@jazz Thanx meis tuurlijk hoor je het morgen ben ontzettend zenuwachtig omdat ik niet precies weet wat me te wachten staat maar ik probeer er nuchter naar toe te gaan en ga gewoon van het ergste uit dan valt het misschien allemaal wel mee jullie horen het morgen van me!!! jij ook succes morgen met je fm hopelijk is er wat te zien!!! jij laat het ook weten he?!! @gooischemama ik vind het ook nogal snel maar hij zegt dat het echt nodig is en dat we dit dan weer kunnen uitsluiten! en dat het missschien helpt voor deze ronde....wie weet hoe is het verder met jou?? en alvast gefeliciteerd met je grote meid ( gaat ze morgen al naar de basisschool? ) en heeel veel plezier morgen!!! liefsss
@ jazz dank je wel meis was een hele gezellige dag vandaag en ze is lekker verwend door iedereen Heb je nu bloedingen las ik dat goed??? @kirss jij ook bedankt dit word haar 2de schoolweek hadden cupcakes gebakken om uit te delen zijn ze mislukt Ja soms buikpijn en dan is het weer over ik ga deze ronde er niet vanuit dat het raak is al gaat ik morgen wel een testje doen hahahahahaha (you never now) Ja maar gaat je gyn dan helemaal niet meer kijken hoe hoog je waarde is op cd 21???? Of snap ik hem nou verkeerd Sorry was vandaag een veels te drukke dag
kirss, veel succes vandaag. Gooischemama, hopelijk krijg je vandaag een mooi testje . Hier alweer ongesteld geworden. Had vrijdag al een beetje bloedverlies maar deze morgen is het echt door gebroken. Kan gyn pas namiddag bereiken maar ben eens benieuwd wat de volgende stap gaat zijn.
Goedemorgen meiden, hier nog bezig met de 50mg clomid. Wat een opvliegers hahaha, verder weinig last van bijwerkingen. Het is vooral wachten op me eitje nu... Liefs melanie
@claudia1984 Balen zeg...en dan inderdaad spannend wat de volgende stap gaat zijn. Hier al de fm geweest. Het slaat aan maar in mij geval te heftig. 3 eitjes. Een van 15, 14 en 18mm. Dus verbod op sex. Kans op drieling is te hoog. Nou ik zei vind ik niet zo erg hoor...maar daar denken ze toch anders over. Dus woensdag weer kijken. Wellicht moeten we overslaan deze maand. Ja en wat dan. Kan je nagaan bij me andere kuurtjes had ik niet eens een echo controle...oh en pregneyl doen ze bij mij in het ziekenhuis niet aan tenzij er sprake is van iui. En de samenlevingsonderzoek heeft ze ook niet meer gedaan.
@claudia heb vandaag niet getest ga morgen testen (wil het liefst gewoon met ochtendurine testen) Maar ik heb niet echt een testdrang zou zo kunnen wachten kwa testen dan he Balen dat je ongesteldheid is door gebroken maar hopelijk dat je gyn nu met een andere oplossing komt
@jazz, wij hebben ook ooit zo'n vrij verbod gehad. Hebben we ons niet aangehouden, een kans was voor ons veel belangrijker. Nja niet zwanger nu dus heeft ook weinig geholpen toen. Doen wat jje hart je in geeft meid. Liefs mel
hihihi helemaal mee eens..denk trouwens dat mijn mannetjes hetzelfde denkt We gaan het vanavond maar eens bespreken
mel, ken het de opvliegers. Het voordeel is wel dat ik het normaal altijd koud heb en nu al met een bloes met lange mouwen zou rondlopen maar nu mijn t-shirtjes kan blijven aandoen . jazz, het slaat wel heel goed aan bij jou . gooischemama, wat sterk dat je nog kan wachten om te testen, had het er deze maand ook weinig moeite mee en maar goed want anders had ik weer heel wat testen erdoor gejaagd vrees ik.
@claudia haha herkenbaar. Vriendlief gaf me gister de deken aan.. Weg ermee heb t bloed heet hahaha. En normaal ook een koukleum. @jazz: miss ook nog wel leuk om te melden, toen ik aan de nieuwe arts vroeg of er een fm mocht plaats vinden was dat meteen nee. Toen ik zei ja maar vorige keer kregen we zelfs een vrijverbod omdat ik werd overgestimuleerd. Ja maar de kans op meerlingen is erg klein met clomid laat de ervaring zien dus een fm vind ik niet nodig. Zo zie je maar dat artsen er toch heel anders over denken.
