Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

:p Nou bereid je maar voor dan :D
    Nee hoor ik ben zelf maagd (van horoscoop;)) en vind zelf dat je als maagd kind erg gevoelig bent en precies weet wat je wilt
    En we zijn erge schoonmakers...Beetje te soms...
    Jeetje lees net deze site en het klopt precies LOL
    Horoscoop voor kinderen: Het sterrenbeeld Maagd als kind

Ow en als (ja nog steeds als want ik wil een zwaar posi test in handen hebben :p) we zw zijn ben ik uitgerekend op 17 sept mijn geboorte datum :p

Ps: Je GEEN zorgen maken meid!
    Ik werd pas misselijk (kokhalzend de dag door...) met 15 weken!
    Dus je lijf zal er nu nog goed tegen kunnen,maar het komt zeker...
    Ik dacht ook dat ik de dans ontsprongen was,niks was minder waar...

Ik dacht ook dat we een meisje verwachtten,maar toch zagen we een pilemans op de echo Doeiiiiii voorgevoel hahaha

@jazz wat een mooie gedachten en je meisje zal waken over je
    Dat weet ik zeker
    Ook kayleigh is bij mij je voelt het gewoon zo bijzonder
    Er is echt meer tussen hemel en aarde
    Bitter sweet sorrow...

2. jazz

jazz Niet meer actief

WS ik ken jou verhaal niet helemaal Kayleigh?

3. whitesaber

Een paar maand voor ik zw raakte van Joey droomde ik van een meisje met as blond haar,groene ogen 2 staartjes in hele smalle koppie
    Ik dacht er niks bij,was overtijd en omdat ik dacht dat ik niet zw kon raken heb ik toen een hsg ondergaan zonder te testen
    Die avond verloor ik een vruchtje en het kwartje viel...
    Ik voel me erg schuldig,en was er erg lang van overstuur (nu nog steeds...)
    Om het een plekje te geven hebben we haar Kayleigh genoemd

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    meiden ik heb even een vraagje,

mijn boobs doen echt pijn en merk ook dat ze een beetje aan het groeien zijn. maar ik ontdekte net dat ze helemaal aan het vervellen zijn... zou dit te maken kunnen hebben dat ze nu aan het groeien zijn? en hebben meer meiden hier last van gehad?
    het kan niet zijn doordat ik aan het uitdrogen ben want ik drink voldoende! meer als normaal zelfs..

liefs, mel

5. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jazz: he meid wil je alvast heel veel sterkte wensen maandag! Hopelijk gaat het allemaal snel! Wel ('leuk') dat je weet dat het n meisje is.. Ik denk aan je!! Super veel sterkte alvast ermee meis!!!

@Mel: ik heb tot nu toe nog helemaal geen verschijnselen. Ook niet echt gehad... Heb misschien 3 keer moeten overgeven in de hele szwangerschap tot nu toe.. maar ook niet echt omdat ik misselijk was. Meer dat ik iets vies rook ofzo..
    Het is dat we vorige week op de echo zagen dat er echt n beebje in mn buik groeit, maar voel me eigen totaal niet anders dan anders.. (gelukkig)
    Zou me eigen niet te snel druk maken als ik jou was dat je niet misselijk bent.. kan dat wel begrijpen.. eigenlijk moet je daar blij mee zijn, haha,.. Elke zwangerschap is anders.. De een is heel de zwangerschap moe, en de ander heeft heel de zwangerschap nergens last van..
    Lekker genieten meid!!!!

6. jazz

jazz Niet meer actief

Oh jeetje...wat zou dat moeilijk zijn geweest....maar ja je wist ook niet beter meid...

7. jazz

jazz Niet meer actief

Mel volgens mij kan dat wel... lekker laten insmeren die B&B's = boobs & buik

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Poef ik moet even komen 'klagen' hoor.
    Heb pas rond deze dagen mn eisprong (zo voelt het in elk geval), maar vind het allemaal zo spannend! Al ruim 4 jaar van de pil af en dit is sinds het ziekenhuis pas onze eerste echte ronde.

Af en toe word ik een beetje gek van mezelf hihi. Probeer me ergens anders mee bezig te houden, maar af en toe best lastig..

9. whitesaber

Wanneer krijg je je echo dan?
    Is ook moeilijk dat wachten elke keer
    Waarom duurde het 4 jaar voor ze je gingen helpen dan

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    afgelopen maandag en woensdag echo gehad. Woensdag zat ik op 18/19 mm dus sloeg aan. Nu moet ik woensdag gaan bloedprikken. Kijken of er een eisprong plaatsvind

omdat ik pas vorig jaar naar de huisarts bent gestapt. Moest een drempel over om naar de huisarts te gaan en dat heeft even geduurd :)

11. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Hoi dames!

