Nieuwe clomiddames?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gooischemama, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    GM, hoe is het??

Wendy, dank voor het meedenken! Ik werk als hulpverlener en heb vooral veel gesprekken met mensen, zittend de hele dag achter mijn bureau. Fysiek is het dus nihil inspannend, vooral geestelijk moet ik me fit voelen om dit werk te kunnen doen. Goed om te horen dat je je nu weer wat fitter voelt trouwens! Het is waar wat ze zeggen over het tweede trimester ;)

Kirsss, wat goed! alles is binnen en uitleg viel dus mee. Zie je op tegen het spuiten? Heb je goede moed? Ben je nog vaak bezig met de vmk in december? En wanneer verwacht/hoop je te kunnen beginnen? VEEL succes met afwachten tot je los mag, haha!

Sween, laten we het hopen :) (en dan wel meteen deze ronde, want dan kan de rest ook snel volgen). zat je nou op schema met je eitje van 6,5mm? ben benieuwd hoe het vrijdag er voor staat!

Claudia, ga duimen dat je rechter eierstok welwillend is deze ronde. Wel lastig met een negatief ingestelde vriend. Dan moet je hem de hele tijd blijven enthousiasmeren en hoop geven, terwijl je dat zelf natuurlijk ook soms nodig hebt. Is het denk je ook zelfbescherming bij hem? Is zijn wens ongeveer even 'groot' als die van jou? En voel je je klaar voor IVF? Blij dat je hier in ieder geval ook(/wel) je ei kwijt kan!

2. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, knappe foto's!! Knappe meid, met een heel knap buikje!
    Reuzeleuk om te zien!
    Valt het allemaal nog goed mee, of beginnen er al wat veel kwaaltjes de kop op te steken?

Vriendlief is 23 feb weer terug, 26 feb (heel vroeg in de ochtend) is hij weer weg :(. Normaal is hij dan 3 of 4 maart weer terug, afhankelijk als hij vrijdag vroeger uit de cursus mag of niet...
    Hoop dus dat ze hem vrijdag al laten gaan :). En, dat ik hem 23 feb ook weer thuis heb! Is veel te kort en, hij wordt net de 25e 30, dus iedereen gaat hem opeisen. Maar toch... Ik ga het hele huis versieren, heb M&M's besteld met zijn naam op en, heb een hele koop cadeautjes voor 'm. Ben gewoon superbenieuwd naar zijn reactie! :)

Als ik opnieuw een cyclus van 32 dagen heb, gaat hij mooi op tijd weer thuis zijn. Als deze cyclus korter is, is hij te laat thuis....
    Afwachten maar...

Gooischemama, en?
    Ik hoop en duim enorm hard voor je zus! En voor jou. Ca va beetje met je?
    Denk aan jullie!
    Dikke dikke dikke knuffel!

Kara, nog eens dank je!
    Als je het echt doen wil, die 45 uren werken, moet je er zeker voor gaan. Zeker als je 'gewoon' kan stoppen, moest het toch niet lukken!
    Hoop voor je dat je, als jullie kleine wonder er is, je naar 3 dagen werken kan!
    Kinderen worden zo snel groot, zou reuze zijn als je de mogelijkheid krijgt om er niet teveel van te missen!

Ik ben benieuwd naar wat vrijdag geeft... Heb deze keer niet erg veel last van de clomid, buiten de opvliegers... Misschien een goed teken, of net het omgekeerde...
    Dank je voor de tip; ga sowieso vragen naar spuiten ipv clomid. Ben benieuwd!

Ik heb me voorgenomen vriendlief nooit te vragen te stoppen met zijn werk en in Belgie werk te zoeken. Hoop wel elke dag opnieuw dat hij zegt dat hij er genoeg van heeft, en hier iets zoekt.
    Maar, een tijd geleden was het me echt teveel, toen heb ik 'm gezegd dat ik me wel degelijk kan voorstellen dat er collega's regelmatig in een leeg huis terugkomen, dat hun partner er genoeg van had. Dat ik hoopte dat hij besefte wat het met me doet en, waarom hij echt niet gewoon zoals iedereen een 'normale' job kan doen (fien op haar liefst dus :)).
    Hij had het niet verwacht...
    Maar hij doet zijn best; als er iets is waardoor hij langer moet blijven, probeert hij altijd hemel en aarde te bewegen om toch snel terug thuis te raken. En als hij op cursus moet (is altijd in zijn vrije dagen) probeert hij me zo veel mogelijk mee te nemen (nu kan ik niet omdat ik zelf een cursus heb; in mei vlieg ik mee :)).

