Oooohhhhh jazz schatje toch... ik weet niet wat ik moet zeggen. tranen over mijn wangen..! wat ontzettend knap en goed van jullie dat je Crystal Katie nog hebt vast gehouden en ook foto's hebt gemaakt. Dat haar zieltje een mooie plek in het paradijs mag krijgen. Weet dat ze bij je is lieverd! tranen tranen tranen!!! Jazz schat ik ga je missen, ik begrijp je heel erg goed lieverd! ik hoop dat we je toch weer hier mogen tegen komen met een vervulde kinderwens.. Lieve jazz, jazzman, en jazz-zoontje heel heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter en jou zusje! Dikke knuffel en heel veel liefs Denny & Melanie
Ohhh meid toch wat een mooie naam heeft ze En wat mooi dat jullie haar hebben vastgehouden Ik wens je alle kracht toe die je nodig bent deze periode Sterkte met alles Jazz-Familie Doe maar rustig aan Tuurlijk ga je nu afstand nemen,dat snappen we volkomen *knuff* Tot hopelijk een andere keer
Lieve Jazz, In de juiste context zeg ik toch 'gefeliciteerd' en daarachter helaas meteen gecondoleerd met jullie mooie dochter Crystal Katie. Wat een prachtnaam en wat waardevol dat jullie haar hebben kunnen vasthouden, knuffelen en op de foto hebben. Ik hoop dat het je goed is vergaan verder.. .. en natuurlijk zal blijven gaan. Ik ga je zeker missen hier, ik zag je toch als een soort rust en hoopgevende 'moeder' van ons clubje. Ik weet niet of de toekomst nog een kindje in petto heeft voor jullie; hoe dan ook, ik hoop dat je nog eens wat van je laat horen en in de tussentijd: heel veel liefs!
Dag allemaal, Al een tijdje lees ik jullie berichten. Ook ik ben een clomid girl! Mag ik met jullie mee schrijven?
Lieve andere meiden, ondanks de heftigheid van wat er vandaag is gebeurd en we dat allemaal ook voelen, gebeurt er bij iedereen ondertussen ook veel. Dus ik wil daar toch ook op reageren! WS, shit, k*t. zo had dit niet moeten gaan. wat verdrietig dat dit vruchtje het niet heeft gered, terwijl het zo hoopvol leek. sterkte meis en dikke knuffel! en succes woensdag. Fieneke, pb je adres maar dan stuur ik het boek op (als vriendlief het uit heeft ). en wat betreft open zenuw: Open zenuw | Echt herkenbaar. kan je het daar nog bestellen? misschien bestel ik het ook wel, en geef ik het weer door ?! Wat heerlijk dat je mannetje weer onderweg is! En ook goed om te horen dat het gevaar nog meevalt . Het is nu al snel de 21e ook! Is dat gevoelsmatig ook zo voor jou of voelt het als een eeuwigheid? In ieder geval, meer informatie, meer duidelijkheid. Hoewel... zo'n eerste bezoek kan soms ook tegenvallen omdat ze vaak eerst dingen willen weten/onderzoeken en daarna pas gaan behandelen (wat op zich erg juist is, maar je wil natuurlijk aan de slag!). Dank voor al je geduimdraai!! zo werkt het voor mij ook hor, als ik er even niet ben denk ik dagelijks aan jullie. Claudia, toi toi toi voor vrijdag. gaan ze nog 'binnen' kijken/iets doen? of vooral verder spreken over de ivf en wat daarvoor de stappen zijn? enig idee op welk termijn het zal zijn? en ben je inmiddels blauw? fijn dat het iig de goede kant opgaat met de zwelling/pijn. en ook prettig dat je vriend mee gaat! heeft hij het niet zo op ziekenhuizen of vind je het zelf prettig alleen te gaan? Mel, al flink aan het aftellen tot de echo? Ann, hoe is het bij jou? En Dushi, JSmama, GM, en de andere meiden die ik nu even vergeet, alles goed bij jullie? Danielle, welkom! natuurlijk mag je hier meepraten. Wat heb jij tot nu toe allemaal meegemaakt op zwanger worden gebied? Hoe oud ben je en hoelang ben je al met clomid bezig? hier een hogere temp, afwachten tot bloeduitslag vrijdag of ik op het wachtbankje mag. liefs
