Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vergeetachtigheid zit er nog steeds een beetje....

Sween, ik ben blij te lezen dat je zo positief overkomt!
    Geniet van jullie vakantie en, dan in rechte lijn naar roze!

Knuf

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @whitesaber... Ik ben bang dat ik je de hand mag schudden. Ik heb denk ik ook een schimmeltje daar onder.. had er 6 maanden geleden ook al een. Kreeg toen zo'n bruis eitje om het te verhelpen. Ga zo de HA bellen en hoop dat het mee valt. Wat zeiden ze bij jou?

Liefs Mel

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    .

ja ik heb er alle vertrouwen in haha, ik ben ook postief, terwijl ik dat normaal nooit zo ben laat het gewoon over mijn heen komen dan komt het goed succes ook bij jou!!

4. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@ann Woohoo!!
    Gefeli!!!
    Wat een mooi begin van het jaar!

@mel Ja he?Joh dus wel die stomme clomid!
    Ik heb ook van die balletjes 3 stuks en na 3 dagen ben ik ervan af

@mir Welkom meid!Gezellig!

Heb het net met onze buren gehad over zwanger worden
    Mijn buurvrouw heeft een zoontje van 1 en ze geeft nog bv
    Heb even uitgelegd dat dat ook kan betekenen dat ze niet zwanger raken
    Ze komen uit de congo en ze zijn echt super mensen!
    Hun zoontje heeft lekkere grote bruine ogen en een kroes koppie
    HEERLIJK!

5. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hey
    ja was een heel kort berichtje..:p hahaa
    zal een wat uitgebreider berichtje schrijven:p haha.
    nou ik ben dus nance en ben 22 jaar.
    woon in roermond samen met mijn vriend.
    we willen heel graag een kindje, maar doordat ik heel onregelmatig ongesteld ben en soms dus ook heel lang niet lukt dit niet op de 'gewone' manier.
    we gaan dus ook voor ons eerste kindje.
    ik moet vrijdag even bij de gyn navragen of ze al weten wat en of ik iets heb, want ik en een vriendin van mij (die zelf pco heeft ) denken dat het heel goed zou kunnen dat ik dat heb.

ik ben dus begonnen met provera en pas na ruim 2 weken ongesteld geworden.
    had donderdags gebeld naar de gyn en hun zeiden dat als ik maandag niet ongesteld was dat ik dan maar moest bellen, majah gelukkig was ik zaterdag ongesteld geworden!!
    ben nu voor de 3de dag bezig met clomid.
    was gisteren zo dom om hardop te zeggen dat ik geen bijwerkingen had... dus sinds vandaag heb ik die dus wel:p.
    merk dat als iets niet gaat zoals ik wil dat ik echt een kort lontje heb.. heb ik normaal niet.
    heb vandaag ook een paar opvliegers gehad en ben vandaag ook echt heel erg moe.
    eigen schuld:p haha.
    ik moet nu vrijdag dus weer naar de gyn om te kijken of ze iets zien..
    ben benieuwd.
    ik hoop het echt wel..
    heb ook gemerkt dat als je er zelf mee bezig bent dat je ineens overal baby's ziet en zwangere vrouwen.
    is af en toe best moeilijk.
    ik vind het zo wel fijn dat ik het een beetje van me af kan schrijven, lucht wel op:).
    nou dat was denk ik wel weer even genoeg:p haha
    als iemand vragen heeft of zo stel ze maar gewoon he!!:D
    doei doei

6. whitesaber

@nance Welkom bij ons kakel-clubje !
    Het is ook niet leuk al die zwangere en soms niet zwangere buiken ;)
    Ik heb namelijk een bijna blunder gehad een week geleden...
    Een forse vrouw stond bij de bushalte en automatisch kijk je naar de buik als je zwanger wilt worden :)
    Wou haar bijna vragen "Hoever bent u nu?7 maand?"
    Toen dacht ik ineens aan die reclame van ook een forse vrouw die nageroepen werd door iemand "Hey wat een mooie buik,hoever ben je heen?" en was niet zwanger...
    Dat wou ik die vrouw niet aandoen hahaha
    :$ Omg al zouden mensen mij wel kunnen naroepen of IK zwanger ben
    Een jumbo pens!LOL

7. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ann::: JAH!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Helemaal geweldig!!!
    Ben benieuwd naar de foto!! moet je trouwens hieronder bij de rose button 'meer opties' doen, en dan bijlage toevoegen....
    Op naar nog meer rose!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whitesaber, knappe foto!!!!
    Die buik, heb ook al paar keer net op tijd op mijn tong gebeten.
    En, aan mij kunnen ze het tegenwoordig ook beginnen vragen. Mijn buik sinds die clomid.... En, dat pak koeken van zonet heeft niet geholpen eraan vermoed ik :)

Mel, beterschap!
    En, op naar roze jij!

