Fieneke, ik kan er wel om janken.. Alles hebben we voor die klootzak gedaan.. ALLES.. onze privacy opgegeven, hem opgevangen, eten en drinken gehaald, de was en strijk gedaan, alle rekeningen betaald.. En wat krijg je terug.. Je word opgelicht door iemand die je steeds maar weer het voordeel van de twijfel gaf. WAT EEN KLOOTZAK..! Ik snap hem ook echt niet, vorige week nog bij zijn broertje (mijn mannetje gaan zitten janken dat hij zo blij is dat ze elkaar nog hebben en dan nu zo doen? OPFLIKKEREN! liefs Mel
Whitesaber, nee, gelukkig niet. Heb van dag 3 tot 7 van de cyclus 100mg genomen. Van dag 9 tot dag 13 moet ik nu nog eens 50mg clomid nemen. 2e keer meteen dat ik met een cyclus zit waarin ik 10 dagen clomid moet nemen... Ik ging ook altijd uit van 5 dagen clomid, niet 10... Hopen maar dat het zo aanslaat en anders op naar spuiten neem ik aan... Voel je je al wat beter? JsMama, geen sorry. Blijf het reuze vinden dat je meeleest en, dat je ons laat weten hoe het met je is. Maakt niet uit als daar wel eens wat langer overheen gaat; als je maar blijft terugkomen ! Hoop voor je dat deze ronde clomid aanslaat! In het andere geval ben ik mee benieuwd naar het gesprek met de gyn! Wel fijn zo lijkt mij; lijkt me dat ze je dan best goed opvolgen daar en niet alles zomaar laten lopen. Ik duim!! EmpressR: succes! Mel, dank je!! Jij nog eens een dikke knuffel! Laat het je aub niet van je roze wolk halen he! En, géén sorry; digidinnen, weet je wel? Dikke knuffel!! Miezel, nog eens veel sterkte! Ben zeker dat je oma op haar manier inderdaad weet van haar 5e achterkleinkind. En, ik ben er zeker van dat ze over hem/haar (wilde enkel haar typen.... ) en over jullie gaat waken! Succes donderdag! Ben benieuwd naar je post erover dan! Hier, kinesist heeft me alweer goed geholpen, kon daarstraks ook even weer alles mits wat pijntjes. Nu zit ik alweer helemaal vast.... Je zou me moeten zien lopen, net een vrouwtje van ver in de 80 En mis vriendlief, maar, hij komt net dat ietsje vroeger terug als normaal - als ze tegen dan niet weer een reden vinden om 'm langer daar te houden toch.... Knuffel!
Miezel, dat mannetje met de vraagtekens: zie je aub een lachend mannetje met vraagtekens in de plaats ervan? Had niet door dat dit exemplaar zo zielig keek; wilde eigenlijk vooral net een vrolijk mannetje.... En, ik duim bij deze dus voor een meisje bij jullie! Knuf
Mel, heb er geen woorden voor.... Sommige mensen.... Neem aan dat hij, ondanks alles wat jullie voor hem gedaan hebben, hij zich tekort geschoten voelt. Profiteren van je eigen familie, erg erg erg!!!! Dikke knuffel! Wou dat ik in Poppel woonde, dan stond ik ondertussen al lang et een pot dampende thee bij jullie om jullie een dikke knuffel te komen geven!! Liefs!!
Ja hier ook een egobericht naja als het over mij ging dan Me zusje is morgen 26 weken zwanger en die voelt dus NIKS meer het hartje kunnen ze thuis ook niet vinden Als ze vanavond nog geen teken van leven heeft gevoeld moet ze naar het ziekenhuis Ben net ook flink pissig op dr geworden dat ze ECHT ECHT ECHT MOET bellen als ze nog niks heeft gevoeld dan snijden ze die baby dr maar uit met 26 weken heeft het een goede kans op overleving!!!!! Ik bel dr zelf over ong een uurtje om te vragen hoe en wat (ja hoe jaloers ik ook ben op haar zwangerschap dit mag NIET misgaan en zal dr natuurlijk blijven steunen hoe dan ook wat er ook gebeurt!)
@GM .. Wat een eng bericht !! Hoop echt dat het loos alarm is , ik duim voor jullie en houd ons op de hoogte . Sterkte Liefs
Gooischemama, nee....!! Kunnen ze haar niet meteen aan de monitor hangen? Succes meis, dikke knuffel, hou je goed en, je weet me te vinden he! Knuffel!!!!!! Wij duimen!
