@mel wat een leuke meubels Ik zal Joey's babykamer even laten zien Erg klein daarom zijn we ook naar hier verhuisd
hey ze hadden straks gebeld van het zh en nu denken ze weer dat het toch een cyste is.. ze denken dat bij mij de clomid ervoor zorgt dat de cyste groeit ipv mijn eitjes. dus moet nu afwachten.. als ik over 3 weken nog niet ongi ben moet ik even bellen, krijg dan denk ik weer provera of zo. als ik eerder ongi word moet ik zoiezo terug voor een echo voor ik weer met clomid begin. en moet in de gaten houden of ik geen buikpijn krijg, anders moet ik ook weer bellen.. dus nu weer afwachten..
@nance nou zeg wat een gedoe... Zou je dan PCO hebben? Dat heeft ook met cystes te maken toch? Ik heb trouwens vrijdag een afspraak bij mijn gyn Op vrijdag de 13de
@ whitesaber: ja is echt erg.. ja ik heb misschien wel pco. had ik de vorige keer gevraagd, maar er was wel maar 1 hormoonwaarde die te hoog was. en normaal is dat dan bij meerdere. dus wisten het ook niet precies.. maar maakte voor de behandeling niks uit zeiden ze. haha bij mij brengt vrijdag de 13de altijd geluk ben ook op die dag geboren.. dus ik zal mijn geluk overbrengen op jou goed
Deal Het voelt net alsof het gewoon niet wil doorbreken,mijn ongi dan Overdag heb ik het heel koud en savonds warm... Wel vreemd want heb ik het koud word ik ongi Nu al een paar dagen overtijd Was het maar vrijdag
jazz, is je bedje in ieder geval lekker en warm? er valt weinig over te zeggen he.. behalve dat het wel positief lijkt dat je kleine minder ver is dan gedacht waardoor de achterstand zou kloppen? nouja, ik probeer ook maar iets, het is gewoon afwachten. succes meis mel, wow mooie kamer! en lekker vlot met dingen aanschaffen ws, jemig, 2 dagen overtijd.. het blijft spannend. vrijdag ga je weer testen of naar HA (sorry even gemist) nance, :S balen. en afwachten dus. ik heb ook een cyste misschien kwam ik vandaag achter. mijn gyn zei dat sommige follikels gewoon doorgroeien tot een cyste. volgens mij is een cyste niets meer dan een follikel wat niet gesprongen is maar doorgroeit. hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @all: mijn gyn zei dat als ik een lh-piek zou hebben, het toch een ei is. maar is dit dan zeker? eigeniljk niet he, zoals bij nance. kan je een lh-piek hebben zonder eisprong? wil mezelf geen valse hoop geven.
Nance..jeetje maar als je cyste groeien door clomid waarom niet een ander hormoon proberen? Wat een gedoe he en jaaa als je buikpijn heb gelijk aan de bel trekken he... WS ok dus vrijdag en nu nog niks.......al dat wachten om gek van te worden toch...Overigens hele leuke gezellige babykamer zeg. Kara...volgens mij is LH piek, eisprong en niet cyste sprong...dus volgens mij kan het niet zo zijn dat je een piek heb maar geen eisprong..maar zeker weet ik het niet...
thankx jazz, dat geeft de burger weer moed. kan je moed ook in een soort dust-vorm rondstrooien...? als het kan: STROOI!
@ kara, ik had vrijdag ook een piek in mijn LH, maar heb dus geen eisprong gehad. dus kan kennelijk wel.. hoop dat het bij jou allemaal verder goed gaat!! ga voor je duimen!! @jazz: ja als ik buikpijn heb bel ik meteen, want betekend dat ie dan kan knappen toch? weet trouwens iemand dat als de cyste na mijn menstruatie niet weg is of dat ze deze dan weghalen of zo? want zoland dat ie er nog zit mag ik geen clomid..
