Oké mijn verhaal : ik ben in okt 2010 gestopt met de pil en in sept 2011 is er pcos gecontacteerd . Ik heb in okt 1x provera gebruikt en daarna op cyclus dag 3 gestart met clomid 50 mg. Deze sloeg niet aan . In nov 2011 ging ik op vakantie en heb er bewust voor gekozen om geen medicatie te slikken om ongesteld te worden en de clomid . Ik had anders nog geen rust en vakantie voor mezelf. 1ste dag van de vakantie (7nov) werd ik ongi maar zette niet door , was al blij dat mijn lichaam iets deed. Na de vakantie eind nov gynecoloog gebeld hoe verder , ik moest 2 weken afwachten of ik zelf ongesteld zou worden en zo niet starten met provera. Ik werd op 12 dec zelf ongi . Netjes de clomid geslikt en daarna echo gehad en mijn ei wAs gegroeid naar 17mm. Heb 4 Jan bloed geprikt om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad , en gelukkig kreeg ik afgelopen maandag te horen dat ik een goede eisprong heb gehad . Dus erg positief allemaal. Nu hoop ik dat ik weer zelf ongi word en natuurlijk mama mag worden . Lang verhaal hè. ? En nu zit je in zo'n fase dat je hoopt ongi te worden of zwanger bent , en nog geen vertrouwen hebben in je lichaam . Daarvoor zit ik hier eigenlijk , verhalen lezen en gelijkenissen zien en mee leven met iedereen
Miezel, je zit dus in de laatste dagen van het wachtbankje! je hebt al een heel traject erop zitten in elk geval.. nou, ik kan je gerust stellen, je zit heel goed hier! allemaal meiden met soortgelijke verhalen en veel ervaring. ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! slik je nu 100mg? hoe oud ben je eigenlijk? en verliefd, verloofd, getrouwd? (wat een vragenvuur gelijk he ik ben gewoon veels te nieuwsgierig)
@kara Jup nog steeds geen ongi en moet wachten tot vrijdag... Grr wat gaat de tijd dan langzaam... @miezel Zal anders mijn verhaal ook even hier neer zetten voor je,ook makkelijk voor jou namelijk: Ben 29 jaar ben getrouwd heb een deugniet van 2 jaar Voor ik zwanger raakte van hem duurde het 3 jaar,vele onderzoeken gehad en er kwam uit dat mijn hubbie's zaad net zo relaxt is als hij zelf En gelukkig zwanger geraakt in 2009 We zijn nu alweer 17 rondes bezig en daarvan 7 rondes clomid Mag de volgende ronde over gaan op spuiten,mits ik nu niet zwanger ben 2 dagen overtijd en geen spoor van ongi... Wel 4 testen die nega zijn... Grrr....
Ik ben 27 jaar , 8jaar samen waarvan 6 jaar samenwonend! Ik blijf 50mg clomid slikken , volgens Vpk van de gynecoloog moet ik dus over 6 maanden terug voor evaluatie. Hoop dat het niet nodig is .
@ whitesaber . Bedankt voor je verhaal , jij hebt ook al heel wat mer gemaakt . Ik hoop dat je snel Zwanger bent , duim voor je . Ps.. Hoe zet je een banner neer ?
