Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Wat spannend!
    Heb je weer een nachtdienst?
    Ja toch?
    En morgenmiddag om 2 uur ofzo ging je testen?
    JA we willen alles in detail weten nu hahaha

@kara wat zou dat leuk zijn webcam live testen
    *Gesputter van urine op de lens*
    *Gegil*
    *en overal roze of blauwe lijntjes* :p

2. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @whitesaber: Hoe is t bij jou?? zie dat je over 3 dagen ook al kan testen... Nog geen testdrang??? En wat denk je zelf?? Heb je er n goed gevoel bij???

3. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    nance89:clomid 50mg 1ste ronde, maandag echo
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD WACHTBANKJE, Ronde 4 met Clomid.

Kirsss: even rust tot eind januari
    Claudia, 1e kindje: ongesteld 29/12 – 12/01 onderzoek
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: 6 feb naar de gyn, babbelen over Asherman
    Kara, 1e kindje: op zoek naar ei; 10-1 fm; voorlopige NOD 28-1
    Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; 21.01 intake ZOL
    Sween4, 1e kindje: Puregon starten eind januari, ,
    Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 NOD 8 januari
    Boris: clomid ronde 3 (100mg), verwacht deze week eisprong
    JsMama: op zoek naar ei; 6-1 fm
    Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni
    Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 6-1: 11/12 weken echo
    Dushi1980:11 november positieve test
    Ann85, 1e kindje: positieve test! 4-1-2012

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

@whitesaber: heb ff t lijstje aangepast. Je stond nog met groen aangegeven.. Heb ik ff oranje gemaakt.. wachtbankje..

4. whitesaber

Geen test drang die heb ik al weggehaald toen ik 4 dagen geleden getest had :p Omowit (natuurlijk!)
    En bijna alle symptomen die ik heb komen overeen met mijn eerste zwangerschap,ik vind het ook erg spannend allemaal
    Zou het deze maand dan eindelijk zover zijn???

5. whitesaber

@wendy ohh bedankt meid
    Moet er nog aan wennen welke kleuren voor wat zijn ;)

6. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63

7. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hoi meiden, sorry lang geleden! Vandaag naar de gyn. geweest en ik heb de ampullen in huis, maar we wachten eerst af wat de andere gyn. zegt over mijn Asherman (verklevingen in baarmoeder). Ik heb 6 feb. daar een afspraak en ik moet ook langs de anesthesie, geen idee waarom? Ik hoop niet op nog een operatie, dat zal dan nr. 4 zijn....... We wachten dus eerst af voordat ik begin met spuiten. Hij heeft wel een echo gemaakt en zag wel eiblaasjes, dus er zit wel wat haha.

Ff snel reageren:

@Ann, Gefeliciteerd wat een topper zeg!!!! Nu lekker genieten op je roze wolk...

@Melanie, jij houdt het ook spannend zeg. Kom op testen hahaha, ben nieuwsgierig!

@nance89, balen dat er geen eitjes zitten. Hopen dat het alsnog gaat gebeuren. Ik zal voor je duimen!

@Kara, hoe gaat het met jou meis? Ik niet helemaal terug gelezen.....

Ohwww ik weet het niet meer. Ik ga morgen ff beter terug lezen. 1 Ding wil ik nog wel kwijt..... 2012 Gaat ons jaar worden! Aan het einde van dit jaar zijn we allemaal zwanger, moet gewoon!

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Heeey mijn zusje zit mee te lezen haha :p
    hoe gaat het klussen kirsss?

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Nou girls, ik heb idd nu weer nachtdienst.. Nog 3 nachtjes en dan klaar. Net naar de wc geweest en nog steeds niet ongi..
    Ik ben morgen tussen 14.00 16.00 uur wakker.. Dan ga ik testen (als het van me mannetje mag, die is bang dat ie nog steeds wit zal zijn haha, en ik stiekem ook)
    Krijg net nog een ping berichtje van hem, of ik voor dat hij gaat slapen eerst nog even naar de toilet wil gaan om te checken haha.. super lief! hahahaha heb m maar een foto gestuurd dat het nog super wit in me slip was dus droom zacht hahaha..

hahaha nee geen webcam testen.. Ik ben bang als het een ja is dat de laptop het begeeft door ons gegil, en als het een nee is word ie zeiknat van de tranen die er zullen vloeien.

Ik ga mijn ronde lopen (zondag is mijn werk op de tv trouwens een van de collega's had blijkbaar de postcode loterij gewonnen en kwamen ze hiero afleveren..)

Liefs en weltrusten voor all!

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Bah, voel nu wat pijn in mijn baarmoeder, wat krampjes maar niet zoals met de ongi ben gelijk bang aan het worden..

