@whitesaber misschien heb je er iets aan maar ook hier "last" van EXTREME HONGER! Ik duim zo hard voor je meid! @kara, hij is echt enorm hoog! haha Daarom zit ik er nog steeds niet op, op het roze wolkje.. Het voelt nog heel onwerkelijk.. Zo ik mag nu even naar het ziekenhuis gaan bellen, ben benieuwd. Liefs Melanie
Mel, een tweeling. Oh zou wel eens kunnen, spannend. (kan natuurlijk ook aan iets anders liggen . Ann, hier niet veel nieuws. We zijn wel aan het klussen om de dag maar weet niet of het deze ronde iets gaat uitmaken. Donderdag moet ik op onderzoek en laat nu juist dit rond mijn eisprong zijn. Gm, hoop dat je snel alles op orde krijgt. En laat zeker iets weten als we iets kunnen doen of als je gewoon even iets kwijt wil zet het hier gerust neer. Ws, je houdt ons ook wel goed in spanning J. Kara, dank je. De gyn komt nog even langs voor ik naar huis mag. Om even te overlopen wat er juist gebeurd is en of ze iets gevonden hebben. Fieneke, hoop dat de staking het niet te lang aanhoud . En dat vriendlief snel thuis zal zijn.
@claudia, ik ga daar ook niet van uit hoor, Ik zelf denk dat het komt omdat ik zo mager ben en het dus misschien wel heel geconcentreerd is. @kirsss ik had je eergister nog een pb gestuurd heb je die aangekregen? Liefs Melanie
Oow... ik had net al naar het ziekenhuis gebeld maar moet tussen 11 en 12 terug bellen. Moeders voor Moeders is al geregeld.. En de zwangerschapsdozen al aangevraagd. Eind deze maand komen al onze babyuitzet spullen al. Die hebben we zo voordelig kunnen krijgen dat we het wel moesten nemen. Liefs Melanie
GM.. wat is er met je zie j het even het licht aan het eind van de tunnel niet meer? het komt echt goed!!! Sterkte en heel veel succes! Liefs
Goedemorgen meiden, @Mel, En wat zei het ziekenhuis.. wanneer mag je langskomen? en het zal de komende dagen nog wel onwerkelijk blijven mop totdat je je echo hebt gehad!! Maar probeer lekker te genieten op die roze wolk want je heb het verdiend!! @Kara, Jaaa wie weet.. Nee hoor ik ga nergens vanuit mijn lichaam is zo raar dus ik weet het niet. Ik heb idd nu wel last van wit slijm verlies en lees wel dat dat kan komen doordat me vruchtbare dagen eraan zitten te komen..( ik had ook veel slijm met clomid rond mijn eisprong ) maar nu heb ik het ook; wel iets minder maar het is er wel!! Zit nu dan officieel op cd 15..dus het zou wel kunnen... we zien het wel anders vol goede moed me primolut gaan slikken en aan de spuit ... Jij hopelijk morgen een heeel mooi eitje en dan goed aan de klus en op naar roze!! @WS, Spannend hoor meis!! ik blijf voor je duimen, en mel zei altijd geen bloed geeft moed @Ann, Hoe voel jij je meis? ook al gearriveerd op de roze wolk?? en wanneer kan jij langs bij de gyn? @Fien, Ik hoop dat de stakingen niet te lang duren en dat je mannetje voor het weekend lekker thuis is!! En bij ons komt het ook allemaal goed nog even geduld en wij kunnen ook weer verder! @Nance, En hoe is het gegaan vandaag meis? @Clau, Spannende week voor jou alvast heel veel sterkte en hopelijk zit alles gewoon goed meis!!! @Jsmama, EN hoe is het bij jou gegaan meis?? Hier alles rustig aan, Ben benieuwd of ik een eisprong heb deze ronde zonder clomid.. en wil eigenlijk ovulatie testen doen maar aan de andere kant weer niet want ben ook druk bezig met klussen en ik kan me aandacht daar beter bij houden..en deze ronde moest ook een beetje rust geven dus misschien gewoon beter afwachten..;; pff af en toe kan ik zo gek van mezelf worden Liefss kirsss
@ Kirss, ah meis komt helemaal goed,. ik ga ook woensdag weer starten met Duphaston en dan als het goed is rond de 23ste of zo mijn eerste spuit zetten!! spannend heb alles in huis gehaald, als jij dan ook gaat spuiten lopen we gelijk toch? nou dat moet helemaal goedkomen zo samen!! Liefs..