Sorry dat ik even in kom breken, maar ik heb een vraagje over clomid.

Ik ben 6 januari begonnen met de 1e clomid 50mg.
    ik zit nu bijna op dag 12.
    Ik heb de clomid gekregen om mn cyclus onder de 30 dagen te houden en ik weet waar ik aan toe ben.
    Ik blij natuurlijk met dit wonder-middel!

Maar nu lees ik op internet ook dames die hun ei toch vrij laat krijgen..
    Ook merk is helemaal niets van de clomid en ben ik nu weer bang dat het niet werkt..
    Hoe hebben/hadden jullie dit? En heeft het bij jullie invloed gehad op je lf?

@melanie, gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. whitesaber

@Pip heb je ook al follikelmetingen gehad ?
    Had je een eisprong van jezelf?
    En bijwerkingen kan je sneller krijgen met een hoge dosis,als je nog niks voelt is juist goed
    Of bedoelde je een eisprong voelen?
    Dat kan niet iedereen namelijk

@anoniempje ohh zo ja die drempel is soms een hele hoge,maar gelukkig heb je die genomen zodat je weet waar je aan toe bent :D
    Ik ga met je mee duimen dat je een eisprong hebt gehad :cool:

13. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Goede morgen dames
    Vandaag weer terug naar huis na een kort maar leuk weekend in Friesland !!
    Ik heb gisteren een zw test gekocht , maar durfde dit vanmorgen niet te doen . Doe het ook liever als ik thuis ben bij mijn schat .
    Nog steeds pijnlijke Boobs , nu ook als ik er op lig , z
    andere symptomen weet ik ff niet of ik daar te objectief voor ben. .
    Frustrerend !!!

Nou Miss hebben jullie tips om er mee om te gaan ?

14. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @mel het zou idd heel goed te maken kunnen hebben met het feit dat je (.)(.) aan het groeien zijn en idd wat jazz zegt lekker insmeren en neem meteen je buik mee :D

@jazz pff zal heel erg moeilijk voor je zijn
    je krijgt de bevalling mar niet het geluk om je meisje mee te nemen naar huis :(:(:(:(:(
    dikke knuff meis

@fien weet je al iets meer over de thuiskomst van je vriend??
    Is ook wel balen zeg :(

@kirss nog lekker aan het klussen meid:p

@ws ik zeg zwanger!!!
    Hier in het ziekenhuis houden ze een waarde aan dat als je hcg onder de 1zit niet zwanger daar boven ben je zwanger
    en dan ook nog je extreem lichte positieve test ja ik zeg zwanger!!!!!

@miezel ppfff ja tips om wat te doen ongeduldig afwachten is het enige wat je kan doen hahahaa ik weet is lastig maar is niet anders en anders toch even een testje er tegen aan gooien

@hier dit gaat miss heel stom klinken maar ik hoop dat ik deze maand niet zwanger ben.
    Krijg de 25ste een operatie waardoor ze de 23ste hcg gaan prikken en als dat positief is mag de operatie niet door gaan en hoop dr juist op dat het WEL doorgaat
    Stom he elke maand hoop ik dat ik zwanger ben en juist deze maand hoop ik er niet op

Het gaat hier de goede richting weer op langzaam maar zeker worden de dingetjes opgelost met positief nieuws
    Jean-Paul heeft ook zn positieve gedachtens weer terug gevonden zoals hij het mooi zegt het jaar 2012 begint zeer klote maar eindigt zoooooo positief
    dus daar gaan we dan maar van uit he:D

15. jazz

jazz Niet meer actief

GM..helemaal mee eens hoor wat een begin van 2012 nou dan moet de rest van het jaar toch gewoon top zijn...
    Wat voor een operatie moet je ondergaan...En soms zit er niks anders op dan positief te blijven..ik zeg altijd tegen mijn vriend negatief zijn is zooooooo saaaaaaiiii

Miezel spannend wanneer ga je dan wel testen?

Pip...de bijwerkingen van clomid kan ook later komen. En inderdaad soms is een eisprong pas op CD21...ik ben zo'n late

Verder hier alles ok gisteren een medicijn ingenomen om de baarmoederhals week te maken...volgens mij een soort in gang zetten van oefen weeen ofzoiets.....ik dacht nou dat gaat wel gepaard met bloedingen want ik weet niks anders tijdens deze zw......maar niks..wel vele krampen etc

Ik ga zo lekker mijn cleaning therapie beginnen...heeeeerlijk hihihi en dan tasje klaar maken en als afscheid zou ik samen met mijn zoontje tv kijken terwijl hij zijn handje op mijn buikje zet en praat...dat was zijn manier van afscheid nemen...Denk dat ik ook een foto neem...Merk wel dat mijn vriend het heeeel moeilijk heeft....maar goed je moet elkaar ook ruimte geven om te rouwen.

tot later

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Jazz, Jeetje meid.. weer bezorg je me de waterlanders. Wat een mooi afscheid van je zoontje! En wat ben jij een sterke vrouw dat je het hier zo neer kunt zetten!! Ik wens je echt zoveel liefde toe!! Ik hoop dat je het zelf ook een plekje kunt gaan geven lieverd!