@miezel Je ziet gebruikersinstellingen aan de linkerkant en als je daarop klikt zie je aan de linkerkant Onderschrift Als je daar bent gekomen kun je de code van je banner erin kopieren Ik hoop dat we lekker allemaal zwanger worden dit jaar,kunnen we ons "de roze-kakkel-kippies" noemen whahaha
Lieve meiden, Ik ben heeeel druk beZig in het nieuwe huisje vandaar dat ik er niet veel ben maar lees wel mee en probeer zoveel mogelijk te reageren!! ik kom net terug van een hele dag klussen en ben echt verrot maar je ziet al echt verschil en het begint er echt al een beetje op te lijken en daar doen we het voor Voor me kleine meid hebben we een nieuwe kinderkamer gekocht en kan hem 20jan ophalen..Echt heel schattig allemaal witte meubels maar met roze hartjes als deurknoppen en versiering echt helemaal gaaf Echt een grote stoere meiden kamer vind ze het!! Nou morgen reageer ik verder op jullie want ben echt kapot maar wilde dit nog wel even deolen trusten en jullie horen me morgen meiden Liefsss
@kirss Aww wat mooi Klinkt heel snoezig Heb mijn proppie ook even verwent hij heeft nu een gitaartje Hij kan nu samen met papa spelen @Miezel
WS, zeker grrrrrmbll.. maar geen bloed geen bloed.... Kirssss, wat gaat allemaal! klinkt erg fijn Miezel, mooie banner en leuk, ik ben ook 27 jaar . Ben 8 jaar samen en woon ongeveer 8 jaar ook samen! Fijn dat je gewoon zelfstandig met de clomid verder kan. Heb je geen behoefte aan extra controles? En ben je ook bezig met testjes, temperaturen e.d.? of ben je iemand die het meer op zijn beloop laat (lijkt me heeerlijk om zo'n iemand te zijn )
Goedemorgen, Jazz, megedikke knuffel!! Heb er geen woorden voor.... Heb zitten huilen toen ik het las, maar daar heb je natuurlijk niks aan.... Enorm enorm veel sterkte!!!! En, ik blijf voor je duimen, het moet gewoon goed komen!! Mel, hoop dat je ondertussen toch al op die wolk geklommen bent! Hoe is het met je? Ben blij voor je dat je ouders weer een stekje voor hun hebben in februari! Enne, jouw blijdschap doet reuzegoed!! Blijven posten, die blijdschap van je! Geeft moed!! En Mel, ik droom mee over ons terugdenken aan onze berichten hier over een paar jaar in de Efteling! Knappe kinderkamer!! Zalig voor jullie aankomende kleine wondertje! Knappe buik al! Die roze wolk op dus met je! Boris, hoop op goed nieuws voor jullie! Hoop dat jullie nog even uithouden en, dat die deadline niet nodig is!! Nance, mmmm, geen cyste, wel cyste.... Ik duim voor heel goed nieuws! Hopelijk mogen jullie gauw weer aan de clomid! Sween, vrees dat ik je niet kan helpen met dat vraagstuk..... Wat zegt de gyn erover? Ik zou in ieder geval genieten van je vakantie en, niet te vroeg beginnen. Beter iets later dan een verloren ronde... Succes meis! En, geniet van jullie vakantie!! Knuf! (ik duim vooral dat jullie niet in een sneeuwstorm ed terecht komen!) Kara, dikke knuffel!! Ik hoop en duim mee dat het gewoon een mega-ei is!! En, indien niet, dat het gewoon weer met je ongesteldheid mee verdwijnt! Goh, zo balen meid..... Knuffel!!! Whitesaber, heb jij al duidelijkheid? Mijn vingers blijven draaien voor je!! En, ook knappe kamer, die van jullie flinke zoon!! Enne, vrijdag de 13e gaat je megaveel geluk brengen!!! Wendy, ook bij jou een knappe kinderkamer! Mooi mooi! Hoe is het met jou? Miezel, welkom! Hoop dat je hier heel snel bij de zwangeren mag aanschuiven!! Kirsss, leuk leuk! Nog even hard werken en dan genieten van al dat harde werk! Hier, veel last van mijn lichaam, maar, weet dat ik niet zwanger zijn kan - vriendlief is niet thuis geweest. En, zijn terugkomst is ook uitgesteld door die domme staking... :'( Geen idee wanneer ik 'm mag verwachten. Baal ervan; deze meid is dus niet zo vrolijk.... Hoop dat hij voor de 21e terug geraakt! Als we die afspraak moeten verzetten, gaat het ten vroegste voor begin / midden maart zijn... Wordt een lang wachtbankje dan Knuffel!!