Kirsss, dank je!
    Hoop dat je gauw mag beginnen spuiten!

Sween, dat klinkt al goed, toch?
    Succes!
    Ik hoop mee met Kara ;)!

Claudia, ik hoop en duim!!!!
    Succes!

Dikke knuffel!

Liefs

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ja dat is ook het ergste dat hij, juist hij het ons flikt.. Kan er echt met me pet niet bij maar goed.. Probleem is opgelost, hij heeft gister zijn spullen gepakt en wij hebben nu rust :D..

Lijkt mij best vreemd je zelf moeten prikken, maar ik hoop zo dat je goed resultaat gaat halen. Je verdiend het echt lieverd! Ik ga heel hard duimen voor jullie.

@fieneke voor jou ga ik duimen dat je cyclus het zelfde is als vorige ronde en je mannetje dus op tijd is..!

@gm, hoe is het met je zusje lieverd?

@kara, vroeg jij laatst niet wie hier een eigen site/blog had? Mijn mannetje heeft de site van onze carnavalsvereniging gemaakt en beheert deze ook. Als je ergens hulp mee nodig hebt geef me even een gil aub.

Hier net erg goed nieuws gehad..! me mannetje is aangenomen bij een nieuwe baan. Beter salaris, fijnere werktijden en dichterbij.. YES YES YES..!
    Morgen mogen we weer naar ons smurfje kijken..
    Moet zeggen merk nu wel dat ik echt DIKKER aan het worden ben haha.

Liefs Melanie

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hoi meiden,

GM, Wijffie hoe is het? heb je nog meer van je zus gehoord?
    ik hoop dat alles goed gaat daar in het gooi!
    Liefs!

Mel, Gelukkig die heb je snel het huis uitgewerkt ;) Nu lekker genieten van de rust en hopelijk krijg je ooit dat geld nog maar meestal als ze zich er niet aanhouden kan je er idd naar fluiten helaas :( En dat Noemt zich dan FAMILIE..verschrikkelijk!

En wat goed van je ventje!! :D Gefeliciteerd!! ik hoop dat hij het er helemaal naar zn zin gaat krijgen :)

En wat je zegt jezelf spuiten klinkt heel raar en het is ook nog niet echt te bevatten ik denk dat als ik mijn eerste spuit zet dat het dan pas doordringt! Maar Heb er een goed gevoel bij :) Hopelijk mag ik snel gezellig naast je komen zitten op de roze wolk!!

Sween, Wijffie ik hoop dat je op CD 10 echte groei gaat zien! waren er meerdere wat grotere eitjes te zien? Ik duim voor je!

Ik ben gister geweest bij de gyn.. en heb alle uitleg gekregen maar moet eerlijk zeggen ik had net zo goed op google kunnen kijken want die verpleging wist het ook allemaal niet precies echt heel raar ;)
    dus ik vraag gewoon op dag 3 van mijn cyclus of ik langs mag komen bij de verpleging en of hun me dan willen helpen met de 1e keer zetten puur voor mijn eigen gevoel omdat ze zo onduidelijk waren!

En heb je veel bijwerkingen van het spuiten?

Fien, O wat leuk verzonnen M&M's met zijn naam erop :) hopelijk blijft je mannetje die dagen lekker bij jou en eisen alle vrienden en familie hem niet teveel op zodat je nog lekker van elkaar kunt genieten! En hoe zit het nu verder met je cyclus of krijg je vrijdag pas meer te horen?
    Hopelijk gaat het allemaal goed en is je mannetje op tijd terug, ik duim voor je meis!