Pff GM toch... laat haar aub even bellen lieverd.. en laat haar der gewoon naar toe gaan.. In dit geval geld volgens mij ook IEDERE SECONDE TELT! liefs en heel veel sterkte
o nee GM toch!! Wat een gedoe en een spanning zeg!! Zal duimen, duimen en duimen totdat ik geen duimen meer over hebt!!! Veel sterkte
@Mel: wat n k*t streek zeg van je schoonbroer!! Heel veel succes ermee!! @fieneke: Wanneer komt je vriendje nu terug?? Wel dan nog op tijd voor deze ronde als ze hem eerder terug sturen?? @GM: jeetje.. das mooi klote.. Hopelijk niets ernstigs met je zus! Zou ook echt even bellen!!
Nou dames.. hebben net even wat buikfoto's gemaakt.. Alleen sta wel helemaal op de foto, hihi.. ochja hebben jullie mij ook een keertje gezien hoe ik er echt uitzie haha.. Heb al veel van jullie op n foto gezien, dus dacht zou ik het nou ook maar doen.. 2 foto's: de eerste is van toen ik 13 weken zwanger was, en de andere is dus van vandaag bij (bijna) 15 weken.. Het resultaat is al duidelijk zichtbaar... Moet wel zeggen dat mn buikje s'avonds boller is dan s'morgens of overdag.. Bekijk bijlage 219848 Bekijk bijlage 219849 buikje 13 ------------------------------- buikje 15 weken
Heb nu me moeder aan de lijn Zusje ligt in het WKZ aan de CTG al meer dan een uur Het hartje is te horen maar valt telkens weg dus ze willen nog echo's gaan maken ook ivm harde buiken Moeder belt terug zodra de dokter is geweest met nieuws/hoop/uitleg en hopelijk is dr NIKS aan de hand jezus wat kan een mens zich rot schrikken
Wat een knappe meid ben jij :O Totaal niet verwacht dat je er zo uit zag hahaha had je blond met krullend haar verwacht. wel net zo snoezig als nu haha. Mooi buikje ook! @gm... lieverd hou me op de hoogte aub.. wil je er anders over praten? kan je me msn/bbping/whatsapp/mobiel geven? liefs Mel
Jemig, weer even bijgelezen maar wat een rotberichten ook. Melanie, wat een misbruik van vertrouwen. kan me voorstellen dat je kwaad bent. gelukkig sta je samen sterk. GM, nee! duimen draaien hier..!! hoe is het inmiddels? Wendy, wat een mooie foto's! wat ben je leuk en wat heb je een mooie buik! Sween, leuk om te gokken wie als eerste zwanger gaat zijn hier.. Ik ga voor jou . succes vandaag bij fm! Imjustmyself, dank voor het meedenken. 45 uur is wel veel, maar voel me nu wel fit. ik kan altijd weer stoppen natuurlijk. en wat voel jij allemaal? ongesteld? ei? Fieneke, dank voor het mee aftellen . hoe is het met je? met je rug? en dan ook nog eens een monsterhoeveelheid clomid. het zijn bijzondere protocollen die ze hebben in jouw buurt, als ze maar goed resultaat opleveren. ik vind het in elk geval erg dapper van je, want je moet nu een hoop doorstaan om alleen te weten hoe de clomid reageert. maarrr als groot voordeel dat je geen tijd hoeft te verliezen als je vriend er weer is. maar het kost wel veel geduld... ben je wel eens boos op je vriend dat hij zo vaak weg is eigenlijk? of is dat iets wat je gewoon hebt geaccepteerd dat dat nou eenmaal zo is. vrijdag weer terug voor fm toch? ik ga duimen... en anders misschien suggereren dat je zoveel last heb van bijwerkingen en goede verhalen hoort over spuiten...? WS, ook dank voor het meedenken met 45 uur werken. als het kleintje er eenmaal is wil ik juist minder gaan werken (3 dagen), maar het spaarpotje kunnen we wel gebruiken (man heeft geen vast inkomen). dus alleen tijdens zwangerschap voorlopig. hoe is het in de ziekenboeg? JSmama, wat jammer! want je was niet de enige met goede hoop! En geen sorry voor hiet niet dagelijks posten. het kost mij echt wel een uur per dag en dat heb je gewoon niet altijd! en het is altijd leuk om wat van je te horen, dus lekker af en toe blijven komen zou ik zeggen zonder schroom Miezel, wat een dubbele dag moet dat zijn geweest voor je. maar je klinkt er tevreden bij (in hoeverre dat kan op een begrafenis). en nu gaan uitkijken naar de echo morgen. spannend! maak je je eigenlijk zorgen of kijk je er gewoon vooral naar uit? knuffel voor een ieder die het gebruiken kan vandaag! liefs
@GM: he meid, hoe is het?? Al wat meer nieuws over je zusje?? @Kara: 45 uur is wel echt veel.. Wat voor werk doe je?? Ik werk 30 uur per week in de kinderopvang, soms ietsjes meer.. Maar ben het werken nu al af en toe beu. Word toch zwaarder tijdens je zwangerschap.. Moet wel zeggen dat het nu wel lijkt dat ik nu ik in het tweede trimester zit ik wel steeds meer energie erdoor krijg.. Maar ze zeggen dat dat ook weer snel afneemt als je in het derde trimester komt..
