Ohh meid toch lees nu je berichtje beter... Je gaat alleen? Ik snap dat het niet met je man kan ivm je zoontje,maar neem echt iemand mee om je te steunen Dit hoef je niet alleen te doen... Het is al zwaar genoeg...
Ws nee ga niet alleen de dag zelf maar rond 6 uur moet mijn zoontje opgehaald worden bij de BSO. Ik wil dat mijn vriend voor hem zorgt. 1 omdat meerendeels van onze familie in het buitenland zit, en 2 ik heb me zoontje liever bij hem dan bij een vriendin etc (ook omdat hij hoog sensitief is) en voor beiden goed om met elkaar te zijn. Hij is 7 overigens. De volgende dag is mijn vriend weer bij me indien nodig tijdens schooltijden...Maar ik hoop op een snelle bevalling...
Ik ben ook zwanger en nog actief op dit forum! Maar ik vind het wel logisch hoor dat mel de angelsound krijgt aangezien ze al zo lang bezig is geweest maar wil niet vergeten worden hier 😊 ben alleen maar druk met klussen en verhuizing daarom niet iedere dag aanwezig. @ws wat super!! Ik hoop dat het morgen met ochtend urine overduidelijk gaat zijn dat je zwanger bent! @mel ik merk eigenlijk nog helemaal niets. Af en toe een steekje dat ik als teken zie dat ik rustiger moet doen. Maar verder helemaal niets. Ik mag maandag naar zkh en ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Wat leuk dat je al zoveel hebt aangeschaft. Ik durf nog helemaal niet.. Misschien dat ik na een bevestiging maandag los ga haha. Liefs
Ann helemaal gelijk hoor...En wat begripvol dat je het inderdaad Mel gunt..Maar we vergeten je niet hoor.. Hier mijn gedachten van vanmorgen... Vanmorgen werd ik wakker en ik hoorde mijn zoontje en mijn vriend beneden kletsen..En toen dacht ik opeens..Wij hebben verdriet maar hoe verdrietig is het wel niet voor de kleine meid..Ze zal nooit haar liefe stoere vader leren kennen, noch haar stoere zus en haar zachtaardige lieve grappige broer..En haar positieve moeder....En ik wens dan ook dat mocht haar zieltje ooit weer terug keren dat zij terecht komt in een gezond lichaam en een even liefdevolle gezin.
Jazz, kippenvel en tranen! Wauw.. Die tekst is zo begrijpelijk en zo recht uit je hart.. Dat voel je gewoon!
wat een bijzonder verdrietige maar ook bijzonder mooie gedachten. en zo is het ook. jullie zitten nu met dit onmenselijke verdriet, maar je dochter (! een meisje) zal jullie niet nu, niet op deze manier leren kennen. tussen alle rijkdom mag dit nu niet zo zijn. haar zieltje zal zeker niet verloren gaan en terugkeren, of het nou bij jullie is? (dat denk ik dan weer wel) of ergens anders. rescpect jazz, en dikke knuffel. zie je erg op tegen maandag? en hebben jullie nog enigszins afleiding dit weekend? xx Ws, !!!!!!! hehe die testen komen er ook achter...? nogmaals )) gefeliciteerd meis! @de rest: weer eens een dikke liefs mijn buik was gister echt mega opgezwollen, dus ik dacht: toch cyste, kan niet anders (nooit zo eerder gevoeld). maar vandaag gaat het toch wel. dus misschien toch nog eisprong gehad vannacht. wel verschrikkelijk laat, dus dat ei moet dan minimaal ongeveer 34 mm zijn geweest. hmmm, weet niet of dat nog telt als een goed ei. volgende week bloed prikken dan weten we het. Ik heb gister trouwens een boek gekocht bij de Slegte over dokter Bots (de gyn die bij babyboom meedeed) en het reilen en zeilen op de fertiliteitsafdeling: 'Vruchtbare dagen'. Vind het erg interessant om te lezen omdat het vanuit doktersperspectief is (soms erg confronterend, maar wel eerlijk). Ik heb het al bijna uit, dus als iemand geïnteresseerd is erin, laat even weten, dan stuur ik het graag naar je op!
Kara die dokter bots.... Die heeft zowel mijn mannetje als mij op de wereld gezet hahaha.. Zo leuk om te zien. liefs Melanie
Kara ik hoop dat de bevalling snel gaat. Aan een kant ben ik wel weer benieuwd hoe een wee voelt want dat is alweer zo lang geleden mijn zoontje is 4 uur na inbrengen van de inleiding geboren...dus ik hoop dat het nu ook snel gaat. Maar zie er wel tegen op. Ik kan me niet een voorstelling maken want je hebt hier met andere emoties te maken en dus weet ik niet hoe ik zal reageren. Maar ik denk ook voor het meisje is het gewoon beter om zo snel mogelijk door te gaan... Klinkt als een goed boek..hihihi alleen sla ik even over.....
Jazz, ik weet niet waarom ik dit ga zeggen, maar jij kan het wss beter plaatsen als ik.. Wanneer je je dochter op de wereld moet zetten ben je sowieso niet alleen, Je kamer staat vol met liefdevolle warme "mensen" die haar zullen begeleiden.. Nogmaals weet neit waarom maar moet dit typen... heel vreemd. LIefs Melanie
Jazz, ja sorry, ik zat jou stukje nog een keer te lezen en kreeg zo'n gevoel van dit moet je nu ff typen.. om het nog zweveriger te maken ik kreeg een beeld er bij, 3 vrouwen waarvan 1 wat ouder 2 middelbaar en 1 man op oudere leeftijd.. Misschien zijn het de doktoren en assistenten maar mijn gevoel zegt wat anders. Liefs
Hmmm ga het onthouden...en laat je het zeker weten. Hoe gaat het verder met jou al misselijk etc? Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Totaal niet misselijk en dat maakt me soms wat onzeker, maar me boobs... Jeetje die doen gewoon echt echt pijn.. Als ik loop moet ik ze vast houden.. Verder heeel veel moe moe moe.. En voel af en toe wat steekjes maar zijn positieve steekjes. Ben 10 sept uitgerekend... Sterrenbeeld maagd dus..
Jazz, ik hoop het met je mee.. dat het snel en goed mag verlopen en je het allemaal kan verdragen op een of andere manier. en je moederhart spreekt zeker, want dit is het beste voor je meisje. ben benieuwd of en hoe je alles herkent van je eerdere bevalling, hoop dat de ervaring je zal helpen in elk geval. weten jullie al hoe je zoontje afscheid wil nemen?
Kara nee mijn zoontje heeft nog niks bedacht wel is hij onwijsssss lief hihihi maar dat is hij altijd