Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mel, Duphaston zoals de vorige twee keer ook al, eerste keer na 7 dagen ongesteld de tweede keer na 5 dagen, morgen is dag 5 van de week wel beetje bloed, maar dat hield ineens op, dus was alleen bij 1 x afvegen heel vaag, naja, ff afwachten dan maar.. had al een afspraak staan bij de gyn voor maandag op dag 8, maar die kan ik nu wel afbellen want dat haal ik niet meer haha... pff spannend allemaal.. x

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Zeker spannend lieverd!
    Hoop zo dat je ook snel een positieve test in je handen mag hebben!

Dikke knuffel!

Voor iedereen:
    Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg

3. jazz

jazz Niet meer actief

Mel..bedankt voor je lieve woorden. Ik heb een speciale kristal gekocht die ik nu elke dag draag...Dat was vorige week al. En aanstaande zaterdag zal ik mijn tattoo verder af laten maken..

hihihi ja GM ik heb er ook een tattoo laten maken maar wil er ook niet meer bij hoor....Als die af is zal ik een foto plaatsen ok.

Verder denk ik overigens dat alle vrouwen die zo iets dergelijks meemaken sterk zijn in hun eigen manier. Want het is gewoon onmenselijk, onlogisch en soms ondraagelijk..Maar we vinden allemaal wel de kracht om door te gaan..Of je nou 4 weken, 5 weken 17 of 33 dagen zwanger was of je kindje overlijdt....het is het grootste verdriet dat een moeder en vader kunnen hebben......Ik ben niet meer of minder in mijn verdriet:)

Mel nog 1 dagje....hoe laat mag je de kleine bewonderen?

Kara wanneeeeeeeerrrrrrr breng je nou het goede nieuws?????

De rest van de ladies hang in there your time will come;)

4. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@GM Jup na dat gesprek over alleen over blijven is het bij mij nog erger geworden...
    Heb het idee dat er wat anders aan de hand is,want die bloedingen tussendoor bevallen me niet
    Had ik NOOIT voor de zw van Joey...
    Ennuh Je hebt gelijk ze hoeven niks te doen bij je muts :cool:
    En meid Verstand op nul en gaan met die banaan!
    Napijn zouden ze moeten opvangen met een dikke spuit morfine
    Misschien dormicum om even te spacen :p

En je ex-vriendin spoort voor geen meter :x
    Ze zeggen dat ik gek ben,maar zij maakt het wel erg bont niet?!?!

@Kara Nee ontspannen is het niet :p Gedachtes malen me door de kop
    Heb steeds ongi krampen nu en geen bloedingen
    Ik ga zo weer even bellen...
    Gisteren namen ze gewoonweg niet op :(
    Maar het is ook zo oneerlijk,net als Gm haar ex-vriendin die krijgt een kindje heeft er waarschijnlijk alleen haar benen voor geopend...:x
    En ook verliest ze haar kindje!
    Ze kunnen mijn zoon echt niet zonder slag of stoot bij ons weg krijgen!
    Dan gaan ze met een paar extra gaten naar huis zal ik je vertellen :x

Ps:Ik testte samen met een ovu test met mijn zw schap ennuh die was ook posi :p
    Wat duurt het lang wachten,speciaal als je zelf te touwtjes niet in handen hebt ;)
    Mijn duimen draaien hier overuren!Al is dat niet nodig je bent gewoon zwangerrrrrrrrrrr

@kirss Jaaa lekker je huisje klaar :D
    Wat tof dat je meisje zo blij is
    Heeft zij al een grote meid bed ?
    Joey sinds 3 weken,hij heeft er nog maar 1x in gelegen ;)
    Internet rulez :D

@jazz hallo meid :D
    Ja de dagelijkse dingen,zo cruel dat de wereld gewoon is doorgegaan
    Dat gevoel is niet fijn,jou wereld staat stil
    Erg sterk en moedig van je om je wereld weer te laten draaien

En ja wat je ook zegt jazz KARA wanneer ga je nou testennnnnn!

5. jazz

jazz Niet meer actief

WS ook jij he hang in there.......:)

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Om 9 uur al.. Dus lekker vroeg. Om 9.50uur nog een gesprek met mijn FA. Ik ga met hem het gesprek aan dat ik extra in de gaten wil worden gehouden doordat ze me in het andere ziekenhuis zo bang hebben gemaakt.
    Ik ben alleen de laatste dagen zo bang.. Ik voel me super hoor dat is het niet maar gewoon de angst...
    Buikje lijkt nu ook minder bol dan de dagen ervoor. Maar goed dat wil natuurlijk helemaal niets zeggen want het kleintje zit nu nog achter mijn schaambot en de laatste dagen ga ik wel goed naar t toilet voor een grote boodschap dus ja dat mijn darmen nu wat minder zijn is allemaal te verklaren.. Maar bij zwanger worden denk je aan: misselijk zijn, braken, rare dingen eten, en een buik die groeit.. Ik ben niet misselijk, braak niet, eet geen rare dingen en me buikje lijkt nu dus wat anders te zijn. En tja ik ben dan zo'n bange muts die gaat twijfelen, maar morgenvroeg weten we meer... Voel me nu wel een zeurkous maar waarschijnlijk herkennen de meeste mijn gevoel wel.

liefs melanie

7. jazz

jazz Niet meer actief

Kan me goed voorstellen dat je twijfelt hierdoor. Het is ook zo iets breekbaar en mooi....gewoon koesteren en vertrouwen mel komt helemaal goed. En terecht dat je extra in de gaten gehouden wil worden.

