Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Whitesaber: PAUZEEE of niet Boris: nog een week wachten tot?? JsMama: Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Dushi1980:11 november positieve test Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: ?? Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Miezel: zwanger! 1e echo op 2 februari zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken weer even bijgewerkt!
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 2 dec echo 9 dec NOD Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Whitesaber: PAUZEEE of niet Boris: nog een week wachten tot?? JsMama: Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Dushi1980:11 november positieve test Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: ?? Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken @Miezel: Heb m aangepast Miezel! En wees niet ongerust over nog geen symptonen.. ik ben nu ruim 14 weken en heb nog steeds geen last van symtonen! Alleen dat mn buikje wat gaat groeien, en op het begin last van opgezetten darmen (maar daarvan geen buikpijn ofzo, alleen alvast n buikje, haha) Is toch bij iedereen anders.. Ook alvast heel veel sterkte maandag! @Anoniempje: Gefeliciteerd!! Mooie test!! @Mel: fijn dat je nu toch weer snel terecht kan voor een echo! Hoef je niet langer in spanning te zitten! @All: ik zou ook nog even met wat HCG strooien!! hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg fijn weekend allemaal!
@wendy Een zwangerschap gaat zo snel,echt geniet ervan Voor je het weet mis je die bolle buik Maar heb je wel een kleine hummel in je armen Ik zei altijd:"Wat is hij zwaar..." en kreeg een lamme arm Hij was nog maar 3,5 kg en nu 16 kg! Wat was ik toch een zeikerd (Heb de ziekte van crohn door medicijnen heb ik verminderd spiermassa Nu heb ik spierballen whahaha)
@ws, hahaha spierballen, goedzo.. zul je nodig hebben als je er straks 2 in je armen moet houden. Hoe is het met je mannetje? Pff werd net misselijk bleh.. Zat lekker een appeltje te eten en ineens echt zo'n gevoel van bah gatver.. Ben maar gestopt met de appel en lekker ff naar buiten geweest. Nu is het er nog wel maar niet meer zo vol aanwezig.
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 21/12 uitslag bloedafname - NOD 28/12 Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Whitesaber: PAUZEEE of niet Boris: nog een week wachten tot?? JsMama: Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Dushi1980:11 november positieve test Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: ?? Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Sorry dames ik ben dr weer Heb nog best veel pijn in me mond en me gezicht is opgezwollen (lijk net Hamtaro) maar voel me wel al wat beter @miezel gecondoleerd met je oma meis ookal heeft ze een mooi lang leven gehad het is nooit leuk om een dierbare te verliezen sterkte meissie @kara was al gewaarschuwd door jp GEFELICITEERD meis Hoe voel je je nu?? En je vriend kan die het al bevatten?? @jazz meiss toch....ook eens aan jezelf denken hoor!!! Als je nog ovutesten nodig hebt let me know??? @melanie als je misselijk bent wil een droge cracker nog wel eens helpen of een paar slokken cola (klinkt raar maar helpt echt) @ws he bah krijg je dit gezeik dr weer over heen Kan het bij jullie nou nooit eens normaal gaan?? Hoe voelt je mannetje zich nu??? @hier ja ja 4de dag spuiten en ik merk dat de bijwerkingen van het spuiten vele male minder erg zijn dan de clomid!!!!(love it)Dit hadden ze me eerder mogen geven!!! En ja hoor ben ook al 4 dagen gestopt met roken ja Fien HELEMAAL En ik merk nu al dat het flink veel geld bespaart Ik ga je zeker snel bellen maar eerst ff me mond genezen en dan ga ik bellen moet je niet schrikken en niet teveel allee zeggen he
@GM... Ook jij bedankt voor je steunbetuiging !! Erg lief!! Wat fijn dat je bij het spuiten geen bijwerkingen hebt zeg , hoop dat het snel aanslaat . En duimen omhoog voor jou voor het stoppen met roken !!! Ikzelf dacht echt .. Het word 2012 het word ons jaar , we willen echt een kindje dus ik stop. Ben op 2 Jan gestopt met roken en het bevalt prima , vind het echt stinken allemaal . Nu volhouden meis!! Als je het echt wilt dan lukt het ook gewoon. Liefs
@GM: wat goed dat je al 4 dagen gestopt bent! Nu nog volhouden he! Ik ben ook in 1 keer gestopt.. had 12 jaar gerookt, en nooit eerder gestopt geweest.. nu 2 jaar geleden in 1 keer, en heb er eigenlijk nooit geen moeite mee gehad. heel af en toe als ik wat dronk dan nam ik soms n paar hijsjes.. maar dat moet je eigenlijk ook niet doen, want dan ben je weer zo begonnen.. Wel super knap van je! En fijn dat het weer ietsjes beter gaat, en je minder last hebt van bijwerkingen!!
