Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maanfi

maanfi Nieuw lid

23 jan 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,vandaag zit ik op dag 15 na iui,niet ongesteld maar de test zegt ook niet zwanger,het voelt niet of ik ongesteld ga worden maargoed....heb ik te vroeg getest?heeft iemand hier ervaring mee?

Hoor het graag

Groetjes

2. jazz

jazz Niet meer actief

Gelukkig er zijn ook succes verhalen......:D;)

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hey girls,

net terug van het ziekenhuis. Wat een ongelooflijk gevoel is dit..! En wat mooi om het knipperlichtje te zien.
    Ik ben dus wel 5 dagen terug gezet, maar dat betekend volgens mijn FA niet meer of minder dan dat ik een laat ei heb gehad, wat weer heel goed mogelijk is met clomid...!

Ik heb met hem ook besproken hoe het zit met mijn ondergewicht en zo. Hij kiest er toch voor ons door te sturen naar de vk. Maar wel met de opmerking erbij dat wanneer ik is een extra echo of iets dergelijks zou willen, dat ik dan gewoon welkom ben.

Ik heb een foto.. Wil hem ook best laten zien hier maar alleen als het jullie niet kwetst, en dan vooral jazz natuurlijk.

liefs Melanie

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Mel, SUPER SUPER SUPER :D Gefeliciteerd mop
    Nu heerlijk gaan genieten van die roze wolk :)

@jazz hoe voel je je wijffie? En op je werk?

@Sween, Succes wijffie met spuiten!!

@Clau, Hoe voel je je? Nog een blauwe buik?? Hopelijk snel weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen!!

@Fien, Hopelijk gaan ze je hier nu heel goed helpen! Ik duim voor je :)

Liefs

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Dankjewel lieverd! Ik weet zeker dat jij snel hetzelfde mag gaan doen! Je verdiend het meid!

Dikke knuffel!

6. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    thanxx wijffie, Lekker genieten nu en hoop echt dat je gelijk hebt :)
    Feliciteer je mannetje ook!! Dikke knuffel

7. jazz

jazz Niet meer actief

Mel je kent me wellicht niet persoonlijk maar digi wel...denk je dat het mij zou kwetsen tuurlijk niet...kom maar op met die echo..Ik wil meer goed neiuws...:D

8. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hier is ze/hij dan onze trots:

9. jazz

jazz Niet meer actief

hihihi wat een kleintje hebben jullie gehuild?

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik niet echt, slechts een paar tranen. mannetje lief wel haha.. Maar das toch het emotioneel persoontje in onze relatie. Bij ons zijn de rollen net omgedraaid. Ging ook allemaal zo snel. had wel uren naar het hartje willen kijken. Hebben hem nog niet gehoord trouwens. Maar dat komt volgende keer denk ik wel.

liefs Melanie

11. jazz

jazz Niet meer actief

Mel dat is het rare...in het ziekenhuis doen ze geen geluid alleen beeld terwijl vk doet juist geluid...Ik vond dat ook zooooo raar bij crystal...zag het hartje maar hoorde niks...toen ik voor de pretecho ging hoorde ik eindelijk het hartje en ik denk dat ik het geluid mooier vind dan het beeld....

12. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Wauw Mel in één woord * GEWELDIG *
    en wat fijn dat je het hartje heb zien knipperen dat is wel de bevestiging..Ga heerlijk genieten!!

13. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maanfi, ik zou over paar dagen nog eens testen; als het dan weer negatief zou zijn, even de gyn bellen?
    Succes en, een hele portie geduld! Niet leuk, al dat wachten en die onduidelijkheid...

Mel, wat een supermooie echo!
    Proficiat!
    Jammer dat je het hartje nog niet hebt kunnen horen, maar, dat volgt zeker nog.
    Hoop dat je ondertussen volop geniet van je roze wolk!

Liefs!

14. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahahahaa Melanie jij slaat de spijker op zn kop.
    Iedereen noemt me JP zelfs Denise die noemt me alleen Jean-Paul als ze pislink is:D

Vanochtend werd ze huilend waker van de pijn omdat ze de pijnstiling was vergeten in te nemen voor het slapen dus meteen de pillen gegeven en laten doorslapen.

Ik snap wel waarom ze panisch word als ze een paar dagen niet op internet kan komen iedereen leeft goed mee met elkaar

mooie echofoto en het word alleen maar mooier

misschien voelt ze zich morgen goed genoeg om zelf achter de computer te duiken
    fijne dag nog dames
    groetjes Jean-Paul oftewel JP

15. jazz

jazz Niet meer actief

Hahaha JP ik kan me helemaal voorstellen hoe ze dan Jean-Paul zegt hahahah vrouwen he!
    Wens haar maar beterschap...

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    JP heel veel beterschap voor je meissie.

pff wat een muts net op een ander topic.. weetje wel zeker dat je goed zit aangezien je 5 dagen bent terug gezet.. ja joh laat me ff stressen..

liefs Mel

17. jazz

jazz Niet meer actief

Mel....de termijnsecho is relatief....voor de 3 maanden is het terugzetten, voorruit zetten etc maar een moment opname..Na 3 maanden begint het een beetje spannend te worden...Zo was dat ook bij mij. Ik was 13 weken tijdens de pretecho en ze heeft me 2 weken terug gezet bijna..dat was al een van de vele tekens...
    Dus laat maar lullen zou ik zeggen nu heeft het er nog niks mee te maken.....

18. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Hi meiden ,

Even een update . Ik zou eigenlijk de 31e bij de gynaecoloog moeten komen maar heb deze verzet !
    Mijn oma is vanmorgen overleden en word maandag gecremeerd en dan zou ik die dag erop de echo hebben , word ff allemaal te veel . Dus nu heb ik de echo donderdag 2 feb mijn eerste echo , en gelukkig kan vriend lief ook mee nu!
    En het mooie en bijzondere is dat mijn oma op 18-09 jarig zou zijn en rond die tijd ben ik dan evt uitgerekend . Een oud leven voor een nieuw leven .

Jullie horen pas die donderdag van mij Liefs

19. jazz

jazz Niet meer actief

Miezel...gecondoleerd maar wel mooi inderdaad hoe je het beschrijft..Vroeg me al af hoe eht met je nu ging. Heb je al veel kwaaltjes?
    Wel eventjes echo foto komen showen volgende week he. En succes met de crematie etc.

20. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mel,

wat een ontzettend mooie foto./s zo;n klein hummeltje te zien en dat het straks echt uitgroeit tot een baby, heel bizar hoe ons lichaam dat kan, super tof!!
    @ Miezel, gecondoleerd en veel sterkte.
    @ Kirss, heb je de gyn nog gebeld? hoop dat je snel kan gaan starten!
    @ JP, tof dat je ook bij ons groepje bent gekomen hihih ;0, geef Denise een dikke knuffel van me! ( en niet op der mond, want dat doet zeer ).

Zoo ik ben op van de zenuwen, vnvd rond 19.00 uur denk ik, na het eten ga ik dan toch echt mijn eerste Puregon spuit zetten, alles al klaar gezet, naaldenbakje, pen etc.. pfff ik hoop zo dat het de eerste ronde mag slagen, maar ik krijg woensdag een echo en dan weet ik meer of ik moet ophogen of niet, nou duimen lieve meiden... Kus

Deel Deze Pagina