Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ehh hoe laat ben jij wakker WS? :)

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nou de test was nega geeft niet
    We wachten het gewoon weer af
    Zul je net zien dat bij mij AL die symptomen te maken hebben met clomid...
    Verdorie...

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wakker worden ....

4. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee. Balen zeg... was het miss nog te vroeg? Succes ...

5. jazz

jazz Niet meer actief

WS bah maar teste je bij je eerste vroeg of laat?

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he bah :( hoop dat het te vroeg was, en clomid je niet voor de gek houdt! maar een witte test is ook gewoon een witte test :S. knuf!

7. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn urine was ook erg verdunt zelfs na 6 uur slapen en ik had niet getest met mijn zoon op NOD of ervoor
    Ik testte pas met 5 dagen overtijd en toen knalde die
    Dus weet niet of mijn lijf eerst weinig hcg aanmaakt

We wachten het maar af

Ow en trouwens mijn vriendin testte ook nega...
    Zo vaag zij heeft geen clomid of dergelijke en zoveel symptomen...
    Overtijd ook nog...
    Is gewoon weird...

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @ws, NEE!!! balen meid.. maar kan idd nog te vroeg zijn en je hebt echt alle verschijnselen die ik ook heb.. Ik vreet me idd te pletter en heb echt HONGER!! haha Dus meid blijf aub hoop houden want het zou ook bij jou raak kunnen zijn!
    Ik duim voor je!

Dikke knuffel!

9. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ws: He meid.. ik den kdat je ook gewoon te vroeg hebt getest! Probeer overmorgen ofzo nog eens.. Maar die verschijnselen van dat honger gevoel had ik ook heel erg. en nog wel hoor... lijkt inderdaad wel of er n gat in mn maag zit.. Heb je verder geen last van ongi voorgevoel??
    Geen bloed geeft nog steeds moed he?!?!!?

@Jazz: volgens mij ben je inderdaad niks vergeten bij het lijstje wat je allemaal moet regelen.. alleen moest ik het ook even bij de apotheek nog laten weten. Maar dat kaartje wat je daar af moet geven krijg je straks tijdens de intake mee bij de verloskundige..

@hier.. weer veel last van hoofdpijn. heb ik echt al dagen last van.. echt tegen migraine aan.. dus weer lekker rustig aan doen vandaag!!

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    zo weer even tijd om bij te lezen, want ik had me gisteren alleen maar gefocust op de ROZE berichten :)

Wendy, wow, wat fijn dat de echo goed was! heerlijk gevoel! en lekker rustig aan doen vandaag..

Nance, hoop dat je morgen groei ziet in je follikels! cyste heb ik ook geen ervaring mee, maar die schijnen idd weg te gaan bij je menstruatie. en als je follikels groeien kunnen die ook gewoon bevrucht worden... let's hope so! ik duim voor je!

Mir, fijn dat er al wat te zien was! en spannend hoe goed ze zijn doorgegroeid.. en ook of het er niet teveel zijn!

WS, ik blijf voor je duimen! en die live cam zou wel leuk zijn he ;). gedurfd dat je ongecontroleerd dubbele dosis hebt genomen, zou ik toch niet durven. maar alle 2, 3, 4, 5 of 6 :p zijn welkom merk ik wel, dus dat is mooi!

Diaantje, zeker spannend hier, volgende week weer op het wachtbankje hopelijk. ook spannend bij jou. wel prettig dat er vanuit verschillende kanten met je meegedacht wordt. ieder in zijn eigen expertise! jouw lontje is volgens mij best lang!?

Jazz, welcome back! lekker bruin (maar dat was je al toch :p) en verplichte rust :). fijn dat je er weer bent, heeft meteen geluk gebracht bij Mel! hoe is het verder met je? leuk in feb de 20 weken echo! wil je het geslacht weten?

Kirsss, joehoe! hoe is het? gaat het goed met klussen? zijn jullie tussendoor eigenlijk nog aan het klussen ook? of laat je het even op zijn beloop.

Fieneke, fijn dat je weer terug bent! maar je hebt het niet makkelijk gehad :( nu weer helemaal goed? ik kan altijd heel veel hebben, maar als het met mijn man en mij niet goed zit, is het fundament even helemaal weg. zo belangrijk dat dat goed zit!
    en wat een onzekerheid voor wanneer hij terug komt.. als hij er de 21e maar is natuurlijk!! dikke knuffel meis! het is jullie zo gegund, en de 21e komt daar hopelijk een mooi plan voor!
    ik herken wel wat je zegt btw: soms lukt het er niet mee bezig zijn heel goed, soms ook totaal niet! ik merk dat ik bij elke aanraking met baby's/zwangeren een knoop in mijn maag voel. een rotgevoel. spanning in mijn lijf. wat natuurlijk niet goed is!
    nouja, hopelijk laatste ronde clomid want amai (!) die bijwerkingen zijn inderdaad niet zo fijn meer. en wat leuk dat je vriend 30 wordt in feb! zou een mooi kaartje met dubbele boodschap kunnen worden.. :)

Ann, hoe is het bij jou? al helemaal gewend? hoe voel je je?