Sween, lijkt me de juiste ingesteldheid!
    Hoe doe je dat? Wou dat dat me wat vaker lukte.
    In ieder geval, hoop dat je nu heel snel naar roze kan!!

Nance, welkom!
    Hoop voor je dat ze gauw vinden wat de oorzaak is van je onregelmatige cyclussen en dat ze je zo op de snelweg naar roze zetten!
    Als dok mij primolut voorschrijft, duurt het ook altijd een tijdje voor die doet wat moet. Blijkbaar word je met die in de 10 dagen dat je het nemen moet ongesteld, of in de 10 dagen die erop volgen. Kan dus bijna 3 weken duren, veeeeeeel te lang!
    Succes!

Gooischemama, tijd dat je nog eens een pc bemachtigt: je bent het roze aan het missen........ ;)

Liefs!

9. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @ whitesaber: haha ja zou inderdaad lullig zijn ja:p haha
    maar heb ik ook wel vaker bij sommige mensen.
    ik heb zelf ook best wel een buikje:p
    ik zei al tegen mijn vriend, als ik een keer zwanger ben kan ik meteen al een buikband om doen, dan lijkt het volgens mij alsof ik al een paar maanden zwanger ben:p.
    ga vanaf maart als het goed is naar de sportschool..
    ga ik proberen er wat kilo's vanaf te krijgen.
    ben nu ook al bezig met op mijn eten aan het letten en zo.
    gaat op zich best wel goed volgens mij, heb me alleen nog niet gewogen.. wacht ik nog even mee haha.
    ben jij al lang bezig?

@fieneke: ja had echt toen het zo lang duurde iets van zal je net zien, werken ze bij niet..
    majah gelukkig nu alles goed:D.
    ben echt wel benieuwd naar vrijdag..
    maar denk niet dat ze dan al genoeg zien, want dat is pas mijn 7de dag.
    mijn 8ste en 9de dag viel namelijk op zaterdag en zondag:p.
    dus ga er vanuit dat ik volgende week nog een keertje moet.

10. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nance, dacht de eerste keer toen ik primolut moest nemen ook dat het bij mij niet ging werken. Maar ja hoor, dag 18 waren ze eindelijk daar... Wachten kan zo enorm lang duren he....!
    Jammer dat het weekend er zo dom tussenvalt, maar, vermoed dat ze heus al wel iets kunnen zien. Als het klopt wat ik gehoord heb over clomid, heb je tussen dag 5en dag 9 na de laatste dag dat je clomid nam, je eisprong.
    Er wordt geduimd voor je!

Knuf!

Enne, niet vergeten jezelf op ons lijstje bij te schrijven!

11. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Hier is die dan!!

12. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD WACHTBANKJE, Ronde 4 met Clomid.
    Kirsss: even rust tot eind januari
    Claudia, 1e kindje: ongesteld 29/12 – 12/01 onderzoek
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten
    Kara, 1e kindje: op zoek naar ei; 10-1 fm; voorlopige NOD 28-1
    Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; 21.01 intake ZOL
    Ann85, 1e kindje: NOD 3-1
    Sween4, 1e kindje: 04/1 afspraak GYN inzake Puregon,
    Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 NOD 8 januari
    Boris: clomid ronde 3 (100mg), verwacht deze week eisprong
    JsMama: op zoek naar ei; 6-1 fm
    Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni
    Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 6-1: 11/12 weken echo
    Dushi1980:11 november positieve test

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken[/QUOTE]

13. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje dames, wat gaan jullie weer snel!! Heb weer zo'n half uur kunnen teruglezen bij jullie, haha. Wel leuk om zo'n kletsgroep te hebben. Is voor mij wel eg lastig, want kan niet altijd veel tijd vrijmaken waardoor ik hier niet altijd dagelijks ben.

Maar meiden...die tip van een twee tabblad openzetten is wel makkelijk. Nu geprobeert en kan toch op wat meer dingen reageren als normaal

@kirss...ect super van je nieuwe huisje!! Wanneer denk je erin te gaan??

