Whitesaber, heb zonet even opgelucht adem gehaald toen ik je post las! Straks is hubbie weer thuis dus! Hoop dat het nu enkel nog de goeie kant uitgaat! En, hoop dat jullie niet in pauze moeten, vind dat dat roze dringend jouw kant uit moet komen! Dikke knuffel! Mel, heb je wel gelijk in... En, feit blijft dat iedereen altijd welkom is! Ann, nog heel even dus en jullie kunnen verhuizen! Spannend en, fijn!! Succes volgende week zondag bij het verhuizen! Knuf
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 23/12 Opzoek naar ei Whitesaber: PAUZEEE of niet Boris: nog een week wachten tot?? JsMama: Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Dushi1980:11 november positieve test Melanie013: zwanger! Miezel: zwanger! Kara: zwanger! Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Miezel: zwanger! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Miezel, bij deze sta je meteen mee op het lijstje Meiden, ik ga dit weekend niet heel veel op het internet geraken. Hoop dat ik er wel in slaag hier en daar wat bij te lezen. In ieder geval al een heel goed weekend allemaal!!
Ik zit op mijn tel en kan dus niks kopiëren helaas. Wil iemand dat voor mij doen? 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo. Thx meiden fijn weekend allemaal x
Bedankt voor het aanpassen van het lijstje , en natuurlijk voor jullie dankbetuigingen!! Erg lief. Ik heb mijn oma heen zien gaan en heb haar samen met mijn tante afgelegd . Bijzonder maar ook echt slikken. Ben blij dat ik erbij was , ze ging gelukkig niet alleen . Liefs
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Whitesaber: PAUZEEE of niet Boris: nog een week wachten tot?? JsMama: Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Dushi1980:11 november positieve test Melanie013: zwanger! Miezel: zwanger! Kara: zwanger! Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Miezel: zwanger! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
dames , Heb hier niet zolang mee geschreven, maar wilde toch even laten weten dat ik sinds een paar dagen weet dat ik met de eerste ronde clomid zwanger ben geraakt
Wendy zou jij mijn status ook willen aanvullen ? ... 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Djw alvast Liefs
Mijn eerste dag laatste ongi was 5 december.. Sinterklaas dacht lollig te zijn... @fieneke heel fijn weekend meid!! @miezel, lieve lieve miezel het spijt me echt oprecht dat ik zo onbeschoft ben geweest je nog niet te condoleren!! Wat erg meid, je lieve oma... Dat onze heer hij mogen verwelkomen in het eeuwige paradijs. Sterkte meid! @anoniempje, gefeliciteerd! hoor je wel vaker meiden die totaal niet mee schrijven boem gelijk in de eerste ronde zwanger zijn! (bedoel het niet lullig ofzo) Helemaal super natuurlijk! geniet ervan meid! Heb je ook een foto van de test? Naar aanleiding van het terugzetten in tijd van mijn zwangerschap had ik toch zo iets dat kan gewoon niet.. We hebben toen helemaal niet gevreeen of wat dan ook. Dus toch van alles opgezocht omdat ik zoiets had van tja het zkh zegt ook niets aan de hand.. Maar goed ik heb toen straks gewoon gebeld.. Eerst naar het ziekenhuis en daarna naar mijn vk. Het ziekenhuis kon niet veel voor me doen zeiden ze.. Dus bij de vk ook mijn hele verhaal verteld ook met het horror verhaal van het andere ziekenhuis erbij.. Ik zij gewoon heel eerlijk dat ik geen 25 dagen meer kon/wilde wachten om te zien of alles wel goed zit. Nu mag ik maandag op intake en word er dan gelijk (of die week nog) een nieuwe echo gemaakt. Maar de opmerking die ze gaf deed me wel heel goed.. Ze zei als je een goede hartactie ziet, wat we dus zagen, dan gaat het in veel gevallen niet meer fout. Maar ik wil jullie graag gerust stellen dus dan doen we gewoon een echo extra, dan hoef je idd niet te wachten tot op de 21ste februari.. YEAH!! gwn een keer extra naar mijn kleintje kijken! Liefs Melanie
@ws lieverdje.. is mannetje alweer thuis? @kirsss Lieverd.. ik mis joe.. hoe gaat het in het huisje? Heb je al foto's die we mogen bewonderen? @jazz.. ja zie je wel ik leer je wel een beetje kennen haha.