@kirsss, Het zou zomaar kunnen hoor dat je nu een ei sprong krijgt zonder de clomid.. Toen ik de eerste keer 5 ronde lang clomid mocht gebruiken, werd ik daarna steeds tussen de 42 en 45 dagen in ongi.. Het duurde wel lang dus maar veel korter dan de 110 dagen die ik daarvoor had. Ik duim voor je! Hoe gaat het met het klussen? Schiet het al op? Mijn ouders hebben nu ook een nieuw plekje gevonden, 1 februari krijgen ze de sleutel.. Kunnen ze weer hun eigen plekje maken en niet meer bij me broer die hun af en toe al stront behandeld.
HI mel, nog ff vraagje hoe lang ben jij nou in het proces bezig geweest?? b en nog steeds zo blij voor je!! jij had wel elke kee gewoon een eisprong en goede grote eitjes toch?? want bij mij groeien ze helemaal niet, dus heb elke maand pech, zonder eitjes geen kindjes, haha. daarom moet ik nu overgaan op spuiten, gelukkig is het bij jou allemaal wel gelukt, kan je mij ook ff instralen, dat ik ook moeder mag worden :d xx
@ Sween, Ik mag pas bellen als ik voor de 26e niet ongi ben geworden dan moet ik een test doen en dan krijg ik weer primolut die moet ik dan een week slikken en na 2 dagen wordt ik ongi..dus ik begin eigenlijk pas met spuiten begin februari Maar alsnog lopen we niet ver van elkaar vandaan!! Het gaat ons ook lukken meis @Mel, Jaa wat je zegt de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Laten we hopen dat ik wel gewoon uit mezelf ongi word want dat scheelt weer een week primolut Het komt goed..dat weet ik maar het duurt allemaal zo lang..En dat is af en toe best frustrerend... Maar met klussen heb ik goede en leuke afleiding dus dat maakt weer een hoop goed en het gaat nu snel deze week alles afwerken en volgende week laminaat leggen en de trappen stofferen en dan nog wat meubels kopen en dan lekker ons plekkie ervan gaan maken En gefeliciteerd dat is ook goed nieuws dat je ouders weer een eigen plekje hebben!! Hopen dat ze het helemaal naar zin gaan hebben daar Liefss
Lieve Sween, Natuurlijk ga jij ook moeder worden!! Met het spuiten is er sowieso beter resultaat dan met de gewone tabletten. Ik ben in totaal 3 jaar en 5 maanden bezig geweest. Het is lang, maar hoe gek het ook klinkt ik ben de hele 3 jaar al weer vergeten nu ik zwanger ben. Het is ook dubbel zo hard welkom, dat merk ik wel. Hier een flinke lading hormonen voor je lieverd! dat ze maar mogen helpen: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Dikke knuffel Melanie
Jullie hadden trouwens er echt bij moeten zijn toen we gingen testen haha. Mannetje lief heeft dus reuma in zijn rug, maar toen hij de test zag sprong hij echt letterlijk een gat in de lucht. Ik wist dat hij vroeger op TOP niveau heeft gekeept,maar dat hij zo hoog kon springen was mij niet bekend haha. En gillen dat hij kan hahaha.. En ik zat nog op de wc uit te plassen. Ik had echt zo iets van jaaa daag schat, niet weer gaan zitten klieren, (hij deed dat wel is vaker zo van JAAAAAAAAAAAAAAAAA en weer een witte test..., zijn manier van humor haha) Dus ik dacht joh niet doen vind ik niet leuk.. Tot ik ook de test zag hahaha.. Daar stonden we dan met zijn 2e te springen. Lieve meisjes sorry als dit jullie op wat voor manier dan ook kwetst. Ik wilde het graag delen.. Maar ik wil nog liever dat julllie dit gevoel ook heel snel mee mogen maken! Want stuk voor stuk gun ik jullie het gevoel wat wij zaterdag hadden. Als het jullie teveel word (mijn blijdschap) zeg het dan aub he.. Ik heb zoveel steun aan jullie al die tijd gehad dat ik niet wil dat ik onbewust jullie kwets. Heel veel liefs en een dikke kus!
