@Ws: probber dan niet al te veel te drinken.. anders is je urine te geconcentreerd.. Succes!! Ga heel hard voor je duimen!! Zal straks nog even snel spieken hier!!
Sjonge jonge jonge... Weer nega Morgen bel ik de gyn kijken of ze mij bloed af kunnen nemen ofzo dit is niet funny...
jemig jazz, ik ben er stil van. wat een klotebericht. woensdag hoor je meer. ook al is het snel, het is ook nog een eeuwigheid weg. alle liefs van de wereld! dit mag niet mogen!! lastig zwanger worden is een, maar als het er eenmaal zit en groeit, mag het niet mis gaan. alle duimen (nouja kheb er maar 2) draaien! dikke dikke knuffel. Fien, wat balen van die staking! weet je inmiddels al meer? en kan dat beteken dat hij pas na de 21 terug komt.. ? ik duim voor je dat je je man snel weer mag zien. knuffel! Claudia, fijn dat je donderdag ook meteen weet/hoort of er iets bijzonders is. hoop dat het meevalt, maar toch veel succes! je moet er wel veel voor over hebben. Kirsss, wat kan jij toch heerlijk lekker optimistisch blijven (vast niet altijd natuurlijk, maar vaak ook wel)! heerlijk vind ik dat . nu lekker klussen voor de fun, zometeen weer wat gerichter.. lijkt me ook wel eens fijn! en heeeeeeel gezond dat je er ook gewoon veel mee bezig bent. als ik jou was zou ik helemaal niets doen kijken of dat lukt Melanie, dikke respect voor jou dat je zo begaan bent/blijft met ons hier. je weet zo goed hoe het voelt en ik voel dat je het de rest ook zo enorm gunt om gillend een gat in het plafond te springen!! met dat hcg verspreiden moet het toch zeker wel gaan lukken dankjewel, lief! Boris, wat lastig allemaal. ik ben wat voorzichtig met alles te zeggen omdat ik altijd denk dat het belangrijk is naar je eigen gevoel te luisteren. plus, je hebt ook een gewoon een man om rekening mee te houden. lijkt me toch heel anders als hij er niet echt achter staat. maarrrrr ik weet ook zo zeker dat het wel goed zou komen allemaal! en ik denk dat dat gevoel er bij jou ook wel zit? wat ga je nu doen eigenlijk? afwachten op ongesteldheid? verder met medicijnen? of weet je het nog even niet. kan natuurlijk ook Nance, jemig, wat een mega-ei! geen ervaring mee. mijne springen wel vrij laat (tegen de 30 mm). betekent dit dat de clomid zijn werk té goed heeft gedaan? of komt dit door pech die een cyste heet? ik weet er ook niet zoveel vanaf, maar wel benieuwd. wel balen dat deze ronde voor niets lijkt te zijn, maar misschien hebben ze nog goed nieuws morgen? heb je goed geklust? WS, sjemig, wat shit. morgen zeker bellen ja. ik hou me nog even vast aan het laat testen bij je zoontje. @de rest: liefs!
