maar weer de gynacoloog gebeld heb. Het beste was om meteen te beginnen met provera en daarna clomid, dus hebben we besloten er helemaal voor te gaan. Na m'n kuur provera werd ik op dag 3.weer heel heftig ongesteld een dag of 4, en nu ben ik nog een klein beetje ongesteld. Ben benieuwd hoe de clomid op me reageert, maar we gaan het vrijdag meemaken!

10. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel, straks meer,

Claudia, heb je gyn al gebeld?
    Is toch niet normaal?!
    Zeker niet met die felle pijn erbij......
    Hoop zo enorm voor je dat ze je volgende week met die onderzoeken eindelijk deftig op weg zetten naar roze!!!

Mel, ik duim toch hoor!
    We hebben hier zoooo nood aan roze en, 't is jou zeer gegund, dus...!

Kara, dank je!
    Heb gelukkig mijn badge wel bij; kan ik vanmiddag toch eten :). Anders zat ik helemaal zonder......... :)
    Ongerustheid van gisteren was inderdaad gelukkig ongerond, maar is ondertussen weer aan het groeien. Weet ergens wel dat hij heus ok is, maar er loopt zoveel mis laatste tijd bij hun en... Dr zijn natuurlijk wel serieuze risico's aan zn job verbonden. Wil hem volgende week echt wel helemaal ok terug...
    Zal wel, heb gewoon dat kleine meisje in me zitten dat wel al goed wakker is en me altijd helemaal opdraait....
    Dank je meis!
    Hoe is 't met jou?

Whitesaber, en toch blijf ik duimen, nah!
    Yep, clomid is rommel, maar, zoals Mel zegt, rommel die ons hopelijk naar roze helpt.
    Knuffel! Hoop dat jij ook snel naar roze kan!
    Hoe is 't met hubbie?

Mir, succes!!
    Hopelijk goed nieuws vrijdag!
    Hier net als Mel benieuwd naar je verhaal.

Dat even snel werd toch een boekje.... ;)

Knuf!!

11. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirsss, succes met de verhuis!
    En, dat internet moet inderdaad! We kunnen je niet erg bijster lang missen...........
    ;)

Liefs!

12. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de test is positief!! Ik ben zwanger!!?? Ik kan het alleen niet geloven....

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    ANNNNNNNNNNNNNN!!! gefeliciteerd meid!!
    wat geweldig! Geniet er van meid!

Heel veel liefs Melanie

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa!!!!!
    Ann :D:D:D:D:D:D:D:D
    Gefeliciteerd! wat fántastisch nieuws!
    issie mooi die streep ??? zien zien zien!
    Succes met het wennen aan dit mooie idee :D

(en eindelijk weer ROZE!)

15. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ann.. gefeliciteerd meis!1 helemaal super, nu Melanie die jouw gaat volgen van de week!!!
    !@ Kirsss, leuk hoor nieuwe dingen inkopen voor je huisje! nog wel in Hellevoet?

Hjier alles goed, net terug van Zh, heb allemaal spulletjes en uitleg gekregen over het spuiten, vandaag maar ff alles bestellen bij de apotheek en dan volgende week of zo starten met Duphaston1 moet ff wachten omdat we opv akantie gaan, niet zo fijn om die spullen allemaal mee te nemen en moet ook nog eens allemaal in de koelkast.. dus mijn nieuwe ronde zie ik met roze kleur tegemoet!

Kirss, jij begint eind van de maand ook met spuiten? had je mijn PB nog gelezen?

Nou meiden succes en werkse vandaag!

16. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ja het eerste wat ik zo ongeveer deed haha was een foto ervan maken. Alleen weet ik niet hoe ik die hier op krijg!??

Ik heb meteen ook zkh gebeld en ik mag 16 januari al langskomen. Ohh zoo blij!!

@mel jij gaat me hopelijk morgen gewoon achterna! Ik dacht bij mij ook echt gewoon dat de ongi eraan kwam... voelde het zelfs lopen dacht ik :)

17. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    super an, dat die clomid bij jou wel wilt helpen!!!

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @ann Ik hoop het echt.. Tot nu toe nog steeds wel wat krampen, maar ja ik wacht lekker af.. Vorige 3 rondes netjes op tijd ongi dus ja ik moet wel wachten. Maar meid wat ben ik blij voor je!! echt een heerlijk begin van 2012!

Liefs Mel

19. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Kara, had voorheen ook wel eens tussendoor een bloeding maar was dan elke keer een paar drupjes of wat roze bij de afscheiding. Dit is nieuw en zeker die pijn.

Ws, heb deze ronde geen clomid gehad. Dus gewoon een eigen cyclus zonder iets.

Mir, welkom hier.

Fieneke, heb gyn niet meer kunnen bereiken en hij is er pas vrijdag weer. Ga het toch even bijhouden en het hem toch even vragen de 12de.

Ann, whaaah. Super, eindelijk weer wat roze. Geniet er van en hopelijk volgen er ineens een paar.

20. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ann, SUPER!!!!
    Eindelijk weer roze hier!!
    Geniet ervan!!

Mel, hoop echt dat je morgen kan aansluiten!!

Claudia, jammer dat je gyn ten vroegste vrijdag weer kan bereiken...
    Hoop dat je je snel wat beter voelt.
    En, dat je er wat duidelijkheid in krijgt!

Liefs!

Deel Deze Pagina