Kara, Ik heb volle vertrouwen in het spuiten en hopelijk brengt het snel resultaat :) Ik ga er met volle moed tegenaan en ga ervan uit dat het gewoon gaat lukken!! Ondanks die rare en vage uitleg van de verpleging :p..
    Ondanks dat ik nu vrij snel kan gaan beginnen aan mijn nieuwe ronde
    denk ik regelmatig aan de vmk..Ik heb daarom ook mijn positieve testen weggegooid op aanraden van mijn mannetje..Hopelijk heb ik snel weer een positieve test in handen en dat het dan allemaal maar goed mag blijven gaan! Als het mee zit ben ik over 5 dagen ongi en kan ik vanaf dag 3 beginnen met spuiten.

Hoe is het verder met jou wijffie?

Hoe is het met de andere meiden?

Veel liefs Kirsss

5. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All: thns allemaal voor de leuke en lieve reacties van mijn pics!!

@Mel: zijn jouw trouwfoto's eigenlijk al binnen??

@Fieneke: nou hopen dat je cyclus niet langer dan 32 dagen gaat worden dan!!

@Kirss: het is toch ooit wat met die verpleging in het ziekenhuis! Hopelijk ben je snel ongi, en kan je beginnen met spuiten.. En dan gaan we er gewoon vanuit dat jij ook snel op rose komt!!

@Claudia: ik zou ook inderdaad de ovu-testen gebruiken.. je weet maar nooit...

@GM: he meis, hoe is het met je zusje?? Hopelijk gaat het allemaal goed!!

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooischemama, hoop dat jullie ondertussen goed nieuws kregen!!
    Ik blijf duimen voor je!

Mel, dank je!
    En, super nieuws voor je mannetje! Proficiat!
    Wanneer kan hij er beginnen?

Kirsss, wat jammer dat de verpleging er zo onduidelijk over was; ze het zelf niet goed bleken te weten....!
    Lijkt me wel een goed idee om dag 3 even te bellen en hun hulp te vragen, zeker gezien hun eigen onduidelijkheid.
    Heb er bij jou ook een heel goed gevoel bij, Mel moet dus voor plaats op de wolk zorgen! :)
    Die VMK hadden jullie zeker niet verdiend! Kan me voorstellen dat je het er best moeilijk mee hebt nog...
    Dikke knuffel en, hier wordt voor je geduimd!

Dank je!
    Ik moet nu eerst vrijdag afwachten, dan kijken we weer verder. Hoop echt dat ik mooi op een cyclus van 32 dagen uitkom, zeker nu vriendlief 4 maart gaat terug zijn om 11 maart opnieuw te vertrekken.... 5 weken thuis noemen ze dat.... Wordt dus best lastig... Ga proberen me er niet teveel van in mijn hoofd te steken, in hoeverre dat lukt.
    Het is nu zo, kan er toch niks aan doen....

Wendy, thx!!
    En, ook dank je voor de reminder aan trouwfoto's van Mel.
    Ben er benieuwd naar! Maar, hoop ook nog steeds vooral dat met het kindje van de fotograaf alles in orde gekomen is!

Leuke avond iedereen!

Liefs

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Goedemorgen lieve meiden,

GM, gaat alles wel goed? Geen bericht is goed bericht...?

Fieneke, ik ga echt duimen dat je cyclus en je mannetje mooi samen gaan vallen. Zou een heel mooi verjaardagscadeautje voor hem zijn :D. Wat leuk dat je al zoveel hebt voorbereid. En die M&M's, echt te leuk. Wat heb je er op laten zetten?
    Spannend vrijdag weer.. ik ben ook benieuwd. sterkte iig met al je opvliegers en andere bijwerkingen. Gaat het met je rug weer beter dan gisteren?
    En wat een mooi en nobel voornemen om dit nooit te verlangen van je vriend. Maar ik begrijp dat je hoopt dat hij zelf anders zou willen. Misschien wel als er een kleine is die hij niet wil missen...? Maar het kan me voorstellen dat je het wel bespreekt wat het met jou doet, jullie kiezen immers voor elkaar! En wat leuk dat je mee gaat in mei, waar ga je heen dan?
    Dank voor het meedenken met de werkuren. Ik ga er gewoon voor en ik zie het wel. Morgen ben ik nu vrij, maar ik zou het gevoelsmatig nu niet erg vinden om nog te gaan werken, dus dat is een goed teken. Plus, dat het een andere baan is, dus dat is ook genoeg afwisseling. Beetje sparen zodat ik zometeen met 3 dagen voldoende heb. We moeten hier alleen wel op de centjes passen, we moten natuurlijk wel een baby kunnen betalen! (hoe duur is dat trouwens moeders?)

