Ws hoe laat moet je morgen? Miezel ik hoop ook voor jou zwanger en dat je lichaam je niet voor de gek aan het houden is... Mel en ann kom op jullie hebben vast wel meer rare kwaaltjes trekjes gewoontes erbij? Ik had bijvoorbeeld dat ik de eerste weken alleen maar taart ging baken. At het zelf niet hoor...moet er we'll om lachen was echt maf. Sinds ik het weet zing ik een lied in mijn hoofd I cried for you van katie mulea (of zoeits) daar komt ook mijn onderschrift vandaan. Passend liedje voor mij. Aanstaande zondag ga ik aan mijn zoontje vragen hoe hij afscheid wil nemen. Vind het belangrijk dat hij op zijn eigen manier iets doet. Nu dat was het weer vind het wel prettig om af en toe dit op te kunnen schrijven...ik beloof het echt het zal binnenkort ophouden hihihi dan wordt ik namelijk gek van mezelf...
@Jazz De afspraak is om 12:45 Wat nou vreemd is is dat ik lees dat je nog een paar dagen moet wachten na een innesteling voor je posi test Hoe zit het nou?
@Jazz, nooit stoppen met schrijven.. Hier heeft man lieft steeds dat ene liedje in zijn hooft I'm gonna be a pappa and I'm already maried... Going to chapel.. Hahaha en dat is echt al vanaf dag 1 in onze hoofde blijven zitten. Verder niet echt aparte dingetjes te merken hoor. Ben ook nog maar zo kort.. Liefs Mel
Hey allemaal, Passeer maar heel kort (zooooo moe en, net pas thuis). Wil vooral iedereen een dikke knuf geven! Gooischemama, blij dat je terug bent! Claudia, de moed niet laten hangen!! Jazz, zo een enorm dikke knuffel! Blijf woorden tekort schieten. Kan enkel vooral herhalen dat ik jullie een eindeloze stroom knuffels blijf sturen en, dat ik je echt een enorm sterke vrouw vind!! Respect! Veel sterkte meis! Liefs!
Goedemorgen!! Whitesaber, nog steeds geen bloed? Goh, ik hoop zo hard dat je voor goed nieuws zorgt op dit topic; hebben het zo nodig....! Succes vandaag! Jazz, hoop dat je beetje hebt kunnen slapen. Knuffel!! De angelsound mag van mij gerust naar mel. Blijft ie leuk in het topic en, kan ie blijven rondgaan. Kara, alles goed met je? Gooischemama, blij dat je er weer bent!! Met daar heel veel dank bij aan whitesaber!! Ik merk ook dat - als ik alweer niet op internet geraak - ik er nog mee om kan ergens dat ik niet kan inloggen hier; geeft me wat ruimte om afstand te nemen. Maar, aan andere kant betrap ik me er elke keer opnieuw op dat ik jullie dan mis en, me afvraag hoe 't met iedereen is.... Digidinnen he....! Claudia, kan me heel goed voorstellen dat invitro niet is wat jullie wilden horen. De eerste keer dat ik de gyn hoorde zeggen dat dat bij ons waarschijnlijk de volgende stap is na clomid, werd ik van mijn stoel geblazen. Heb echt niks meer gehoord voor de rest wat ze zei. Maar, er zijn zoveel succes verhalen! En, ze gaan jullie nu gericht naar roze pogen te helpen. En weet je meid, 't gaat ze lukken!! Dat moet gewoon!! Heb jij wat kunnen slapen? Valt het wat mee met die buik nu? Hier is er nog steeds geen duidelijkheid over terugkeer vriendlief. Baal er wat van; zeker omdat hij normaal gewoon thuis zou zijn. Maar, er zijn ergere dingen, dus ik ga verder niet klagen. Terugkeer is ten vroegste voor komende woensdag; afwachten maar! Hoop vooral voor ze dat ze van het schip afkunnen voor hun voedselvoorraad op is.... Nu is iedereen nog lief voor mekaar; geen idee als ze dat dan nog gaan zijn.... Liefs en dikke knuffels!
