tnx Jazz, pff vind het dood eng.. hoest met jou? ben je deze week al voorzichting aan het werk gegaan? x
he lieve meiden! dankjullie wel voor de felicitaties !!!! het is een heerlijk gevoel dat er wat in me groeit, maar ik merk ook dat het een beetje vreemd is. ene dag is er nog niets en vraag je je af of het ooit gaat gebeuren, de volgende dag zie je een streepje van 0,5 cm en lijkt alles weer anders. ik besef me maar al te goed hoeveel geluk wij hebben wat dat betreft!! maar ik vind het wel een beetje lastig om hier als zwangere ineens te praten. gewoon, omdat ik het iedereen zo gun en ik weet hoe het van beiden kanten voelt. maar goed, sorry meiden, ik probeer niet moeilijk te doen, maar mijn gevoel te verwoorden. geloof dat ik daar niet helemaal goed in slaag we zijn ontzettend blij, dus ja: ik geniet zeker! ben niet zo bang dat het mis zal gaan. ik voel eigenlijk niks en ga volgende week bellen naar gyn voor datum voor echo. en ik twijfel: of zo snel mogelijk, of juist wat later, omdat het eerste keer bij 2e echo pas mis was. wat zouden jullie doen? Melanie, wat een mooie echo smelt.. het lijkt wel of hij/zij (heb je een voorgevoel?) zwaait! en op zp lees je veel niet leuke verhalen, maar wat Jazz ook zegt: lekker laten lullen en niks van aantrekken. trust your instincts Jazz, hoe is het op je werk? Sween, wat spannend, vanavond beginnen!! hoop dat het meevalt! ga je het zelf doen?? en je had het helemaal goed aangevoeld hier hihi. zolang we dat roze lijntje gewoon over bljiven gooien, moet iedereen hem hier een keer vangen! Claudia, hoe is het bij jou? voel je je alweer de oude of met de dag meer en meer? dank voor je dikke proficiat! Fien, dankjewel lieverd! en.. toevallig al gebeld? hihi, wel mooi van je vriend: stoere vent, maar met je potje sperma zo snel mogelijk weer wegwezen daar. volgens mij lijken onze mannen wel op elkaar. oops, sterker nog: ík heb het potje naar het zkh gebracht . Ik hoop dat er snel meer goed nieuws komt en er een goed behandelplan gaat volgen!! dan zijn al die clomid bijwerkingen tenminste niet voor niets.... je boek doe ik morgen op de bus btw! oja, iemand interesse in de Babyplanner: leesboek over vrouw die icsi traject ingaat. best heftig af en toe, ook omdat ze veel pijn ervaart bij de behandelignen, dus ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit wil lezen. maar hij is bijna uit, dus wie wil?? Kirsss, knuf! gaat het goed met klussen? en gaat de tijd een beetje rap voorbij nu? Jsmama, al iets meer duidelijkheid? al een testje gewaagd? Maanfi, geen ervaring.. zou idd over 2 dagen weer eens testen! Miezel, gecondoleerd meis. wat verdrietig. en goed 'opgelost' zo, en samen met man naar de echo lijkt me ook fijn. je verwoord het inderdaad mooi.
@miezel, gecondoleerd meid @jazz, net nog bij de vk geweest, ff boekjes opgehaald, en zij legde uit dat het idd helemaal niets wil zeggen en het straks bij de termijn echo pas echt goed kan worden verteld. @kara, meid ik snap je maar al te goed. Ik had hetzelfde gevoel. Je wil blij zijn, maar weet ook dat er hier meiden zitten bij wie ht (nog) niet is gelukt of zelfs nog erger, fout is gegaan... Maar meid we hebben idd gewoon een heel mooi geschenk in ons zitten. En op de echo zie je idd dat het zwaait (mijn voorgevoel is meisje) maar dat was ook de opdracht, zwaaien naar mijn lieverds op zp. Liefs Melanie
Kara ik snap wat je bedoel maar de zwangeren verhalen doen mij tot nu toe nog goed...goed nieuws is gewoon veel leuker. WS hoe gaat het met je man? Sween ook het spuiten went. Het is voor een goed doel. Ik hoop echt dat al jullie spuiters hahaha klinkt apart meer succes hebben dan met clomid Eerste werkdag en het was zwaar want inderdaad de wereld draait gewoon door maar die van mij stond wel even stil.