@boris...he meid toch. het lijkt me echt vreselijk om in de twijfel te zitten. denk er goed over na en als je wel een kleintje wilt...geef dan niet op!! hou nog even vol!! Ze kunnen tegenwoordig zoveel voor je doen, echt...hou vol!!

@nance89 en mir1987...welkom dames.

@sween4...succes met het spuiten en ik hoop echt voor je dat het deze maand gewoon roze gaat worden voor jullie

@Ann85...GEFELICITEERD!!!!!! Het is inderdaad overduidelijk dat je zwanger bent!!

@hier...hier gaat alles rustig. Zijn thuis de laatste slaapkamer aan het opknappen. Hier zal straks J gaan slapen als er een babytje bij mag komen. Door het klussen aan de kamer kijg ik er wel steeds meer zin in om weer zwanger te worden, maar wordt het daardoor ook wel eens ff rot omdat het niet echt wil lukken. Gelukkig weet ik dat ik wel zwanger kan worden, dus houden we gewoon lekker de moed erin. Moet een vrijdag voor een echo en ben wel erg benieuwd eerlijk gezegd. Met de clomid 50 groeide het namelijk wel, maar had ik geen goede eisprong. Ben nu bang dat de clomid 100 te zwaar is geweest en dat ik nu veel te veel groeiende eites zal krijgen. Weet dat ik gewoon moet afwachten, maar jeetje...soms is dat toch best lastig!!

@vraagje...misschien erg stom om te vragen aan jullie hoor, maar merk dat ik er steeds meer mee ga zitten. Hoop dat ik ook deze ei bij jullie kwijt kan qua onderwerp.
    Vinden jullie het soms ook zo lastig om er elke keer weer voor te gaan?? ik bedoel...weet dat het er niet ingevlogen kan worden, maar wat zou ik dat toch soms graag willen. Gewoon zwanger kunnen worden zonder 'het hele gedoe' zegmaar. Heb een hele erge lieve schat hoor, maar in bed is het wat lastig zegmaar. Hij moet heel veel hulp krijgen wil hij 'tot hoogtepunt' kunnen komen. Merk dat dat mij gaat opbreken, dus hoop stiekem dat het nu toch eens raak mag zijn. Het is nu ook wel op een ontspannende manier hoor, maar dan is tenminste de druk van 'zwanger moeten maken' eraf.
    pfffffff...lucht toch stiekem best op om het gewoon eens te zeggen. sorry als het niet helemaal ontopic is, maar ja....

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @whitesaber, wij hebben zoiets ook al eens meegemaakt haha, gelukkig kon die mevrouw er wel om lachen. Heb jij ook zo'n jeuk en cremerige afscheiding nu met die schimmel? Ze hadden mij nog het verkeerde medicijn gegeven ook. Gelukkig vroeg ik het bij de apotheek nog maar een keer voor de zekerheid of het geen kwaad kon als ik nu zwanger zou zijn of voor onze kinderwens. Nou bleek dus dat ze me de verkeerde medicatie hadden gegeven. Nja gelukkig op tijd opgelost dus.

@Nance, nogmaals welkom... Flink verhaal van je al. Hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan. Wel leuk om te zien dat er nog een jongere dame is bij gekomen. Ik hoop dat het sporten en zo straks veel succes gaat hebben. Ik zelf heb net het tegenovergestelde, ik ben te mager, (nja volgens de bmi lijst dan) ik zelf voel me tip top in orde.

@Ann die is zo overduidelijk!! lijkt me helemaal super zo'n test hoop dat ik je snel mag volgen.. Geniet ervan..!

@taaamaaar ik zie je hier steeds mee lezen... meeschrijven mag ook hoor...

Hier zijn alle krampen helemaal weg.. Vind het maar vreemd want normaal als ik die krampen heb word ik binnen 30 min ongi.. Maar nu meer dan een dag later nog niets.. Zou morgen ongi moeten worden, dus ik ga ook nog nergens van uit maar vreemd vind ik het wel..
    Het hopen iedere maand blijft toch een mooi iets, de teleurstelling is alleen zo ontzettend klote. Maar we gaan nog steeds voor ROZE!

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @JsMama, ik zelf zit daar gelukkig niet mee, mijn vent is net als zijn vrouwtje onverzadigbaar.. Altijd in voor..
    Wat wel wil helpen, al zal je dat denk al wel geprobeerd hebben, is het spannend houden.. verkleed je eens.. speel is een rol... geef hem een fotocamera... laat hem zijn fantasie opschrijven en jij die van jou...

Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk praat er over met je mannetje.. Geef hem aan dat het voor jou ook al moeilijk is met heel die hormonen en het dus al zwaar hebt. Dat je er niet alleen voor wil staan maar ook het gevoel wil hebben dat hij je WIL.. Je wil in alle vormen.. Dat is echt het allerbelangrijkst er over praten..

Heel veel liefs en sterkte!

16. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    het niet willen is het probleem niet. Gelukkig. Het probleem wat er is is daarom ook niet makkelijk op te lossen denken we. Het is namelijk zo dat mijn mannetje niet makkelijk kan klaarkomen. Tenminste...niet onder 'het werken' zegmaar;) Daarom moet ik het dan doen, maar dat hou ik vaak net niet lang genoeg vol. haha.
    Maar dat komt ook wel goed. Tot nu toe is het altijd wel gelukt als het moest ;)

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @jsmama, dan had ik het verkeerd begrepen haha.. Maar lijkt me idd lastig..

18. whitesaber

@Fieneke Pfft vreet me ook helemaal vol hoor...
    Blegh en yum yum!
    :p

@Mel Jij gaat ook op roze let maar op ! En ik heb zon vermoeden welk medicijn ze je hebben gegeven : Van die staafjes en creme ofniet?
    Die mag je zeker niet als je misschien zwanger bent dat irriteert de baarmoeder teveel

@Ann ppfftt die knalt eraf!Gefeli nogmaals :D

@Nance Sportschool?Wat is dat?Kun je dat eten hahaha
    Toen ik mezelf had overgehaald om naar de sportschool te gaan in 2009 bleek ik zwanger moest met 12 weken weer stoppen :p
    Dus werd dikker ipv dunner...
    Lang bezig?16 rondes nog niet zolang *bijt hard op haar tong,trekt haren uit haar kop* :p

@Jsmama Hier een ander probleem Hij wil wel maar het kan mij gestolen worden :p
    En nu met mijn zoon erbij gaat het minder makkelijk als daarvoor,teveel gehobbel en hij is wakker

Hebben jullie dat ook als je in de supermarkt loopt dat je naar de baby afdeling MOET om toch even te sneupen?
    En dan bijv staan te zwijmelen bij de Newborn pampertjes...

@Marktplaats Zie zoveel gratis babykleertjes wandelwagens enz
    En ben zo blij dat mijn schoonmoeder zo lief is om die dan op te halen
    Heb een combi kinderwagen,en een doos met kleding gekregen
    Dit is echt zo verslavend!

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    #3039 kirsss, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
    Lieve meiden :D

@Ann, GEFELICITEERD WAUUUUW:D wat een mooie test!!!
    Ben super blij voor je!! En wat goed met de 150mg!!!

@Mel, Voor jou nu extra spannend met die rare krampen van je :p gaat steeds meer hoop geven...ik duim dat er geen ongi komt maar dat er nu een heel mooi wondertje in je buik zit!! hopelijk heb je morgen geen ongi en kan je ann snel volgen ik duim super hard voor je!!

@WS, Wat een super lieve foto! En wat lief dat je Smoeder al die spulletjes al voor je ophaalt, en meis ik heb het ook dat ik stiekem nog even naar de babyafdeling loop en ook met kleertjes kopen voor mn kleine meid, dan loop ik toch nog even naar de babyafdeling en kijk ik even verliefd naar al die schattige kleertjes!! En dan hoop ik zo erg dat ik dat ook snel kan gaan kopen!

@Nance, Welkom meid!!

@Gm, Meid waar ben je??

Ik ben druk bezig met laminaat uitzoeken en verf kopen en beslissen wat voor kleuren ik wil gaan gebruiken en wil zo graag andere meubels maar wat is dat moeilijk zeg met al die keus!!

@mel, ik vind het zo moeilijk welke stijl ik moet kiezen wil het liefst met white wash meubels gaan werken...

@JSmama, Ik probeer 31 januari over te gaan, maandag officieel de sleutel en vanaf dinsdag schilderen die week erna wordt het laminaat gelegd; gaat opeens allemaal heel snel!!

En meiden zodra ik in me nieuwe huisje zit begint ook weer me nieuwe ronde ik hoop dat de dagen heeel snel gaan!!

Veel liefs kirs

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    hahaha kirsss weet je zeker dat we geen zusjes zijn?
    Wij hebben hier in juni al onze meubels tot white wash omgetoverd... Zo mooi! Zien er duurder uit dan ze ooit waren hahaha

Lukt het klussen een beetje?

Liefs

Deel Deze Pagina