Geeft niks hoor melanie ! Ze was 91 en heeft een mooi leven gehad , nu zal ze vast waken over mijn kleintje in mij . Wat fijn dat je toch eerder de echo krijgt , ik kan ook echt niet wachten !! Wil ff wat goed nieuws na gisteren . Xx
allereerst: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg ! Fieneke, bijzondere gewoonte met een koekje ontbijten op werk hoe doe je dat in het weekend dan? wel balen dat je zoveel last hebt van de clomid en ook veranderingen in je lichaam... en.. jee nog zolang wachten op de uitslag?! vind het echt niet kunnen, want die uitslag is er allang natuurlijk! en die afspraak al helemaal! juni??? nouja gelukkig nu sneller maar hopelijk hoor je maandag meteen wat en zie je dat er een mega ei wacht en kan je vriend je bevrucht achter laten vlak voor hij vertrekt!!!!! boek is trouwens onderweg, schrik niet van de hoeveelheid postzegels, ik heb mijn decemberzegels opgemaakt ziet er in ieder geval vrolijk uit met 18 postzegels erop hihi. (en nee, stuur het graag gratis naar je op! ) Claudia, fijn! aftellen naar feb.. duurt het voor je gevoel lang? hoop dat de tijd snel gaat en je dan snel van start kan. Hoe is het met je cyclus in de tussentijd eigenlijk? Wendy, wat leuk dat je al zoveel hebt of op oog hebt . heel leuk, daar verheug ik me ook op, maar wij wachten er voorlopig nog even mee. Wel vast opruimen voor wat de babykamer gaat worden (daar slapen wij nu nog). Leuk leuk leuk!!!!! maar wel goed btw om te weten dat het lang kan duren voor een babykamer binnen is. Misschien toch vast wat gaan rondkijken Jazz, ik zeg tot binnenkort! WS, super dat je hubbie weer thuis is!!!!!!!!!!!!!!!! gelukkig maar, even goed nieuws! ben het eens met Fieneke, slurp al dat hcg flink op, want er mag zeker roze jou kant op komen! Ann, dankjewel! Wat fijn dat de verhuizing opschiet! Dan heb je zometeen weer even rust in je zwangere kont om weer lekker vaker mee te kletsen. gezellig! hoe voel je je verder? Mel, wat goed dat je al terecht kan zo snel!! bellen helpt Sween, hoe is het? hoe voel je je? en lukt het spuiten? Miezel, nog paar daagjes! aftellen! wel alvast veel sterkte voor maandag. ze heeft een mooie leeftijd gehaald. ZO! nu rennen naar sportschool fijne dag allemaal!!
@Kara hey meid ik zou kalm aan doen met buikspieroefeningen Toen ik zw was sporte ik ook maar toen ik 12 weken werd ben ik helemaal gestopt want mijn spieren trokken het niet meer Al voelde ik het al met 9 weken dat mijn onderbuik pijn deed...
@ iedereen.. dankjewel. ben zelf ook erg blij en had het niet verwacht. hier een foto van mijn laatste test (van de 6 )
Djw Kara , zal ff een moeilijke dag worden , maar mijn oma zal vast bij mij zijn als we donderdag de 1ste echo hebben. Hier nog steeds weinig sumptomen. Had jij nu al symptomen Kara? Liefs
thanks voor de tip WS! ik heb heel voorzichtig gedaan vandaag. buikspieren kan nu nog wel toch, vooral later niet meer? vind het lastig, want aan de ene kant is sporten juist goed, maar niet verder uitbouwen dan waar je nu zit. conditie is wel goed op zich en ik ben wel gewend vaak te sporten.. ga er dus maar gewoon mee door maar wel wat rustiger aandoen. en.. zoals je hebt gemerkt WS: je lichaam geeft het ook vanzelf wel aan! Anoniempje, mooie test Miezel, mooi gezegd! Ik heb ook weinig symptomen. wat zeg ik, geen, behalve de positieve test! p.s. mooie banner