Melanie, dank voor de tip! ben wel benieuwd naar de site ;). De site kan ik wel maken, maar ik vroeg me meer af of er toevallig al een zwangerensite was bij een van jullie en hoe jullie dat doen.
    Gefeliciteerd met de baan van je man! Wat goed, en wat verdiend, zeker na de gebeurtenissen deze week..!
    enne, tijd voor een nieuwe foto...?

Kirsss, wat goed dat je, ondanks die kneuterige uitleg, vertrouwen hebt in het spuiten! Laten we hopen dat je inderdaad over paar dagen ongesteld wordt zodat je kan spuiten. En het kan me voorstellen dat je er nog aan denkt, dat vergeet je niet zomaar natuurlijk. Het 'wat als' zal ongetwijfeld door je hoofd schieten. Maar ook goed dat het lukt om weer met vertrouwen vooruit te kijken! en wat lief dat je man daarin meedenkt. De duimen draaien hier vast voor een knallende eerste ronde!
    Met mij is het verder goed. Ik geloof dat mijn borsten sinds vandaag eindelijk een beetje gevoelig zijn! Toch fijn, in ieder geval íets :). Gisteren heb ik het aan mijn beste 3 vriendinnetjes verteld, en dat was ook erg fijn. Nog steeds onwerkelijk hor, maar heel fijn. Ik droom heel vreemd, en ben steeds rond vijf uur al wakker hihi.
    Maar ik geniet, en blijf maar ruimte vrijmaken op de wolk. Er zijn - heel toevallig - 8 warme plekjes naast ons ;)

Wendy, wilde ik nog zeggen: je buik is trouwens flink aan het groeien laatste weken! of heeft dat meer te maken met 's avonds dat ie dan wat meer opgezet is?

Vanmorgen heb ik mijn laatste test gedaan, hoewel.. ik heb nog een cb digitale liggen. zal ik die nog gaan doen dit weekend? ik weet het namelijk nu wel.. maar misschien toch leuk. Test was in ieder geval overduidelijk nu, dus bij deze stop ik met testen, ik geloof het nu wel! En nu rennen naar werk, fijne dag lieve meiden!

8. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Kara, heb geen idee hoe het bij hem komt, zou wel kunnen door zelf bescherming. Zijn wens is even groot. Hij heeft zelfs al een lijst met namen die hij mooi vind en heeft al een tekening die hij zou willen laten zetten zowel als het een jongen zou zijn als voor een meisje.
    Ben klaar voor ivf. Van mij mag het beginnen.

Fieneke, duim voor een goede cyclus J.

Melanie, wat leuk voor jou mannetje. Proficiat!!

Kirsss, wat jammer dat ze zo onduidelijk waren.

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedemorgen meiden,

*Gm wijffie hoe is het? We horen maar niks..Maak me nu wel zorgen! Dikke knuffel!

*Fien, Dankje meid! we gaan er gewoon met volle moed weer tegenaan. En hopelijk zijn we binnenkort alle 8 ook beland op die roze wolk :)
    Ik duim voor jou dat je idd een hele mooie cyclus hebt deze ronde met hopelijk een goed eind resultaat!

*Clau, Het was zeker jammer..Want je wordt er zelf ook niet zelfverzekerder van als zo'n verpleegkundige ook zit te twijfelen!
    En het is wel mijn lichaam en moet op hun kunnen vertrouwen dat het goed gaat en dat ze het me goed leren! Dus dat viel een beetje tegen.. Voor jou nu ook spannende dagen, de 20e naar het gesprek en hopelijk snel beginnen aan je eerste behandeling en hopelijk gelijk met heel goed resultaat! IK duim :)!

*Kara, Nou meid dat is een goed teken van je borsten die gaan nu flink veranderen (groter) en zeer doen..Die mannen weten niet wat ze meemaken :p Hou jij maar flink wat ruimte voor ons over want we komen er snel aan :D..