@melanie...ja inderdaad...Ik had deze keer ook een andere arts hoor. Ik denk dat mijn eigen gyn heeeeeel anders had gereageerd. Want bij hem hoef ik de volgende 2 clomid kuurtje ook niet te komen voor fm echo. Bij hem ging het meer om de baarmoederslijmvlies want die wordt wel eens aangetast door clomid en de samenlevingsonderzoek. Want hij zei gezien je geschiedenis vermoed ik dat het gewoon aanslaat en de kans dat je zwanger zal raken groot is. De fm echo's worden steeds door verschillende artsen gedaan...En mijn eigen gyn is op vakantie. Ik ga het zeker met jazzman vanavond bespreken
@ jazz O god die slaat inderdaad heel goed aan!! en wat mel al zegt doen wat je gevoel aangeeft!!! nu woensdag weer terug voor een echo?? ik moet om 1 uur in het ziekenhuis zijn pffff ben zenuwachtiggg liefsss
@kriss..kan me voorstellen dat je zenuwachtig ben hoor. Wens je heel veel succes. Het is voor een goed doel. Ja woensdag hier weer een echo..... Dus is een beetje een To be continued verhaal.
@ allen HSG achter de rug pff wat was ik zenuwachtig maar echt meiden het viel me reuze mee, het was gevoelig en heel even pijnlijk maar door al die horrorverhalen was ik op het ergste voorbereid..me L eileider was goed alleen me R eileider zat misschien een kleine verstopping want daar kwam de vloeistof pas laat doorheen..dus laten we het hopen dat het nu goed is en dit nu gaat helpen! Vrijdag moet ik terug voor een echo..want ze wilde het nu even met rust laten..dus nu zit ik weer in spanning tot vrijdag om te kijken of er misschien een eitje te zien is..ik HOOP het zoo.. ik ga nu lekker op de bank bijkomen want heb nog wel een beetje last van nakrampen maar een kruik erbij en het komt goed! Liefsssss
Ja het is me meegevallen het deed wel zeer maar niet overdreven.. nu hopen dat er vrijdag wat te zien is... en anders op naar de volgende ronde..hoe gaat dat eigenlijk? stel dat er deze ronde niks gebeurt? wanneer mag ik dan weer aan de primolut en clomid?? want ik heb natuurlijk nog steeds geen normale cyclus? en ik laat me lekker verwennen hij is zo lief voor me, Hij doet de boodschapen (terwijl die daar een hekel aan heb haha en hij staat te koken haha heerlijk ) echt lief Liefsss
Als er geen eisprong is dan kunnen ze de boel opwekken. En dan wellicht verhoging hormonen. Of een andere hormoon menopur bijvoorbeeld. Die moet je allen wel spuiten. Lijkt eng maar valt wel mee. Maar eerst lekker vrijdag afwachten...
Kirss: fijn dat het meegevallen is, hopelijk is er vrijdag wel wat te zien, kan nog goed hoor! Mel: sterkte met de opvliegers, ik doe ook mee met het opvliegerclubje, al merk ik wel dat ze nu aan het afnemen zijn. Mag ook wel wat ik zit morgen op dag 10 dus ik slik ze al 2 dagen niet meer. Had dit keer ook last van vermoeidheid en misselijkheid, bah bah. Jazz: zooo dat werkt bij jou als een tierelier! Lijkt me lastig zeg als je eigenlijk niet mag. Ik hoop voor jou dat er woensdag te zien is dat er eentje niet doorgroeit of zo (kan dat?) en anders gewoon je gevoel volgen. Gooischemama: proficiat met je meisje!! Bijzonder lijkt me dat als ze 4 worden, naar de basisschool en zo! En al getest? Claudia: aah jammer, ik had echt goeie hoop bij jou!! Ik ben ook benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren bij jou. Hier lekker een weekendje weg geweest dus, even mijn zinnen kunnen verzetten ook al had ik best wel wat last van de bijwerkingen van de clomid 100. Morgen eerste FM op dag 10.
@dierelier20...oh spannend fm echo morgen hoe laat? Ja werkt prima dus bij mij. Heb samen met jazzman afgesproken de arts advies te volgen En dit alleen vanwege mijn leeftijd en omdat ik hoge bloeddruk heb anders....pfff dan zat ik nu niet achter mijn laptop Hopelijk inderdaad aanstaande woensdag alsnog groenlicht. Of wellicht is iets al gesprongen en staan er genoeg soldaatjes klaar