Kara: dank je wel dat ik mee mag schrijven. Nou mijn verhaaltje. Ik ben 32 en sinds oktober 2010 gestopt met de pil. Werd daarna keurig na 28 dagen steeds ongesteld, maar werd niet zwanger. Vanaf mei 2011 werd ik ineens helemaal niet ongesteld. Naar de huisarts geweest, bloed laten prikken (niet zwanger) en de boodschap gekregen als je over 3weken nog niet ongesteld bent, bel je maar weer. Uiteindelijk kon ik begin juli terecht bij de gynaecoloog. die constateerde meteen PCOS en verwees me door naar afdeling fertiliteit. In datzelfde ziekenhuis hadden ze een wachttijd van 10 weken, dus naar een ander ziekenhuis in de buurt naar toe gegaan. Deze gynaecoloog dacht nog niet aan PCOS, maar alles even resetten was zijn boodschap. In augustus begonnen met duphostan en vanaf sep gestart met clomid. 50 mg sloeg niet aan, deed niets. 100 mg deed wel iets maar late eisprong rond dag 23. Afgelopen maand 150 mg. En god wat heb ik last bande bijwerkingen. nu weer een late eisprong, rond dag 25. En nu zit ik op het wachtbankje wat er gaat gebeuren. Afgesproken met de arts dat ik nog 1 maand 150 mg ga en hierna beginnen met spuiten. Hoop natuurlijk dat dat niet meer nodig is! Dit is in een notendop mijn verhaal. Maar vraag maar raak.
nance89:clomid 50mg 1ste ronde, maandag echo naam weggevallen??WACHTBANKJE, Ronde 4 met Clomid. Kirsss: even rust tot eind januari Claudia, 1e kindje: ongesteld 29/12 12/01 onderzoek Gooischemama, 2de kindje: [/I]2 dec echo 9 dec NOD[/I] Diaantje78, 2de kindje: 6 feb naar de gyn, babbelen over Asherman Kara, 1e kindje: 19-1 bloedprikken: ei of cyste?voorlopige NOD 28-1 Fien, 1ste kindje: 21.01 intake ZOL Sween4, 1e kindje: Puregon starten eind januari, , Whitesaber: Clomid 100mg ronde 16...clomid ronde 8 NOD 8 januari Boris: clomid ronde 3 (100mg), verwacht deze week eisprong JsMama: op zoek naar ei; 6-1 fm Melanie013, 1e kindje: 7 Januari positief getest Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 6-1: 11/12 weken echo Dushi1980:11 november positieve test Ann85, 1e kindje: zwanger!!? 4-1 positieve test �� zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken maar weer even erbij gepakt, hoewel ik eigenlijk niet aan sommige veranderingen wil op het lijstje
jee Danielle, dan ben je al een tijdje bezig ook en al de hele clomid cyclusssen doorlopen! maar niet met goed resultaat (tot nu toe dan ). ik hoop natuurlijk dat het spuiten niet nodig is, maar er zijn er een aantal hier die net zijn overgegaan op het spuiten, dus genoeg ervaring! en de bijwerkingen zijn zeker niet prettig! heb er ook (steeds meer) last van en ga deze en volgende ronde hopelijk ook over op spuiten of iets anders. veel plezier hier bij onze club, er wordt een hoop geschreven en is soms lastig bij te houden, maar met een beetje geduld, tijd en interesse kom je een heeel eind
Echt vreselijk die bijwerkingen. Manlief heeft het zwaar met me te stellen!! Moeilijk vind ik dat anderen om me heen zo vlot zwanger raken. Ik gun het iedereen, maar gun het mezelf ook. En dan de vragen die gesteld worden; zeg wordt het nu niet eens tijd voor jullie om een kindje te nemen. Vind het lastig om daar op te antwoorden, maak er meestal maar een grapje om en ga dan door op ander onderwerp.
