Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Jeetje wat word er hier veel gekletst haha. Heb alles bij gelezen, maar omdat ik dit topic nog maar kort geleden heb ontdekt ken ik jullie niet en is het lastig terug te reageren :p

Lees dat er iemand bezig is met verhuizen, succes en veel plezier met klussen.

Hier zit ik vandaag beetje te denken over de eisprong.
    Woensdag bij de gyn was het mooi gegroeid tot 18/19 mm. Maar nu zit ik te denken wat de beste klusmomenten zijn. Tot nu toe elke avond vanaf dinsdagavond, maar dit schijnt niet goed te zijn voor zaadkwaliteit? Hoe doen jullie dit?

2. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Kirsss, gaa thet goed in je huisje, beter! lekker genieten daar!
    hier gaat het goed hoor, gisteren begonnen met de kuur Duphaston, dus nu 10 dagen weer slikken, de rest van de spullen liggen te wachten in de koelkast.. maar nu ff genieten vanavond op wintersport, dus ben er een week niet, denk dat we daar helaas geen WIFI hebben, dus jullie horen me weer na de vakantie, fijn weekend meiden en allemaal succces!! deze week! liefs

3. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Veel plezier op wintersport!

4. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jazz: he meid.. stomme vraag om te vragen hoe t is? Maar hopelijk kom je de dag n beetje door... Hoe was het in het Erasmus zkh?? Heel veel sterkte ermee meid!!

@Mel: Ik vind het goed hoor dat jij de angelsound neemt. Ik ben daar altijd n beetje voorzichtig / bang mee. Wat als je het hartje nou n keer niet kunt vinden.. ik zou echt helemaal in paniek raken!! Ze raden hier wel aan als je zon angelsound neemt, dat je echt pas rond de 15 weken pas gaat kijken of je het hartje kunt vinden... Heel veel eerder zou je het ook niet horen.. Of ja je eigen hart, he Jazz??? hahah
    Toch heel erg bedankt!!

@Ws: hoe is het bij jou?? Zwanger??????????????????????????

@Miezel: bij jou ook heel erg spannend!! Wanneer ga je testen??

@all: dikke knuffel!!

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Anoniempje gewoon lekker klussen wanneer jullie willen, het verplichte geklus heeft mij nergens gebracht. Het weer genieten van elkaar wel. Als jou gevoel zegt we doen het vanavond, gaan op die banaan haha.. en anders sla je een dagje over.

De kwaliteit van het zaad is dan idd wel iets minder maar als je vriend normaal zaad heeft moet dat geen probleem zijn.

liefs Melanie

6. jazz

jazz Niet meer actief

Ok dan is het duidelijk Mel stuur jij mij dan per pb je adres en dan stuur ik het ergens volgende week of de week daarop naar je toe ok.

7. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Kwaliteit van man was bovengemiddeld, dus dat moet dan goed zitten. Poeh lastig hoor hihi. Ik wil niet aan ovulatie testen beginnen omdat ik mezelf dan helemaal gek maak.

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Wat ontzettend lief jazz, pb komt eraan.

Maar veel belangrijker,, hoe ging het in het ziekenhuis lieverd?

Dikke knuffel!

9. jazz

jazz Niet meer actief

Ano elke dag kan ook hoor hihihihi zo ben ik zwanger geraakt maar ben het wel met mel eens gewoon wanneer je zin heb en huh tijdens je eisprong heb je toch meer zin dan normaal...

10. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Nou nu al twee mensen die zeggen dat elke dag 'geen probleem' moet zijn. En wat je zegt over meer zin klopt helemaal. Tot nu is het dus ook nog echt niet verplicht geweest hihi..

11. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Heb een echo gehad en had een rondje van 2,5 cm aan de rechter eierstok
    Dat heeft temaken met corpus luteum (gele lichaam)
    Als je een eisprong hebt gehad gaat dat vliesje verdwijnen OF vult zich met hormonen
    Bij bij heeft het zich gevuld en je zag dat ik een dikke bm slijmvlies had en er helemaal in zag je vocht dat is ook een goed teken
    Ze heeft me ook een bloedonderzoek laten doen voor hcg en moet eigenlijk nu bellen...
    Ze zei ook dat als de hcg laag was dat het ook niks hoeft te zeggen want gisteren heb ik mijn innesteling gehad...