Het is gewoon vreemd Ik weet wanneer mijn eisprong is elke maand want ik voel het Maar las net dat clomid verdikkeme ook het uitblijven van ongi kan veroorzaken... Ik wil me ook vasthouden aan laat posi testen
@ws misschien een trage opbouw van het HCG hormoon? @kara, NATUURLIJK gun ik het jullie ook! Dit gevoel gun ik werkelijk iedere vrouw...! En ik weet zeker dat het jullie ook gaat gebeuren...! Op een dag staan we allemaal met onze kindjes in de efteling terug te denken aan deze reactie.. Kijk ze nou is gaan die van mij van 6 loopt te flirten met die van jou van 5.. de kleine casanova hahaha.. Ik weet het ben een dromer, maar dromen houden je levend, zonder hoop zijn we nergens. En positieve gedachten zijn het halve werk. Ik kom gewoon dagelijks een potje hcg hier afgooien. Dat van de andere dames heeft mij ook geholpen. Morgenvroeg komt MOEDERS VOOR MOEDERS al.. Ben zo trots en blij dat ik hier aan mag mee helpen. Ik vind het zo'n kleine moeite en je geeft er zo veel voor terug. De vrouw die me belde was ook echt enthousiast toen wij over onze positieve test vertelden, "oow na 10 seconde al een 2e streepje dan ga jij ons super goed helpen dus" haha.. Ik werd vandaag gewoon voor het eerst echt misselijk, We stonden in een winkel en daar was het best warm, bleh werd helemaal misselijk. Volgens me mannetje trok ik ook wit weg haha. En dat met een laag make up op. liefs Melanie
Kara jij verwoord mijn gevoel helemaal lastig zwanger worden is al een weg en dat weet iedereen die hier mee schrijft en dan ook nog de rollercoaster mee maken waar ik nu in zit. Ik gun ieder van jullie een zwangerschap maar ik gun niemand deze onzekerheid. Mel goed dat je mee doet. Is inderdaad een kleine moeite. Ws hoe laat ga je bellen? Boris ik snap de deadline wel is het ook een beetje zelf bescherming? Gezien mijn leeftijd had ik ook een deadline maar ik merkte wel dat deze af en toe toch ruimer werd hihihi Ik hoop gewoon dat het snel raak is voor jullie. Overigens heeft mijn vriend gewacht tot zijn 47ste..en mijn broer is net weer vader geworden ook op zijn 47ste. Voor mannen is dat iets makkelijker dan voor ons helaas...maar ook vrouwen worden steeds ouder moeder.. En andere ladies bedankt voor jullie medeleven.
Nance, wat goed. Gewoon een mega ei J. Maar nu is het weer en te groot ei, dacht hoe groter hoe beter, niet dus. Melanie, wat leuk dat je mee doet met moeders voor moeders, zou het ook wel willen mocht ik zwanger geraken maar hier doen ze dat niet. Wel jammer eigenlijk.
@Claudia waar in Belgie zit je ook al weer? @jazz heb je een beetje kunnen slapen? bah wat is het vroeg!! ik ben nog zo moe!! hahaha.. Voel me net een klein kind die naar school moet..
@Ws: he wat balen meid! hopelijk nog steeds iets te vroeg met testen. Zou ook het ziekenhuis bellen voor n bloedtest. Hoe is het vandaag met je?? nog steeds geen bloed verder?? Duimen draaien vooe je! @Jazz: He meid hoe gaat het met je?? beetje kunnen slapen vannacht?? Hoe laat krijg je morgen meer te horen?? Heel veel succes!! @Mel: ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ook al meteen vanaf het begin! Is inderdaad n kleine moeite. Alleen moet je wel goed je neus dicht houden als je smorgens zon fles opendraait, want daar zit 1 of ander goedje in zodat de urine beter blijft. Ohhh en dat stinkt. Telkens als ik dat ruik ga ik (zowat) over mn nek, haha.. Wel goed dat je meedoet!!
Ik weet niet hoe laat ik gebeld wordt dus dat wordt wachten. Heb me al ziek gemeld op werk kan het echt niet op brengen ook niet eens het wegbrengen van mijn zoontje naar school pfff Maar goed het is bijna morgen en het zonnetje schijnt. Hihi mel kan me voorstellen je beschrijf het gevoel goed ben je al weer terug in bed gegaan?