Hallo...baal er echt van maar ik ga slecht nieuws brengen pffff doe het liever niet maar ik wil jullie wel op de hoogte houden. Heb eventjes copy paste gedaan.... Tijdens de echo voor de vwp heeft de arts een groeiachterstand geconstateerd en is hij niet tevreden over het beeld van de hersentjes (wellicht een begin ontwikkeling van vocht) en het hart. Alleen omdat ik nu maar net 15 weken ben in de plaats van de ruime 16 is het slecht te zien. Hij probeerde een 20 weken echo diagnose te stellen maar dat ging niet zo goed. Vervolg, vervroegde vwp uitslag. Aanstaande woensdag hoor ik de uitslag over eventueel down of de andre tri chromosonen afwijkingen. Tevens wordt ons bloed op DNA getest. Mocht de uitslag van de vwp goed zijn dan zullen we wellicht doorgestuurd worden naar het erasmus in rotterdam voor verdere onderzoek om de oorzaak de achterhalen. Dus weer onzekerheid en eigenlijk ben k er nu wel helemaal kapot van want echt genoten heb ik nog niet. Het is ook zo onwerkelijk om op de echo te kleine te zien bewegen terwijl er een kans is dat hij/zij ziek is..en wat dan. En ik weet heb vertrouwen, hoop etc maar als jullie het niet erg vinden is dat nu eventjes ver te zoeken... Ik zou woensdag weer moeten werken maar ik wil niet op werk het telefoontje krijgen dus heb werk al ingelicht... Nu moet ik rusten want dat moet na een vwp....dus ga op de bank een potje janken, boekje lezen, slapen en maar wachten weer....
Ahhhhh jazzz, schatje wat onzettend klote!! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, als je in de buurt woonde kwam ik lekker met je mee huilen lieverd! En idd de woorden: hou hoop. heb je nu natuurlijk helemaal niets aan..! Ik ga een kaarsje voor je aansteken en zal de zusters (nonnen) op mijn werk vragen of ze extra voor je willen bidden. Het slaat natuurlijk gewoon helemaal nergens op dat jij idd nog niet hebt kunnen genieten van dat wondertje in je buik. Ik denk aan je lieverd.. Dikke knuffel! Melanie
getver jazzz. wat een naar bericht, dit is het laatste wat je hoopt als je weet dat je in verwachting bent....... ik hoop dat het allemaal gaat meevallen en hopelijk kunnen ze snel iets zien en achter komen wat voorn gevolgen dit heeft voor later.. heel veel sterkte n succes deze dagen! ik hoop dat je je een beetje rustig kunt houden idd met een boek en lekker kunt gaan slapen.. alleen ik weet zeker dat eht moeilijk is, met het nieuws wat je zojuist hebt gezien./gehoord. hele lieve knuffel van mij!! @ Mel, nee hoor vind het helemaal niet vervelend, zo gaan die dingen, en er moet altijd iemand eerst zijn geweest dus, dan volgen wij (de schaapjes) vanzelf helemaal toppie!! xx
@Jazz, Lieverd wat een klote bericht zeg! Heb je net een heerlijke vakantie gehad krijg je dit.. Ik hoop dat je de komende dagen door kan komen. En hoop houden is zo makkelijk gezegd! Maar ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed komt. Heel veel sterkte en Doe rustig aan wijffie en hier word echt aan je gedacht! Hele dikke knuffel!!
@Jazz ohh meid toch zit hier met tranen te typen,vind het echt zo erg Waarom moeten kleine poppies iets mankeren... Snap dat echt niet Mijn moederhart huilt,en geef je vanuit het hoge noorden een dikke knuffel! Dit zou niet mogen... Je kleine moppie Even geen woorden... Bah! Ik hoop dat je kleine beebke alle liefde voelt die ik nu stuur XXX Sandra
Net met het ziekenhuis gebeld, maar dat vertel ik wel een andere keer. Jazz lieverd, ik voel me nu zo machteloos. ik zou willen dat ik iets meer voor je kon betekenen, Weet je mannetje het ook al? liefs
Mel ondanks wat er nu speelt bij mij kan je me toch een plezier doen weet je hoe... Vertel op wat zei het ziekenhuis waren ze ook blij voor jou? Dat noemt men balans, de ene heeft verdriet en de andere vreugde dat is nu eenmaal het leven gelukkig...