WS, goed van je spierballen mooie bijkomstigheid bij het moederschap! wel vervelend van je crohn. krijg je daar nu nog altijd medicijnen voor? GM, wat goed om van je te horen. Dankjewel natuurlijk voor de felicitaties. Ik bevat het soms wel, maar vaak ook nog niet helemaal. Voel nog helemaal niets, maar ben natuurlijk heel erg blij . Ik hoop dat het een goede plakbaby wordt en onze droom werkelijkheid wordt. Maar, je begrijpt, dat we allebei iets hebben van: eerst zien, dan geloven. Hoe voel jij je? en wat GOED dat je bent gestopt met roken al 4 dagen! Ga je het volhouden denk je?? Miezel, wat goed dat jij ook bent gestopt dit jaar. En voor een supergoed doel . Nogmaals veel succes morgen meis! Wendy, jij ook al een ex-roker. Wat goed allemaal meiden. Ik vind het altijd goed om te weten van jezelf dat je zoiets kan, want als je dat kan, kan je nog een hoop meer! ik heb nog nooit gerookt, nog nooit een hijsje genomen :O haha dus geen idee wat er zo lekker aan is, maar ben er niet van plan ooit achter te komen zohe, ik werd net wakker met een droom dat ik aan het bloeden was en het mis ging. ZO blij dat het een droom was en ik gewoon wakker werd! nou, fijne zondag allemaal meiden. liefs
@kara, goedemorgen meid, wat een klote droom! Maar is wel heel normaal dat je tijdens je zs veel en raar gaat dromen, ze zijn ook veel intenser. Wil jij trouwens straks weten wat het gaat worden? Hier werd juist mannetje met een droom wakker.. Hij droomde dat we wat woorden hadden gehad, ik de kleine in mijn armen had (dus het was al geboren haha) en ik dus weg ging met kleine en al.. Pff hij werd huilend wakker.. Me arme mannetje haha. Fijne / gezegende zondag all! liefs Melanie
Ow ennuh roken is gewoon smerig! Ik heb vroeger wel eens stiekem gerookt.. Maar nooit vast.. Toen ging ik in 2008 met mannetje op vakantie, net na het overlijden van zijn moeder aan longkanker.. Nja hij rookte en riep al lang ik wil gaan stoppen! maar goed op vakantie kocht hij een pakje menthol sigaretten... "moet een proeven schatje, dit is heel anders dan een gewone siga.." Dat zijn de woorden waar hij 3 jaar lang spijt van heeft gehad.. Man wat vond ik dat menthol sigaretje lekker... Maar ben er in september helemaal mee gestopt.. Wel heb ik in dec een paar sigaretten op en met oud en nieuw nergens naar gekeken.. En je zal het altijd zien.. nu juist hardstikke zwanger haha..
Melanie, goedemorgen! ja zeker een klotedroom, afgelopen weken droomde ik steeds dat ik zwanger was of ging testen, maar ik geloof niet zo in de voorspellende waarde ervan . Wat droomde je gevoelige mannetje ook naar zeg! getsie. het is wel duidelijk waar je onbewust toch mee bezig bent zo he.. ik droom altijd al erg intensief, maar het lijkt wel een tikkeltje intensiever nu. leuke kwaal en JA we (nou ja ik ) willen het heel graag weten! jij? en wat goed dat je nu zwanger bent (sowieso natuurlijk ) nadat je helemaal bent gestopt!