Hallo meiden goede morgen, Even een advies gevraagd. Ik ga a.s. vrijdag op vakantie, ik had uitgerekend dat ik morgen kon beginnen met Duphaston, dan moet ik stoppen op vrijdag 20 januari. dan moet ik ongesteld worden de eerste keer was het na 7 dagen de andere keer na 5. Kan het zo zijn dat het de derde keer veel eerder komt? want zaterdag 21 januari rijden wij terug vanuit oostenrijk naar huis, als ik dan die dag ongesteld wordt, moet ik natuurlijk op dag 2 van de cyclus beginnen met spuiten... maar die spullen laat ik thuis, dus als ook wij in een sneeuwstorm komen en ik een aantal dagen daar moet blijven, kan ik die spuit niet halen, de kans is klein dat het over 1.5 week nog steeds zo chaos is maar je weet maar nooit, zouden jullie wachten tot in mijn vakantie en dan gaan starten met Duphaston, dat ik zeker weet dat ik al 1 of 1.5 week terug ben van vakantie en dan ongesteld wordt en kan gaan starten met het spuiten van Puregon? Help... zo moeilijk, elke dag is er een maar als het straks eerder komt en het gaat mis, mis ik weer een maand.. dat is natuurlijk ook niet fijn. tnx meiden. @ ws oh balen zeg, kan het idd niet zijn dat je tevroeg test, hopelijk van de week een positieve test! @ Mel en wen, bij ons in de omgeving doen ze ook aan Moeders voor Moeders, dat lijkt me wel mooi om te doen, wat houdt het precies in? voor diverse testen toch of zo? @ Fien, wanneer komt je vent terug? @ Jazz. ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen, maar zagen ze op de echo dat de kleine nog goed gegroeid was? maar wat heeft dat dan te betekenen, kan toch nog worden ingehaald of kunnen ze dat nog niet zeggen of zien.. ik heb er echt geen woorden voor.. pfff.. sterkte nogmaals. @ All, hoe gaat het verder? Kirsss. lekker aan het klussen zowel figuurlijk als letterlijk haha, schiet het al op, heb uitgerekend dat ik denk ik rond 1 februari pas kan gaan spuiten, dus we gaan gelijk op en we zijn samen straks zwanger.. hihi.. moed houden dan komt het allemaal goed! fijne dag meiden|! ga weer ff aant het werk.. Liefs
he meiden, Jazz, dat is het precies. een zwangerschap gun je iedereen, maar niet een zwangerschap met zoveel onzekerheid. er is al zoveel 'afwijkend' verlopen bij deze zwangerschap dat het nu wel gewoon goed mag gaan. ik weet er ook maar weinig van, maar hoop keihard dat er goed nieuws is morgen.. dikke knuffel! Melanie, jij ook knuf! echt erg lief, en dat gunnen heb ik ook heel sterk. het zou zo leuk zijn om allemaal zwanger te raken!! en.. ik droom graag met je mee!! zo zit ik ook wel in elkaar, allemaal van die mooie fantasieën over hoe het later is met de kids. zou onwjis fantastisch leuk zijn, en doordat je het zo neerzet relativeer je de tijd ook weer (een 6 en 5 jarige verschillen niet zoveel, terwijl nu elke maand oneindig lijkt). heel fijn is dat dus we keep on dreaming! @MvM: super tof dat iedereen mee doet hier (mits het lukt/kan natuurlijk)! ik heb het ook 2 weken gedaan (mijn god, wat stinkt dat goedje!), maar natuurlijk voor het goede doel. ze halen hcg uit je urine waar pregnyl mee wordt gemaakt (toch?). Duss hetgeen wat een aantal van ons spuiten/hebben gespoten! Sween, lastig lastig... elke dag is er een teveel.. maar ik kan me ook voorstellen dat je rustiger op vakantie zit als je je geen zorgen hoeft te maken over de terugweg. ik geloof dus dat ik een paar dagen zou wachten. dan heb je 1) een meer relaxte vakantie (misschien ook minder bijwerkingen?) en 2) wat maken die paar dagen uiteindelijk uit...? en weet je zeker dat het goed komt, ook als je 2 dagen later thuiskomt. hoop dat ik het niet lastiger maak voor je! wel leuk, vrijdag al weg!! @fm-meting vanmorgen: jemig, een twijfelgevalletje: of een enorm ei (gemiddeld 26mm) of een cyste. ze vonden het eigenlijk te groot voor een ei, maar omdat mijn eieren wel vaker groter zijn is er nog een kleine kans.. maar het is wel erg groot voor CD16. ik ga nu met ovutesten hopen(bidden, wie weet helpt het!) dat ik een lh-piek krijg en het dus tóch een ei is. volgende week sowieso bloed prikken, ze houden van bloedwaardes om dingen vast te stellen. zelf denken ze een cyste, ik houd nog eventjes hoop. hoewel ik me afvraag of dat terecht is. mocht het wel een cyste zijn, hoop ik dat ie met ongesteldheid (als die komt??) weg gaat en krijg ik eerst weer een uitgangsecho op CD3. pfffffffffffff ik ga heel hard duimen hier dat die lh-piek er komt, anders is het een verloren ronde en daar heb ik al die opvliegers en buien niet voor! zo - uitgezeurd! als jullie nog ervaring/ideeën hebben hoor ik ze graag! liefs meiden zo fijn dat we alles bij elkaar kwijt kunnen! ik blijf het zeggen, omdat ik het ook blijf voelen.