@Kara: Jahhhhhhhhhh!!!!! Gefeliciteerd meid!! Echt super!! Het schiet wel op zo met ons rose-lijstje!! @GM: heel veel beterschap meid! @WS: Jij ook heel veel sterkte met je mannetje! @Jazz: Hoe is het? Had jij vandaag niet je gesprek?? En ging het werken weer n beetje?? @Mel: leuk he zo'n echo!! Fijn dat alles goed was! @All: Dikke knuffel!! @Hier groeit mn buikje al hard!! Maandag mogen wel voor de eerste keer naar het hartje luisteren!! Echt super leuk!
Hi meiden even snel met mobiel. Ben ziek en ga zo slapen. Maar de eerste 50 Eh zitten erin, het viel idd mee. Nu beetje branderig tot morgen hopelijk. X x
1e dag zit er op was zwaar maar voel me trots. De beslissing is gevallen...Na te hebben geroepen dat ik me ook kan sterliseren en een anti conceptie brochure in de buurt van mijn vriend zijn shag te leggen heeft mijn lieve stoere bouwvakker eindelijk toegegeven: Hij heeft echt meer tijd nodig om alles te verwerken. Ik wist dit wel maar ik wou het uit zijn mond horen. In dit soort gevallen neemt hij altijd de beslissingen die ik niet durf te nemen We hebben dan ook besloten om even geen hormonen te gebruiken en de natuur zijn gang te laten gaan... Ik was bang om deze beslissing te nemen, gezien mijn leeftijd, het feit dat al mijn kindertjes clomid kindertjes zijn, 1x kuur het gelijk raak is etc etc Pauze oei oei oei zooooo eng (ik weet dat sommige van jullie weten wat ik bedoel). Maar het voelt goed, even geen hormonen, geen moetjes, geen fm echos, geen teleurstellingen en dan zien we wel verder Daarnaast denkt mijn vriend ook dat er dmv puur natuur er ook iets moois kan bloeien...Dus let nature take its course Denk wel dat ik ovuteste koop om te kijken wat mijn cyclus nu gaat doen. Maar rust is wat er nu nodig is. Dat betekend ook minder ZP zodat ik echt kan los laten... Natuurlijk lees ik mee. Daarnaast zal ik sommigen van jullie een posi schop onder de kont geven indien nodig....En met plezier.
Hallo dames We horen morgenvroeg pas de uitslag van zijn lp dus nog even een nacht stressen En ben vandaag naar de gyn geweest en heb bloed geprikt en ook een echo gehad Ze snapt niks van mijn cyclus,die bloedingen steeds want: Er groeit een follikel aan de linkerkant ! Maar aan de rechterkant een cyste van 3cm eerst was die 2,5 cm Ze gaat mijn zaak in een medisch vergadering bespreken Morgen bel ik voor de uitslag van mijn bloed Ik ga morgen een boekwerk schrijven nu ben ik te moe Trusten meiden
Weltrusten WS! hoop dat je een beetje kan slapen. En hele dikke knuffel, want wat een vaagheid allemaal, kan je dus nog helemaal niets mee vandaag. hoewel, wel een ei op komst dus? veel succes meis. hoop dat je morgen een goed nieuws dag krijgt!! Jazz, betekent dit dat jullie de uitslag hebben over het drager zijn of niet? (of hoe noemde je het ook alweer) of heb ik dat met mijn roze kop niet goed gelezen?? anyway: wat een rustige, moedige en mooie beslissing. ik hoop dat je er rust in kan vinden. en dat die rust je goed zal doen. hoewel ik me ook kan voorstellen dat het lastig is/blijft. ik heb veel respect voor je. de manier waarop je hier mee kan blijven praten, terwijl je crystal hebt moeten verliezen. ik kan me het verdriet maar een beetje voorstellen. maar ik weet en voel door je verhalen dat ze je veel kracht geeft. en eigenlijk is dat dan ook prachtig. liefs! Wendy, bedankt . jij gaat al hard trouwens! soms kijk je weer even goed naar iemand haar ticker.. wow! alles goed bij je? Sween, yes. die zit! lekker slapen, hoop dat je er niet veel meer last van krijgt. zijn er bijwerkingen te verwachten?
ja, die kan je niet vergeten he haha. beestachtig spannend wordt dat moest jij niet lekker gaan slapen?
