Is het eigenlijk mogelijk dat je bij een eerste ronde met 100mg clomid wel goed reageert met een mooie eisprong en bij een tweede ronde niet? (en ik heb sterk het vermoeden dat ik ook bij de allereerste ronde met 50mg een eisprong heb gehad, zij het een late) hmm, moet ik anders toch proberen morgen nog een afspraak voor een fm-meting te doen??
hola! Wendy, wat onwijs leuk je kaartje!! echt ik vind het erg fijn dat je hier gewoon blijft praten. tuurlijk, soms is het best lastig en dubbel, voor zowel jou als de nog niet zwangeren, maar we zitten allemaal (min of meer) in hetzelfde schuitje, dus het is juist fijn om te zien waartoe het kan leiden! plus, je bent ook gewoon een leuk mens wat leuk dat jullie het niet willen weten trouwens. zou dat echt niet kunnen . zal vast een mooie verrassing worden! veel plezier met de echo! Boris, als je twijfelt zou ik gewoon bellen! kan je jezelf achteraf ook niets kwalijk nemen. en er zullen vast vrouwen zijn die de twijfel niet zo goed kunnen hebben, maar ik waardeer je eerlijkheid wel zoals je inmiddels begrijpt . en lijkt het me fijn om het te kunnen bespreken met iemand anders dan je man, dus ik zeg: vooral eerlijk je zorgen hier neerleggen. praat je er eigenlijk met mensen uit je omgeving over? weten zij dat je bezig bent? wat betreft je clomid vraag: 1e ronde clomid 50 mg had ik een ei, 2e ronde niet. 3e ronde clomid 50/100mg had ik 3 eieren, 4e ronde 50/100 had ik een ei. ik ben dus benieuwd wat dezelfde dosering nu gaat doen (hopelijk wel een ei), maar heb dus ook wel een vermoeden dat de werking van clomid afneemt (of je lichaam er anders op reageert) bij dezelfde dosering. maar goed, het fijne weet ik er niet van, zul je toch moeten bellen . Nance, die termen zal je snel genoeg leren . en anders vraag je het maar hier! heb je al meer last van bijwerkingen? en hoe vind je het om in de mmm te zijn beland? hoopvol of (ook) moeilijk? succes met je eerste echo morgen, hoop dat er al wat te zien is! misschien moet je het lijstje weer even aanpassen, volgens mij stond je ern iet meer op! fijne avnod ladies, ik ga lekker uit eten en het er van nemen! (ook lekker wijntje, heerlijk om dat gewoon te doen, dat krampachtige is er wel beetje vanaf hier)
Ik snap er helemaal niks meer van hoor hahahaha.. Ben nu nog niet ongi.. Maar heb ook geen testdrang. Vind de spanning wel leuk, spannend en lekker gevoel.. Toch even dromen dat... Liefs melanie
@ kara: ja ben hier natuurlijk ook net pas ik heb bijna geen bijwerkingen, ben alleen af en toe misselijk en licht in mijn hoofd, maar dat had ik van te voren ook al haha. en ik kan moeilijk in slaap vallen, majah dat kan ook komen doordat ik vanalles aan mijn hoofd heb nu natuurlijk. ik probeer het gewoon allemaal positief in te zien, al is dat af en toe wel moeilijk, vooral als je overal zwangere vrouwen ziet en baby's. majah.. we zien wel hoe het gaat ja ben morgen ook heel benieuwd... laat jullie natuurlijk morgen weten hoe het is gegaan. iedereen nog een fijne avond!!
hahaha nog steeds geen ongi of krampen te bekennen.. Heb al zitten zoeken of ik misschien verkeerd heb gerekend met het bepalen van mijn NOD maar dat is het ook niet. Het enige waar ik nu "last" van heb zijn plopjes die ik voel. Maar voelt heel anders dan mijn ongi krampen.. Ik weet het echt niet.. Jammer dat het hier zo stil is zou er wel lekker over willen babbelen liefs Melanie
Ja het voelt echt raar die plopjes.. ik noem het soms steekjes maar het voelt niet als steken... Ik noem het kleine bommetjes die ontploffen haha.. Morgenvroeg gaat het niet worden, begin zo weer aan mijn nachtdienst en dat betekend dus morgen om 7 uur klaar. daarna slapen dus op zijn vroegst kan ik dan zelfs pas om half 8 testen als mijn mannetje thuis is van zijn werk. (doen het altijd samen) maar hij heeft al gezegd eerder naar huis te willen komen als het nodig is. begin nu toch wel zenuwachtig te worden... (probeer dat juist tegen te houden want ja de teleurstelling is straks alleen maar groter als het niet zo is) liefs mel!