Sween ik zou inderdaad pas beginnen in je vakantie zodat je niet te vroeg ongi wordt. Lekker even gewoon genieten ja toch. Ik weet een week lijkt dan veel maar toch. Kara pffff ik hoop ook voor je dat het geen cyste is en wellicht springt die gewoon netjes vandaag het eitje...niks erger dan een verloren ronde. Ik weet niet of de baby de achterstand kan inhalen. Ze vonden de achterstand te vroeg in de zwangerschap. Ik denk dat vooral het beeld van de hersentjes en het hartje bij hun de twijfel heeft laten toenemen. Op 19/12 had ik een 3d echo toen dacht ik 13 weken te zijn en de echopist zei nee je bent 12 weken maar niks om je zorgen te maken. 3 weken gisteren later zou ik volgens 1e berekening 16 weken zij maar ze zagen een beeld van een krappe 15 weken (dat klopt dan wel weer met opgave van de 3d echopist). Dus ik weet het ook niet meer. Het is nog afwachten...ik kruip weer even in bed.
@jazz, kan het ook gewoon zijn dat er helemaal niets aan de hand is? Ik hoop het tenminste. En nee ben vanmorgen niet meer terug naar bed gegaan, MvM stond aan de deur. En tja nu we toch wakker zijn maar alvast het babykamertje beetje schoonmaken haha. @Sween, je levert je plas in en uit je urine word er dan weer het HCG hormoon uit gehaald. Hiervan maken ze medicijnen zoals pregnyl idd. Je helpt dus eigenlijk andere mama's 2be. @wendy, had het maar gezegd meis dan had ik me via jou laten inschrijven haha, dan had je zo'n mooie organizer gekregen.. Ik zelf heb nu de ketting gekozen. Hier verder niet veel te vertellen, was wel blij dat ik vanmorgen nog steeds een 2e knalstreepje zag haha.. Toch even een extra bevestiging. We gaan nu even de toekomstige babykamer aan de kant halen, aan het eind van de maand komen ALLE spullen al.. Manlief is van het type, het kan er maar alvast zijn haha.. Ik zelf vind het ook wel hoor. Liefs Melanie
Hihi mel hoe anders kunnen mensen zijn he ik heb nog niks mijn vriend en ik hadden zoiets na mijn vakantie en onderzoeken beginnen we. Helemaal goed hoor van jullie. Hebben jullie alle meubels al? En ja ik heb toch hoop omdat mijn dochter ook een klein poppedeintje was bij de geboorte maar zou ik weer zo'n mooi wonder krijgen? Dat alles toch goed is?
@jazz, wij hebben eind van deze maand nagenoeg alles al ja haha.. Alleen moeten we dan nog een Digitale thermometer, luiertassen en een hemeltje.. En dan natuurlijk nog alle verzorgingsproducten en zo. Moet er wel bij zeggen dat we heel veel hebben kunnen overnemen van het nichtje van me mannetje. Die heeft 1 jaar geleden een kleine gehad en we hebben via haar bv de babyfoon en zo kunnen overnemen. De babykamer hebben we via de broer van me mannetje, hij werkt in een babysuperstore en daar stond een kamertje in doos waarvan niemand wist waar het vandaan kwam, deze heeft hij voor 75 euro mogen meenemen, en wij zijn er zo super blij mee.. Zal wel een foto toevoegen. Liefs Melanie