Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Goedemorgen,

Hier de man van Melanie, ze ligt inmiddels lekker te dromen dus het testen gaat straks pas plaatsvinden. Ik dacht ik laat jullie wel even wat weten aangezien jullie zo met ons meeleven.
    Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik nu via het profiel van melanie een bericht achterlaat.

gr Denny

ik had ook al een eigen profiel proberen aan te maken maar mijn profiel kan nog geen berichten achter laten, vandaar via die van Melanie.

2. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Melll Lieverddddd,ik ben zo zenuwachtig!!!
    Als ik je adres had gehad dan had ik je persoonlijk wakker komen maken :p;;
    Je laat ons veel te lang in spanning!

Ik duim voor je mop en ik hoop het zo voor je!!

3. jazz

jazz Niet meer actief

Ben ik terug en gelijk in spanning hier voor Mel.
    Heb wel een beetje mee gelezen vanaf tel maar dat ging moeilijk. Hoopte op roze, en ja hoor Ann gefeliciteeeeerrrdd
    En nu Mel ik hoop het zoooo voor jullie...
    Verder alles goed, lekker bruin, was heerlijk maar 10 dagen was een beetje te lang voor mij...verplicht rustig aan doen is niet mij ding.

4. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

:p
    Ik heb geen flauw idee,mijn vriendin is al een tijdje niet online geweest op msn dus kan het haar ook niet vragen...

@mel Ja dat kan zeer zeker,want veel plassen is niet alleen als je hoogzwanger bent
    Het verschil is hormonen,nu zal je vaak plassen ivm hormonen en later in de zwangerschap zal dat komen omdat je kindje jumpt op je blaas :D
    Spannend!!!

@wendy ik ga nog niet testen dinnetje moet even haar "koppie" laten zien....

@man van mel JAAAA vind het zoooooooo erg ;):p
    Nee joh grapjas :D
    Heel leuk dat je even een slaap-update geeft
    Kan niet wachten tot de test-update :D:D

5. jazz

jazz Niet meer actief

Sry ladies verder heb ik eigenlijk niet bij gelezen en als jullie het niet erg vinden val ik gewoon weer binnen en ga vanaf hier door...Kirss ik zie nu pas van je vmk wat erg meid kan me voorstellen dat je eventjes rust neem.....
    Claudia 12/01 onderzoek??? sry heb niet terug gelezen ik hoop niks ernstig....
    Verder voor alle ladies 2012 is net gestart en zou het niet mooi zijn als we allemaal bevallen of zwanger zijn dit jaar....

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    De testupdate wil zelf ook wel eens zien hoor. Maar doornroosje ligt nog heerlijk te snurken terwijl ik hard aan het werk ben. Bij iedere ping op mijn telefoon schrik al dat Melanie een bericht heeft gestuurd. Maar straks een update dus. Ik lees ondertussen even met jullie mee.

gr Denny (man van Melanie)

7. jazz

jazz Niet meer actief

WS jij ook in spanning wow wow.....krijg er buikpijn van...

8. whitesaber

Aww :D Behalve de buikpijn dat is :(

Ik ga even sprint-douchen :p:p
    Wil niks missen!

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Denny ( man van mel :)),, Hoelaat gaat mel wakker worden? ik hou de spanning niet meer hoor :p ... Hoe voel jij je ook flink in de spanning? En een goed gevoel??

@Jazz, Gelukkig je bent er weer :), hoe is het met je buik? al flink aan het groeien?? heb je het leuk gehad??
    Ik hou rust tot eind van de maand..Het moet helaas wel en hopelijk kan ik dan gaan spuiten!