Het is maar heel af en toe maar voelt alsof het te klein is zeg maar krampjes alsof je huid word strak getrokken..Nja niet te omschrijven haha. Heb het in ieder geval nog niet eerder gevoeld... Ben benieuwd.. Hou jullie op de hoogte!

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Zo ben weer thuis.. Lekker naar me bed toe.. Ik ben nog steeds niet ongi. heel af toe wel die krampjes en wat steken in achter me schaambeen.

Nja Straks testen.
    liefs Melanie

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Melanie!!! je baarmoeder is zich gewoon aan het oprekken! :D
    Het kan bijna niet anders dan dat het heel goed moet gaan komen toch? je weet dat je een ei hebt gehad, goed geklust, paar maanden getrouwd ;) en vanmiddag gewoon een knalllllller!
    helaas kan ik vanavond hier pas weer kijken, dus ik gooi er alvast een gefeliciteerd tegen aan, want het eerstvolgende bericht van jou hier zal roze zijn (hoop ik heeeeel hard!)

Diaantje, een maandje rust dus nu? maar wel met eiblaasjes die aan het ontwikkelen zijn? hoop zeker dat je niet nog een keer geopereerd moet worden! gaat die asherman-gyn nog kijken? of alleen praten? langs de anesthesist ga je toch alleen als je voorbereid moet worden op een operatie? nou.. ik hoop het meevalt en goed nieuws wordt en je snel kan starten met alle ampullen en dat dat gaat helpen om tot uitvoering te brengen wat je zelf al zegt: een roze 2012, dat iedereen aan het einde vh jaar maar moeder en/of zwanger mag zijn!
    met mij gaat het wel goed, zit in afwachting van mijn ei, dinsdag fm. ben de clomid alleen meer dan zat, voelt sinds deze ronde ineens helemaal niet meer goed. we gaan het zien! liefs

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    enne WS, we vallen van de ene in de andere spanning volgens mij....!! wanneer ga je testen?? die klachten die je bij je 1e zw had zijn wel hoopgevend!!

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    En alweer even wakker... Pff ik plas me een gek.. Collega zei vanacht ook al ben jij niet zwanger want je moet zo vaak plassen haha...
    Dat kan nu toch allemaal nog niet?? Mannetje is klaar wakker en op van de zenuwen haha.. Nou dames ik ga weer lekker liggen en probeer nu door te slapen. Tot snel.

Liefs melanie

15. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee fa testen. Succes

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Mel, dan test je nu toch gewoon????? jullie zijn allebei wakker en er klaar voor!!!!
    en daarna slaap je zoveel rustiger ;)

17. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@Kara, nog ff dan mag je op de bank zitten. Spannend hoor.
    De gyn. gaat eerst een echo maken en daarna gaan we praten wat we gaan doen. Hij heeft mijn status doorgelezen en waarschijnlijk wilt hij ook in mijn buik kijken. Het is voor een goed doel!

@melanie, Testen meis! Dat ik zwanger raakte van mijn zoon moest ik in het begin continu plassen. Heel handig als je terug komt van je vakantie haha. Ik had elk tankstation wel gezien denk ik.

18. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mel: ben speciaal voor jou vroeg op gestaan om te kijken... Ik moest in het begin ook veel plassen.. nog steeds trouwens.. Doe nou maar gauw n testje!!!!

@Whitesaber: hoe is t bij jou?? Daar word t ook wel erg spannend!! Wanneer ga jenog n testje doen??

19. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    nance89:clomid 50mg 1ste ronde, maandag echo
    Melanie013, 1e kindje: 5 jan 2012 NOD WACHTBANKJE, Ronde 4 met Clomid.
    Kirsss: even rust tot eind januari

Claudia, 1e kindje: ongesteld 29/12 – 12/01 onderzoek
    Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD
    Diaantje78, 2de kindje: 6 feb naar de gyn, babbelen over Asherman
    Kara, 1e kindje: op zoek naar ei; 10-1 fm; voorlopige NOD 28-1
    Fien, 1ste kindje: op zoek naar ei; 21.01 intake ZOL
    Sween4, 1e kindje: Puregon starten eind januari, ,
    Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 NOD 8 januari
    Boris: clomid ronde 3 (100mg), verwacht deze week eisprong
    JsMama: op zoek naar ei; 6-1 fm
    Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni
    Gerbera: 29 oktober positieve test
    Wendy26, 1e kindje: zwanger!! 20-11: positive test! 28-07-2012 bevallingsdatum
    Dushi1980:11 november positieve test
    Ann85, 1e kindje: zwanger!!? 4-1 positieve test ��

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

20. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    en Mel.. smorgens zit de meeste hcg in je urine!!!! Dus als ik jou was zou ik als je nou wakker bent gaan testen.. met die spanning kunnen jullie toch niet slapen....

Deel Deze Pagina