Dikke knuffel voor jullie 3!

@Gm, Fijn dat het beter gaat met jou maar ook met je mannetje. Wat voor operatie moet je ondergaan? Een vriendin van me zit in het zelfde schuitje... Die probeert zwanger te raken, maar krijgt eind deze maand een gastric bypass (of hoe je het ook schrijft).. Maaruh, moet ik nou duimen op wel of geen baby haha??

@kirss, lieverd hoe gaat het met het klussen? Had ik nog op jou laatste pb gereageerd of moet ik dat nog doen?

@fieneke, hoe gaat het daar? Nog steeds last van je internet verbinding? Al meer duidelijk wanneer je mannetje thuis komt?

@kara hoe was je weekend?

@miezel, gewoon lekker testen meid.. Ook al is ie negatief hoeft niets te betekenen.. En wie weet is ie wel knallend positief!

@de rest LIEFS!!

Hier net wakker, lekker geslapen! Borsten doen nog wel steeds pijn maar dat hoort erbij.. Jullie hadden het over insmeren.. Maar waarmee?

Liefs Melanie

17. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties.
    Ik hoef deze maand niet voor andere dingen te komen naar het ziekenhuis.

ik heb volgens eigen berekeningen mijn ei ook rond/na dag 21.
    maar ze geloven me niet echt omdat ik de week daarop al ongesteld word en een korte LF komt zooo zelden voor. Dat kan niet..
    Ook een keer na een echo zeiden ze dat ik over 3 dagen een eisprong zou krijgen. Maar later zeiden ze dat die toch meteen na de echo was gesprongen, omdat het anders niet overeen kwam met de lf.

Dus deze ronde maar even afwachten en nu temp ik volgens hun grafiekje.

Succes ook jullie !!

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @pip, dankjewel voor je felicitatie!
    Ik zelf kreeg clomid omdat mijn eisprong ook veel te lang uitbleef. Ik zat in mijn eerste ronde Clomid op 26 dagen, en daarna 2x 31 dagen. In de 4e ronde zwanger geworden.
    Ik kreeg mijn ei met clomid tussen dat 16 en dag 21.. Vrij normaal. Als je 1x in de 6 weken ongi word is er niets aan de hand.. Dus voor de 42 dagen.

Mooi onderschrift heb je trouwens.

liefs Melanie

19. jazz

jazz Niet meer actief

Mel etos en kruidvat etc hebben van die mama smeer creme olie of whatever...die van etos ruikt best lekker...maar je kan ook gewoon baby olie doen ruikt ook zo lekker hihihihi

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,

Jazz, alvast alle sterkte/succes/watjenogmeerkangebruiken van de wereld voor vandaag/morgen. volgens mij zit je in een soort overlevingsmodus waarin je extra sterk kan zijn, ook voor je vriend en zoontje. ik hoop dat het meevalt, en dat je snel naar huis kan.

Mel, je hebt ook mama-buik-creme van zwitsal:http://http://www.zwitsal.nl/Pages/Home.aspx#/producten/zwanger/Mama
    en wat tof dat die Rob Bots jou en je broer op de wereld heeft gezet :D. Heb de rest van het boek met wat meer respect nog uitgelezen :).

Iemand had het ook over open zenuw, dat boek. Fieneke volgens mij? Lijkt me ook wel interessant om te lezen. Had je het al, of wilde je het aanschaffen?

enne, de dames die weer kunnen testen hier, wanneer gaat dat gebeuren? :) dat jullie het kunnen uithouden om het niet te doen :O! spannend!

Verder weinig bijzonders te melden. temperatuur is gestegen, dus ik denk dat ik gewoon een eisprong heb gehad. wel een mega mega, dus weet niet of ik er vertrouwen in moet hebben, maar hopelijk wel gewoon een cyclus.
    weten jullie eigenlijk of ze hier ook pregnyl voor geven? om ervoor te zorgen dat je ei eerder springt omdat ie anders wel heel groot doorgroeit? weet ook eigenlijk niet of het nou slechter is zo'n groot ei, want uiteindelijk springt ie wel.. hmmm nouja, afwachten maar weer.

fijne middag allemaal!

Deel Deze Pagina