dag lieve meiden, hoe is het met jullie? Jazz, beetje kunnen slapen? je bent echt een sterke en mooie vrouw, hoe je er zo mee omgaat. en het is ook sterk als je zwak kan zijn denk ik altijd maar. en volgens mij kan jij dat. het is trouwens ook heel prettig dat je aangeeft dat wij vooral moeten blijven doorpraten over het zwanger worden/zijn. onwijs veel succes vandaag. liefs Claudia, jemig, daar schrik ik van zeg! hoe is het voor je? en hoe is het nu met je? klinkt wel of het goed is geweest om die hsg te doen als dit er uit komt.. dikke knuf! GM, jaaaaaa daar was je weer! heel fijn om te horen dat het weer lichter is dan duister, maar ook een dikke knuffel, want dat gaat zomaar niet over natuurlijk. maar wel blij weer van je te horen, je brengt goede 'sjeu' hier in het topic WS,.... en nog steeds geen bloed? ik moet wel beetje lachen over je verhalen gister: en daar komt ie hor, de innesteling. ja, en nu bruinverlies. lijkt me heerlijk als je het zo aanvoelt. en, het schijnt inderdaad wel even te duren voordat je na de innesteling positief kan testen, dan start hcg aanmaak pas (heb er al zo vaak het testen op afgestemd ). succes vandaag!!! Fien, dikke knuffel voor jou! wat balen van je vriend.. zeker omdat je nog in onzekerheid zit. Waar ben je bang voor wat ze zullen doen? en is de toestand kritiek/gevaarlijk, of is het meer een kwestie van tijd? vind het lastig in te schatten, heb daar echt geen verstand van! Kan me erg vinden in wat je zegt over het soms wegblijven van internet, maar dat de nieuwsgierigheid het toch weer wint want je wil ook gewoon weten hoe het met iedereen gaat! hoewel ik na de berichten afgelopen dagen het ook wel even zat was.. als je gaat lezen, zie je ook zulke berichten. maarr digidinnen zijn er voor elkaar, dus ik ga ook echt niet zomaar weg. mooi als de angelsound naar Mel kan.. jazz, wat ben je toch een lieverd dat je daar meteen aan denkt. @hier: lh-piek gevonden, geklust (met wat moeite deze ronde, die druk voelde we allebei voor het eerst wel erg!), dus nu aftellen naar bloedprikken om te kijken of het daadwerkelijk een ei is geweest, of toch een cyste. ga voorlopig dus het wachtbankje op liefs! en veel succes vandaag allemaal met alles wat boris ook al eerder zei (en sindsdien zit het liedje van herman van veen 'we moeten rennen springen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan' toepasselijk in mijn hoofd )!
Ok de stemmen zijn tot nu toe Mel maar we hebben ook nog Wendy die zwanger is en actief op onze forum...Of Wendy heb jij er al een gekocht?
Hallo fijne peeps @fieneke woensdag komt hubbie misschien thuis ? Ik hoop het voor je heeft erg lang geduurd Moest even lachen om je opmerking over de voedselvoorrraad Zie het al helemaal voor me @kara spannend Ben al zon lange tijd een google gek en heb me suf getypt over innesteling Het is echt wishfull thinking @Heb niet getest vanochtend had geen testen meer over namelijk whahaha Had 4 van kruitvat,en 3 dipstick dingetjes Hoezo teveel getest hahaha Sinds gisteren erg moe,kon zelfs slapen vannacht Slaap al weken erg slecht,al is mijn lijf moe mijn koppie denkt :Kan nog wel even doorgaan Dus ben hier erg blij mee
@mel bijna vergeten Deze site vind ik zelf erg mooi Buikbanden.com -De Officiële Website voor buikbanden- Je kan er erg leuke banden maken
Dan stem ik wel voor wendy haha.. Het steeds opnieuw laten rondgaan vind ik een goed idee! Misschien een goed doel er aan koppelen ofzo? Diegene die t mag gebruiken doneert wat aan een goed doel naar keuze van jazz? Ik ben nog zo moe ik reageer straks ff verder. Liefs mel
@ ws: heel veel succes vandaag!!! duim voor je!! @ hier: heel vervelend.. de hele tijd een raar gevoel in mijn buik. doet geen pijn, zijn geen steken of zo, maar gewoon een raar gevoel. komt denk ik gewoon omdat ik er te veel mee bezig ben.. duurt zo lang als je 3 weken moet wachten..