@WS, Jij ook..Wanneer ga je testen wijffie?? SPANNING :D

Hier druk aan het inpakken pff wat een rot werk en wat kan een mens een rotzooi hebben zeg..
    Dochterlief heeft haar kamertje uitgezocht, En ze krijgt de grootste kamer dus ze is helemaal trots!! Nu leuke spulletjes aan het kopen..HEERLIJK :D

Liefss kirss

10. jazz

jazz Niet meer actief

kirss ik ga later even een buik foto plaatsen. De familie vond het wel mee vallen maar ik moet zeggen aan de eind van de dag is het wel mega in mijn ogen.
    Leuk een nieuw huisje voor jullie en dan gaan schimmel meer....en succes met inpakken...

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss Melanie zal tussen 14.00uur en 16.00uur wakker worden, Nou ja ik maak ze dan wakker want als ik haar laat doorslapen kan het goed al avond zijn. Ik ben wel behoorlijk zenuwachtig ja. Ik sta de hele tijd al met een big smile op mijn gezicht wanneer ik naar melanie kijk. Ik heb er zelf wel een goed gevoel over maar hou ook rekening met een negatieve test, we zijn tesamen al zolang bezig en het zou zo onwerkelijk zijn als het straks echt raak is.

Wanneer mogen jullie gaan overhuizen naar de nieuwe woning?

gr Denny

12. whitesaber

Kun je haar dan om 13:59 wakker maken whahaha!

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Dan arriveer ik pas in Tilburg, 14.05 zou wel een mooie tijd zijn. Is namelijk ook de datum dat we samen kwamen.
    Maar even een vraag dan, wat als ze nu nog niet ongi is maar ook niet positief test? Moeten we dan maandag naar het ziekenhuis bellen of gewoon nog afwachten?

gr Denny

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Denny, 2febr moet ik uit me oude huisje zijn, dus gaat nu echt opschieten!!

Kan je mel niet wat eerder wakker maken en daarna weer naar bed sturen :p haha .. wat houden jullie het spannend zeg.. maar ik duim voor jullie!!

@jazz, ik ben benieuwd naar je buik :D gaat het verder allemaal goed?? ,, En wat je zegt eindelijk uit me vochtige schimmel huisje!! Kan echt niet wachten!!

Alleen wat een werk..ik dacht dat klussen is zo gedaan :p maar de mannen zijn goed bezig!!!

15. jazz

jazz Niet meer actief

Kirss verder gaat het goed hoor, maar heb maandag mijn vruchtwaterpunctie en 7 feb mijn 20 weken echo..en daarna zal ik wel los gaan denk ik...Na het lezen van zo veel verhalen en als je zelf al kinderen heb dan weet je hoe kostbaar het is dus ben nog steeds voorzichtig, maar maak me niet ongerust ofzo alleen het idee ik wordt weer moeder hahahahaa..heb van mijn broer zijn vriendin wat kleine kleertjes gekregen...zoooo klein allemaal hihihihi..En ik ga na de echo lekker de internet af want ga lekker 2e hands spulletjes kopen etc dus dat wordt een hele sport. hihihi

Mel's man...kan me voorstellen dat jullie voorzichtig zijn maar ook jullie mogen nou wel een keertje....als het neg is en 3 dagen overtijd wat dan? ja moeilijk ik zou ziekenhuis bellen voor een hcg waarde bloedtest..want echo zien ze niet zo veel...Maar laten we gewoon er vanuit gaan dat die zo knalt......

16. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, ben ik weer!
    Hoopte al roze te lezen van Mel, maar dat lezen we dan gewoon straks!!
    Mel & Denny: hoop het zo voor jullie!!

Ik wacht mee in spanning!!

Ik zou ziekenhuis bellen als ze toch omowit zou testen. Zij kunnen adhv een bloedtest de hcg-waarde testen en, dan weten jullie zeker wat het is. Moest het dan toch niet zijn - waar ik absoluut niet van uitga, ziet er veel te goed uit!- helpen ze je ook meteen verder.

Knuffel allebei en, succes!
    (zou trouwens dus mooie datum zijn om positief te testen!)