Oh eventjes ego bericht...het vloeien is bijna gestopt...dus de lingerie setjes kunnen weer te voor schijn komen hihihi

8. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nee dat mens spoort ook niet waren we natuurlijk al achter gekomen maar wat ik gister zag maakte me zo woedend met die foto!!Tis te hopen dat dat kleine meisje nooit meer terug komt bij zo'n loeder!!!En geloof mij ik ben geen voorstander van een kind weghalen bij de moeder maar in dit geval......

@kara ja het is een gevoel wat blijft hangen een voor een worden de dames zwanger en dat is natuurlijk hartstikke fijn maar elke keer als er hier iemand komt om hun nieuws te vertellen/delen word de angst groter "wat als ik als enige overblijf" snap je??
    Het is niet dat het niet gegund is want ik weet wat hun moeten meemaken voordat ze het nieuws kunnen vertellen maar de angst bij mij wordt groter

@melanie hahahaa dat is je geraden meid anders kom ik naar Tilburg toe!!!Gewoon mee blijven praten jij!!
    Als je het hebt meegemaakt dan snap je die angst precies en dan ook nog eens iedereen die zwanger is geworden die ineens wegblijven:(
    En dat is weer het fijne van hier de zwangere blijven lekker meelullen om onze hoop ook levend te houden dat het ons ook gaat lukken

@ws als je het echt niet vertrouwt gewoon om meer onderzoeken eisen hoor!
    Maar weet wel je hebt al een kindje dus je weet dat het wel kan en die tweede komt ook!!!

@jazz idd wat je zegt hoelang je zwanger bent maakt niet uit als het fout gaat doet het pijn en verdriet
    Maar..... ik kan me wel voorstellen hoe langer je zwanger bent hoe meer het gemis merk ik zelf ook
    Bij de laatste heb ik het hartje nog in actie gezien voordat het fout ging en bij de andere 2 niet en merk dat ik de laatste mk toch een stuk meer moeite mee heb gewoon omdat het hartje klopte
    Ik leg het waarschijnlijk een beetje raar uit maar sorry heb teveel spanning nu:p

Me moeder is nu onderweg en ben flink aan het paffen hier want zometeen mag en kan het niet meer een te groot infectie gevaar maar de zenuwen die er nu zijn wow voel me nu ook weer zwanger zo kotsmisselijk dat ik nu ben...

Wou toch nog terug reageren voordat ik op de slagerstafel lig
    enne die broek blijft gewoon aan hoor:D:D:D!!!!!!!

Als ik me niet in staat voel om terug te reageren trap ik me virendje wel even achter de com (wat hoogst waarschijnlijk wel gaat gebeuren)

Hoe meer zenuwen hoe meer gelul hahahaa het word alleen maar erger wou dat het al voorbij was
    Fijne dag dames

9. whitesaber

@Mel Ik herken je gedachtes maar al te goed
    Ik werd al panisch toen ik een broodje hamburger had gehad en vroeg op zp of het erg was :(
    Nu denk ik Wat een geit was ik toen :p
    Die gedachtes zijn normaal en zullen nog extremer worden believe me LOL
    Maar misselijk zijn hoeft niet perse nu of braken
    Slaat er op een gegeven moment er gewoon in hahaha
    Rare dingen eten tja dat had ik niet
    Chaggie om niks dat wel
    Moeheid?
    Probeer even diep in te ademen en gooi je zorgen even weg
    Teveel stressen is ook niet goed

Trouwens als je goed eet (nu het nog kan whahaha) dan kan je ondergewicht geen probleem zijn verder
    Neem je ook zwangerschapstabletten?
    Dat geeft die extra's wat je garnaaltje nu van je af neemt :p

@jazz Grapjas :p

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Jazz & GM, thnx!!

@ws, ik gebruik de voedingstabletten erbij, en mijn bij drinkvoeding dus ik krijg genoeg binnen maar toch, ze hebben bij mij zo'n negatief beeld gecreeerd dat ik gewoon bang bent. Het is ook niet zo dat het constant door mijn hoofd ga en ik geniet ook echt wel van mijn zwangerschap maar het is gewoon de angst die af en toe de kop opsteekt.

@gm heel veel succes zometeen meid. Kaarsje brand voor je!