Goedemorgen! JP, ook van mij nog een dikke knuffel voor Denise, en, veel beterschap! Kan me net als Jazz voorstellen hoe ze dan ipv JP Jean - Paul zegt . Inderdaad, vrouwen Miezel, dikke knuffel en veel sterkte!! Hou je goed! En, je verwoordt het heel mooi; hoop dat het zo ook effectief aanvoelt, zodat jullie ook nu volop kunnen blijven genieten! Knuf! Kara, begrijp wat je zeggen wil en, moet inderdaad raar zijn. Maar, jouw zwangerschap is een positieve noot die het topic nodig had. En, het is ook jou zo gegund!! Hebben zo geduimd voor je, willen daar nu natuurlijk wel ook de gevolgen van kunnen ervaren . Vind het vooral super dat je blijft posten hier (zeker blijven doen! Hebben er hier en daar afgehaakt, en, dan overvalt het gevoel je wel ergens dat je "achterblijft"). Ben blij dat je niet teveel schrik hebt, hoewel ik me kan voorstellen dat 't toch altijd speelt. Voor de echo: misschien afstemmen met de gyn? En, ook jij je instinct volgen; volop genieten dus! Leuke ticker!! Had jij een voorkeur voor een jongen of een meisje? Weet dat je dat al gezegd hebt - sorry dus!!! - maar dat is me ontgaan . Al - al is het snel - voorgevoelens? Hier nog niet gebeld; te lang in vergadering gezeten; toen ik er eindelijk uit was, was het al 16u door en dan neemt er niemand nog een telefoon op.... Vanaf 10u kan ik weer bellen; ga dat dan ook meteen proberen doen. Hoop dat ze de uitslag al volledig hebben; en, hoop stiekem ook dat de gyn ons nog kan / wil zien voor vriendlief vertrekt... Heb vriendlief voorgesteld het voor hem binnen te brengen, maar hij wilde er vooral niet teveel over horen. Had 'm ook nog nooit nerveus gezien; nu was mijn anders zo zekere ventje ineens heel onzeker. Best grappig Dank je voor het boek! Kijk er naar uit! Mel, ben blij dat de vk je duidelijkheid gegeven heeft over het terug- en verderzetten van aantal weken zwanger. Zoals Jazz zegt: volg je instinct en voor de rest: genieten meis; je hebt hier lang genoeg voor gewerkt!! Knuf! Sween, even afwachten naar woensdag dan. Hoop dat je maar 1 cyclus hoeft te spuiten! Hier wordt volop geduimd voor je! En, beterschap!! Jazz, ben mee trots op je dat je je eerste werkdag goed doorgekomen bent! En, vind het ook een mooie, moedige beslissing van jullie. Succes meid!! En, ik hoop dat jullie heel snel de rust terugvinden en, geluk jullie pad snel weer mag kruisen! Succes!! En, niet vergeten dat we er allemaal staan voor je; dus als er iets is.......!! Wow whitesaber, dat ei is super, maar die cyste.... Vraag me af waarom het jullie niet lijkt mee te mogen zitten.... Maar daar koop je niks mee natuurlijk.... Megadikke knuffel!! Heb je al nieuws over hubbi? Wanneer mag je bellen voor je bloed? Succes meis; denk aan je!! Hier: clomid zorgt weer volop voor zijn standaard bijwerkingen. Maar, het is voor een goed doel! Ben ook blij dat ik de positieve vibe weer teruggevonden heb; nu maar hopen dat die blijft zitten! (en, hopen maar voor vriendlief dat die clomid stopt met me zo chagrijnig te maken naar hem toe... ) Knuf!
He Fien, jij bent er ook altijd vroeg bij, zo rond dit tijdstip he zit je dan te ontbijten? Succes zometeen met bellen! ik hoop zo op goed nieuws, dat die zwemmers van je zeker vent, minstens zo vlug zijn als hij zijn potje wegbracht en wanneer vertrekt je vriend nu weer precies? hoop ook dat ze jullie nog kan zien! ben benieuwd wat jullie te wachten staat... de clomid doet zijn werk weer in elk geval zo te horen. bikkel, dat je het maar weer gewoon doorstaat allemaal. knuffel! en ik ben niet weg te krijgen hor hier.. ja alleen als we massaal onszelf zouden verplaatsen naar het zwangerschapsgedeelte. nee, ik ben veels te veel gesteld op jullie! hier gaat het goed, ik ben heel rustig, kalm. test was vanmorgen binnen no time knallend, dus hcg neemt toe. ondanks de mk's ben ik er echt niet bang voor. ik weet niet, het voelt goed. voorgevoel heb ik niet echt (had volgens mij nog niets gezegd, dus niets gemist hor!). toen ik net had getest en ik naar boven liep dacht ik wel zomaar: het wordt een jongetje.. bij 1e dacht ik heel sterk dat het een meisje was. we hebben al een hele mooie meisjesnaam. maar een jongensnaam kunnen we ook wel bedenken natuurlijk . ik merk verder nog niets, geen gevoelige borsten, geen klachten verder. dat had ik bij 1e ook niet, dus ik maak me ook geen zorgen, maar geniet er maar van. plus, het is nog maar pril, dus wat niet is kan nog komen ticker was anders (allemaal beestjes!) maar blijkbaar is er iets misgegaan. nouja, deze is wel sierlijk. aan de rest: veel succes vandaag. WS, denk aan je! GM, hoe is het bij jou? al in staat om iets meer te doen? hoewel, ook gezellig als JP hier soms meeschrijft