die mannen van ons hebben het zeker niet makkelijk nee! daarom is dit forum ook zo fijn, scheelt mijn man een uur per dag gezeur aan zijn hoofd . het is zeker lastig dat anderen maar verder lijken te gaan en ook zo zwanger lijken te worden terwijl je het zelf ook zo graag wil.. vind het ook nog steeds/ steeds weer heel lastig om maar blij te blijven voor iedereen. weten mensen in je omgeving wel dat jullie bezig zijn? ik moet zeggen dat ik dat erg prettig vind om te kunnen delen. komt vooral omdat we mensen al hadden ingelicht bij 1e zwangerschap, maar dit ging helaas mis. dat heeft dus wel opgeleverd dat mensen het weten en ik altijd even kan zeuren/klagen/huilen/praten met ze en er een stuk begrip is. niet dat je het nu tegen iedereen zou moeten zeggen, maar ik merk dat het wel prettig kan zijn! hoe gaat je man er mee om? kunnen jullie elkaar er doorheen slepen?
Fieneke! open zenuw is onderweg naar me, dusse als die uit is, komt ie in de openbare 'nieuwe clomiddames - bibliotheek'
Kara: ja mijn manlief heeft het zeker zwaar te verduren met mij. Hij heeft ontzettend veel geduld en is superlief voor me. Daar bof ik echt mee! Ook hij heeft het er moeilijk mee, maar het is toch anders voor manlief. Mijn ouders weten al vanaf mei, dat we bezig zijn en dat het niet lukt. Daarvoor hadden ze wel een vermoeden. Zij weten wanneer ik naar het ziekenhuis moet etc. Mijn broer en schoonzus weten ook hoe het zit. Mijn schoonouders weten alleen dat we in het ziekenhuis lopen, maar ze vragen niets. Niets aan mij en ook niet aan manlief. En in september vertelde zijn zusje dat ze zwanger is. En bij haar komt alles in het leven aanwaaien. Dus daar hebben we het wel moeilijk mee. Ook dat er constant over baby's gesproken wordt waar wij bij zijn. Dat vinden we beide erg moeilijk. Maar manlief durft niets tegen zij ouders te zeggen. Is bang dat zijn ouders denken dat we het haar niet gunnen, dat we jaloers zijn. Is jammer dat ze niet met ons mee leven. Vooral voor manlief is dat al Lastig, hij kan alleen met mij er over praten. Voor de rest weet niemand iets in onze omgeving. Al denk ik wel dat ze een vermoeden hebben. Manlief en ik zijn gek op kinderen en zijn vaak op pad met mijn kleine neefjes, logeerpartijtjes etc. Heb jij het de mensen op je werk ook verteld? Dat durf ik namelijk niet ben toch een beetje bang voor rare reacties. Welke bijwerkingen heb jij met clomid? Weet jij of de bijwerkingen minder worden als je gaat spuiten?
nance89:clomid 50mg 1ste ronde, maandag echo naam weggevallen??WACHTBANKJE, Ronde 4 met Clomid. Kirsss: even rust tot eind januari Claudia, 1e kindje: ongesteld 29/12 12/01 onderzoek Gooischemama, 2de kindje: [/I]2 dec echo 9 dec NOD[/I] Diaantje78, 2de kindje: 6 feb naar de gyn, babbelen over Asherman Kara, 1e kindje: 19-1 bloedprikken: ei of cyste?voorlopige NOD 28-1 Fien, 1ste kindje: 21.01 intake ZOL Sween4, 1e kindje: Puregon starten eind januari, , Whitesaber: 18 jan beginnen met puregon,daarna pregnyl... Boris: clomid ronde 3 (100mg), verwacht deze week eisprong JsMama: op zoek naar ei; 6-1 fm Melanie013, 1e kindje: 7 Januari positief getest Jazz: zwanger 10 weken, 15 dec gyn bevallingsdatum 20 juni Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: 20-11: positive test! 6-1: 11/12 weken echo Dushi1980:11 november positieve test Ann85, 1e kindje: zwanger!!? 4-1 positieve test �� zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken @kara je hebt gelijk...triest... @Danielle Erg he die bijwerkingen?Dat had ik deze ronde ook Woensdag ga ik leren spuiten,veel minder bijwerkingen Het echte spuiten lijkt me eng... @Iedereen: GM was even op msn en ze heeft dikke probs met haar pc ik kon haar niet eens vertellen wat er vandaag gebeurd is... @Hier: Ben best blij dat ik deze ronde al aan het spuiten kan gaan,geen verloren ronde gelukkig Morgen moet ik mijn meds halen,was eigenlijk te bedoeling om te leren spuiten met water maar kan gelijk voor het echie