Hier mezelf terug opgevist. Ging me even niet zo. Leek ook wat te strubbelen tussen vriendlief en mij.... Is een prachtvriend voor me. Leken mekaar gewoon even niet te vinden. Zit weer helemaal goed. Nu maar hopen dat hij effectief donderdag eindelijk terug is want ziet er niet goed uit. Ze willen het hele land daar plat leggen, dus ook de luchthaven. Ergens vanaf komende week en, ze weten zelf nog niet hoelang.... :(.
    Hopen maar dat hij de 21e terug is!!

Zo, ik ga eindelijk koken en een boekwerk produceren!!
    (en hopen dat Mel dadelijk al wakker is......)

Liefs!

17. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whitesaber, volgens mij moet je je dus opnieuw inschrijven in de sportschool, over 12 weken moet je dan stoppen omdat je zwanger bent! Hoop zo voor je dat je (net als Mel straks!) positief test!!
    Nog even geduld! En er wordt geduimd!! Zou zo reuze zijn!

Inde supermarkt valt het bij mij nog mee, hoewel ik dan toch stiekem blij ben dat ik vitabisjes nodig heb en, die nu net bij de baby-voeding staan :cool:.
    In een meubelwinkel ben ik niet te houden. Of in een klerenwinkel.... Goh, al die spulletjes voor zo een wondertje!

Nance, graag gedaan!
    Jij een dikke knuffel!

Kara, nee nee, wordt hier niet meer en meer een spuitclubje, wel meer en meer een roze clubje en, daar mag inderdaad niemand in achterblijven!! ;)
    Ik vond de bijwerkingen van de clomid ook steeds erger worden... Amai!
    Hoop voor je dat je aan je laatste ronde clomid zit!
    Hoe is het met jou?
    Er niet zoveel mee bezig zijn lukt op sommige momenten heel goed en andere momenten lukt het totaal niet. Nu valt het nog wel mee omdat deze ronde waarschijnlijk toch verloren is (sowieso als vriendlief niet thuisgeraakt). Maar eenmaal de 21e gepasseerd.... Ben benieuwd!

Sween, dank je!
    Hoe is het met jou?
    Intake ZOL: gyn heeft me doorgestuurd naar fertiliteitskliniek. ZOL is ziekenhuis in Genk met blijkbaar een hele goeie fertiliteitsafdeling. 21 januari hebben we onze eerste afspraak. Heb geen idee wat er gebeuren gaat, ben wel heel benieuwd ernaar. Nu maar hopen dat ze ons meteen willen en kunnen helpen!

Wendy, superleuk kaartje!!!!
    Mogen we inderdaad het idee pikken? ;)
    Ik heb gepersonaliseerde M&M's gekocht voor vriendlief die in feb 30 wordt. Moest het ons lukken, lijkt het me ook leuk om zo te melden dat er een wondertje op komst is. Ergens een combinatie met het kaartje lijkt me reuze(als we auteursrechten mogen pikken :)).
    En het is zoals Kara zegt: reuze dat je blijft babbelen! Geeft moed en, bent inderdaad ook gewoon een leuk mens!!

Ga dit al even stiren - net meer als uur papa aan de lijn gehad... Hehe....

Tot daarna, tot meer boekwerk!
    :D

18. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mel???????? weet je al iets meer??? het is al half 3 geweest!?!?!!?!?

19. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fieneke: tuurlijk kmogen jullie mijn voorbeeldje kaartje gebruiken!! Ik had deze voor familie en vrienden laten drukken. Voor beide ouders en zusjes en oma's hadden we ook nog fotolijstjes gemaakt.. Echt super leuk!!

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Melanie ligt nog steeds te slapen. Ik begin zelf steeds meer te twijfelen, wel of niet testen haha. Ben er zo bang voor dat het weer negatief is en Clomid niet meer werkt, de 50mg. Nou ja even wachten tot Melanie wakker is en dan maar even vragen wat ze zelf wil.

Jullie weten het als eerste.

Gr Denny

Deel Deze Pagina