Hey mel wat spannend zeg! En wat rot dat je moet gaan wachten met testen maarja zit even niks anders op! Dat zou wel super zijn voor de statistieken!😊
Niet alleen voor de statistieken hahaha.. ook voor ons.. ik verlang er zo naar! Ik zwijmel alleen al van het idee, ik leef al 3 jaar op een wolk.. maar nu moet ie maar is snel roze of blauw worden.. En zo niet.. Dan zweef ik nog verder tot het wel zo ver is mogen zijn. liefs Melanie
@nancy nog welkom hier 😊 ik zit zo met mijn hoofd nog in de wolken dat ik niet eens eraan toegekomen netjes op iedereen te reageren. Hopelijk doet clomid zijn werk goed bij jou en mag je snel een posi test in handen hebben! @de meiden die gaan spuiten.. Ik hoop zo erg dat het waar is wat ze zeggen. Nl dat het voor minder bijwerkingen zorgt en misschien zelfs wel voor snelle positieve resultaten gaat zorgen! @boris ik kan je oprechte gevoelens ook wel waarderen. Ook al ervaar ikzelf gelukkig geen twijfels het lijkt me verdomd lastig deze wel te hebben. Ik hoop dat jullie er wel uit gaan komen natuurlijk! @kirsss leuk zeg met je nieuwe meubels! Ik zou ons nieuwe huisje ook graag leuk gaan inrichten alleen is daar helaas geen geld voor.. Ach ja. Wel heerlijk om zo ook wat afleiding te krijgen. @fieneke fijn dat je man binnenkort weer thuis is. En dan gaan jullie er samen weer tegen aan! Op de rest reageer ik snel. Ben druk met werk en met verhuizing organiseren. Liefs
Ja natuurlijk helemaal voor jullie. Die statistieken kunnen je dan gestolen worden. Ik had het niet zo handig neergezet 😊 Waarom doe je nu niet al een restje?? Wie weet zit er al genoeg hcg in je urine. Ik hoop het zo voor je!
@ann, wij hebben onze meubels voor nog geen 100 euro omgetoverd.. Ze lijken nieuwe en duurder dan ze ooit zijn geweest hahaha.. Gewoon durven en lekker een ander kleurtje tegen aan gooien.. Is echt leuk en heel goedkoop. Liefs Melanie
Hahaha zo pakte ik hem ook niet op hoor meid! Ik wilde alleen even mijn gestuiter kenbaar maken.. Normaal ben ik al lang ongi geworden en nu gewoon nog steeds niet whahahaha.. zal het dan toch.. of maak ik me blij met een dode mus.. Nja hoe dan ook de spanning is leuk en de teleurstelling zal rot zijn, maar voor nu geniet ik gewoon echt van het uitblijven van de ongi. Waarom ik nu nog niet een testje doe.. Tja euh.. beetje zelfbescherming denk en wil er liever echt mee wachten, voel ook nog geen testdrang.. (al zal dat ook automatisch ingebouwde zelfbescherming zijn haha) liefs dikke knuf!
Ja dit is ook wel zo maar kan met de meeste meubels die we hebben niet... We hebben ook nog geen eettafel en wil graag zo'n grote waar je met zeker 6 personen liever 8 aan kan zitten. Maar daar ga ik nog voor op marktplaats kijken ofzo!
hmmmz had het maar 5 maanden terug gezegd, toen hebben we een tafel voor 8 ruime stoelen weggedaan naar de afvalberg.. Had je zo mogen hebben was echt niets mee aan de hand.
Ja ik had ook helemaal geen testdrang. Pas vanaf het moment dat ik eergisteren hier kwam vragen wanneer ik het best kon testen toen begon het heel erg te kriebelen.
Ohh dat is inderdaad jammer maarja we komen vast nog wel iets voor een prikkie tegen! Welke test ga je gebruiken??