En die kwaaltjes met dromen en vroeg wakker zijn die horen er idd ook allemaal bij..Ik hoop alleen dat je niet teveel last gaat krijgen meis! Doe rustig aan want je kan je overal nog flink in vergissen, want zwanger zijn is dan wel een gezonde ziekte maar het vraagt heel veel energie van je lichaam! Dus let op jezelf wijffie!
    EN lekker genieten :) Liefss!

* Mel Lieverd, HEEEL VEEEl plezier vanmiddag weer bij je echo, En lekker genieten van je kleine spruit :) Ben benieuwd naar je foto!!
    Dikke knuffel!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Liefss

10. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Kirsss

Het spuiten is echt een appeltje eitje, ik zal proberen om het goed uit te leggen! je hebto ok een boekje gehad?

Je moet die ampule met het grijze dopje naar beneden in de pen doen, dop erop en dicht draaien! Dan moet je de naald erop zetten en draaien! dop eraf en bescherm hoesje, dan moet je hem recht op houden. Tikken zodat de vloeistof richting de naald kan gaan! dan draai je aan de knop om de eenheden in te stellen, je doet dat dan op 50 EH. bescherm hoes eraf en een velletje pakken onder je navel, ik ga altijd staan maar zitten kan ook geen probleem, je doet die naald erin schuiven, doet helemaal geen pijn!! echt niet! je voelt niks!! je drukt aan het einde van de pen op de knop en de vloeistof loopt eruit
    de beschermhoes weer op de naald en de naald eraf draaien! die moet je dan in het gele bakje gooien die je gekregen hebt, naalden bakje, en de spullen weer in de koelkast doen! en dit moet echt bijna exact op de zelfde tijd in de avond! ik doe het altijd om 20.00 uur, dan kan ik het niet vergeten! En j emoet ff bellen, ik heb al moeten beginnen op dag 2 van de cyclus en op dag 8 de eerste echo! hoe zit dat bij jou? start jij op dag 3! die ziekenhuizen zijn allemaal lekker verschillend heel fijn ook!

Je hebt echt geen muts nodig hoor van het ziekenhuis je kunt het1 ik hoop dat je wat aan mijn uitleg hebt! je kan ongeveer 6 a7 keer met 1 ampule doen! ik heb gisteren mijn 7e keer gedaan met 1 spuit. dus ik weet nu niet of ik er een heb gemist haha, maar dat zal wel niet, vandaag nieuwe ampule erin gedaan en vnvd weer spuiten op voor de 8ste keer. Je moet ook elke keer een ander stukje opzoeken is makkelijker en heb je ook geen pijn. Heel veel succes en ben je al ongesteld geworden? zodat je snel kan beginnen. als je wat wilt weten, mail me anders... kleintjuh4@hotmail.com.
    Liefs....

11. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    GM .. We maken ons allemaal een beetje zorgen hoor, we hebben allemaal geduimd voor jou en je zusje!!

Ik moet strakjes naar de gyn om 10:40 en dan als het goed is onze 1ste echo :) :) :)
    Hoop zo dat alles goed is en een mooi hartje klopt. Jullie horen ervan!
    Liefs

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    En welke foto bedoel je dan lieverd haha.. Die van de echo of van mijn steeds dikker wordende buikje haha.
    Ben zo benieuwd hoe het er nu uit ziet.. Ben echt gelukkig dat ik gewoon een extra echo krijg.

Hoe gaat het daar? duiveltjes zich al gemeld of moet ik ze ff oproepen voor je? En met het huisje lieverd? Al klaar of wat?
    Ik stuur je zo een pb terug.

nu ik het toch over een pb heb, van sommige van jullie heb ik nog geen antwoord terug.. ook als de vraag die ik stelde "negatief" beantwoord wil ik graag een antwoord terug.

@fieneke, hij mag woensdag al starten. Dus dat is super. Gaat gewoon 3 euro per uur meer verdienen dus is erg lekker :D kan ik straks minder uren gaan maken hahaha.