Moest even gniffelen toen ik dit las Dromen mag altijd @fieneke Ohhh joh Wat erg dat jij je zo slecht voelt...Misschien griepje?En nog steeds na zon lange tijd mee typen weet ik nog steeds niet wat je man voor werk doet Dom dom dom... @Kirss Weer hard aan het klussen ? Wij zijn ons huis ook aan het veranderen Willen een open keuken,een grote hok achter en de schouw MOET weg Ja moet want heb er alleen lol aan als het kerst is... Deze schoorsteen is een dummy,en ook erg ouderwets... Kan er alleen hout in leggen,maar nooit aansteken...
Sween, zou ook wat wachten. Denk niet dat een paar dagen later kwaad kan. Oh wat een leuke kamertjes. Probeer van de 2de hands sites weg te blijven want als ik dat zo allemaal zie zou ik het al kopen ook J. Miezel, welkom hier. Fieneke, wat spijtig van jou vriend. Hoop dat hij toch snel thuis geraakt en zeker voor de 21ste.
Fieneke, ik snap dat je baalt en wat ontzettend klote die stakingen. Doe lekker je eigen ding meid en heb even lak aan iedereen.. Hoop dat je dipje snel weer voorbij is. Dikke Knuffel!! @kirss wij willen straks natuurlijk wel foto's zien van hoe mooi je nieuwe huisje aan het worden is. (of een uitnodiging voor de housewarming natuurlijk hahaha) @miezel HIER kun je klikken voor mijn verhaal... Heb 4 maanden Clomid 50mg gebruikt, kreeg geen controles, heb 1 maand ovu testen gebruikt, 1 maand getempt en daarna niets meer. En nu... nu ben ik ZWANGER!! Hoop dat er bij jou snel hetzelfde resultaat mag zijn. Liefs Melanie
Mel ik zie ook al een buikje hoor op je fotos hartstikke leuk een mooie tattoo trouwens... Hier zit ik nog steeds te wachten durf niet eens naar de tiolet... Vriend vroeg gisteren aan me hoe voel je je? Ik zei ik weet niet...en toen voelde hij zich weer machteloos..maar ik weet het echt niet.....hopen dat het telefoontje snel komt...pffff
@jazz, spannende dag lieverd! Het kaarsje hier brand weer, kun je anders zelf niet bellen voor de uitslag? Liefs Mel
@Miezel: welkom hier bij ons clubje! voor jou nu ook spannende dagen zie ik.. Mag je al testen?? Hier ook n succesverhaal met Clomid! Na 2 rondes Clomid gelijk zwanger!! Dus het kan echt!! @WS: he meis, nog steeds geen bloed?? jeetje het blijft daar wel heel spannend!! @Jazz: he lieve Jazz, heel veel succes vandaag!! Hopelijk laat het telefoontje niet lang op je wachten!! Duim heel hard voor je!! Dikke knuffel Wendy
Whitesaber, ben het helemaal eens met Kara. Ze schreef het daar perfect neer! Klinkt als dat jullie serieuze verbouwingswerken voor de boeg hebben. Succes ermee! , nee, geen griepje. Baal er gewoon helemaal van dat vriendlief alweer niet naar huis kan en, er alweer die onzekerheid is over wanneer hij dan wel naar huis kan. Is al weg van 6 december; wordt beetje tijd voor zijn terugkomst vind ik....... Hij werkt als maintenance supervisor op een schip. Een schip in, jawel hoor, stakend Nigeria.... *Baal baal* (baal ook wel beetje van mijn zelfbeklag.... ). Claudia, ik duim voor morgen! Zie je het zitten? Ook ik probeer weg te blijven van de 2ehandssites en de babyspulletjes. Gisteren nog een boekje willen kopen dat je kan invullen als je bevallen bent; is gebaseerd op "raad eens hoeveel ik van je hou". Vond 't enorm leuk, maar heb 't toch maar in de winkel gelaten... Dank je! Mel, dank je!! Jazz, hoop dat je snel telefoon krijgt; dat je weet waar jullie aan toe zijn. Ik hoop en duim en wacht met jullie mee! Dikke dikke knuffel!!