@kara, Ja dromen kunnen voorspellend zijn, maar ik heb denk ik wel 10000x gedroomd dat ik lag te puffen of dat ik al een kindje had.. dus ben daar ook niet meer zo gelovig in. toen we nog niet zwanger waren was het Ik wil het straks weten wat het gaat worden, mannetje juist niet.. EN nu is het juist andersom hahaha.. qua spullen of babykamer hoef ik het niet te weten, genoeg leuke mooie neutrale dingen te koop. Echt wij zijn af en toe nog erger dan jut en jul, knabbel en babbel, duo blik en handveger.. etc etc... D Ik vind het zwanger zijn zo ontzettend spannend! Het idee dat er nu 2 hartjes in mij kloppen is heel vreemd.. wel vind ik het jammer dat ik sommige dingen niet meer mag eten.. liefs Melanie
Goedemorgen meiden, @Gm, Wat goed dat je er weer bent Alleen jammer van die pijn..Hopelijk gaat dat ook snel beter!! EN ben zo blij dat het spuiten meevalt..Wat spuit jij eigenlijk?? En Super dat je al 4 dagen niet hebt gerookt!! Zie je nou dat je het kan Doe rustig aan wijffie!! @Mel, Goedemorgen lieverd..Sorry hoor maar ben nog zo druk met dingen regelen..Dat ik amper tijd heb maar ik lees echt met jullie mee!! Hoe voel je je?? @Kara, Wat een rot nachtmerrie!! Gelukkig is het niet echt maar altijd wel even schrikken..Wat mel al zegt dat je in je zw intenser gaat dromen klopt helemaal ik heb er ook heel erg last van gehad!! Probeer lekker te genieten wijffie! @Sween, Hoe gaat het met spuiten wijffie?? @ de rest, heb eindelijk me eerste pilletje primolut op en moet dat nog een week volhouden en dan weer op voor een nieuwe ronde hopelijk snel ongi en kan ik weer lekker beginnen.. Hopelijk gaat deze week snel voorbij Liefsss
Ja bijzonder gevoel is dat! En dat jut en jul gehalte krijg je wel mee uit je verhalen haha. Goed stel! En het duurt nog wel even eer je het kan weten.. misschien verandert het wel weer dan? Hoe dan ook, het is zeer welkom, dat is het allerbelangrijkste natuurlijk. Ik zou het wel willen weten om de fantasieen wat beter in te kunnen vullen en ook vanuit praktisch oogpunt. ik denk dat het dan ook wat meer richting krijgt, wat geloofwaardiger bijna haha. En wat zou je graag willen eten?? er is maar weinig wat echt niet mag toch? (Kirssss, he meis! gaat het goed? al een beetje rust in je kont gevonden?? weet je al wanneer je gaat starten met spuiten?)
Hey meiden Ik ben een hele tijd weggeweest ... Ik heb helaas twee maanden geleden een miskraam van een tweeling gehad Even rust genomen en nu weer begonnen met clomid. Aan alle zwangeren meiden gefeliciteerd geniet ervan!!!! Ik zal vanaf nu ook hier weer mee gaan schrijven. Knuffels van Ann
Jaa, daar was je al Wat goed, de primolut wordt weer geslikt, dat betekent dat je weer verder kan gaan met de kinderwens... hoewel het vast goed uitkwam met klussen in het huis, lijkt me het me ook heel fijn om weer verder te kunnen!! Na 2011, en zeker het einde, hoop ik dat het snel resultaat gaat opleveren voor je. O ik hoop het zo! in jullie nieuwe huisje, zou heel mooi zijn. Dankjewel voor geruststelling, fijn om te horen dat dat dromen heel normaal is! Maar voortaan wil ik wel dromen over kindjes, lijkt me veel leuker Genieten lukt al aardig, maar het echte genieten bewaar ik voor als ik een kloppend hartje zie, ook ná de termijn van wanneer het eerste keer mis is gegaan (dus na 9 weken!).
He imjustmyself! dat is inderdaad lang geleden. Ik heb je nog wel eens bij andere topics gezien geloof ik, maar wist niet dat je een tweeling bent verloren. Wat verdrietig meis! was je al ver? en hoe wist je dat het een tweeling was? Heeft de rust je goed gedaan? En nu weer volop met clomid begonnen? Veel succes, ik hoop dat het een plakkend resultaat tot gevolg heeft!
Hoi kara Ik was vier weken zwanger en mijn hormoonwaardes waren enorm hoog Vandaar dat mijn gyn heeft kunnen zien dat het een tweeling werd Ik ben wel even tot rust gekomen gelukkig!! Maar nu vol goede moed weer bezig met clomid. Ik moet nog twee kuren clomid hierna en dan gaan ze over op iui. Laten we hopen dat dat niet nodig is
Lieffie! blij dat we weer wat van je horen, begon me beetje zorgen te maken. Ik voel me verder prima, gister voor het eerst echt echt misselijk geweest YES!! haha klinkt stom misschien maar vind het heerlijk om zo te merken dat ik gewoon zwanger ben. Wel kan ik echt uren lang slapen.. Ben zo moe bleh.. Jeeeeeeeh je pilletje zit er in! eindelijk op naar een nieuwe ronde lieverd. En hopelijk mag je ons snel volgen! Lijkt me zo leuk om dan straks een meeting te hebben en onze kleintjes bij elkaar te zien.. Hoop voor je dat het pilletje snel zijn werk gaat doen! @imjustmyself, heeeey medetilburgse.. Ik had het net al gelezen in een ander topic van je tweeling! Wat ontzettend klote meid. hoop dat het heel snel raak is en ook goed mag blijven gaan. @kara, ik heb zin in een broodje roomkaas van bakkerij bart mmmmmm Maar hoorde dat dat niet mocht?? En waar ik vandaag echt zin in heb in gesmolten zult haha (hoofdkaas) maar aangezien dat van varkenskop word gemaakt kan er ook orgaanvlees in voorkomen en volgens mij is dat ook niet goed voor de smurf.. liefs Melanie