WS, gelukkig maar dat je snel weer door kan en spuiten voor het echie! hopelijk met minder bijwerkingen, en niet teveel spuitangst (ik heb er ook totaaal geen last van hor ). wat rot voor GM . hoop dat het haar een keertje meezit! Danielle, dat klinkt wel lastig zo'n zwangere zus waarbij je man heel voorzichtig is. je moet een beetje geluk hebben met mensen om je heen die voldoende begrip op kunnen brengen. aan de andere kant vind ik ook dat áls je zwanger bent, je vooral ook moet genieten! dus ik hoop dat die tijd snel komt voor iedereen hier! op mijn werk weten ze dat we bezig zijn (1e werkdag was de dag na 1e miskraam, dus dat was lastig te verbergen). dus ja, ik ga nu niet het idee wekken dat we er ineens niet meer mee bezig zijn. Bijwerkingen waar ik last van heb met clomid: onredelijkheid, stemmingswisselingen, opvliegers en soms een onbehaaglijk gevoel alsof ik niet in balans ben oid. de bijwerkingen zijn bij mij per ronde toegenomen. maarrr er zijn er ook genoeg die helemaal nergens last van hebben. kan een beetje alle kanten op blijkbaar. fijne dag ladies! Sween, je bent nog lang niet terug, maar wat lief dat je nog even online was gekomen. en ik hoop dat je het naar je zin hebt en vrede met de oplossing van later beginnen!
Kara graag gedaan. Gaan zo weer de piste op haha. Prachtig weer. Ben al begonnen hoor met duphaston zaterdag avond als we thuis komen moet ik de laatste innemen. Dus komt helemaal goed nu maar hopen dat er iets groeit. Hoe is het met jou? we. Heel veel sterkte wel fijn dat je meteen kunt beginnen Jazzz als je dit leest heel veel sterkte en ik denk aan je.. Daniëlle welkom succes deze ronde.. gmail succes met je operatie en daarna knallen. fijne dag meiden liefs
Sween, veel plezier op de piste! ben wel beetje jaloers en prachtig dat je ipv gm, gmail tikt hihi, klinkt wel leuk Ik ga duimen dat er iets moois groeit!! liefs
Fieneke, dank je. Wat goed dat je vriend terug opweg naar huis is. Miezel, nog eens een heel dikke proficiat. Wordt hier al mooi roze. Ws, wat ontzettend jammer. Jazz, wat ongelofelijk sterk van jou. En dan het hier allemaal neer kunnen zetten. Een prachtig afscheid voor jullie dochtertje. Danielle, welkom hier. Kara, hij gaan de draadjes weghalen en dan de uitleg voor de volgende stappen, vermoed dat hij mij gaat doorsturen want denk niet dat hij dat zelf doet (weet zelfs niet of hij dat kan). Weet er echt zo weinig nog van, tot donderdag wist ik nog wat ik kon verwachten enzo maar ineens zo een grote stap verder zou is goed moeten googlen . Hij vind niet erg om mee te gaan maar vond vorige keren niet erg om alleen te gaan, hij kon er toch niet veel doen, vind tegenover nu het voor hem ook wel handig zou zijn als hij ineens de uitleg meekrijgt.
Jazz, Heel veel sterkte de komende tijd en heb echt heel veel bewondering hoe jullie er met elkaar mee omgaan! Hele dikke kus en hoop wel dat we af en toe nog wat van je horen! @sween, Veel plezier nog op vakantie!! Niet te veel Apres skiën En hopelijk Snel ongi na je vakantie en op naar een nieuwe ronde!! @Gm, Lekker dan moeten we je weer missen.. @Mel, Lieverd hoe is het?? Hier idd nog flink aan het klussen morgen gaan ze het laminaat leggen dus dat zal wel een heel verschil zijn .. En vrijdag komt de Kleine haar kamer en ze komt zondag pas terug dus ze zal wel schrikken ze weet namelijk van niks En hoe is het op je roze wolk..Mag ik er binnenkort bij komen zitten?? @Danielle welkom!!! De rest van de meiden ik reageer later weer Liefsssss