@kara, das een heel wat betere droom als gister! Was het een mooie kinderwagen? Bij mij is het zo handig om naar de vk te gaan. die zit echt letterlijk om de hoek. 2 min lopen haha. Ben toch wel benieuwd hoe dat het er daar aan toe gaat. Liefs Mel
oja, aan alle nog(!)-niet-zwangere meiden: ik heb 'open zenuw' binnen en gisteravond in een ruk uitgelezen (niet zo heel dik boekje). het is een mooi boekje met veel herkenning. hoewel het voor mij nu natuurlijk makkelijk is om te lezen/dat te zeggen. ik zou het wel graag weer een keer terug hebben, maar wie zou het (als eerste) willen lezen? dan kan ik het deze week naar je opsturen! ik hoor het wel, of pb me een adres.
@mel: dat is makkelijk zo dichtbij, moet een goed gevoel geven! gaan jullie samen? veel plezier!! geen keuze gemaakt in mijn dromen, en het komt ws. omdat ik het tijdschrift 'zwanger' had gelezen met een kinderwagentest. alleen in mijn dromen waren we er heel hard mee aan het rennen moet nu weg naar werk, fijne dag!
Ja zeker gaan we samen, het zwanger worden doen we echt helemaal tesamen.. Dus wat voor simpel onderzoek dan ook mannetje gaat mee. Maar gelukkig wil hij dat zelf ook. Werk ze meid!
Goedemorgen meiden, @Mel, Heeeel veel plezier wijffie!! Krijg je gelijk weer een echo? Geniet ervan en het komt allemaal helemaal goed Dikke knuffel @Gm, Succes bij de gyn! Hopelijk zijn er mooie eitjes aan het groeien en heeft dat spuiten dus echt effect...Ik duim!! Hoe gaat het verder met de pijn? @Miezel, Succes vandaag! @Kara, En wijffie wanneer heb jij je eerste afspraak heb je al gebeld?? Het is een erg leuke buurt, mijn achtertuintje zit gelijk aan een hofje waar geen auto's komen dus echt kindvriendelijk..En we zitten aan de haven uitkijkend op de bootjes echt heerlijk ...Er zijn 3maanden geleden een moeder met 2 dochtertjes van ong. dezelfde leeftijd als Onze kleine komen wonen en heb een buurjongetje van 7. Verder veel speeltuintjes in de buurt dus echt ideaal! Ik krijg Bruine gordijnen ( Heel leuk kan het niet uitleggen als me huisje binnenkort zo goed als af is dan maak ik foto's ) @Ws, Hoe gaat het vandaag thuis met de mannen? Liefs,
He GM, ja dat spul is duur he, maarja, je hebt een eigen risico dit jaar van 225 dacht, ik dat, dat ben je sowieso kwijt maar dan heb je het hele jaar, hoop dat je niet zo lang nodig hebt maar wel gratis medicatie! het wordt volledig vergoed uit de basis verzekering! dus alleen je eigen risico gaat eraan, maar dat is ook voor de tandarts of andere medicijnen die niet in het basis pakket zitten, dus komt goed! wij gaan ervoor, jij moet al op dag 7 naar de FM meting? ik moet woensdag op dag 8. spannend hoor, het is zoo simpel he dat prikken hihih :d en hopelijk heel veel meer effect dan clomid go Girl. @ Kara, ja ik meot gewoon komen op dag 8 van de cyclus om te kijken of het spul zijn werk heeft gedaan en een eitje laat zien, zo nee, wordt de verhoging per direct aangepast, daarom moeten we ook allemaal s avonds spuiten omdat als je dan s ochtends een afspraak hebt je dosering omhoog gaat en je meteen die avond al kan veranderen, dan kost het geen dag! heel handig, als er wel een goed eitje te zien is, moet je geloof ik terug over aantal dagen om te kijken hoe groot hij is en dan krijg je ook een extra spuit Pregnyl, (die ligt al te wachten in de koelkast) die zorgt er dan voor om het eitje te laten springen.. dus heeft betere controle en effect dan de clomid! dus ben heel erg benieuwd! @ Miezel, sterkte vandaag! @ Mel, veel plezier bij de ECHO!!