@derest: liefs!

@hier: dinsdag weer fm, aan de late kant (CD 16), dus ben benieuwd of er weer een mooi ei (of eieren) klaar staat!
    met al het roze nieuws hier krijg je aan de ene kant weer hoop dat het toch echt kan en lukt, dus waarschijnlijk ook heus bij ons, maar het is ook wel weer dubbel omdat het nog niet zover is. en dat geldt voor alle niet-zwangeren hier natuurlijk. waaah, ik hoop gewoon echt zo hard dat we allemaal op roze kunnen. en niet dat er iemand achter blijft. dat heb ik bij mijn eerste clubje al meegemaakt, en dat is gewoon niet leuk! dus... roze blijven denken!

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @ mel: hoe lang zijn jullie nu eigenlijk bezig geweest?

ben inderdaad erg benieuwd morgen..
    heb morgen eerst mijn 1ste werkdag, dus kan ik me eigen mooi afleiden met het lekkere oppaskindje van me!:D:p.
    en dan snel naar het zh hopen op goed nieuws.
    hadden hier gister even een dipje.. mijn vriend en ik allebei..
    heeft mijn vriend eigenlijk nog nooit gehad..
    en omdat hij een beetje depri was, werd ik het natuurlijk nog erger:p.
    majah.. na morgen komt dat allemaal weer goed hoop ik:D.

12. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden,

@Mel, Lieverd hoe voel je je?? al heerlijk op de roze wolk aangekomen :D

@Ann, Hoe is het bij jou meis? Hoe voel je je?

@Ws, Balen meid ik duim gewoon dat je te vroeg heb getest!
    En dat je van de week alsnog een knaller hebt!!

@Wen, Super meis dat alles goed was bij de echo :)
    Alleen balen van je hoofdpijn, doe lekker rustig aan!

@Nance, Succes morgen! Hopelijk zijn er mooie eitjes te zien!

@Kara, Spannend meis dinsdag weer een echo, hopelijk kan jij bijna de wachtweken weer in :) en hopelijk met een goed eindresultaat!!
    Ik duim!

Hier doen we zeker nog aan klussen tijdens het klussen :p haha
    maar of het zin heeft ik weet het niet..ik heb geen clomid geslikt en heb geen fm's en weet al helemaal niet of ik wel een eisprong heb...
    dus het is afwachten...WIE WEET?? maar denk dat het eind van de maand gewoon primolut wordt en een nieuwe ronde met spuiten!!
    Voel jij dat je een eisprong krijgt??
    (ik normaal wel door de pregnyl, maar zonder niet!)

@Fien, Hoe is het meis? Hou je het nog vol tot 21jan?? Wachten duurt zo lang he?? ik ben blij als ik me nieuwe ronde weer in kan en weer een echte kans heb!! Ik hoop dat de dagen vliegen meis en dat je snel een ander plan hebt!
    Dikke knuf!

@Gm, Waar ben je nou meis??

@Allen, Hier alles zn gangetje! Baal alleen dat ik deze ronde geen kans heb, of misschien wel maar dan moet me lichaam het opeens zelf gaan doen; dus dat lijkt me sterk ;) Maar we gaan gewoon vol goede moed naar eind januari en dan eindelijk weer een echte kans!!

Hoe is het met de rest van de meiden??

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @nance, wij zijn 3,5 jaar bezig geweest.. En ja dat is lang.. maar doet er nu ineens helemaal niet meer toe haha er is resultaat hoe lang het ook heeft mogen duren maar het is er!

@kirsss.. pff ik zweef nog half. Kijk nog steeds iedere keer goed of ik toch geen bloed ofzo zie. Moet wel veel plassen maarja hoort erbij toch.

@gm idd waar ben je nou!!

Moeten we niet een telefoonketting ofzo opgaan zetten, ieder zoekt zijn eigen maatje uit, als er dan iets ernstigs is of zoiets als bij gm dan is het wel geruststellend voor de dames..

Weet niet of jullie dat iets lijkt?

liefs Melanie

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @mel, Je hebt het verdiend meid! Na al die jaren en nu eindelijk je wondertje!! En Dat plassen hoort erbij :) Soms wel vervelend maar alleen maar een goed teken! Hoe is het met je mannetje?