Liefs Melanie

11. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Mel, hier gaat het wel. Hebben alleen niet veel geduld J.
    Van dec al dat we aan het wachten zijn op de volgende stap. Begint lang te duren.

Gm, veel succes.

Kara, hoop dat je hier snel positief nieuws komt melden J.

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    petje af voor jullie!
    ondanks de eigen zwangerschapszorgen, toch blijven uitkijken naar roze nieuws hier.
    ik hoop dat het naast elkaar kan blijven bestaan allemaal.. waar iedereen dan ook weer toe in staat is. ik zou willen dat dat hcg van melanie bij iedereen snel aan komt waaien (voor de verandering).

enneh, ik ga nu nog op sollicitatiegesprek, maar daarna door naar huis en dan meteen testen! dusse ik laat van me horen vanmiddag!
    (dankjulliewel voor jullie positieve vibes :)!!)

13. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    kara, spannend allebei je solligesprek en je test... ik zie roze in mijn glazen bol haha :d succes!!
    @ Gm, hoop dat je operatie is meegevallen, ik geloof dat je nu wel zo;n beetje onder het mes bent of alweer klaar, gaat zo snel voorbij toch, succes met opknappen. wat hebben ze in je mond precies gedaan of weggehaald?
    @ Mel, ja die HSG moet wel onze kant op komen ja, maarja eerst ongesteld worden anders heeft het nog geen nut.

iemand ervaring mee dat ze niet ongesteld werden na zo;n kuur en ja wat moet je dan doen? tnx liefs

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    lieve meiden,
    het is raak! :D:D:D
    (en ik heb de behoefte om meteen al dat hcg te gaan stroooooien!!)

15. whitesaber

Woohoooooooo!!!!
    Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Sween je had gelijk!ROZE

Dan kom ik weer met een domper:
    Hubbie heeft weer hersenvliesontsteking...
    De 4de keer in zijn leven
    We zijn er alweer snel bij en we eisen dat groningen erna gaat kijken!:x

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dankjewel meis
    maar jemig, een domper is nog een understatement :(:( dit is echt niet eerlijk zeg. weet je hoe het kan komen? pfffffff

gm, operatie overleefd??

sween, hoop dat je snel ongesteld gaat worden! maar het kan nog steeds toch (eerste keer na 7 dagen)? geen idee wat je anders zou moeten.. gyn al gebeld?

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    KARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA waaaaaaaaaah lieverd!!! gefeliciteerd!!!!! hahaha zo mooi voor je!! En ook aan je hubbie gefeliciteerd lieverd!!

@ws.. huh alweer? zeker naar laten kijken ja, dat kan niet goed zijn.

Liefs Melanie

ps girls ik ben bang... :( lees net in het andere topic waar ik al even mee schrijf dat ze geen goede echo hadden.. Ze beschreef hoe het voor hun 2 voelde.. Pfff ik denk ook dat ik zo zou kunnen reageren.. misschien nog wel erger, beetje het gevoel dat me leventje over zou zijn ofzo.. al is dat natuurlijk niet, maar goed bleh bange enge verhalen hier haha.

Dit beebje in mij is gewoon gezond! Groeit goed, ontwikkeld goed, en komt omstreeks 9 / 10 september in onze armpjes terecht!

liefs Melanie

18. jazz

jazz Niet meer actief

Kara....joepieeeee gefeliciteerd hoor zie je wel je gevoel....mooooooooiii en wat zei je man?

Ws nee he pffffff wat erg joh dus is hij nu weer thuis toch? kan toch niet 4e...

Melanie....weet je vroeger in mijn tijd hadden we niet van dit soort forums dus waren dat soort verhalen nog verder van je bed shows en pas als het je zelf overkwam dan...vroeger toen ik zwanger was twijfelde ik helemaal niet, echos niet goed etc kwam niet eens bij me op....de digi wereld is mooi maar laat ook veel meer zien soms dan nodig is...
    Volg je oergevoelens want die liegen niet. En het gaat jullie niet weer overkomen hoor......
    Hoop dat je vanavond kan slapen....Durf vertrouwen te hebben en laat los en geniet....

19. jazz

jazz Niet meer actief

misschien waren er wel forums maar ik schreef niet mee dat kan ook hihihihi

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Jazz, je snapt het!! zo denk ik zelf dus ook. Best leuk zo'n forum maar ook veel negativiteit te vinden natuurlijk. Nja wat is negatief... Minder leuke berichten is een beter woord.
    Maar mijn oergevoel zegt dat daar binnen iets raar aan de hand is.. er groeit iets.. in mij... waar ik 3 jaar op heb gewacht.. wauw.. het is zo welkom! maar lieverd echt 100000 maal dank voor je lieve oppeppende woorden, het is gewoon de realiteit wat je schetst maar dat had ik wel even nodig.

Liefs Melanie!! KNUFFEL!

Deel Deze Pagina