@kirsss, lieverd ik heb ook bruine gordijnen met barok erin.. Zo blij mee, word het ook goed donker ook als ze dichtzijn (al heb ik daar rolluiken voor haha) Wij wonen gelukkig ook in een kind vriendelijke buurt. Eerst niet maar daarom ook verhuisd naar het oude huis van me mannetje (ouderlijk huis) Ennuh als het goed is krijg ik vandaag meteen weer een echo ja, en anders in de loop van deze week. Ik vind alles goed.. Zit toch wel goed met die kleine smurf in me. Jullie trouwens een leuk idee wat vanavond te eten? Liefs Melleke
Klopt niet helemaal wat je zegt sween, het eigen risico is dit jaar 220 euro. En dit geld voor alle kosten die in je basispakket zitten. Dus niet voor tandarts en dergelijke, daar heb je namelijk als het goed is een aanvullende verzekering voor. De enige uitzonderingen zijn: huisarts; verloskundige zorg en kraamzorg; gratis bevolkingsonderzoeken, zoals het borstkankeronderzoek; de griepprik voor risicogroepen; zorg die door uw aanvullende verzekering wordt vergoed. Voor alle overige zorg uit het BASISPAKKET, betaal je eerst je eigen risico. Liefs Melanie
Fieneke, dank je. Pas juni, da kan toch niet. :s. Wat goed dat je nu iets eerder hebt gevonden ga je wachten of toch al proberen vandaag ertussen te kunnen?. Wendy, ik ga deze ronde helemaal niet testen J. Ik heb mijn eisprong na het onderzoek gehad en hebben deze ronde enkel ervoor een paar keer geklust. Dus hier zou het normaal gezien helemaal niet kunnen. Anoniepje, een dikke proficiat. Kara, vind erg lang duren. Vooral omdat we van begin december al geen clomid meer krijgen. Mijn cyclus is een beetje afwachten (weer wachten J) heb tot nu vrijdag rood en bruin verlies gehad. Nu is dat gedaan dus hoop nu elk moment mooi ongesteld te worden dan zou mijn cyclus gewoon normaal kunnen verder lopen. Imjustmyself, wat erg. Hoop dat je het een plaatsje heb kunnen geven.
@Mel, Helemaal leuk Schat dus je komt dalijk je kleine frummel weer lekker showen EN wat leuk ja bij mij zit er ook een beetje barok achtige figuren in Ja ze zijn gewoon heel leuk haha , we hebben wel een beetje dezelfde smaak he @Sween, Inderdaad dat spul is echt heel duur ik heb de verpakking ook in de koelkast liggen en het zijn behoorlijke bedragen.. Maar wel allemaal voor een goed doel.. Hopelijk kan ik er ook snel aangeloven..Net me pilletjes weer ingenomen en hoop snel ongi te worden! Dalijk belt de gyn me over het plan van aanpak Ben benieuwd!
@kara Ik heb wel een zusterpakje thuis,maar die is voor andere doeleinden whahaha! Ik hoop natuurlijk dat het een eisprong was ipv cyste laten we het daar maar op houden En gelukkig was hubbie de nacht dat ik dat geknap voelde lekker thuis Aww dat zijn echt leuke dromen! @Mel ja je hebt daar ook gelijk in,maar stress kan je niet voorkomen Bij ons is het na de eisprong geen "liefde bedrijven" meer maar "wetenschappelijk mikken" Bij de vk is het erg fijn,je krijgt dan vanalles hihihi Maar als je een medische indicatie hebt en je hebt een gyn dan krijg je geen vk... Wij gingen ook samen naar elke afspraak,ik vond toen ik nog niet zw was het echt erg als we moesten wachten bij de gyn... Al die bolle buiken word je acuut depri van... @kirss Joey is ziek Chris en ik worden ook ziekies Vandaag lekker op de bank hangen @Hier Gisteravond zagen we een laagje sneeuw over de weg liggen,dus gingen we gelijk naar het gezin die vanuit de congo hier is komen wonen Ze hadden nog nooit sneeuw gezien namelijk en ze hebben het koud! We gingen sneeuwballetjes gooien en de moeder had een winter muts op Heel gezellig allemaal !
Even snel vanaf werk: net gebeld en 14 februari de eerste echo! mooie dag en ik wilde Fieneke ook nog even veel succes wensen vandaag!! hoop dat er iets moois groeit en je iets hoort over de superzwemmers van je vriend en hij niet te vroeg weg gaat morgen.. knuf! tot vanavond, ik heb het zowaar druk op mijn werk vandaag
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 20/2 gesprek IVF - wachtbankje Nod 01/02 Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Whitesaber: PAUZEEE of niet Boris: nog een week wachten tot?? JsMama: Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Dushi1980:11 november positieve test Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: ?? Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD Claudia, 1e kindje: 20/2 gesprek IVF - wachtbankje Nod 01/02 Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho Diaantje78, 2de kindje: 6 jan naar de gyn, uitleggen over spuiten Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo Whitesaber: 13 feb nod Boris: nog een week wachten tot?? JsMama: Gerbera: 29 oktober positieve test Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Dushi1980:11 november positieve test Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: ?? Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
. Nee okey maar ik bedoel bijv.... zoals Gm het beschreef vatte ik het op, dat ze dacht dat ze alles zelf moest betalen,maarja dat is dus alleen eerst eigen risicio, die is er na 1 ronde ( 2 ampullen) eral uit, voor de rest wordt het vergoed.
Nou dames.. kom net van de verloskundige af voor controle, en mochten het hartje voor de eerste keer gaan luisteren!! Alles was goed!! uitslagen van de bloedonderzoeken waren goed, mijn bloeddruk was goed! En het hartje van de beeb klopte perfect!! Echt super mooi om te horen!! Ze kon het hartje ook echt binnen n paar seconde vinden! Echt super gaaf!! Mijn uitteldatum is wel met 2 dagen eerder verschoven.. Dus ben 2 dagen eerder uitgerekend! nu 25/07/2012...
@Wendy... Wat fijn meis dat alles goed is en dat je het hartje hebt gehoord!! Wat lijkt mij dat een onbeschrijfelijk mooi iets! Ik hoop dat ik het ook snel mag horen.. Geniet evan meis Liefs