Een angelsound is een apparaat waarmee je naar t hartje van je kleintje kunt luisteren.. @jazz ik wil best eerst gaan, maar weet niet wat wendy wil??
thnx Mel ! Ik ben vanaf morgen een kort weekendje naar Friesland , dus lees maandag weer bij. Allemaal een fijn weekend toegewenst!!
Miezel, duim voor een positieve test. Gm, wat goed dat je terug zijt. We misten jou allemaal . Jazz, vind nog steeds super erg voor jullie. Hier gaat het best goed, weten dat het nog niet het einde is. Zouden het erger vinden mochten we gisteren te horen gekregen hebben dat we geen kinderen van ons eigen konden krijgen. Ws, ja is ivf; Zo ver was ik gisteren nog niet. Was nog half in roes waarbij het nadenken niet goed werkte, heb gewoon het papier gelezen en hier neer gezet . Was een kijkoperatie en dan links even verlegt, dus daar heb ik ook een draadje zitten. Voorlopig ziet alles rood en opgezwollen. Oh hoe spannend voor jou. Duim duim. Fieneke, heb als een roosje geslapen . Had voor het slapen een dafelgan genomen en dan samen met de verdoving heb ik niet zo heel veel pijn meer gehad. Buik is dik en rood. Maar goed dat ik thuis ben want ze zouden kunnen denken dat ik zwanger ben zo een bolleke ; Hoop dat je vriend woensdag thuis kan komen. kara, zijn wel blij dat we het gedaan hebben want anders waren we misschien weer een jaar verder eer we dit wisten. Nu kunnen we verder en kan ik samen met jullie allemaal zwanger worden in 2012 . Hoop dat ik niemand vergeten ben.
Goedemorgen meiden, Lieve jazz, Ik heb heel veel bewondering voor je hoe je hier mee omgaat en welke beslissingen jullie al moeten nemen! Ik wil zeggen dat ik aan je denk en dat je alles bij me kwijt kan! Heel veel sterkte Jazz! Dikke knuffel en Kuss Kirsss! @Mel, Hoe is het wijffie besef je het al een beetje ? en bijna de echo Spannend mop! @Ws, Jij houd het ook wel spannend he meis! Ik heb er echt een goed gevoel bij maar vandaag naar de gyn? Hopelijk heb je dan meer duidelijkheid ( ik duim voor roze nieuws ) @Clau, Jeetje meid dat is een hele stap maar wel een positieve stap in de goede richting je hoort echt hele goede verhalen erover! Wanneer ga je daarmee beginnen? Heel veel Succes meid en hopelijk snel naar roze!! @Gm, Wijffie gelukkig voel je je alweer wat beter! Hopelijk ben je snel weer de oude, Hele dikke knuffel!! @Sween, Hoe is het wijffie? @Kara, Spannend dus je zit weer op het wachtbankje!! Hopelijk met een goed resultaat.. @Fien, De dagen gaan opschieten en dan weten we allebei meer En ik hoop heel erg dat je mannetje snel thuis is! Hoe is het met de andere meiden?? Hier alles goed huisje gaat opschieten, dus dalijk kom ik jullie weer vaker lastig vallen ... Vanmiddag gaan we pas om 1uur want dan heb ik me handen vrij want kleine meid gaat vanaf vanmiddag na school naar oma dus hele weekend hard doorwerken! En dan volgende week laminaat laten leggen...En dan ga ik een beetje zien hoe het gaat worden!! Verder niks bijzonders,, afwachten of ik uit mezelf ongi ga worden maar heb er een hard hoofd in want heb geen krampjes niks gevoeld dus denk geen eisprong dus echt een verloren ronde maarja daarna er weer goed tegenaan in een nieuw huisje dat moet geluk gaan brengen hoop ik Liefsss