@Kara: Ja hier gaat het inderdaad hard.. vandaag alweer 14 weken! maandag mogen we voor de eerste keer het hartje gaan luisteren! Echt kei leuk! Met mij gaat het verder heel goed! Heb nog steeds tot nu toe nergens last van! Voel me eigen ook echt niet anders dan anders! Heb helemaal geen last of last gehad van kwaaltjes. Jah gaat me allemal goed af! Allen mn buikje is wel flink aan het groeien! Dat is het enige waaraan je bij mij kunt merken of zien dat ik zwanger ben, haha... Heb alleen wel een paar weken heel veel last gehad van opgezette darmen. Niet dat ik daardoor buikpijn had ofzo, maar mn buik was helemaal opgezet. Dus buikje was al op tijd zichtbaar bij mij.. Maar is ook niet zo gek, alles moet nu n plaatsje vinden in mn buik... Hopelijk gaat het jouw ook allemaal goed af, met niet al te veel kwaaltjes!! Vind het echt super leuk voor jullie!! @nieuwe zwangere: Juliie moeten alleen niet vergeten om het topic-lijstje weer n keer uptodate te houden.. want die is volgens mij ver te zoeken, haha..
he Wendy! jaa alweer 14 weken! gaat hard zeg. wat fijn dat je je zo goed voelt en op je buik na, weinig kwaaltjes hebt. dát is toch wel het enige beste symptoom dat je kan hebben! haha krijg je al veel opmerkingen uit je omgeving erover? en is iedereen inmiddels op de hoogte? al veel inkopen aan het doen? wat spannend om naar het hartje te gaan luisteren! dat lijstje moet inderdaad weer eens geupdate worden. ik heb het nog een keer gedaan laatst, maar vind het ook te pijnlijk om jazz haar status te moeten zien veranderen. vandaar dat ik er angstvallig vanaf ben gebleven verder. hoewel het natuurlijk wel goed is om het weer bij te houden want het roze moet wel blijven komen natuurlijk! ik voel me echt supergoed, heel rustig en vind het een heerlijk gevoel om met z'n tweetjes te zijn nu. we moeten maar flink hcg blijven strooien hier!!
Kara, ja, zit dan lekker te ontbijten - op het werk. Ontbijt al paar jaar niet meer thuis; heb altijd een koekje mee naar het werk. Slechte gewoonte lijkt me; zeker dat koekje als ontbijt. Tot voor de clomid was dat haalbaar, nu lijk ik overal ineens dikker te worden..... Slechte gewoontes maar afleren dus . Blij voor je dat je een heel goed gevoel hebt! Het moet echt gewoon een plakbeeb zijn! En, meteen een knaltest: super! Fijn dat je blijft schrijven! En, hcg strooit; we hebben het nodig! Geniet van dat leuke gevoel! Dank je!! ; wel ik hoop ook dat ze zo snel zijn; dan zijn 't superzwemmers!! Vriendlief vertrekt dinsdag opnieuw; vrij vroeg in de cylcus dus. Hoop bijgevolg dat mijn cyclus weer zo kort is als de vorige; dan maken we een kans. Anders ben ik eigenlijk voor "niks" clomid aan het nemen. Nu, als vriendlief te vroeg weg was, ga ik doordat ik nu ook fm-echo's krijg, wel weten als die clomid nu eigenlijk echt wel zijn werk volledig doet bij me; is ook al veel. Wendy, ik mis het lijstje soms ook; het helpt om weten wie wat wanneer. Maar, ook hier vind ik het pijnlijk om jazz haar status veranderd te moeten zien. Ik wil gerust nog een tijdje door zonder lijstje. En, als we terug aan het lijstje gaan: stellen we een volledig nieuw op? Staat dan beetje gelijk met het nieuwe begin voor Jazz... Liefs
Fieneke, hier gaat het stilaan beter en beter. Het blauw is aan het weg trekken. Kirss, blauw is aan het wegtrekken. Gaat opnieuw een rustige ronde worden, hier is het aftellen tot 20 feb. Mel, wat een mooie echo. Miezel, veel sterkte met het verlies van jou oma. Kara, begint stilaan allemaal te genezen.