@jazz, ik vind het heel lief van je hoor, maar ik wil graag rekening houden met jullie! Maar goed hier komt het. 26 Januari om 9 uur 's morgens heb ik mijn eerste echo, Ik zou eerst nog door de verloskundige een echo krijgen en daarna door mijn eigen FA. Wellicht dat het dan ook beter doordringt. Ze waren wel echt oprecht blij. Ik had alleen een paar vragen en daar kon ze geen antwoord opgeven.. NJa wat doe je dan aan de telefoon muts haha.. liefs Melanie
Heerlijke die telefoon miepen inderdaad af en toe... 26 jan en dan ben je hoe lang zwanger ongeveer? Leuk hoor....
Ik ben 7 weken en 4 dagen zwanger. Dan moet je toch wel iets kunnen zien? Jazz als je behoefte hebt aan een spelletje ofzo te spelen voor wat afleiding laat het me dan weten he.. Dan zoeken we gewoon wat op via internet en spelen we samen om de tijd door te komen. liefs Melanie
Mel ja dan zie je zeker wat hoor dus dat is helemaal ok.... Ik ga zo eventjes een boekje lezen maar bedankt voor je aanbod heel erg lief....
Inwendig dat is standaard tot 12 weken omdat je kindje dan boven het schaambeen groeit en dan is het uitwendig
Jazz, wat ontzettend kl*te nieuws. Hoop dat je je zinnen wat verzet krijgt. Dikke knuffel. Duim mee...
Zo dat was nogal een rollercoaster die 30 pagina's die ik heb doorgelezen!! Ten eerste Mel, van harte gefeliciteerd!!! geweldig zeg! Zelfs ik word er helemaal enthousiast van, hahaha! terwijl we dit weekeind weer een heftig wel/niet gesprek hebben gehad. Zijn al op punt dat we al bijna aan een deadline gaan denken... Ben ook niet naar ziekenhuis geweest en heb voglens mij ook geen eisprong. Ik heb althans geen van de gebruikelijke symptomen (kramp onderbuik, pijnlijke borsten).. Maar echt, Mel, jouw reactie raakte me best wel heftig! misschien toch.. En jeetje Jazz, kweet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik hoop dat alles op zn pootjes terecht zal komen voor je. Heel erg veel sterkte!!
@boris, dankjewel meid! En ik zou geen deadline stellen hoor.. Ik zou gewoon lekker genieten en vooral vertrouwen hebben dat het wondertje gaat komen. En desnoods doe je net als ik eens goed gek en vraag je onze lieve heer om hulp... Ik duim voor je meid! Liefs Melanie
ben ik weer.. ben dus weer naar de gyn geweest, wat blijkt nu.. die cyste die ze vrijdag zagen is helemaal geen cyste maar een enorm ei!! heb op de echo gekeken, de afmeting die erbij stond was 39.1 mm!!! mijn LH was net zo als wanneer je net een eisprong hebt gehad of bijna krijgt. dus heb weer bloed moeten prikken om te kijken of ik al een eisprong heb gehad of niet. ze bellen me morgen op hoe nu verder, maar moet deze beurt als verloren beschouwen, omdat zo'n groot ei niet goed is. en verder zat er niks.. dus ben benieuwd.. heeft iemand al een keer zoiets meegemaakt of gehoord??
Nance wow wat een ei...ik heb dat nooit gehad wel overstimulatie dus meerdere eitjes maar een zooooooo groot wow. En nu wellicht minder dosis clomid?
Omg wat een joekel! Ik las dat dat kan betekenen dat het een cyste kan worden,maar voor de rest kan ik niet echt iets vinden
Vergeet mijn eerdere post maar hier heb je een forum berichtje over hetzelfde Open Forum Lees bericht
@Nance: woww wat n mega ei... Daar heb ik ook nog nooit van gehoord!!! @Jaz: Maar meid, wat n ongelofelijk klote bericht!! Schrik ervan!! Vind dit zo erg voor jullie!! Gelukkig hoor je woensdag al meer; en dat is zo.. maar snap dat de tijd nu heel lang duurt!! Ik wens jou echt super veel succes en sterkte ermee! Als ik ooit iets voor je kan doen, dan doe ik dat heel graag!! N hele dikke knuffel van mij!! Probeer rustig aan te doen.. @GM: he meis, wat balen dat het allemaal niet lekker gaat!! Voor jou ook.. als ik of wij ooit iets voor je kunnen betekenen dan laat het ons weten he!! Dikke knuffel!!
@nance, jeeetje dat is wel echt een mega folikel.. Ik zelf heb wel eens op de 31mm gezeten maar niet zo groot als die van jou. Als het goed is krijg ik nu voorlopig geen follikels meer haha Liefs Melanie
Nog steeds geen bloed En als ik moet plassen ga ik er een test tegenaan gooien Duurt nog even voor ik moet gaan,want ben net geweest hahaha