En zo'n telefoon ketting is altijd handig! Ik denk dat de meeste meiden dat wel een idee vinden??!!

15. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Wendy, wat een leuk kaartje.

Mel, je hebt het hier spannend gemaakt :). Maar whaaw super, een dikke proficiat. Dat was wel een hele duidelijke streep :).

Jazz, oh zalig weertje gehad. Beter dan hier. Krijg de 12de een baarmoederonderzoek.

Ws, hoop dat je te vroeg zijt met testen.

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @kirsss, dan ben jij mijn buddy hoor haha :p Mits jij dat ook wil natuurlijk.

@claudia, ja ik vond de streep ook echt super duidelijk, en dat op maar 3 dagen over tijd..
    Pff in een ander topic hadden ze het al over een 2ling.. Ik zelf denk omdat ik zo mager ben het misschien allemaal net wat geconcentreerde is dan normaal.

liefs melanie

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    #3217 kirsss, 8 jan 2012
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012

tuurlijk wil ik dat :D

En over dat duidelijke streepje, wie weet gelijk 2 in je buikje :D
    Zal wel helemaal te gek zijn!! Of wat jij zegt omdat je wat magerder bent...SPANNEND :D

18. jazz

jazz Niet meer actief

Hallo..hier huisje weer lekker schoon, zoontje speelt buiten en ik ga zo lekker op de bank zitten met een boekje.
    Wendy ook ik heb barstende koppijn maar ik denk dat in mij geval mijn hoge bloeddruk pillen omhoog moeten want die was gisterenavond lekker hoog.
    Morgen vwp en dan kan ik het gelijk bespreken...

20 weken echo...ja wij willen wel het geslacht weten. Ondanks dat ik niet nu zoiets heb van oooooh kan niet wachten tot dat we het weten...het is alleen om de praktische reden en omdat het dan ook meer gaat leven....

19. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben weer ff weggeweest en kijk wat het resultaat is...
    YES!!!! Weer een roze erbij!!! zo gaat het inderdaad goed met het lijstje. Hoop ook zo dat iedereen snel op roze mag!!!

@hier...afgelopen vrijdag 1ste fm weer gehad. Dacht 's ochtends dat ik al een eisprong kreeg. Voelde ineens steken aan de linker kant. Nu blijkt dat ik waarschijnlijk de eigroei had gevoelt. Rechts zit namelijk eens geen een ei en links zit nu een ei van 13 mm.
    Nog niet groot genoeg dus, maar he....er groeit er tenminste wel weer een.
    Nu komende maandag een nieuwe echo en dan hopen dat ie iets gegroeit is. Anders is het alsnog een verloren ronde.

20. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    @jazz had ik al gezegd welkom terug in het koude Nederland? :) Ik ben benieuwd hoe het morgen bij je gaat.

@kara ik zou niet willen weten wat het gaat worden. Lijkt me leuk om dat als verrassing te houden. Ook al is het misschien minder praktisch.. de roze of blauwe accessoires breng ik later wel aan. Hoe gaat het verder met jou??

@mel het is echt onwerkelijk he. Ik vind het zo spannend allemaal. Wanneer mag je naar de gynae? Ik vind het echt super voor je!!

@kirsss hopelijk gaat voor jouw ook de maand snel voorbij en kunnen jullie vol frisse moed (en een gezond huisje) de nieuwe ronde in!

@ws ik had ook goede hoop bij jou. Je had zo'n verschijnselen dat je zou denken dat moet wel! Ik hoop dat de rest gelijk heeft en je gewoon te vroeg getest hebt!!

@fieneke kwam je mannetje niet nu ergens thuis?? Of heb ik me vergist en is hij allang thuis? Ik hoop zo dat het bij jou ook snel raak is!

@sween hoe is het bij jou meis?

@mir wat goed dat je eitjes op de goede weg zijn. Hopelijk snel positief resultaat.

@nance ben je al voor de volgende FM geweest?

@claudia hoe is het nu met jou?

@ik ga het lijstje er eens bij zoeken want ik merk dat ik gewoon vergeet hoe iedereen er voor staat...

Hier heb ik gisteren aan mijn moeder verteld dat ze oma wordt. Ze gaat nl voor 3 maanden overwinteren en wilde het haar graag persoonlijk zeggen ook al is het nog vroeg. Ze was helemaal in tranen. Daarna ook tegen schoonouders en schoonzusje. Deze week mijn broertjes en zus op de hoogte gaan brengen!

liefs

Deel Deze Pagina