@kara, welke foto wil je zien meid?

pff ben moe en het is zo koud buiten, moet eigenlijk vanacht de nachtdienst in, maar ik zit met een ontstoken keel te kijken dus heb me voor vandaag afgemeld, maar nou hoef ik de rest ook niet haha.. Altijd handig.
    Vanmiddag dus weer naar ons frummeltje kijken, zo fijn!! ben benieuwd hoe groot het nu is. vorige keer 7.6 mm. Nu een week er tussen dus ik verwacht toch wel minimaal 1.5cm SPANNEND!

liefs Melanie

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @miezel heel veel plezier straks! duim voor je!

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Miezel veel plezier dalijk bij je eerste echo!!:)

@Sween dankje meid!!

15. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dames even een WAARSCHUWING:

Ga niet naar de tandarts als je een verdoving moet ookal zeggen ze dat het een speciale verdoving is voor zwangeren!!!!!!!!!

Me zusje is dr kindje bijna verloren door een stomme fout van de tandarts!!
    Het kindje heeft ook een deel van de verdoving binnen gekregen waardoor ze sloom werd kwa bewegen en haar hartje langzamer ging kloppen....
    Baby is door het oog van de naald gekropen als me zusje niet naar het ziekenhuis was gegaan was het anders afgelopen!!!
    Ze moet nu de voelbare bewegingen noteren voor de gyn en dat ELKE dag door geven.
    Even door een verdoving zoveel ellende...

Count your blessing absoluut we zijn ook dankbaar dat het goed gaat naar omstandigheden maar natuurlijk kijk je ook naar wat er had kunnen gebeuren:(
    En die angst/verdriet en onmacht is WEER een smet op een "onbezorgde" zwangerschap.

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    pfff gooischemama, wat een gedoe!! en wat erg van die verdoving. Ik moet ook naar de tandarts toe, maar dan maar zonder verdoving dan maar ff door de pijn heen bijten haha.
    Fijn dat het kindje er in ieder geval nog is.

hoe gaat het verder met jou? beetje opgeknapt van je operatie?

liefs Mel

17. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Kirsss: Wachtbankje Vrijdag 23-12 NOD
    Claudia, 1e kindje: 20/2 gesprek IVF - wachtbankje Nod 01/02
    Gooischemama, 2de kindje: 25 jan start puregonpen prikken 30 jan FMecho
    Diaantje78, 2de kindje: 14 maart naar Spaarne ziekenhuis (ff pauze)
    Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo
    Sween4, 1e kindje: 26 jan start puregon 50 Eh 1 febr echo
    Whitesaber: 13 feb nod
    Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid
    Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test!
    Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed!
    Miezel: zwanger! 16jan 2 positieve testen en op 2 feb eerste echo !!
    Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb <3

Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!!

zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest,Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken

Hoi meiden, sorry dat ik er niet veel ben. Ik lees wel veel mee hoor en ik wil nog zeggen dat ik het verschrikkelijk vind wat Jazz is overkomen! Nog heel veel sterkte meis...... Ook zie ik een aantal zwangeren erbij zijn gekomen SUPER!! Gefeliciteerd meiden!!!!

Hier neem ik een pauze i.v.m. school. Spuiten gaat nu gewoon niet, omdat ik 3 maanden fulltime naar school ga. Daarna ga ik werken en 1 dag in de week naar school, dan ik het beter plannen. 14 Maart ga ik eerst naar Spaarne ziekenhuis om te kijken of de verklevingen nog steeds weg zijn en misschien dat hij mijn linker eileider wel open kan krijgen. Ik blijf jullie volgen!!

18. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gm.. ohh wat erg, gelukkig blijft die kleine nog zitten en fijn dat ze in de gaten gehouden wordt!!

@ Kirsss kom je eruit zo???

19. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Jullie vroegen om foto's
    Nou hier een foto van mijn buikje dan..
    5 weken-------------------------------------------------7weken en 3 dagen

20. Miezel

Miezel Actief lid

10 jan 2012
    294
    0
    0
    Werkzaam met dementerende ouderen (kleinschalig wo
    Middelburg
    Het was geen bezoek waar ik op hoopte bij de gyn!
    Er was niks te zien op de echo :( , of het vruchtje zit verstopt of het word een vroege miskraam :( . 50% 50% kansen. Moet de 13e weer terug voor een echo . Jeetje wat balen dit !
    Weet niet hoe ik mij moet voelen

Deel Deze Pagina