Meiden goedemorgen, Jezus GM wat een klote bericht zeg..heb je al meer gehoord? Tuurlijk hoop je dat het allemaal goed komt hoe dan ook het is en blijft je zusje en nichtje!! Heeel veel sterkte lieverd!! Dikke knuffel @Mel, Hier eindelijk bijna klaar met de kuur primolut, dus hopelijk snel ongi en een nieuwe ronde ..Heb gister prikles gehad en het gaat helemaal goed komen ik heb er helemaal vertrouwen in En wat goed dat je misselijk bent haha wat klinkt dat raar he maar is een goed teken!! Morgen weer lekker spieken bij je kleine frummel .. Maar wat erg dat je bent opgelicht zeg!! Wij hebben het zelf ook meerdere malen gehad met mn zwager en we blijven er intrappen omdat het natuurlijk familie is en die wil je niet in de kou laten staan..Maar dit kan echt niet wat hij jullie flikt!! Hopelijk hebben jullie snel jullie privacy terug.. Dikke knuffel! @Wen, Wat een knappe meid ben je idd!! Had je ook heel anders verwacht! Maar helemaal leuk wijffie, hoe gaat het verder met je? @Kara, Hoe voel jij je wijffie? nog 14dagen en dan je echo @ Fien, Ik ben helemaal ingenesteld in mijn nieuwe huisje echt helemaal leuk Maar wat rot dat je nu 5 pillen moet slikken, ik heb dat nog nooit gehoord maar hopelijk gaat het helpen wijffie!! Liefss Kirsss
GM, Heel veel sterkte, heb je al nieuws? hopelijk heeft ze een goede nacht gehad in het zk. Mel, wat erg van je zwager. pff je kunt gewoon niemand meer vertrouwen en het is zelfs familie, die rotzak! @ wendy, hele mooie foto joh! mooie buik ook! @ Kara, tnx kaar, laten we het hopen hihi :d @ Kirsss. meis, wanneer moest jij nou op gesprek vandaag of gisteren? en wat is eruit gekomen? snel beginnen met starten he!! @ miezel, mooie dag geweest gisteren? @ all, net terug van echo, nou was pas op dag 8, alles zag er goed uit, een eitje van ongeveer 6.5, dus nog te klein, maar moet nu vrijdag weer terug op dag 10. nu gewoon verder gaan met spuiten 50 eh, dus spannend weer!! werkse vandaag meiden liefs
Fieneke, wat jammer dat vriendlief nu al weer weg is. Zal inderdaad heel snel zijn hoor. Voor ik het weet zal het al weer voorbij zijn. Dus zal nu nog een ronde zijn zonder iets (ga wel jou ov testen gebruiken deze ronde, je weet maar nooit J) en wie weet werkt de rechter eierstok goed mee en anders hoop ik dat we in maart al mogen beginnen met ivf. Hopelijk krijg je vrijdag al wat te horen en heeft dan de clomid zijn werk gedaan. Kara, vriend zegt er niet veel over. Hij is ook vrij negatief over alles, wat soms niet makkelijk is. Hem elke keer het positieve ervan laten inzien terwijl ik het soms zelf even nodig heb. Dus ben heel erg blij dak hier dan terecht kan. Mel, oh wat erg. Voel helemaal met jou mee. Heb dit met mijn zusje aan de hand. Je verwacht dit niet van iemand waar je zo dicht bij staat en dan is het juist die gene die jullie dat lapt. Gm, hoe is het intussen met jou zusje. Duim dat alles in orde is. Wendy, wat een mooi buikje.
tamaaaaaaaaaaa hoe is het met jou meis?? zit je nog op de 50 eh? en hoe veel dagen ben je al aant spuiten? wanneer moet je eweer voor een FM Meting? ik ben vandaag geweest, ook nog veel te klein, vrijdag weer terug.. fijn dat je er weer online bent.. had je mijn PB nog gezien??? xxx