Nance precies en dan ben je soms verder van huis als je er te lang mee blijft doorlopen. Of ze het weg halen weet ik eigenlijk niet...Wat een gedoe he en balen als je lang niet door mag gaan met de volgende ronde...
Bekijk bijlage 213739 Nou dames.. zou ook ff onze babykamer showen.. deze hebben we zaterdag besteld nadat we de echo hadden.. Komt pas eind april, begin mei binnen.. dus duurt nog wel ff.. Verder ben ik ook nog wat voorzichtig met alles aanschaffen.. Het was dat mijn vriend graag naar zo'n babyzaak wou gaan kijken.. maar ik had zoiets wacht er nog maar is eventjes mee. Nou hadden we wel geluk dat we al waren gaan kijken, want de levertijd was dus 16 weken!!
wow wendy wat een mooie babykamer en helemaal gelijk hoor dat jullie het al besteld hebben je bent ook al best ver in je zwangerschap dus....
@wendy en WS wat een leuke kamers!! vandaag bij het nichtje van me man geweest. Kreeg 20 buikbanden mee haha. Altijd makkelijk. Ben alleen nog op zoek naar een buikband in 2 kleuren. Groen en Oranje... of Rood wit Blauw.. De ene zijn de kleuren van Tilburg tijdens Carnaval, en de andere zijn de kleuren van onze carnavalsvereniging. Dus als iemand van jullie een tip heeft graag. liefs melanie
mooie kamers allemaal! you lucky bastards buikbanden zou ik niet weten, maar leuk dat je er 20 hebt meegekregen . heerlijk dat jullie het goede nieuws verspreiden! nance, alles kan nog blijkbaar. mijn lh-piek is nog nergens te bekennen dus ik vrees dat we allebei op het cystebankje moeten deze ronde . een cyste, zeker een follikelcyste, schijnt met je menstruatie meestal weg te gaan. als dit niet gebeurt en de cyste niet krimpt, kan het met een kijkoperatie worden weggehaald. maar dat is geloof ik alleen het geval wanneer die belachelijk groot wordt (boven de 6 cm oid). maar pin me er niet op vast, ik weet er het fijne ook niet van!
Girls als we dan toch met foto's aan het strooien zijn wat vinden jullie van mijn buikje met 5 weken en 1 dag? (moet er wel ff bij vertellen dat ik normaal echt PLATTER DAN PLAT ben.. dus dit is voor mij echt VEEL.. Ook die ei-vorm op de front shot vind ik best wel stoer haha. Mijn broeken zitten al te strak.. en heb net met kerst een nieuwe garderobe aangeschaft haha.
@ kara: bedankt voor de info. ja ik heb er ook verder niet naar gevraagd bij de gyn.. ik zie wel wat er gebeurd. anders ga ik me eigen er alleen maar druk over maken. maar komt zeker nog wel goed met ons wie weet wat de volgende ronde voor ons brengt haha @ melanie: heb een vriendin die ook echt heel dun is en dan zie je het inderdaad al heel snel. voor de buitenwereld lijkt het dan inderdaad nog maar weinig. maar bij jou zie je het zo op de foto's echt al goed vind ik. ik zeg showen die buik hahahaha
mel, vergeleken met jou lijk ik al wel 30 weken zwanger :O hihi, maar leuk dat je het zelf al zo ziet!! en leuk om die buikfoto's te zien nance, hele goede instelling gewoon afwachten en maar zien wat er gebeurt! hoe is het met de rest van de meiden?? fijne avond xx
Hi , ik ben nieuw hier en wil mij graag toevoegen bij deze topic! Weet niet echt hoe dit werkt en wat er van mij verwacht word. Dus wie maakt mij een beetje wegwijs?
he Miezel! welkom, en gezellig! hoe het werkt? gewoon lekker meelezen en meeschrijven ik ben benieuwd naar je verhaal! ben je al lang bezig? en begonnen met clomid?