...

Dus ga nu bellen :p

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    spannend

13. whitesaber

De gyn had me hiervoor al gewaarschuwd
    Omdat mijn innesteling gisteren was is de hcg nog niet aan het verdubbelen
    De waarde was tussen 0 en 10
    Die vrouw achter de balie kon niet eens zeggen welke waarde het precies was

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    pff ws... wat een spanning.. mag je nu nog een keer bloed laten prikken of wat?

15. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    poef whitesaber dus het blijft nog even spannend?

16. whitesaber

Ik heb nog eens gebeld
    Het ligt aan de innesteling
    Het kan tot 10 dagen duren voor ik een posi test heb...
    Potverdorie...

Dan wachten we maar weer

17. whitesaber

Nog één berichtje om het af te leren:p
    Uit het gesprongen eiblaasje ontwikkelt zich het gele lichaam, dat er op de echo wederom als een cyste uitziet – maar nu is het iets groter. Het gele lichaam begint nu hoge concentraties van het zwangerschapshormoon (progesteron) te vormen. Daarnaast vormt het ook oestrogenen. De levensduur van een geel lichaam bedraagt ongeveer twaalf dagen, tenzij er een zwangerschap ontstaat. Dan wordt het gele lichaam door het zwangerschapshormoon HCG (Humaan Choriongonadotropine) zo gestimuleerd dat het blijft bestaan en hormonen produceert.
    Wordt de eicel niet bevrucht, dan zal de eicel samen met het gele lichaam afsterven en wordt het slijmvlies afgestoten, waarbij ook wat bloed vrijkomt: de menstruatie.

Dus afwachten

18. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    @ ws: is echt k*t he dat wachten..
    verzonnen ze er maar iets op dat je alles meteen wist..
    maar komt wel goed bij jou hoor:D:p weet ik zeker:D.
    dikke knuffel!

19. jazz

jazz Niet meer actief

Zo stil hier maar ik lees het al ik heb de spannende momenten weer gemist..jeetje WS want een spanning...wat zegt je gut feeling?

Mel ik heb alles al helemaal gedesinfecteerd en heb het al klaar liggen..Ik probeer het morgen al op de post te doen maar pin me er niet aan vast.

Het gesprek was goed ben nog steeds zo blij met mijn gyn hij is goed en ook nog erg communicatief. Een grapje hier en daar kon er dan ook van af...hij kent mij goed.
    En ook de positieve inslag die hij heeft meegegeven bij een eventuele 2e als we geen drager zijn....

Mijn vriend was even stil toen we thuis kwamen en verdween even naar de zolder...Hij is gelukkig nu weer beneden.
    En mijn zoontje vroeg of hij afscheid kon nemen dus we gaan iets toepasselijk bedenken.

Ik had al mijn vermoeden, de gyn versprak zich maar dat vind ik niet erg...het is/was een meisje...En ik heb geljik een beeld van hoe ze eruit zou zien.....

Maandag 9 uur moet ik me melden, en indien nodig krijg ik ook gewoon een ruggenprik. Ik hoop dat het snel gaat en ik maandagavond gewoon weer bij mijn zoon en vriend ben....Vooral ook voor mijn zoontje wat dat vind hij nog het moeilijkste....

20. whitesaber

@Jazz Wat mooi dat je weet dat je een meisje verwachtte
    En ik denk dat ze een hele lieve meid is net als haar mama
    *Knuffie*

Heb een test gedaan vanavond,lag er toch nog 1 onder een stapel kranten
    J had de hele woonkamer ermee bezaait dan raak je dingen kwijt
    Maar goed,de test was extreem licht posi! dus ik ben blij :p:p

Deel Deze Pagina